Stop eens met zuipen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Brammess het volgende:
En die bal valt goed valt goed het is 2-1 voor ajax
Afrika mist een type Ziyech.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
Waarom zijn Afrikaanse teams tactisch onderontwikkeld, kan iemand me een verklaring geven?
En ze daarna weer verliezen van Luxemburg.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:45 schreef Vasion het volgende:
Zou wat zijn als Oranje dit wint en Grim weg moet als bondscoach.
Unicef houdt ze kort.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
Waarom zijn Afrikaanse teams tactisch onderontwikkeld, kan iemand me een verklaring geven?
Ghana had gewoon wereldkampioen moeten worden in 2010, kut FIFA.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik dronk het uit blik. Nog erger. Wie zal hiervan gaan schuimbekken?
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
De vriend van de buurvrouw zit al een uur in de tuin te zingen en gitaar te spelen. Erg irritant.
Suarezgodquote:Op zondag 4 juni 2017 19:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ghana had gewoon wereldkampioen moeten worden in 2010, kut FIFA.
Meer spieren dan hersenenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
Ook zo genoten van Savannah topic?quote:
Ja zeker.quote:
Hoe kan de KNVB anders een cheque van 3,7 miljoen ontvangen?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef raptorix het volgende:
Echt waarom speel je een oefenwedstrijd als je niet met je sterkste team gaat spelen, totaal nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |