Beunquote:
Pillenquote:
Jij, maar je bent er nu. Dus dat is jammer.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de sfeer erg goed vandaag!
Mist er iemand die normaliter de sfeer verziekt ofzo?
Ramt lekker door.quote:
Stop deze act en ga je kat vingeren ofzo.. Gebruik wat kwark als 't niet lukt..quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de sfeer erg goed vandaag!
Mist er iemand die normaliter de sfeer verziekt ofzo?
sowquote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij, maar je bent er nu. Dus dat is jammer.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij, maar je bent er nu. Dus dat is jammer.
Herinner hem eraan dat ie misschien eens moet gaan werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
De vriend van de buurvrouw zit al een uur in de tuin te zingen en gitaar te spelen. Erg irritant.
Weet niet of hij werk heeft. Is een beetje raar gezin.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Herinner hem eraan dat ie misschien eens moet gaan werken
hoe bepaal jij wat weinig winst is?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
mwa hoax geloof ik niet maar al die moeite voor zo weinig winst..... twijfelachtig
Wat is jouw mening over de nieuwe single van Monique Smit?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
mwa hoax geloof ik niet maar al die moeite voor zo weinig winst..... twijfelachtig
de stijging van de temperatuur stagneert niet eens na het akkoordquote:
matig singeltje (het liedje dan)quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de nieuwe single van Monique Smit?
de sproeier eropquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
De vriend van de buurvrouw zit al een uur in de tuin te zingen en gitaar te spelen. Erg irritant.
voorspelquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
gewoon kkhard Kaaris blazenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb zelf maar muziek op gezet. Dan hoef ik dat kattengejank niet meer aan te horen.
ga werken danquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
Dan zingt hij wel overdreven hard.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag. Zit binnen te werken, maar zelfs met de ramen dicht hoor ik het.
https://www.rt.com/busine(...)rrency-central-bank/quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag. Zit binnen te werken, maar zelfs met de ramen dicht hoor ik het.
Die ga ik wel kopen denk ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.rt.com/busine(...)rrency-central-bank/
Ik had gisteren mijn afscheid van mijn vorige directie. Kwamen ze met een krat Heineken aan. Gelukkig zat er over het algemeen wel redelijk bier in. Alle collega's hadden een biertje gekocht uiteenlopend van een Kanon tot Uiltje Rice Rice Baby en van Zundert tot ZZ van Napar.quote:
Die waren blij dat ze nooit meer dat gezwam over bier aan hoeven te horen? Dat idee heb ik wel af en toe met vriendenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn afscheid van mijn vorige directie. Kwamen ze met een krat Heineken aan. Gelukkig zat er over het algemeen wel redelijk bier in. Alle collega's hadden een biertje gekocht uiteenlopend van een Kanon tot Uiltje Rice Rice Baby en van Zundert tot ZZ van Napar.
Sommige collega's wisten het niet eens. Moet zeggen dat mijn nieuwe collega's nog meer bierminded zijn. Mijn manager drinkt regelmatig wat speciaalbiertjes.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Die waren blij dat ze nooit meer dat gezwam over bier aan hoeven te horen? Dat idee heb ik wel af en toe met vrienden
Goeie vrijmibos worden datquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige collega's wisten het niet eens. Moet zeggen dat mijn nieuwe collega's nog meer bierminded zijn. Mijn manager drinkt regelmatig wat speciaalbiertjes.
Ze zullen dankzij jou ook wel eens een lekke biertje drinken, dus ik denk dat ze je het wel vergeven.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Die waren blij dat ze nooit meer dat gezwam over bier aan hoeven te horen? Dat idee heb ik wel af en toe met vrienden
rustig moet ik zeggen, klanten betalen ook niet echt lekker en nog geen weekend, maar ook nog niet gelunchtquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe gaan de zaken tarado
en heb je al weekend?
Hoiquote:
Komt dat door het warme weer?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
rustig moet ik zeggen, klanten betalen ook niet echt lekker en nog geen weekend, maar ook nog niet geluncht
ja maar ook een beetje einde seizoen, we hebben 30% geplust tov van vorig jaar dus op zich wel tevreden, maar dan moeten ook die laatste klanten hun facturen wel betalenquote:
Pis je ze toch in de bek en pers je ze af met het filmpjequote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar ook een beetje einde seizoen, we hebben 30% geplust tov van vorig jaar dus op zich wel tevreden, maar dan moeten ook die laatste klanten hun facturen wel betalen
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Pis je ze toch in de bek en pers je ze af met het filmpje
Vond dat wel een goed verhaal moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]zij is geen klant en van een kale kip kan je sowieso niet plukken, nee we hebben dat gedeelte gelukkig uitbesteed
30% plus is toch wel een heel mooi resultaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar ook een beetje einde seizoen, we hebben 30% geplust tov van vorig jaar dus op zich wel tevreden, maar dan moeten ook die laatste klanten hun facturen wel betalen
Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Pis je ze toch in de bek en pers je ze af met het filmpje
Achter mensen aanzitten die hun factuur nog moeten betalen is echt een van de vervelendste klusjes die er zijn vind ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]zij is geen klant en van een kale kip kan je sowieso niet plukken, nee we hebben dat gedeelte gelukkig uitbesteed
Lekker hoor, ga je nog weg?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is even lekker, ik heb vakantie.
daarom doen we dat ook niet zelfquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Achter mensen aanzitten die hun factuur nog moeten betalen is echt een van de vervelendste klusjes die er zijn vind ik.
lekker alles cederen. Dan maar iets minder geld pakken per factuur.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Achter mensen aanzitten die hun factuur nog moeten betalen is echt een van de vervelendste klusjes die er zijn vind ik.
joeloeloequote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoef pas woensdag weer naar school, hoei.
Ik had vandaag tentamen in O (de sportzaal) Was serieus minimaal 34 graden daar. Daar gaan een boel klachten over komen..quote:
Ik hoop voor je niet naar hetzelfde park als Caland.quote:
Ik moet voor een experiment 3 dagen in een kantoorruimte zitten, en mezelf maar een beetje vermakenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had vandaag tentamen in O (de sportzaal) Was serieus minimaal 34 graden daar. Daar gaan een boel klachten over komen..
Halverwege tentamen begon er ook nog een gymklasje iets te gaan doen met muziek. Verwacht toch minimaal dat ik 100 punten er bij krijg voor dit euvel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet voor een experiment 3 dagen in een kantoorruimte zitten, en mezelf maar een beetje vermaken
geen airco uiteraard
Nee nee, sowieso geen Nederland.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop voor je niet naar hetzelfde park als Caland.
De Bosztrein. hahaquote:
Geen idee.quote:
een man kan niet kaal zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen daar wel meer kale mannen lopen.
Dat is iets andersquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zag het. 180 op de linkerbaan.quote:
HIER HET BEWIJS MANNETJE.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja naar Dortmund vliegen is ook het handigst als je niet op wil vallenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
HIER HET BEWIJS MANNETJE.
Het komt van twitter, dus het moet wel waar zijn.
[ afbeelding ]
Dat pokke-eind met de auto is ook niks.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja naar Dortmund vliegen is ook het handigst als je niet op wil vallen
Tsjah waarom niet, zo'n seizoen als vorig jaar gaat ie toch niet evenarenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
HIER HET BEWIJS MANNETJE.
Het komt van twitter, dus het moet wel waar zijn.
[ afbeelding ]
Valt wel mee, Dortmund is relatief niet zo ver wegquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat pokke-eind met de auto is ook niks.
inderdaad, vliegen duurt langer met inchecken etc.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, Dortmund is relatief niet zo ver weg
Denk het ook ja, wat zou het zijn, 3 uurtjes ongeveer vanuit Amsterdam?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, vliegen duurt langer met inchecken etc.
ik heb het weleens sneller gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk het ook ja, wat zou het zijn, 3 uurtjes ongeveer vanuit Amsterdam?
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgend seizoen maar weer eens een aantal keren naar Dortmund gaan. Afgelopen twee seizoenen te weinig geweest helaas.
Proost!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:58 schreef Tarado het volgende:
lunch sla ik maar over, meteen aan het bier is beter
jaloersquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:58 schreef Tarado het volgende:
lunch sla ik maar over, meteen aan het bier is beter
Oei dat valt wat tegen dan op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
rustig moet ik zeggen, klanten betalen ook niet echt lekker en nog geen weekend, maar ook nog niet geluncht
Geloof ik meteenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geweldige ervaring, keer op keer.
Binnen twee uur ben ik er wel ja, zelfs met het ov dacht ikquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor jou is het niet zo heel ver.
en een kermis?quote:
kan je beter water halen.quote:
Ik had het wel geweten als ik daar had gewoond. SC voor BVB.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Binnen twee uur ben ik er wel ja, zelfs met het ov dacht ik
Ook iets met kip enzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
snackquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moeder staat vanavond op het menuquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Twee emmertjes het liefst.quote:
Sletje hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik denk erover na om zondag naar Landgraaf te rijden om deze baas te zien optreden op Pinkpop.. Dat wordt schuren..
[ afbeelding ]
Uurtje werkquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee emmertjes het liefst.
Tot morgen jongens.
# 1 tong80 649.920
Nog 80
Ik wil ook kwaliteit leveren.quote:
(lol)quote:
Wat is het punt van dit filmpje?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:34 schreef Smoofie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)op_je_rekening_.html
Wat is dit dan.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:34 schreef Smoofie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)op_je_rekening_.html
Wat is dit dan.
Dan koop je toch zo'n ding voor je vriendin.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zin in een mokkel met een gouden naamkettinkje..
Laat gaan joh, ik trek mezelf toch af in de avondquote:
Watquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ik trek mezelf toch af in de avond
Liet jij je niet eerder vandaag kritisch uit over niveau?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ik trek mezelf toch af in de avond
MIJN POST IS WEGGEMODEREERD, IK BEN RAZEND. EVEN TOT 100 TELLEN.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
MIJN POST IS WEGGEMODEREERD, IK BEN RAZEND. EVEN TOT 100 TELLEN.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Liet jij je niet eerder vandaag kritisch uit over niveau?
Hoi Inso.quote:
Ik heb miijn post al aangepast, ik onthoud ook niet al mijn briljante postsquote:
Eet jij altijd zo laatquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
straks lekker hapje eten in de avondd
heerlijk zeg
Ik eet zelden voor 8 uur.quote:
Prima tijdenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet zelden voor 8 uur.
Vandaag wat later omdat vrouw laatste werkdag heeft voorlopig en schoonzusje die hier logeert toch ramadan doet nog
Misschien kunnen ze ook hun dmbox linkenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
AfcNiels zijn typetje is dusdanig goed dat ik bij dezen geloof in het feit dat tong80 zijn kloon is.
Allebei voor Ajax, een man. Het kan niet anders.
Je bent zelf een typetje.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
AfcNiels zijn typetje is dusdanig goed dat ik bij dezen geloof in het feit dat tong80 zijn kloon is.
Achja, in Den Haag liet een paar jaar geleden een moeder haar baby achter in de glasbak.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)4b5f8119f8aefdac5ab3
Je hebt je vriendin daarna wel stevig toegesproken neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achja, in Den Haag liet een paar jaar geleden een moeder haar baby achter in de glasbak.
Ik zei; goed gedaan schat, scherven brengen geluk.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt je vriendin daarna wel stevig toegesproken neem ik aan?
quote:
de onwetendheidquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Suck the fuck up. Misschien kun je cursussen gaan geven: "Hoe kill ik een topic".
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet je al waar ik iets over niveau heb gepost vandaag, zoveel heb ik nog niet gepost, maar ik weet het echt niet meer.quote:
Ik heb daar net Jannes gezien, beter gaat het niet worden.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb daar net Jannes gezien, beter gaat het niet worden.
Gewoon deze gouwe ouwe.quote:
Ik ken wel mensen die eten dan zoveel dat ze zwaarder worden tijdens ramadan.quote:
Ik denk dat veel mensen zwaarder worden als je je eating window gaat beperken en normaal blijft etenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die eten dan zoveel dat ze zwaarder worden tijdens ramadan.
Dit is niet mijn moeder.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zag dit op facebook. kijk die kleine hoe ze praat over haar moeder
Eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit is niet mijn moeder.Bepaalde schaamte oké, maar dit..
Leuk meisje wel.
Vervelend is dat hè.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:41 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk wilde ik normaal reageren, maar dankzij Stijn moet ik nu met zelfspot opmerkingen voor zijn.
Stijn.
Laat je je nu demoniseren?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:41 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk wilde ik normaal reageren, maar dankzij Stijn moet ik nu met zelfspot opmerkingen voor zijn.
Stijn.
Dik zwijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vervelend is dat hè.
Ik eet nu een gevulde koek.
Grapje, ik kon het niet laten net nadat ik geklaagd had over mijn onterechte reputatie.quote:
Je hebt bij mij een hele andere reputatie.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje, ik kon het niet laten net nadat ik geklaagd had over mijn onterechte reputatie.
Jammer dat je de ironie mist.
HUH WAT DANquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt bij mij een hele andere reputatie.
NEE VERTEL GODVERDOMMEquote:
Goor varken.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vervelend is dat hè.
Ik eet nu een gevulde koek.
Nee.quote:
Goed idee, misschien dat we SPT erbij betrekken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:27 schreef Joezi het volgende:
Misschien leuk om een eigen subforum voor te maken met zn allen
Wil jij dan moderator worden?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:27 schreef Joezi het volgende:
Misschien leuk om een eigen subforum voor te maken met zn allen
Jammer dit Joezi, dan moet je jezelf toch opofferenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee, we kunnen Karina vragen, zie ook wel een rol voor onze Don Raja
te veel op srryquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe geil ik nu ben hoor.
Pics?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:34 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga verder met Once upon a time. Beetje girly, beetje voor kinderen, maar wel vermakelijk. En de evil queen...
Nog niks van gezien. Ik moet nog verder gaan in Homeland, maar het laatste seizoen vind ik tot nu toe mweh.quote:
Ohja dat volgde ik ook nog, ook al vind ik alle personages in die serie bloedirritant.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog niks van gezien. Ik moet nog verder gaan in Homeland, maar het laatste seizoen vind ik tot nu toe mweh.
Yep, overigens heeft Sneeuwwitje in die serie een kort pittig kapsel en flaporen...quote:
Sneeuwwitje had toch altijd een kort kapselquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, overigens heeft Sneeuwwitje in die serie een kort pittig kapsel en flaporen...
De eerste vrouw die aantrekkelijker is met kort haar dan met lang haar moet ik nog vinden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:45 schreef DonRaja het volgende:
Terwijl ze er dus ook zo uit kan zien:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste vrouw die aantrekkelijker is met kort haar dan met lang haar moet ik nog vinden.
Yep, maar in de serie heeft ze dus de Dumbo-look.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste vrouw die aantrekkelijker is met kort haar dan met lang haar moet ik nog vinden.
App maar een keer dan als je kanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:48 schreef hafcfan het volgende:
Jr ik wil nog steeds x biertje met je drinmrn deze zomer
Dan ga ik die serie dus niet kijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar in de serie heeft ze dus de Dumbo-look.
Ga slapen. Als je online JR probeert te hosselen, heb je duidelijk te veel op.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:48 schreef hafcfan het volgende:
Jr ik wil nog steeds x biertje met je drinmrn deze zomer
Ze heeft niet de hoofdrol.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik die serie dus niet kijken.
Ik begrijp het wel, wie wil mij nou niet hosselen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga slapen. Als je online JR probeert te hosselen, heb je duidelijk te veel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, wie wil mij nou niet hosselen.Ben je lelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Jr is een prima kerel. Wij houden bijden van got en HP.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga slapen. Als je online JR probeert te hosselen, heb je duidelijk te veel op.
Nee ik zie er gewoon normaal uit.quote:
bijdenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jr is een prima kerel. Wij houden bijden van got en HP.
Harry Potter of harde porno?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat GGMM al slaapt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als John v/d Brom de nieuwe trainer wordt van Ajax drink ik mezelf dood.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaan we doen ouwe reus. Als juve wint trakteer ik op eerste biertje
Als je niet lelijk bent, geen volslagen debiel bent en niet zwaar gehandicapt bent, moet je op jouw leeftijd tenminste 2x per week een meid kunnen regelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik zie er gewoon normaal uit.
Mijn probleem is dat ik incapabel ben in het hele spel van versieren LOL
Dan kom ik niet. Straks denken ze aan moord.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als John v/d Brom de nieuwe trainer wordt van Ajax drink ik mezelf dood.
Steeds als je denkt dat dit jaar niet beter kan worden...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als John v/d Brom de nieuwe trainer wordt van Ajax drink ik mezelf dood.
Typisch ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harry potter god. Jr en ik hebben dezelfde smaak.
Ik zie waar het misgaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je niet lelijk bent, geen volslagen debiel bent en niet zwaar gehandicapt bent, moet je op jouw leeftijd tenminste 2x per week een meid kunnen regelen.
Hell, tinder heeft het nog makkelijker gemaakt zelfs...
Als er maar genoeg getuigen zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kom ik niet. Straks denken ze aan moord.
Dan ben ik wel echt klaar met voetbal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Steeds als je denkt dat dit jaar niet beter kan worden...
Alleen qua voetbalvisie staan we vaak lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harry potter god. Jr en ik hebben dezelfde smaak.
komt omdat je geen reet van voetbal begrijptquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Typisch is een beste bent. Jammer dat hij mij niet mag
Beetje het gevoel van de gemiddelde Feyenoorder op 14/5: 'Als het nu nog misgaat, ga ik de plaatselijke korfbalclub supporten.'quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er maar genoeg getuigen zijn.
[..]
Dan ben ik wel echt klaar met voetbal.
Hij is meer van de boeken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch is niet meer zo heel hyped om beide volgens mij.
Dat begreep ik ook wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje het gevoel van de gemiddelde Feyenoorder op 14/5: 'Als het nu nog misgaat, ga ik de plaatselijke korfbalclub supporten.'
harry potter vind ik nog steeds moeilijk vetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch is niet meer zo heel hyped om beide volgens mij.
Ik ben nu eigenlijk veel meer hyped om ASOIAFquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
harry potter vind ik nog steeds moeilijk vet
heb je die fanmade voldemort trailer gezien?
asoiaf boeit mij echt niet meer helaasquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk veel meer hyped om ASOIAFmaar dat gaat altijd in fases bij mij
Heb die trailer gezien ja, ben wel benieuwd naar die fanfilm. Die van de Marauders die ik ooit zag was best leuk gedaan
Die boeken komen toch nooit af, maar er zit gelukkig genoeg in die boeken dat je bij het herlezen weer nieuwe dingen tegenkomt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
asoiaf boeit mij echt niet meer helaas
ga het wel kijken natuurlijk
maar als dat boek eens komt word ik wel weer enthousiast
SOW.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt omdat je geen reet van voetbal begrijpt
ik vertik het echt om de boeken te herlezen zolang ze niet af zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die boeken komen toch nooit af, maar er zit gelukkig genoeg in die boeken dat je bij het herlezen weer nieuwe dingen tegenkomt.
Die heeft ook een hele reeks gemaakt toch? Wheel of Time?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vertik het echt om de boeken te herlezen zolang ze niet af zijn
ben nu weer verder met boeken van Sandersongod
dat is ook echt genot
Die heeft hij afgemaakt. Was van iemand anders.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft ook een hele reeks gemaakt toch? Wheel of Time?
Welke reeks raad jij aan dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft hij afgemaakt. Was van iemand anders.
Heb het meer over zijn echte eigen werk. Moet jij ook eens aan beginnen man. Don heeft eens op aanraden van mij een paar van die boeken voor zijn vrouw gekocht. Geen klachten gehoord.
Wheel of Time is van Robert Jordan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft ook een hele reeks gemaakt toch? Wheel of Time?
Ag daar kunnen we over lachenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen qua voetbalvisie staan we vaak lijnrecht tegenover elkaar.
je moet gewoon je domme muil houden goffetommequote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag daar kunnen we over lachenNooit haat enzo
Mwah. Qua fok valt dat mog meequote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt omdat je geen reet van voetbal begrijpt
Wat is dat? Ook fantasy genot?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:33 schreef Typisch het volgende:
als je mistborn gaat lezen wil ik weer vrienden zijn hafcfan
Waarom negeer je mijn vraag johquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:33 schreef Typisch het volgende:
als je mistborn gaat lezen wil ik weer vrienden zijn hafcfan
Je noemde me vandaag nog Tong, dat vat ik beledigend op.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag daar kunnen we over lachenNooit haat enzo
sorry ben nog half aan het werkquote:
sowieso beginnen met mistborngodquote:
Zelfde stijl als ASOIAF qua "realisme" en dan qua personages en gebeurtenissen? Of iets mythischer qua LotRquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
sowieso beginnen met mistborngod
de trilogie is goedkoop op te pikken
http://coppermind.net/wiki/Cosmere
lees even de eerste alinea, alleen die anders spoilers
The Stormlight Archive is zijn grand fantasy serie
maar na Mistborn zou ik zijn losstaande boeken even pakken
Elantris en Warbreaker
hangt er een beetje tusseninquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde stijl als ASOIAF qua "realisme" en dan qua personages en gebeurtenissen? Of iets mythischer qua LotR
Heb je in ASOIAF ook gelukkigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
hangt er een beetje tussenin
geen elfjes, maar je hebt ook wel characters die geen mensen zijn
nog geen 30 euro voor de eerste mistborn trilogy bij bol geloof ik
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
zal wel weer met zijn leuter zitten te spelen in kpd
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je in ASOIAF ook gelukkig
Maar het klinkt wel boeiend ja, ga het wel proberen.
Aryagodinquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij vindt Arya toch wel dope?
het hoofdpersonage deed mij daar soms een beetje aan denken
Muah niet perse heel erg, staat niet in mijn top 10 favoriete personages.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij vindt Arya toch wel dope?
het hoofdpersonage deed mij daar soms een beetje aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |