hehequote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Opvallend dat telkens als er een kindje vermist wordt GGMM niet online is.
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat het met je cryptocurrency Scrummie?
Pensioen al in zicht?
Waarom zou ik je uitlachenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk op gehele portfolio (hoor mij) zo'n 30% winst nu. Ik ga maar niet vertellen wat portfolio waarde op dit moment is, straks ga je me nog uitlachen.
Najah, ik heb nog wel het gevoel dat ik met knikkers aan het spelen ben terwijl jullie profvoetbal spelen. Maar dat zal wel verdwijnenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik je uitlachen
Het gaat om het spel, niet om de euro's.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik je uitlachen
Het gaat om het spel, niet om de euro's.
Gelukkig niet achteraf. -20% momenteel. Maar eerlijk gezegd geloof ik wel in het project. Dus ik moet er nog wel wat geld voor vrijmaken. Voorlopig Ethereum/Wavesquote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Najah, ik heb nog wel het gevoel dat ik met knikkers aan het spelen ben terwijl jullie profvoetbal spelen. Maar dat zal wel verdwijnen. Nee, ben er wel blij mee hoor. Al was gister de winst boven de 50%. 441 TRST, 72 Waves.
En bij jou dan? Dacht gister te lezen dat je Stratis had gekocht?
Kanon speelt straks bij Ivoorkust meequote:Op zondag 4 juni 2017 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Levend en wel, voor de duidelijkheid
Leuk voor hemquote:Op zondag 4 juni 2017 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanon speelt straks bij Ivoorkust mee
Ja Stratis zag er wel goed uit ja, ook beetje over gelezen. ETH/Waves lijken me een goede gokquote:Op zondag 4 juni 2017 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig niet achteraf. -20% momenteel. Maar eerlijk gezegd geloof ik wel in het project. Dus ik moet er nog wel wat geld voor vrijmaken. Voorlopig Ethereum/Waves
Nouja, dat klopt, maar je bent er niet véél geld voor nodig natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder geld kan je het 'spel' niet eens spelen, maargoed
Je bent zelf niet veel nodigquote:Op zondag 4 juni 2017 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, dat klopt, maar je bent er niet véél geld voor nodig natuurlijk.
Ik kom daar eigenlijk alleen maar om mensen de triggerenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
Dat NWS-topic over Savannah is toch wel weer een nieuw dieptepunt.
Met als opvallendste post iemand die een zus kent die weer iemand kent die de familie kent en daarom iets het topic ingooit wat aan hem verteld is om vervolgens heel verontwaardigd te doen dat iemand op Twitter het overneemt terwijl het nog niet officieel is.
NWS is de kanker van FOK!
En aan GGMM blijkbaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat net in de auto en op de radio werden die vermissingen vermeld. Ik moest aan je denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |