quote:
Ja echt apart. Van Marokko wist ik dankzij Stijn die het dinsdag hier zei in de SCquote:Op zondag 4 juni 2017 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. De wedstrijd tegen Marokko kreeg ik ook pas een uur voor aanvang door
jammer inderdaad dat je niet verder ging, nadat je bericht binnen 10 sec weg was.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik rel nooit.Ik zie nergens fonteintjes tenminste.
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jammer inderdaad dat je niet verder ging, nadat je bericht binnen 10 sec weg was.
Waarom ging je niet verder?
Omdat je wist dat je liep te klieren?
Fijn dat er nog iemand is die dit soort ongewenst gedrag aan de kaart durft te stellen en de schuldige erop aanspreektquote:Op zondag 4 juni 2017 17:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jammer inderdaad dat je niet verder ging, nadat je bericht binnen 10 sec weg was.
Waarom ging je niet verder?
Omdat je wist dat je liep te klieren?
Ow dacht dat je net iets zei over zimbabwanen in feedback.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef Vasion het volgende:
[..]Ik heb nergens iets gepost wat verwijderd is?
Weet ik niets vanquote:Op zondag 4 juni 2017 17:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ow dacht dat je net iets zei over zimbabwanen in feedback.
Ok prima.quote:
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn dat er nog iemand is die dit soort ongewenst gedrag aan de kaart durft te stellen en de schuldige erop aanspreekt
Precies, net als bij een Zambiaantje al met alquote:Op zondag 4 juni 2017 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Hij kwam laatst nogal arrogant over in feedback.
Even kort houden.
Ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met hamburger en sperziebonen.
quote:
quote:
Pasta zalm.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met hamburger en sperziebonen.
Mag niet klagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt maar verwend door mevrouw Haags.
Puntjes met knaks.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |