sowquote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die knul zegt wel meer dingen die kant noch wal raken
wowquote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals de meerderheid in Groningen stemde ik op D66
wowquote:
Jammer. Ik dacht dat jij een memer was. FvD genotquote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals de meerderheid in Groningen stemde ik op D66
Hoe zou je de wijk Soesterkwartier omschrijven? Het is een wijk in Amersfoort.quote:
Als mensen dat irl aan mij vragen dan zeg ik altijd 'Een gezellige volksbuurt!'quote:Op zondag 4 juni 2017 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe zou je de wijk Soesterkwartier omschrijven? Het is een wijk in Amersfoort.
Watje.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als mensen dat irl aan mij vragen dan zeg ik altijd 'Een gezellige volksbuurt!'
Als mensen dat online vragen dan zeg ik gewoon eerlijk: Tokkiewijk
Helderquote:Op zondag 4 juni 2017 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als mensen dat irl aan mij vragen dan zeg ik altijd 'Een gezellige volksbuurt!'
Als mensen dat online vragen dan zeg ik gewoon eerlijk: Tokkiewijk
Een corpsbal die zichzelf heel wat vindt, wat een verfrissend concept!quote:Op zondag 4 juni 2017 18:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht dat jij een memer was. FvD genot
De kans is aanwezig dat Robben zometeen speelt tegen Ivoorkust.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een corpsbal die zichzelf heel wat vindt, wat een verfrissend concept!
Broekje al op de knieën?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat Robben zometeen speelt tegen Ivoorkust.
Dit is zelfs voor jouw standaarden een matige grap.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Opvallend dat telkens als er een kindje vermist wordt GGMM niet online is.
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jouw standaarden een matige grap.
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef Scrummie het volgende:
hehequote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het met je cryptocurrency Scrummie?
Pensioen al in zicht?
Waarom zou ik je uitlachenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk op gehele portfolio (hoor mij) zo'n 30% winst nu. Ik ga maar niet vertellen wat portfolio waarde op dit moment is, straks ga je me nog uitlachen.
Najah, ik heb nog wel het gevoel dat ik met knikkers aan het spelen ben terwijl jullie profvoetbal spelen. Maar dat zal wel verdwijnenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik je uitlachen
Het gaat om het spel, niet om de euro's.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik je uitlachen
Het gaat om het spel, niet om de euro's.
Gelukkig niet achteraf. -20% momenteel. Maar eerlijk gezegd geloof ik wel in het project. Dus ik moet er nog wel wat geld voor vrijmaken. Voorlopig Ethereum/Wavesquote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Najah, ik heb nog wel het gevoel dat ik met knikkers aan het spelen ben terwijl jullie profvoetbal spelen. Maar dat zal wel verdwijnen. Nee, ben er wel blij mee hoor. Al was gister de winst boven de 50%. 441 TRST, 72 Waves.
En bij jou dan? Dacht gister te lezen dat je Stratis had gekocht?
Kanon speelt straks bij Ivoorkust meequote:Op zondag 4 juni 2017 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Levend en wel, voor de duidelijkheid
Leuk voor hemquote:Op zondag 4 juni 2017 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanon speelt straks bij Ivoorkust mee
Ja Stratis zag er wel goed uit ja, ook beetje over gelezen. ETH/Waves lijken me een goede gokquote:Op zondag 4 juni 2017 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig niet achteraf. -20% momenteel. Maar eerlijk gezegd geloof ik wel in het project. Dus ik moet er nog wel wat geld voor vrijmaken. Voorlopig Ethereum/Waves
Nouja, dat klopt, maar je bent er niet véél geld voor nodig natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder geld kan je het 'spel' niet eens spelen, maargoed
Je bent zelf niet veel nodigquote:Op zondag 4 juni 2017 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, dat klopt, maar je bent er niet véél geld voor nodig natuurlijk.
Ik kom daar eigenlijk alleen maar om mensen de triggerenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
Dat NWS-topic over Savannah is toch wel weer een nieuw dieptepunt.
Met als opvallendste post iemand die een zus kent die weer iemand kent die de familie kent en daarom iets het topic ingooit wat aan hem verteld is om vervolgens heel verontwaardigd te doen dat iemand op Twitter het overneemt terwijl het nog niet officieel is.
NWS is de kanker van FOK!
En aan GGMM blijkbaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat net in de auto en op de radio werden die vermissingen vermeld. Ik moest aan je denken.
Waarom quote je dat niet gewoon, in plaats van de hele post te beschrijven?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
Met als opvallendste post iemand die een zus kent die weer iemand kent die de familie kent en daarom iets het topic ingooit wat aan hem verteld is om vervolgens heel verontwaardigd te doen dat iemand op Twitter het overneemt terwijl het nog niet officieel is.
Ja, eigenlijk best wel debiel dat getroll daar.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
Het was alweer een kwartier geleden dus dan moet ik terug om die post te zoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom quote je dat niet gewoon, in plaats van de hele post te beschrijven?
Dat is het hem, dat is dus geen getroll. Die mensen zijn daadwerkelijk zo dom.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best wel debiel dat getroll daar.
Zou het? Er zitten er tussen die het er echt om doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het hem, dat is dus geen getroll. Die mensen zijn daadwerkelijk zo dom.
Daar heb ik een tijdje gewoond, woont allemaal tuigquote:Op zondag 4 juni 2017 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe zou je de wijk Soesterkwartier omschrijven? Het is een wijk in Amersfoort.
Ik denk op hele andere momenten aan jou, niet wanneer ik vermiste meisjes op de radio hoor. Oh wacht. Toch wel.quote:
Deze grap maakte je net ook al. (toen moest ook niemand lachen)quote:Op zondag 4 juni 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk op hele andere momenten aan jou, niet wanneer ik vermiste meisjes op de radio hoor. Oh wacht. Toch wel.
JEETJE HET KOMT NU WEL ERG DICHTBIJquote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik een tijdje gewoond, woont allemaal tuig
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het hem, dat is dus geen getroll. Die mensen zijn daadwerkelijk zo dom.
Ik vind quoten vaak toch makkelijker, wat bedoel je met "op lachen"?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, en toen zei ik dat een keer tegen hem en toen kon hij daar niet op lachen.
Moslims?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik een tijdje gewoond, woont allemaal tuig
Ik bedoelde 'om', sorry voor de verwarring.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik vind quoten vaak toch makkelijker, wat bedoel je met "op lachen"?
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'om', sorry voor de verwarring.
Sjonnies en Anita'squote:
Onlogisch moest lachenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap maakte je net ook al. (toen moest ook niemand lachen)
Welke wedstrijd?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:31 schreef Vasion het volgende:
Net op tijd terug met kapsalon voor de wedstrijd
Verkeerde topicquote:Op zondag 4 juni 2017 19:31 schreef Vasion het volgende:
Net op tijd terug met kapsalon voor de wedstrijd
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:32 schreef Vasion het volgende:
Waarom dat bidden ook? Het is een friendly man.
Wat is dit voor wartaal, zit je aan de drugs?quote:
Heb je soms een keer de frontpage gelezen, of baseer je deze conclusie ergens anders op?quote:
Vasion post (helaas) geregeld in VBL.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je soms een keer de frontpage gelezen, of baseer je deze conclusie ergens anders op?
Haha wat een goeiequote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou en, wij tolereren jou ook gewoon.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Frontpagehumorquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is het nu al begonnen?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien komt er nu een club die ons van Veltman gaat verlossen.
Half acht al, tenzijn je echt helemaal niks te doen hebt zou ik niet gaan kijken, ik denk dat ik gewoon dartsen ga kijken straks.quote:
Neequote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ik kom daar noot.
Zeker als Vasion een linkje heeft geplaatst.quote:
Ja en als ik mobiel zit klik ik daar wel eens op per ongeluk. Dan sluit ik snel af en ga dan in een hoekje zitten totdat dat nare gevoel weg is.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker als Vasion een linkje heeft geplaatst.
Mobiel fokkenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en als ik mobiel zit klik ik daar wel eens op per ongeluk. Dan sluit ik snel af en ga dan in een hoekje zitten totdat dat nare gevoel weg is.
Ik geniet met volle teugenquote:Op zondag 4 juni 2017 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat Robben zometeen speelt tegen Ivoorkust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |