Stop eens met zuipen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Brammess het volgende:
En die bal valt goed valt goed het is 2-1 voor ajax
Afrika mist een type Ziyech.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
Waarom zijn Afrikaanse teams tactisch onderontwikkeld, kan iemand me een verklaring geven?
En ze daarna weer verliezen van Luxemburg.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:45 schreef Vasion het volgende:
Zou wat zijn als Oranje dit wint en Grim weg moet als bondscoach.
Unicef houdt ze kort.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
Waarom zijn Afrikaanse teams tactisch onderontwikkeld, kan iemand me een verklaring geven?
Ghana had gewoon wereldkampioen moeten worden in 2010, kut FIFA.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik dronk het uit blik. Nog erger. Wie zal hiervan gaan schuimbekken?
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
De vriend van de buurvrouw zit al een uur in de tuin te zingen en gitaar te spelen. Erg irritant.
Suarezgodquote:Op zondag 4 juni 2017 19:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ghana had gewoon wereldkampioen moeten worden in 2010, kut FIFA.
Meer spieren dan hersenenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
Ook zo genoten van Savannah topic?quote:
Ja zeker.quote:
Hoe kan de KNVB anders een cheque van 3,7 miljoen ontvangen?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef raptorix het volgende:
Echt waarom speel je een oefenwedstrijd als je niet met je sterkste team gaat spelen, totaal nutteloos.
Fitheid, kijken of dat sterkste team andere opties heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom trouwens oefenen tegen Marokko en Ivoorkust? Als je blessures op wil lopen, dan snap ik het. Anders niet.
Bij mij is dat altijd Pepe FeelsBadManquote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef Groby het volgende:
Ik cringe als Robben aan de bal is bij dit soort wedstrijden, doe rustig aan pls
Pepe is doodquote:Op zondag 4 juni 2017 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij mij is dat altijd Pepe FeelsBadMan
Welk twitteraccount?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker.
Vooral van die gast die zelf onbevestigde informatie verspreidde via FOK en toen ging klagen dat dit door een twitteraccount zomaar klakkeloos overgenomen werd, zonder dat het bevestigd was.
Een maand geen eten. LOLquote:Op zondag 4 juni 2017 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ze straks weer thuis zijn, moeten ze op strafkamp. Genot.
Ik doe altijd de wave met je moeder, maar dat is vast iets andersquote:Op zondag 4 juni 2017 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik doe ook altijd de wave in het stadion.
(als ik er kom haha)
Maar was eerst een Volvo V4 of toch een S4 dacht ik?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het nichtje van de schillenboer rijdt ook een zwarte VW. Laat uw kinderen niet loslopen.
Die was mooi. Verder ook ontzettend genoten van een of andere geobsedeerde huisvrouw die door aanwezigheid van ene Jens alles wat politie doet in twijfel trekt.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker.
Vooral van die gast die zelf onbevestigde informatie verspreidde via FOK en toen ging klagen dat dit door een twitteraccount zomaar klakkeloos overgenomen werd, zonder dat het bevestigd was.
That's racistquote:Op zondag 4 juni 2017 19:53 schreef Haringkop het volgende:
Wat is nu het nu van zo'n Propper, kleurloze voetballer.
De groeten van mijn moeder.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe altijd de wave met je moeder, maar dat is vast iets anders.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu is het een Polo. Heb op Feeboek gestaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar was eerst een Volvo V4 of toch een S4 dacht ik?
Ha ha!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel bijzonder, een Polo die op een S4 lijktquote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu is het een Polo. Heb op Feeboek gestaan.
Nope, helaas!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Groetjes terug. Heb je nog chips, KoningChips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |