niets is lekkerder dan een proseccootje wegtanken en voetbal kijkenquote:
quote:
straks sbs6quote:
Niks mis met wat Jackquote:Op zondag 4 juni 2017 19:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een echte whiskey drinker!
Heb ik vrijdag nog gehaald, moet er weer even inkomen. Daarna door naar de echte whisk(e)ys hoor.quote:
Als iedereen gaat staan lijkt het wel enigsinds vol, ook dat is De Kuipquote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef Syntix het volgende:
Lijkt een beetje op een wedstrijdje van de kakkerlakken, ook nooit vol.
er is vast wel een slijter in de buurtquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bocht.
En Jack halen in de kuip kost je waarschijnlijk nog wel wat langer dan 30 minuten.
genotquote:
Nee joh, Veltman gaat het nog druk krijgen met zijn constante passjesquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Kopsterk het volgende:
Benieuwd of Tete een keer aanvallend iets bij kan dragen
Griekenland vs Thailand was toch wel genot hoorquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik moest gisteren hardop lachen toen ik zag dat er zelfs een landentoernooi dartsen bestond.![]()
Je gaat toch geen whiskey zuipen tijdens een wedstrijdquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bocht.
En Jack halen in de kuip kost je waarschijnlijk nog wel wat langer dan 30 minuten.
Congenitale probleemdrinkers zoals ondergetekende zitten aan de champagne.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
niets is lekkerder dan een proseccootje wegtanken en voetbal kijken
wel lijntjes snuiven?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat toch geen whiskey zuipen tijdens een wedstrijd
Ah dat maakt mij weinig uit, wil gewoon zuipen tot tipsy dan losquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb ik vrijdag nog gehaald, moet er weer even inkomen. Daarna door naar de echte whisk(e)ys hoor.
das appelsap gekquote:Op zondag 4 juni 2017 19:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Congenitale probleemdrinkers zoals ondergetekende zitten aan de champagne.
Geen kater.
[ afbeelding ]
Pillen slikken?quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah dat maakt mij weinig uit, wil gewoon zuipen tot tipsy dan los
Wel doen, sos geeft die focus.quote:
Nee, natuurlijk niet, dan drink je bier. Maar daar was jij over aan het zaniken.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat toch geen whiskey zuipen tijdens een wedstrijd
Bier is voor arbeiders.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dan drink je bier. Maar daar was jij over aan het zaniken.
Ja bierquote:Op zondag 4 juni 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dan drink je bier. Maar daar was jij over aan het zaniken.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja bierWat is er mis met Hertog Jan? Of een Duvel?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo Ludo.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Hier kijk je toch zo'n hele dag naar uit hè.
Bier ligt mij gewoon niet, geen idee wat er mis mee isquote:Op zondag 4 juni 2017 19:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hertog Jan? Of een Duvel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |