Nutella is zo godsgruwelijk lekker.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu halfvolle melk met brood. Op mijn brood smeer ik Nutella.
De een zijn dood de ander zijn broodquote:Op zondag 4 juni 2017 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaan meer kindjes dood aan de productie ervan dan die paar moordgevalletjes dichter bij huis
ik lig van beide gevallen ook niet wakkerquote:Op zondag 4 juni 2017 15:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De een zijn dood de ander zijn brood
Ik vraag me dan altijd bepaalde dingen af wat ik dan niet kan loslaten. Waarom geen Amber Alert bv?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik lig van beide gevallen ook niet wakker
2 meisjes vermist op 2 verschillende plaatsen in zo een korte tijd. Toeval? hmmquote:Op zondag 4 juni 2017 15:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd bepaalde dingen af wat ik dan niet kan loslaten. Waarom geen Amber Alert bv?
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nog nooit een amber alert ontvangen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nog nooit een amber alert ontvangen.
Ik heb iets gemist volgens mij..quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
De politie heeft dus vermeld dat er geen enkel verband is tussen de twee meisjes. Kunnen ze niet beter vermelden dat ze met alles rekening houden?
NWS / #6 Fiets van Savannah (14) gevonden in Hooglandquote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
De politie heeft dus vermeld dat er geen enkel verband is tussen de twee meisjes. Kunnen ze niet beter vermelden dat ze met alles rekening houden?
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
Een vermoord meisje gevonden, Romy.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist volgens mij..
oh.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een vermoord meisje gevonden, Romy.
Er was nog een vermist meisje, Savannah. Nou is de vraag of het stoffelijk overschot wat gevonden is daar in de buurt van Savannah is of niet.
Tering. Mensen uit dat topic gaan ook oprecht naar de locaties om foto's van de afzettingen te maken. Wat een leeg leven moet je hebben als je uit dit soort gedoe je spanning en sensatie moet halen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef Saind het volgende:
[..]
NWS / #6 Fiets van Savannah (14) gevonden in Hoogland
Dan ben je echt goed de weg kwijt ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering. Mensen uit dat topic gaan ook oprecht naar de locaties om foto's van de afzettingen te maken. Wat een leeg leven moet je hebben als je uit dit soort gedoe je spanning en sensatie moet halen.
Moet alles wat hier gepost wordt, belangrijk zijn dan? Dan kun jij beter optyfen met je klotensmoothies.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet alles wat hier gepost wordt, belangrijk zijn dan? Dan kun jij beter optyfen met je klotensmoothies.
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet alles wat hier gepost wordt, belangrijk zijn dan? Dan kun jij beter optyfen met je klotensmoothies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |