Ik moet voor een experiment 3 dagen in een kantoorruimte zitten, en mezelf maar een beetje vermakenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had vandaag tentamen in O (de sportzaal) Was serieus minimaal 34 graden daar. Daar gaan een boel klachten over komen..
Halverwege tentamen begon er ook nog een gymklasje iets te gaan doen met muziek. Verwacht toch minimaal dat ik 100 punten er bij krijg voor dit euvel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet voor een experiment 3 dagen in een kantoorruimte zitten, en mezelf maar een beetje vermaken
geen airco uiteraard
Nee nee, sowieso geen Nederland.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop voor je niet naar hetzelfde park als Caland.
De Bosztrein. hahaquote:
Geen idee.quote:
een man kan niet kaal zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen daar wel meer kale mannen lopen.
Dat is iets andersquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zag het. 180 op de linkerbaan.quote:
HIER HET BEWIJS MANNETJE.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja naar Dortmund vliegen is ook het handigst als je niet op wil vallenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
HIER HET BEWIJS MANNETJE.
Het komt van twitter, dus het moet wel waar zijn.
[ afbeelding ]
Dat pokke-eind met de auto is ook niks.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja naar Dortmund vliegen is ook het handigst als je niet op wil vallen
Tsjah waarom niet, zo'n seizoen als vorig jaar gaat ie toch niet evenarenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
HIER HET BEWIJS MANNETJE.
Het komt van twitter, dus het moet wel waar zijn.
[ afbeelding ]
Valt wel mee, Dortmund is relatief niet zo ver wegquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat pokke-eind met de auto is ook niks.
inderdaad, vliegen duurt langer met inchecken etc.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, Dortmund is relatief niet zo ver weg
Denk het ook ja, wat zou het zijn, 3 uurtjes ongeveer vanuit Amsterdam?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, vliegen duurt langer met inchecken etc.
ik heb het weleens sneller gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk het ook ja, wat zou het zijn, 3 uurtjes ongeveer vanuit Amsterdam?
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgend seizoen maar weer eens een aantal keren naar Dortmund gaan. Afgelopen twee seizoenen te weinig geweest helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |