Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bier ligt mij gewoon niet, geen idee wat er mis mee is
Nog nooit gehad. Desperados of hoe het heet wel, dat was wel oké. Niet geweldig ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Doublepain het volgende:
Corona is wel lekker, maar dan gaan er hier een paar schuimbekken als ze dat horen
Dit seizoen nog drie in één wedstrijd.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Vasion het volgende:
Er waren tijden dat Blind voorzetten gaf waar je u tegen zei.
er waren ook tijden dat je voor je plezier naar het Nederlands elftal keekquote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Vasion het volgende:
Wanneer was dat dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Vasion het volgende:
Lekker man, met citroentje ertussenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Desperados of hoe het heet wel, dat was wel oké. Niet geweldig ofzo.
Voor 2000 ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
er waren ook tijden dat je voor je plezier naar het Nederlands elftal keek
Corona is viesduur...quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Doublepain het volgende:
Corona is wel lekker, maar dan gaan er hier een paar schuimbekken als ze dat horen
Desperados is nep-Corona.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Desperados of hoe het heet wel, dat was wel oké. Niet geweldig ofzo.
Desperados is vooral mierzoet.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat zijn geen tijden, maar momenten.quote:
Ik dronk het uit blik. Nog erger. Wie zal hiervan gaan schuimbekken?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Desperado drink je met een limoen en met een beetje tequila geloof ik, best wel een verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |