Ik word echt heel moe van dat topic, ben maar gestopt met lezen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering. Mensen uit dat topic gaan ook oprecht naar de locaties om foto's van de afzettingen te maken. Wat een leeg leven moet je hebben als je uit dit soort gedoe je spanning en sensatie moet halen.
Zo dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet alles wat hier gepost wordt, belangrijk zijn dan? Dan kun jij beter optyfen met je klotensmoothies.
Ik ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word echt heel moe van dat topic, ben maar gestopt met lezen.
Sommigen hebben geen empathies vermogen en vinden het niet belangrijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een vermoord meisje gevonden, Romy.
Er was nog een vermist meisje, Savannah. Nou is de vraag of het stoffelijk overschot wat gevonden is daar in de buurt van Savannah is of niet.
als jij enig empathisch vermogen had stopte je met posten hierquote:Op zondag 4 juni 2017 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommigen hebben geen empathies vermogen en vinden het niet belangrijk.
Ik opende vanmorgen toen ik wakker werd dat aanslagen topic over Londen van gisteravond, had het gemist. Had ik beter niet kunnen doen, wat een mongolen daar in dat topicquote:
OOHHHHquote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
als jij enig empathisch vermogen had stopte je met posten hier
Dat heet narcisme.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
als jij enig empathisch vermogen had stopte je met posten hier
jij bent er zeker ook eentje die dan gaat zitten zeiken over wat er op tv isquote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik opende vanmorgen toen ik wakker werd dat aanslagen topic over Londen van gisteravond, had het gemist. Had ik beter niet kunnen doen, wat een mongolen daar in dat topic
Ik heb niets via tv gezien, doe ik sowieso nooit met dat nieuws.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent er zeker ook eentje die dan gaat zitten zeiken over wat er op tv is
Ik hoorde het gisteravond, maar het boeide eerlijk gezegd niet meer genoeg om er ook nog maar verder naar te kijken.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik opende vanmorgen toen ik wakker werd dat aanslagen topic over Londen van gisteravond, had het gemist. Had ik beter niet kunnen doen, wat een mongolen daar in dat topic
dat is niet wat ik bedoeldequote:Op zondag 4 juni 2017 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niets via tv gezien, doe ik sowieso nooit met dat nieuws.
ik heb het er met de barman over gehad en kreeg toen een biertjequote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteravond, maar het boeide eerlijk gezegd niet meer genoeg om er ook nog maar verder naar te kijken.
Zo zie je maar, elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het er met de barman over gehad en kreeg toen een biertje
NL elftal.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis misschien iets maar Ivoorkust thuis?
Dat blijkt wel ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnbaar.
De marketing machine is sinds van Breukelen ook even op pauze gezet
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnbaar.
Echt he. De wedstrijd tegen Marokko kreeg ik ook pas een uur voor aanvang doorquote:Op zondag 4 juni 2017 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnbaar.
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet alles wat hier gepost wordt, belangrijk zijn dan? Dan kun jij beter optyfen met je klotensmoothies.
quote:
Ja echt apart. Van Marokko wist ik dankzij Stijn die het dinsdag hier zei in de SCquote:Op zondag 4 juni 2017 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. De wedstrijd tegen Marokko kreeg ik ook pas een uur voor aanvang door
jammer inderdaad dat je niet verder ging, nadat je bericht binnen 10 sec weg was.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik rel nooit.Ik zie nergens fonteintjes tenminste.
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jammer inderdaad dat je niet verder ging, nadat je bericht binnen 10 sec weg was.
Waarom ging je niet verder?
Omdat je wist dat je liep te klieren?
Fijn dat er nog iemand is die dit soort ongewenst gedrag aan de kaart durft te stellen en de schuldige erop aanspreektquote:Op zondag 4 juni 2017 17:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jammer inderdaad dat je niet verder ging, nadat je bericht binnen 10 sec weg was.
Waarom ging je niet verder?
Omdat je wist dat je liep te klieren?
Ow dacht dat je net iets zei over zimbabwanen in feedback.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef Vasion het volgende:
[..]Ik heb nergens iets gepost wat verwijderd is?
Weet ik niets vanquote:Op zondag 4 juni 2017 17:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ow dacht dat je net iets zei over zimbabwanen in feedback.
Ok prima.quote:
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn dat er nog iemand is die dit soort ongewenst gedrag aan de kaart durft te stellen en de schuldige erop aanspreekt
Precies, net als bij een Zambiaantje al met alquote:Op zondag 4 juni 2017 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Hij kwam laatst nogal arrogant over in feedback.
Even kort houden.
Ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met hamburger en sperziebonen.
quote:
quote:
Pasta zalm.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met hamburger en sperziebonen.
Mag niet klagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt maar verwend door mevrouw Haags.
Puntjes met knaks.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |