Beunquote:
Pillenquote:
Jij, maar je bent er nu. Dus dat is jammer.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de sfeer erg goed vandaag!
Mist er iemand die normaliter de sfeer verziekt ofzo?
Ramt lekker door.quote:
Stop deze act en ga je kat vingeren ofzo.. Gebruik wat kwark als 't niet lukt..quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de sfeer erg goed vandaag!
Mist er iemand die normaliter de sfeer verziekt ofzo?
sowquote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij, maar je bent er nu. Dus dat is jammer.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij, maar je bent er nu. Dus dat is jammer.
Herinner hem eraan dat ie misschien eens moet gaan werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
De vriend van de buurvrouw zit al een uur in de tuin te zingen en gitaar te spelen. Erg irritant.
Weet niet of hij werk heeft. Is een beetje raar gezin.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Herinner hem eraan dat ie misschien eens moet gaan werken
hoe bepaal jij wat weinig winst is?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
mwa hoax geloof ik niet maar al die moeite voor zo weinig winst..... twijfelachtig
Wat is jouw mening over de nieuwe single van Monique Smit?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
mwa hoax geloof ik niet maar al die moeite voor zo weinig winst..... twijfelachtig
de stijging van de temperatuur stagneert niet eens na het akkoordquote:
matig singeltje (het liedje dan)quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de nieuwe single van Monique Smit?
de sproeier eropquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
De vriend van de buurvrouw zit al een uur in de tuin te zingen en gitaar te spelen. Erg irritant.
voorspelquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
gewoon kkhard Kaaris blazenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb zelf maar muziek op gezet. Dan hoef ik dat kattengejank niet meer aan te horen.
ga werken danquote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
Dan zingt hij wel overdreven hard.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag. Zit binnen te werken, maar zelfs met de ramen dicht hoor ik het.
https://www.rt.com/busine(...)rrency-central-bank/quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele dag. Zit binnen te werken, maar zelfs met de ramen dicht hoor ik het.
Die ga ik wel kopen denk ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.rt.com/busine(...)rrency-central-bank/
Ik had gisteren mijn afscheid van mijn vorige directie. Kwamen ze met een krat Heineken aan. Gelukkig zat er over het algemeen wel redelijk bier in. Alle collega's hadden een biertje gekocht uiteenlopend van een Kanon tot Uiltje Rice Rice Baby en van Zundert tot ZZ van Napar.quote:
Die waren blij dat ze nooit meer dat gezwam over bier aan hoeven te horen? Dat idee heb ik wel af en toe met vriendenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn afscheid van mijn vorige directie. Kwamen ze met een krat Heineken aan. Gelukkig zat er over het algemeen wel redelijk bier in. Alle collega's hadden een biertje gekocht uiteenlopend van een Kanon tot Uiltje Rice Rice Baby en van Zundert tot ZZ van Napar.
Sommige collega's wisten het niet eens. Moet zeggen dat mijn nieuwe collega's nog meer bierminded zijn. Mijn manager drinkt regelmatig wat speciaalbiertjes.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Die waren blij dat ze nooit meer dat gezwam over bier aan hoeven te horen? Dat idee heb ik wel af en toe met vrienden
Goeie vrijmibos worden datquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige collega's wisten het niet eens. Moet zeggen dat mijn nieuwe collega's nog meer bierminded zijn. Mijn manager drinkt regelmatig wat speciaalbiertjes.
Ze zullen dankzij jou ook wel eens een lekke biertje drinken, dus ik denk dat ze je het wel vergeven.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Die waren blij dat ze nooit meer dat gezwam over bier aan hoeven te horen? Dat idee heb ik wel af en toe met vrienden
rustig moet ik zeggen, klanten betalen ook niet echt lekker en nog geen weekend, maar ook nog niet gelunchtquote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe gaan de zaken tarado
en heb je al weekend?
Hoiquote:
Komt dat door het warme weer?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
rustig moet ik zeggen, klanten betalen ook niet echt lekker en nog geen weekend, maar ook nog niet geluncht
ja maar ook een beetje einde seizoen, we hebben 30% geplust tov van vorig jaar dus op zich wel tevreden, maar dan moeten ook die laatste klanten hun facturen wel betalenquote:
Pis je ze toch in de bek en pers je ze af met het filmpjequote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar ook een beetje einde seizoen, we hebben 30% geplust tov van vorig jaar dus op zich wel tevreden, maar dan moeten ook die laatste klanten hun facturen wel betalen
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Pis je ze toch in de bek en pers je ze af met het filmpje
Vond dat wel een goed verhaal moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]zij is geen klant en van een kale kip kan je sowieso niet plukken, nee we hebben dat gedeelte gelukkig uitbesteed
30% plus is toch wel een heel mooi resultaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar ook een beetje einde seizoen, we hebben 30% geplust tov van vorig jaar dus op zich wel tevreden, maar dan moeten ook die laatste klanten hun facturen wel betalen
Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Pis je ze toch in de bek en pers je ze af met het filmpje
Achter mensen aanzitten die hun factuur nog moeten betalen is echt een van de vervelendste klusjes die er zijn vind ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]zij is geen klant en van een kale kip kan je sowieso niet plukken, nee we hebben dat gedeelte gelukkig uitbesteed
Lekker hoor, ga je nog weg?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is even lekker, ik heb vakantie.
daarom doen we dat ook niet zelfquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Achter mensen aanzitten die hun factuur nog moeten betalen is echt een van de vervelendste klusjes die er zijn vind ik.
lekker alles cederen. Dan maar iets minder geld pakken per factuur.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Achter mensen aanzitten die hun factuur nog moeten betalen is echt een van de vervelendste klusjes die er zijn vind ik.
joeloeloequote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoef pas woensdag weer naar school, hoei.
Ik had vandaag tentamen in O (de sportzaal) Was serieus minimaal 34 graden daar. Daar gaan een boel klachten over komen..quote:
Ik hoop voor je niet naar hetzelfde park als Caland.quote:
Ik moet voor een experiment 3 dagen in een kantoorruimte zitten, en mezelf maar een beetje vermakenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had vandaag tentamen in O (de sportzaal) Was serieus minimaal 34 graden daar. Daar gaan een boel klachten over komen..
Halverwege tentamen begon er ook nog een gymklasje iets te gaan doen met muziek. Verwacht toch minimaal dat ik 100 punten er bij krijg voor dit euvel.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet voor een experiment 3 dagen in een kantoorruimte zitten, en mezelf maar een beetje vermaken
geen airco uiteraard
Nee nee, sowieso geen Nederland.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop voor je niet naar hetzelfde park als Caland.
De Bosztrein. hahaquote:
Geen idee.quote:
een man kan niet kaal zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen daar wel meer kale mannen lopen.
Dat is iets andersquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zag het. 180 op de linkerbaan.quote:
HIER HET BEWIJS MANNETJE.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja naar Dortmund vliegen is ook het handigst als je niet op wil vallenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
HIER HET BEWIJS MANNETJE.
Het komt van twitter, dus het moet wel waar zijn.
[ afbeelding ]
Dat pokke-eind met de auto is ook niks.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja naar Dortmund vliegen is ook het handigst als je niet op wil vallen
Tsjah waarom niet, zo'n seizoen als vorig jaar gaat ie toch niet evenarenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
HIER HET BEWIJS MANNETJE.
Het komt van twitter, dus het moet wel waar zijn.
[ afbeelding ]
Valt wel mee, Dortmund is relatief niet zo ver wegquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat pokke-eind met de auto is ook niks.
inderdaad, vliegen duurt langer met inchecken etc.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, Dortmund is relatief niet zo ver weg
Denk het ook ja, wat zou het zijn, 3 uurtjes ongeveer vanuit Amsterdam?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, vliegen duurt langer met inchecken etc.
ik heb het weleens sneller gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk het ook ja, wat zou het zijn, 3 uurtjes ongeveer vanuit Amsterdam?
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgend seizoen maar weer eens een aantal keren naar Dortmund gaan. Afgelopen twee seizoenen te weinig geweest helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |