Waarom quote je dat niet gewoon, in plaats van de hele post te beschrijven?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
Dat NWS-topic over Savannah is toch wel weer een nieuw dieptepunt.
Met als opvallendste post iemand die een zus kent die weer iemand kent die de familie kent en daarom iets het topic ingooit wat aan hem verteld is om vervolgens heel verontwaardigd te doen dat iemand op Twitter het overneemt terwijl het nog niet officieel is.
NWS is de kanker van FOK!
Ja, eigenlijk best wel debiel dat getroll daar.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
Dat NWS-topic over Savannah is toch wel weer een nieuw dieptepunt.
Met als opvallendste post iemand die een zus kent die weer iemand kent die de familie kent en daarom iets het topic ingooit wat aan hem verteld is om vervolgens heel verontwaardigd te doen dat iemand op Twitter het overneemt terwijl het nog niet officieel is.
NWS is de kanker van FOK!
Het was alweer een kwartier geleden dus dan moet ik terug om die post te zoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom quote je dat niet gewoon, in plaats van de hele post te beschrijven?
Dat is het hem, dat is dus geen getroll. Die mensen zijn daadwerkelijk zo dom.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best wel debiel dat getroll daar.
Zou het? Er zitten er tussen die het er echt om doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het hem, dat is dus geen getroll. Die mensen zijn daadwerkelijk zo dom.
Daar heb ik een tijdje gewoond, woont allemaal tuigquote:Op zondag 4 juni 2017 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe zou je de wijk Soesterkwartier omschrijven? Het is een wijk in Amersfoort.
Ik denk op hele andere momenten aan jou, niet wanneer ik vermiste meisjes op de radio hoor. Oh wacht. Toch wel.quote:
Deze grap maakte je net ook al. (toen moest ook niemand lachen)quote:Op zondag 4 juni 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk op hele andere momenten aan jou, niet wanneer ik vermiste meisjes op de radio hoor. Oh wacht. Toch wel.
JEETJE HET KOMT NU WEL ERG DICHTBIJquote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik een tijdje gewoond, woont allemaal tuig
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het hem, dat is dus geen getroll. Die mensen zijn daadwerkelijk zo dom.
Ik vind quoten vaak toch makkelijker, wat bedoel je met "op lachen"?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, en toen zei ik dat een keer tegen hem en toen kon hij daar niet op lachen.
Moslims?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik een tijdje gewoond, woont allemaal tuig
Ik bedoelde 'om', sorry voor de verwarring.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik vind quoten vaak toch makkelijker, wat bedoel je met "op lachen"?
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'om', sorry voor de verwarring.
Sjonnies en Anita'squote:
Onlogisch moest lachenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap maakte je net ook al. (toen moest ook niemand lachen)
Welke wedstrijd?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:31 schreef Vasion het volgende:
Net op tijd terug met kapsalon voor de wedstrijd
Verkeerde topicquote:Op zondag 4 juni 2017 19:31 schreef Vasion het volgende:
Net op tijd terug met kapsalon voor de wedstrijd
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:32 schreef Vasion het volgende:
Waarom dat bidden ook? Het is een friendly man.
Wat is dit voor wartaal, zit je aan de drugs?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |