Ik hoop voor jou dat GGMM al slaapt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jr is een prima kerel. Wij houden bijden van got en HP.
Als John v/d Brom de nieuwe trainer wordt van Ajax drink ik mezelf dood.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaan we doen ouwe reus. Als juve wint trakteer ik op eerste biertje
Als je niet lelijk bent, geen volslagen debiel bent en niet zwaar gehandicapt bent, moet je op jouw leeftijd tenminste 2x per week een meid kunnen regelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik zie er gewoon normaal uit.
Mijn probleem is dat ik incapabel ben in het hele spel van versieren LOL
Dan kom ik niet. Straks denken ze aan moord.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als John v/d Brom de nieuwe trainer wordt van Ajax drink ik mezelf dood.
Steeds als je denkt dat dit jaar niet beter kan worden...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als John v/d Brom de nieuwe trainer wordt van Ajax drink ik mezelf dood.
Typisch ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harry potter god. Jr en ik hebben dezelfde smaak.
Ik zie waar het misgaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je niet lelijk bent, geen volslagen debiel bent en niet zwaar gehandicapt bent, moet je op jouw leeftijd tenminste 2x per week een meid kunnen regelen.
Hell, tinder heeft het nog makkelijker gemaakt zelfs...
Als er maar genoeg getuigen zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kom ik niet. Straks denken ze aan moord.
Dan ben ik wel echt klaar met voetbal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Steeds als je denkt dat dit jaar niet beter kan worden...
Alleen qua voetbalvisie staan we vaak lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harry potter god. Jr en ik hebben dezelfde smaak.
komt omdat je geen reet van voetbal begrijptquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Typisch is een beste bent. Jammer dat hij mij niet mag
Beetje het gevoel van de gemiddelde Feyenoorder op 14/5: 'Als het nu nog misgaat, ga ik de plaatselijke korfbalclub supporten.'quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er maar genoeg getuigen zijn.
[..]
Dan ben ik wel echt klaar met voetbal.
Hij is meer van de boeken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch is niet meer zo heel hyped om beide volgens mij.
Dat begreep ik ook wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje het gevoel van de gemiddelde Feyenoorder op 14/5: 'Als het nu nog misgaat, ga ik de plaatselijke korfbalclub supporten.'
harry potter vind ik nog steeds moeilijk vetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch is niet meer zo heel hyped om beide volgens mij.
Ik ben nu eigenlijk veel meer hyped om ASOIAFquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
harry potter vind ik nog steeds moeilijk vet
heb je die fanmade voldemort trailer gezien?
asoiaf boeit mij echt niet meer helaasquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk veel meer hyped om ASOIAFmaar dat gaat altijd in fases bij mij
Heb die trailer gezien ja, ben wel benieuwd naar die fanfilm. Die van de Marauders die ik ooit zag was best leuk gedaan
Die boeken komen toch nooit af, maar er zit gelukkig genoeg in die boeken dat je bij het herlezen weer nieuwe dingen tegenkomt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
asoiaf boeit mij echt niet meer helaas
ga het wel kijken natuurlijk
maar als dat boek eens komt word ik wel weer enthousiast
SOW.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt omdat je geen reet van voetbal begrijpt
ik vertik het echt om de boeken te herlezen zolang ze niet af zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die boeken komen toch nooit af, maar er zit gelukkig genoeg in die boeken dat je bij het herlezen weer nieuwe dingen tegenkomt.
Die heeft ook een hele reeks gemaakt toch? Wheel of Time?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vertik het echt om de boeken te herlezen zolang ze niet af zijn
ben nu weer verder met boeken van Sandersongod
dat is ook echt genot
Die heeft hij afgemaakt. Was van iemand anders.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft ook een hele reeks gemaakt toch? Wheel of Time?
Welke reeks raad jij aan dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft hij afgemaakt. Was van iemand anders.
Heb het meer over zijn echte eigen werk. Moet jij ook eens aan beginnen man. Don heeft eens op aanraden van mij een paar van die boeken voor zijn vrouw gekocht. Geen klachten gehoord.
Wheel of Time is van Robert Jordan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft ook een hele reeks gemaakt toch? Wheel of Time?
Ag daar kunnen we over lachenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen qua voetbalvisie staan we vaak lijnrecht tegenover elkaar.
je moet gewoon je domme muil houden goffetommequote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag daar kunnen we over lachenNooit haat enzo
Mwah. Qua fok valt dat mog meequote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt omdat je geen reet van voetbal begrijpt
Wat is dat? Ook fantasy genot?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:33 schreef Typisch het volgende:
als je mistborn gaat lezen wil ik weer vrienden zijn hafcfan
Waarom negeer je mijn vraag johquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:33 schreef Typisch het volgende:
als je mistborn gaat lezen wil ik weer vrienden zijn hafcfan
Je noemde me vandaag nog Tong, dat vat ik beledigend op.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag daar kunnen we over lachenNooit haat enzo
sorry ben nog half aan het werkquote:
sowieso beginnen met mistborngodquote:
Zelfde stijl als ASOIAF qua "realisme" en dan qua personages en gebeurtenissen? Of iets mythischer qua LotRquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
sowieso beginnen met mistborngod
de trilogie is goedkoop op te pikken
http://coppermind.net/wiki/Cosmere
lees even de eerste alinea, alleen die anders spoilers
The Stormlight Archive is zijn grand fantasy serie
maar na Mistborn zou ik zijn losstaande boeken even pakken
Elantris en Warbreaker
hangt er een beetje tusseninquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde stijl als ASOIAF qua "realisme" en dan qua personages en gebeurtenissen? Of iets mythischer qua LotR
Heb je in ASOIAF ook gelukkigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
hangt er een beetje tussenin
geen elfjes, maar je hebt ook wel characters die geen mensen zijn
nog geen 30 euro voor de eerste mistborn trilogy bij bol geloof ik
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
zal wel weer met zijn leuter zitten te spelen in kpd
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je in ASOIAF ook gelukkig
Maar het klinkt wel boeiend ja, ga het wel proberen.
Aryagodinquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij vindt Arya toch wel dope?
het hoofdpersonage deed mij daar soms een beetje aan denken
Muah niet perse heel erg, staat niet in mijn top 10 favoriete personages.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij vindt Arya toch wel dope?
het hoofdpersonage deed mij daar soms een beetje aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |