Beunquote:
Pillenquote:
Jij, maar je bent er nu. Dus dat is jammer.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de sfeer erg goed vandaag!
Mist er iemand die normaliter de sfeer verziekt ofzo?
Ramt lekker door.quote:
Stop deze act en ga je kat vingeren ofzo.. Gebruik wat kwark als 't niet lukt..quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de sfeer erg goed vandaag!
Mist er iemand die normaliter de sfeer verziekt ofzo?
sowquote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij, maar je bent er nu. Dus dat is jammer.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij, maar je bent er nu. Dus dat is jammer.
Herinner hem eraan dat ie misschien eens moet gaan werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
De vriend van de buurvrouw zit al een uur in de tuin te zingen en gitaar te spelen. Erg irritant.
Weet niet of hij werk heeft. Is een beetje raar gezin.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Herinner hem eraan dat ie misschien eens moet gaan werken
hoe bepaal jij wat weinig winst is?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
mwa hoax geloof ik niet maar al die moeite voor zo weinig winst..... twijfelachtig
Wat is jouw mening over de nieuwe single van Monique Smit?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
mwa hoax geloof ik niet maar al die moeite voor zo weinig winst..... twijfelachtig
de stijging van de temperatuur stagneert niet eens na het akkoordquote:
matig singeltje (het liedje dan)quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de nieuwe single van Monique Smit?
de sproeier eropquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
De vriend van de buurvrouw zit al een uur in de tuin te zingen en gitaar te spelen. Erg irritant.
voorspelquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
gewoon kkhard Kaaris blazenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb zelf maar muziek op gezet. Dan hoef ik dat kattengejank niet meer aan te horen.
ga werken danquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
Dan zingt hij wel overdreven hard.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag. Zit binnen te werken, maar zelfs met de ramen dicht hoor ik het.
https://www.rt.com/busine(...)rrency-central-bank/quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag. Zit binnen te werken, maar zelfs met de ramen dicht hoor ik het.
Die ga ik wel kopen denk ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.rt.com/busine(...)rrency-central-bank/
Ik had gisteren mijn afscheid van mijn vorige directie. Kwamen ze met een krat Heineken aan. Gelukkig zat er over het algemeen wel redelijk bier in. Alle collega's hadden een biertje gekocht uiteenlopend van een Kanon tot Uiltje Rice Rice Baby en van Zundert tot ZZ van Napar.quote:
Die waren blij dat ze nooit meer dat gezwam over bier aan hoeven te horen? Dat idee heb ik wel af en toe met vriendenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn afscheid van mijn vorige directie. Kwamen ze met een krat Heineken aan. Gelukkig zat er over het algemeen wel redelijk bier in. Alle collega's hadden een biertje gekocht uiteenlopend van een Kanon tot Uiltje Rice Rice Baby en van Zundert tot ZZ van Napar.
Sommige collega's wisten het niet eens. Moet zeggen dat mijn nieuwe collega's nog meer bierminded zijn. Mijn manager drinkt regelmatig wat speciaalbiertjes.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Die waren blij dat ze nooit meer dat gezwam over bier aan hoeven te horen? Dat idee heb ik wel af en toe met vrienden
Goeie vrijmibos worden datquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige collega's wisten het niet eens. Moet zeggen dat mijn nieuwe collega's nog meer bierminded zijn. Mijn manager drinkt regelmatig wat speciaalbiertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |