Even gelezen en geen probleem. Ik ken de bijbelverhalen oprecht nog altijd goed en heb genoeg historisch besef om de juiste antwoorden te gevenquote:
hallelujahquote:Op zondag 4 juni 2017 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even gelezen en geen probleem. Ik ken de bijbelverhalen oprecht nog altijd goed en heb genoeg historisch besef om de juiste antwoorden te geven
Praise the lord!quote:Op zondag 4 juni 2017 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
en dat op een moment dat ik een faith crisis heb
Kan ik je wel mee helpenquote:Op zondag 4 juni 2017 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
en dat op een moment dat ik een faith crisis heb
Ik neem je plek wel over in de rangorde.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
vanochtend zelfs niet naar katholieke kerk gegaan
Faith crisis...ga je schamen.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
vanochtend zelfs niet naar katholieke kerk gegaan
Wat?quote:
Ja. En gisteren de CL-finale die je ook niet hebt gekeken.quote:
Mokerharde kater?quote:
Ben je weer dronken?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. En gisteren de CL-finale die je ook niet hebt gekeken.
heb wel wat beters te doenquote:Op zondag 4 juni 2017 13:27 schreef KingRoland het volgende:
JanCees had je muziekfeest op het plein gekeken?
Genot hoor
Mart Hoogkamer trad op hoor...quote:Op zondag 4 juni 2017 13:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb wel wat beters te doen
Zoals me kop er af zuipen
tofquote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik was bezig met in de kroeg mijn kop eraf te zuipen?
?quote:
Hoiquote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik was bezig met in de kroeg mijn kop eraf te zuipen?
Waren er niet 2 vermist vlak bij elkaar?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Savannah vermist. Nu lichaam gevonden.
Ja, Romy is helaas vermoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waren er niet 2 vermist vlak bij elkaar?
en die andere niet?quote:
Doe dit eens in het desbetreffende topic ergens op fok.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Toevallig allemaal. Twee 14-jarige meisjes vermoord vlak bij elkaar. (Ok, dat het lichaam van Savannah is, is niet zeker.)
Politie zegt wel dat de twee zaken niks met elkaar te maken hebben.
Nee ik vind NWS verschrikkelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dit eens in het desbetreffende topic ergens op fok.
Wat zijn die topics walgelijk in al zijn ramptoerisme
Hebben we toch nog iets met elkaar gemeenquote:Op zondag 4 juni 2017 14:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook al zeg ik het 10 keer. Het interesseert me geen reet wat jij daar van vindt.
2 14-jarige in 2 dagen dood gevonden binnen 14 milequote:Op zondag 4 juni 2017 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er is een lichaam gevonden waar ze Savannah zochten. Ik denk dan 1 + 1 = 2.
Romy is wel beter dan Savannah heb ik het ideequote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 14-jarige in 2 dagen dood gevonden binnen 14 mile
Te triestquote:
Neequote:Op zondag 4 juni 2017 14:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Begon je te schudden enzo?
Werd er met een kruis naar jou gewezen?
Met al die demonen!?
Nutella is zo godsgruwelijk lekker.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu halfvolle melk met brood. Op mijn brood smeer ik Nutella.
De een zijn dood de ander zijn broodquote:Op zondag 4 juni 2017 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaan meer kindjes dood aan de productie ervan dan die paar moordgevalletjes dichter bij huis
ik lig van beide gevallen ook niet wakkerquote:Op zondag 4 juni 2017 15:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De een zijn dood de ander zijn brood
Ik vraag me dan altijd bepaalde dingen af wat ik dan niet kan loslaten. Waarom geen Amber Alert bv?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik lig van beide gevallen ook niet wakker
2 meisjes vermist op 2 verschillende plaatsen in zo een korte tijd. Toeval? hmmquote:Op zondag 4 juni 2017 15:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd bepaalde dingen af wat ik dan niet kan loslaten. Waarom geen Amber Alert bv?
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nog nooit een amber alert ontvangen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nog nooit een amber alert ontvangen.
Ik heb iets gemist volgens mij..quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
De politie heeft dus vermeld dat er geen enkel verband is tussen de twee meisjes. Kunnen ze niet beter vermelden dat ze met alles rekening houden?
NWS / #6 Fiets van Savannah (14) gevonden in Hooglandquote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
De politie heeft dus vermeld dat er geen enkel verband is tussen de twee meisjes. Kunnen ze niet beter vermelden dat ze met alles rekening houden?
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
Een vermoord meisje gevonden, Romy.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist volgens mij..
oh.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een vermoord meisje gevonden, Romy.
Er was nog een vermist meisje, Savannah. Nou is de vraag of het stoffelijk overschot wat gevonden is daar in de buurt van Savannah is of niet.
Tering. Mensen uit dat topic gaan ook oprecht naar de locaties om foto's van de afzettingen te maken. Wat een leeg leven moet je hebben als je uit dit soort gedoe je spanning en sensatie moet halen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef Saind het volgende:
[..]
NWS / #6 Fiets van Savannah (14) gevonden in Hoogland
Dan ben je echt goed de weg kwijt ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering. Mensen uit dat topic gaan ook oprecht naar de locaties om foto's van de afzettingen te maken. Wat een leeg leven moet je hebben als je uit dit soort gedoe je spanning en sensatie moet halen.
Moet alles wat hier gepost wordt, belangrijk zijn dan? Dan kun jij beter optyfen met je klotensmoothies.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet alles wat hier gepost wordt, belangrijk zijn dan? Dan kun jij beter optyfen met je klotensmoothies.
[..]
Moet alles wat hier gepost wordt, belangrijk zijn dan? Dan kun jij beter optyfen met je klotensmoothies.
Ik word echt heel moe van dat topic, ben maar gestopt met lezen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering. Mensen uit dat topic gaan ook oprecht naar de locaties om foto's van de afzettingen te maken. Wat een leeg leven moet je hebben als je uit dit soort gedoe je spanning en sensatie moet halen.
Zo dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word echt heel moe van dat topic, ben maar gestopt met lezen.
Sommigen hebben geen empathies vermogen en vinden het niet belangrijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een vermoord meisje gevonden, Romy.
Er was nog een vermist meisje, Savannah. Nou is de vraag of het stoffelijk overschot wat gevonden is daar in de buurt van Savannah is of niet.
als jij enig empathisch vermogen had stopte je met posten hierquote:Op zondag 4 juni 2017 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommigen hebben geen empathies vermogen en vinden het niet belangrijk.
Ik opende vanmorgen toen ik wakker werd dat aanslagen topic over Londen van gisteravond, had het gemist. Had ik beter niet kunnen doen, wat een mongolen daar in dat topicquote:
OOHHHHquote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
als jij enig empathisch vermogen had stopte je met posten hier
Dat heet narcisme.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
als jij enig empathisch vermogen had stopte je met posten hier
jij bent er zeker ook eentje die dan gaat zitten zeiken over wat er op tv isquote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik opende vanmorgen toen ik wakker werd dat aanslagen topic over Londen van gisteravond, had het gemist. Had ik beter niet kunnen doen, wat een mongolen daar in dat topic
Ik heb niets via tv gezien, doe ik sowieso nooit met dat nieuws.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent er zeker ook eentje die dan gaat zitten zeiken over wat er op tv is
Ik hoorde het gisteravond, maar het boeide eerlijk gezegd niet meer genoeg om er ook nog maar verder naar te kijken.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik opende vanmorgen toen ik wakker werd dat aanslagen topic over Londen van gisteravond, had het gemist. Had ik beter niet kunnen doen, wat een mongolen daar in dat topic
dat is niet wat ik bedoeldequote:Op zondag 4 juni 2017 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niets via tv gezien, doe ik sowieso nooit met dat nieuws.
ik heb het er met de barman over gehad en kreeg toen een biertjequote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteravond, maar het boeide eerlijk gezegd niet meer genoeg om er ook nog maar verder naar te kijken.
Zo zie je maar, elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het er met de barman over gehad en kreeg toen een biertje
NL elftal.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis misschien iets maar Ivoorkust thuis?
Dat blijkt wel ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnbaar.
De marketing machine is sinds van Breukelen ook even op pauze gezet
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnbaar.
Echt he. De wedstrijd tegen Marokko kreeg ik ook pas een uur voor aanvang doorquote:Op zondag 4 juni 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnbaar.
[..]
quote:
Ja echt apart. Van Marokko wist ik dankzij Stijn die het dinsdag hier zei in de SCquote:Op zondag 4 juni 2017 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. De wedstrijd tegen Marokko kreeg ik ook pas een uur voor aanvang door
jammer inderdaad dat je niet verder ging, nadat je bericht binnen 10 sec weg was.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik rel nooit.Ik zie nergens fonteintjes tenminste.
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jammer inderdaad dat je niet verder ging, nadat je bericht binnen 10 sec weg was.
Waarom ging je niet verder?
Omdat je wist dat je liep te klieren?
Fijn dat er nog iemand is die dit soort ongewenst gedrag aan de kaart durft te stellen en de schuldige erop aanspreektquote:Op zondag 4 juni 2017 17:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jammer inderdaad dat je niet verder ging, nadat je bericht binnen 10 sec weg was.
Waarom ging je niet verder?
Omdat je wist dat je liep te klieren?
Ow dacht dat je net iets zei over zimbabwanen in feedback.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef Vasion het volgende:
[..]Ik heb nergens iets gepost wat verwijderd is?
Weet ik niets vanquote:Op zondag 4 juni 2017 17:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ow dacht dat je net iets zei over zimbabwanen in feedback.
Ok prima.quote:
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn dat er nog iemand is die dit soort ongewenst gedrag aan de kaart durft te stellen en de schuldige erop aanspreekt
Precies, net als bij een Zambiaantje al met alquote:Op zondag 4 juni 2017 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Hij kwam laatst nogal arrogant over in feedback.
Even kort houden.
Ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met hamburger en sperziebonen.
quote:
quote:
Pasta zalm.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met hamburger en sperziebonen.
Mag niet klagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt maar verwend door mevrouw Haags.
Puntjes met knaks.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ligt eraan hoeveel je eetquote:Op zondag 4 juni 2017 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vult toch niet? Meer iets voor een lunch ofzo.
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.
Ik vind het wel prima avondeten soms. Maar ik heb niet veel eten nodigquote:Op zondag 4 juni 2017 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg meestal alleen maar meer trek van die dingen.
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier.
quote:
Zo, gaat ie lekkerquote:Op zondag 4 juni 2017 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, tha fuck is dit ineens danquote:Op zondag 4 juni 2017 17:57 schreef onlogisch het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)ermist-in-Zaltbommel
Dat is de 3e al
Jezus zegquote:Op zondag 4 juni 2017 17:57 schreef onlogisch het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)ermist-in-Zaltbommel
Dat is de 3e al
xdquote:Op zondag 4 juni 2017 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedereen met een baardje is ineens terrorist, lol
Kinderachtig dat ie geen zelfspot heeftquote:Op zondag 4 juni 2017 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, en toen zei ik dat een keer tegen hem en toen kon hij daar niet op lachen.
Klopt, het lijkt Stijn wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kinderachtig dat ie geen zelfspot heeft
Waar heb jij eigenlijk op gestemdquote:Op zondag 4 juni 2017 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is het een CDA trekje
Ik ga deze niet aansterke . Straks wordt jojoortje nog echt boos :$quote:Op zondag 4 juni 2017 18:20 schreef GGMM het volgende:
Jojoortje is een beetje chagrijnig. Zal wel komen door al die berichten over mensen die hun kinderen kwijt zijn.
Watje.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga deze niet aansterke . Straks wordt jojoortje nog echt boos :$
Jammer, deze had ik eigenlijk wel klaargezet om ingekopt te worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga deze niet aansterke . Straks wordt jojoortje nog echt boos :$
haha watquote:Op zondag 4 juni 2017 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, deze had ik eigenlijk wel klaargezet om ingekopt te worden.
Dit is voor het eerst dat ik er van baal dat onlogisch me negeert.(heeft overigens toch 6 maanden geduurd)
Ja, eens.quote:
sowquote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die knul zegt wel meer dingen die kant noch wal raken
wowquote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals de meerderheid in Groningen stemde ik op D66
wowquote:
Jammer. Ik dacht dat jij een memer was. FvD genotquote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals de meerderheid in Groningen stemde ik op D66
Hoe zou je de wijk Soesterkwartier omschrijven? Het is een wijk in Amersfoort.quote:
Als mensen dat irl aan mij vragen dan zeg ik altijd 'Een gezellige volksbuurt!'quote:Op zondag 4 juni 2017 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe zou je de wijk Soesterkwartier omschrijven? Het is een wijk in Amersfoort.
Watje.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als mensen dat irl aan mij vragen dan zeg ik altijd 'Een gezellige volksbuurt!'
Als mensen dat online vragen dan zeg ik gewoon eerlijk: Tokkiewijk
Helderquote:Op zondag 4 juni 2017 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als mensen dat irl aan mij vragen dan zeg ik altijd 'Een gezellige volksbuurt!'
Als mensen dat online vragen dan zeg ik gewoon eerlijk: Tokkiewijk
Een corpsbal die zichzelf heel wat vindt, wat een verfrissend concept!quote:Op zondag 4 juni 2017 18:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht dat jij een memer was. FvD genot
De kans is aanwezig dat Robben zometeen speelt tegen Ivoorkust.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een corpsbal die zichzelf heel wat vindt, wat een verfrissend concept!
Broekje al op de knieën?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat Robben zometeen speelt tegen Ivoorkust.
Dit is zelfs voor jouw standaarden een matige grap.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Opvallend dat telkens als er een kindje vermist wordt GGMM niet online is.
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jouw standaarden een matige grap.
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef Scrummie het volgende:
hehequote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het met je cryptocurrency Scrummie?
Pensioen al in zicht?
Waarom zou ik je uitlachenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk op gehele portfolio (hoor mij) zo'n 30% winst nu. Ik ga maar niet vertellen wat portfolio waarde op dit moment is, straks ga je me nog uitlachen.
Najah, ik heb nog wel het gevoel dat ik met knikkers aan het spelen ben terwijl jullie profvoetbal spelen. Maar dat zal wel verdwijnenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik je uitlachen
Het gaat om het spel, niet om de euro's.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik je uitlachen
Het gaat om het spel, niet om de euro's.
Gelukkig niet achteraf. -20% momenteel. Maar eerlijk gezegd geloof ik wel in het project. Dus ik moet er nog wel wat geld voor vrijmaken. Voorlopig Ethereum/Wavesquote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Najah, ik heb nog wel het gevoel dat ik met knikkers aan het spelen ben terwijl jullie profvoetbal spelen. Maar dat zal wel verdwijnen. Nee, ben er wel blij mee hoor. Al was gister de winst boven de 50%. 441 TRST, 72 Waves.
En bij jou dan? Dacht gister te lezen dat je Stratis had gekocht?
Kanon speelt straks bij Ivoorkust meequote:Op zondag 4 juni 2017 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Levend en wel, voor de duidelijkheid
Leuk voor hemquote:Op zondag 4 juni 2017 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanon speelt straks bij Ivoorkust mee
Ja Stratis zag er wel goed uit ja, ook beetje over gelezen. ETH/Waves lijken me een goede gokquote:Op zondag 4 juni 2017 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig niet achteraf. -20% momenteel. Maar eerlijk gezegd geloof ik wel in het project. Dus ik moet er nog wel wat geld voor vrijmaken. Voorlopig Ethereum/Waves
Nouja, dat klopt, maar je bent er niet véél geld voor nodig natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder geld kan je het 'spel' niet eens spelen, maargoed
Je bent zelf niet veel nodigquote:Op zondag 4 juni 2017 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, dat klopt, maar je bent er niet véél geld voor nodig natuurlijk.
Ik kom daar eigenlijk alleen maar om mensen de triggerenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
Dat NWS-topic over Savannah is toch wel weer een nieuw dieptepunt.
Met als opvallendste post iemand die een zus kent die weer iemand kent die de familie kent en daarom iets het topic ingooit wat aan hem verteld is om vervolgens heel verontwaardigd te doen dat iemand op Twitter het overneemt terwijl het nog niet officieel is.
NWS is de kanker van FOK!
En aan GGMM blijkbaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat net in de auto en op de radio werden die vermissingen vermeld. Ik moest aan je denken.
Waarom quote je dat niet gewoon, in plaats van de hele post te beschrijven?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
Met als opvallendste post iemand die een zus kent die weer iemand kent die de familie kent en daarom iets het topic ingooit wat aan hem verteld is om vervolgens heel verontwaardigd te doen dat iemand op Twitter het overneemt terwijl het nog niet officieel is.
Ja, eigenlijk best wel debiel dat getroll daar.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
Het was alweer een kwartier geleden dus dan moet ik terug om die post te zoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom quote je dat niet gewoon, in plaats van de hele post te beschrijven?
Dat is het hem, dat is dus geen getroll. Die mensen zijn daadwerkelijk zo dom.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best wel debiel dat getroll daar.
Zou het? Er zitten er tussen die het er echt om doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het hem, dat is dus geen getroll. Die mensen zijn daadwerkelijk zo dom.
Daar heb ik een tijdje gewoond, woont allemaal tuigquote:Op zondag 4 juni 2017 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe zou je de wijk Soesterkwartier omschrijven? Het is een wijk in Amersfoort.
Ik denk op hele andere momenten aan jou, niet wanneer ik vermiste meisjes op de radio hoor. Oh wacht. Toch wel.quote:
Deze grap maakte je net ook al. (toen moest ook niemand lachen)quote:Op zondag 4 juni 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk op hele andere momenten aan jou, niet wanneer ik vermiste meisjes op de radio hoor. Oh wacht. Toch wel.
JEETJE HET KOMT NU WEL ERG DICHTBIJquote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik een tijdje gewoond, woont allemaal tuig
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het hem, dat is dus geen getroll. Die mensen zijn daadwerkelijk zo dom.
Ik vind quoten vaak toch makkelijker, wat bedoel je met "op lachen"?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, en toen zei ik dat een keer tegen hem en toen kon hij daar niet op lachen.
Moslims?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik een tijdje gewoond, woont allemaal tuig
Ik bedoelde 'om', sorry voor de verwarring.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik vind quoten vaak toch makkelijker, wat bedoel je met "op lachen"?
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'om', sorry voor de verwarring.
Sjonnies en Anita'squote:
Onlogisch moest lachenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap maakte je net ook al. (toen moest ook niemand lachen)
Welke wedstrijd?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:31 schreef Vasion het volgende:
Net op tijd terug met kapsalon voor de wedstrijd
Verkeerde topicquote:Op zondag 4 juni 2017 19:31 schreef Vasion het volgende:
Net op tijd terug met kapsalon voor de wedstrijd
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:32 schreef Vasion het volgende:
Waarom dat bidden ook? Het is een friendly man.
Wat is dit voor wartaal, zit je aan de drugs?quote:
Heb je soms een keer de frontpage gelezen, of baseer je deze conclusie ergens anders op?quote:
Vasion post (helaas) geregeld in VBL.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je soms een keer de frontpage gelezen, of baseer je deze conclusie ergens anders op?
Haha wat een goeiequote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou en, wij tolereren jou ook gewoon.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Frontpagehumorquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is het nu al begonnen?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien komt er nu een club die ons van Veltman gaat verlossen.
Half acht al, tenzijn je echt helemaal niks te doen hebt zou ik niet gaan kijken, ik denk dat ik gewoon dartsen ga kijken straks.quote:
Neequote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ik kom daar noot.
Zeker als Vasion een linkje heeft geplaatst.quote:
Ja en als ik mobiel zit klik ik daar wel eens op per ongeluk. Dan sluit ik snel af en ga dan in een hoekje zitten totdat dat nare gevoel weg is.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker als Vasion een linkje heeft geplaatst.
Mobiel fokkenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en als ik mobiel zit klik ik daar wel eens op per ongeluk. Dan sluit ik snel af en ga dan in een hoekje zitten totdat dat nare gevoel weg is.
Ik geniet met volle teugenquote:Op zondag 4 juni 2017 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat Robben zometeen speelt tegen Ivoorkust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |