abonnement Unibet Coolblue
pi_171276073
Islam? aanslag Ariana Grande in Manchester

Goede UK bron voor laatste updates:
http://www.dailymail.co.uk/home/index.html

Nare foto vandaar spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politie bericht Manchester: meerdere doden en gewonden.

Wat we weten:

- 22 doden, 59 gewonden door een explosie rond 23.30 uur Nederlandse tijd in de hal van de MEN Arena.
- Politie gaat uit van een terroristische aanslag. Men gaat er van uit dat of een explosief in een rugzak of een bomvest gebruikt is, volgens Amerikaanse inlichtingendiensten. De Britten onderzoeken berichten over schroeven en moeren mogelijk gebruikt in een bom.
- Publiek bestond vooral uit tiener en jongvolwassen fans van Ariana Grande. Vlak voor 4 uur twitterde ze:“broken. from the bottom of my heart, i am so so sorry. i don’t have words.”
- In de arena, gebouwd in 1995, kunnen 21.000 mensen terecht. Geschatte aanwezigheid tijdens concert was 20.000
- Station Manchester Victoria, naast de arena, werd na de eerste berichten direct geëvacueerd.



Wat we (nog) niet weten:

- NBC News kwam met berichten over een zelfmoordaanslag. Dit is nog niet officieel bevestigd.
- Wat voor explosief er gebruikt is.
- De identiteit(en) van de dader(s). Er is nog geen groep die de aanslag opgeëist heeft.

https://mobile.nytimes.co(...).co/NmvsVN59jz?amp=1

quote:
PEOPLE have fled from Manchester Arena after reports of "loud bangs" this evening.

Emergency services have rushed to the scene.

Two louds explosions were reported this evening.

This is a breaking story. More to follow...
quote:
mergency services are rushing to reports of two loud bangs described as 'explosions' at Manchester Arena tonight.

People attending the concert by pop star Ariana Grande fled in panic on hearing the noises - some in tears.

Twitter users are reporting that they thought it was a 'gun shot' or 'bomb' - but sources say that it might be a speaker that blew during the performance.

The noises were heard at the end of the show.

MirrorOnline has contacted Greater Manchester Police and the Arena for comment.
http://www.express.co.uk/(...)&utm_campaign=buffer
alanbmufc92 twitterde op maandag 22-05-2017 om 23:39:39 Two loud bangs heard around Manchester arena. People running out of the arena. No idea what's going on https://t.co/KaRzQckvEE reageer retweet
pi_171276442
Alt rechtse types op de youtubes en dergelijke zijn de social media accounts van slachtoffers aan het uitpluizen. Onder groot hoongelach blijken veel van de slachtoffers pro islam of anti pvv angst posts te hebben gemaakt. I wist niet dat er mensen waren die er genoegen uit scheppen alle slachtoffers van aanslagen bij naam en leven te kennen.
pi_171276545
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Alt rechtse types op de youtubes en dergelijke zijn de social media accounts van slachtoffers aan het uitpluizen. Onder groot hoongelach blijken veel van de slachtoffers pro islam of anti pvv angst posts te hebben gemaakt. I wist niet dat er mensen waren die er genoegen uit scheppen alle slachtoffers van aanslagen bij naam en leven te kennen.
Van die kinderen? :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171276672
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:51 schreef Fer het volgende:
Goede strategie met een moab 100000 uitmoorden en dan niet verwachten dat er nog een paar boze radicalen opstaan hier.
Die radicalen die 'hier' opstaan, genieten van de Westerse lusten, maar kotsen er tegelijkertijd op. Dus dat is al erg hypocriet.
Maar de radicalen zijn er al meer dan 1000 jaar, die ontstaan echt niet door enkel een vallend bommetje. Dat iemand uit Jemen zijn familie heeft verloren door een Amerikaanse bom, dan zou ik een 'wraakactie' goed begrijpen, maar het zijn nooit zulke wraakacties. Het is altijd tegen de ongelovigen, want bah hoe durven ze ongelovig te zijn. Sterven mogen ze, ja dat zegt de Koran ook. Moslims mogen alleen geen andere moslims vermoorden, al vraag ik mij af hoe ze dat doen. Wie weet dat er in Manchester of Bataclan toch wat moslims vermoord zijn door de daders. En je zal als moslim maar de bus willen halen in Egypte en in een bus vol Koptische Christenen terecht komen. Of gebeuren dat soort dingen nooit, omdat moslims van de Koran geen ongelovige vrienden mogen hebben, etc?
Nog hypocrieter is het dan dat die vreselijke linkse fascisten alleen maar hun bek vol hebben van islamofobie. Zoals al LXIV al zei:
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:28 schreef LXIV het volgende:
Het enige waar ik me over verbaas is dat de pers zo ongeveer collectief de hele jaren 60 en 70 niets dan haat en hoon over het christendom heeft uitgestort, om nu de Islam vollledig, maar dan ook helemaal, te omhelzen.
pi_171276684
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Alt rechtse types op de youtubes en dergelijke zijn de social media accounts van slachtoffers aan het uitpluizen. Onder groot hoongelach blijken veel van de slachtoffers pro islam of anti pvv angst posts te hebben gemaakt. I wist niet dat er mensen waren die er genoegen uit scheppen alle slachtoffers van aanslagen bij naam en leven te kennen.
Ik wist niet eens dat dat gebeurde.
Maar het is wel donkere humoristische ironie. donkere ironische humor.
(al wordt het zwarte humor genoemd, maar dat vind ik zo racistisch klinken)

[ Bericht 3% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 28-05-2017 17:04:37 ]
pi_171276708
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Van die kinderen? :{
De ene die ik als eerste tegenkwam en al stopte bij de comments was van een homo die zei dat de dangerous woman tour hem zou doodmaken. En angst voor islam was onterecht natuurlijk. Maar hij schijnt niet de enige te zijn.
pi_171276933
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Alt rechtse types op de youtubes en dergelijke zijn de social media accounts van slachtoffers aan het uitpluizen. Onder groot hoongelach blijken veel van de slachtoffers pro islam of anti pvv angst posts te hebben gemaakt. I wist niet dat er mensen waren die er genoegen uit scheppen alle slachtoffers van aanslagen bij naam en leven te kennen.
Walgelijk
pi_171276979
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 17:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Walgelijk
Humorloos!

Je moet wel alle vormen van comedy respecteren!
  zondag 28 mei 2017 @ 17:07:12 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171277223
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 03:10 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik lees alleen maar mee, wil eigenlijk niet meer posten op fok. Dat komt door jouw soort users. Je doet niet anders dan op de man spelen. In bijna iedere post van je is de 'tegenstander' dom, of naïef, of je weet een andere reden om iemand te diskwalificeren.
En jouw bijdrage is dan deze persoonlijke aanval? Kwaliteit, man.

Als je niets te zeggen hebt over het topic, bek dicht en oprotten. Al helemaal als je de discussie niet gelezen hebt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171277352
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Alt rechtse types op de youtubes en dergelijke zijn de social media accounts van slachtoffers aan het uitpluizen. Onder groot hoongelach blijken veel van de slachtoffers pro islam of anti pvv angst posts te hebben gemaakt. I wist niet dat er mensen waren die er genoegen uit scheppen alle slachtoffers van aanslagen bij naam en leven te kennen.
Heb je ook bewijs, want ik kom niks tegen, behalve dat het een false flag zou zijn.
  zondag 28 mei 2017 @ 17:10:40 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171277371
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 17:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Heb je ook bewijs, want ik kom niks tegen, behalve dat het een false flag zou zijn.
Ik vind ook niks
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171277441
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 17:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Heb je ook bewijs, want ik kom niks tegen, behalve dat het een false flag zou zijn.
https://twitter.com/martynhett
Leef je ook uit op een dode persoon zijn twitter!
pi_171280226
pi_171280649
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Alt rechtse types op de youtubes en dergelijke zijn de social media accounts van slachtoffers aan het uitpluizen. Onder groot hoongelach blijken veel van de slachtoffers pro islam of anti pvv angst posts te hebben gemaakt. I wist niet dat er mensen waren die er genoegen uit scheppen alle slachtoffers van aanslagen bij naam en leven te kennen.
Ach, dat soort dingen doen de linkse SJW's ook bij rechtsen. Sterker nog, die hebben het gewroet in andermans social media accounts bedacht.

Maar daarover horen we je natuurlijk niet. :')
pi_171281026
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat dat gebeurde.
Maar het is wel donkere humoristische ironie. donkere ironische humor.
(al wordt het zwarte humor genoemd, maar dat vind ik zo racistisch klinken)
het is geen humor, het is triest
pi_171285115
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 17:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

https://twitter.com/martynhett
Leef je ook uit op een dode persoon zijn twitter!
Waar heb je het over?
pi_171285785
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ach, dat soort dingen doen de linkse SJW's ook bij rechtsen. Sterker nog, die hebben het gewroet in andermans social media accounts bedacht.

Maar daarover horen we je natuurlijk niet. :')
Ach in het ene topic ben je een geweldsgekke NAVO fan en in het andere topic ben je een SJW supporter omdat je in een reactie van 3 zinnen niet een genuanceerd wereldbeeld vanuit alle mogelijke opvattingen weergeeft. Als je over de alt rechtse wereld heen pist hoef je niet meteen ook over alle andere concurrerende stomme dingen heen te pissen. Net zoals je bij een SJW post niet meteen hoeft te zeggen dat hun gedrag helemaal niet kut is omdat rechtse mensen het ook doen.
pi_171287408
"SJW", "alt-right"

Kunnen jullie niet je hele post in het Amerikaans schrijven?
pi_171288465
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 17:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

https://twitter.com/martynhett
Leef je ook uit op een dode persoon zijn twitter!
Dus je hebt geen bewijs. :')
pi_171288502
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

het is geen humor, het is triest
:')
pi_171291283
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:56 schreef WodanIsGroot het volgende:
"SJW", "alt-right"

Kunnen jullie niet je hele post in het Amerikaans schrijven?
je houdt het ras euh de taal graag zuiver natuurlijk :D
pi_171291988
quote:
CLERICS OF HATE Preachers at mosque where Manchester bomber prayed called for homosexuals, British soldiers and non-believers to be killed
Conservative MP Alec Shelbrooke urged mosques to take greater responsibility for who they allow to speak

THE mosque where bomber Salman Abedi ­worshipped hosted hate preachers who called for British soldiers to be killed and gays and adulterers to be stoned to death.

Didsbury Mosque’s YouTube channel still features videos from clerics including American Abdullah Hakim Quick.

He called for homosexuals to be killed and death for those who do not follow Islam.

MPs accused the mosque of playing a part in Abedi’s radicalisation.

Labour’s Khalid Mahmood said: “It has to be asked where a 22-year-old man born and bred in Manchester gets that sort of hatred from.

“We tend to think the problem is the internet and social media.

“But people don’t just turn up one day and look at things online.”

https://www.thesun.co.uk/(...)ievers-to-be-killed/
  maandag 29 mei 2017 @ 00:29:28 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171292071
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:22 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ok. Waar kijk ik naar?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171292090
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ok. Waar kijk ik naar?
Een toevalligheid wrs.
  maandag 29 mei 2017 @ 00:31:39 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171292126
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een toevalligheid wrs.
Oh BBC heeft deze man zijn telefoonnummer denk ik. En het is precies zo'n figuur die je graag zou willen wurgen als je hem hoort praten eigenlijk.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171292162
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh BBC heeft deze man zijn telefoonnummer denk ik. En het is precies zo'n figuur die je graag zou willen wurgen als je hem hoort praten eigenlijk.
Precies. Eentje die exact zegt wat men wilt horen.
pi_171292769
quote:
Engelse jihadtoestanden



Fanatieke moslims protesteren voor invoering van de sharia, de strenge moslimwet met stokslagen en steniging voor overspel en het afkappen van handen bij dieven.

Minstens vijf tips kreeg de Britse geheime dienst binnen over zelfmoordterrorist Salman Abedi, maar er werd niet ingegrepen. Er lijkt iets goed mis met de Engelse terreuraanpak. Inmiddels kijken de Britten onder meer in Nederland hoe het beter kan.

Voor de deur van het Salafistisch Centrum in Manchester zit Asim, met een lange baard, geschoren snor en zwarte sokken in sandalen. Hij zit onder een partytent met boekjes, korans en koud water voor iedereen die maar wil. Hij staat ons met liefde te woord, maar op de foto wil hij niet. „Wij geloven niet in foto’s.”

Asim en zijn salafistische geloofsgenoten hebben veel over zich heen gekregen na het bloedbad maandagavond in Manchester Arena. „Hier verderop zijn in de nacht van de aanslag deuren van broeders en zusters in brand gestoken. Ik zie het als onwetendheid.” De vijandigheid komt niet uit de lucht vallen: salafisme en extremisme gaan hand in hand. Na de aanslagen in Parijs in november 2015 waren er volgens Asim inderdaad broeders binnen zijn gemeenschap die dat geweld goedpraatten. „Die mensen had ik eigenlijk aan moeten geven. Dat heb ik niet gedaan. We hebben er met elkaar de schouders onder gezet, en met koranstudie hebben we ze op andere gedachten gebracht. Wat als ik ze had aangegeven? Dan hadden ze twee jaar kunnen radicaliseren in de gevangenis. Dan komen ze vrij, plegen ze een aanslag. Nu zijn ze op het rechte pad.”

Verplicht
Radicaliserende types melden bij de politie is in Groot-Brittannië verplicht. Maar Asim is niet de enige die weigert. Slechts een op de drie Britse moslims zou de politie informeren, bleek vorig jaar uit een verontrustende enquête. Ruim de helft van de 1080 ondervraagde moslims vond bovendien dat homoseksualiteit verboden moet worden. Vier op de tien meende dat vrouwen hun mannen moeten gehoorzamen. Vier procent voelt sympathie voor zelfmoordterroristen.

Het Verenigd Koninkrijk geeft orthodoxe moslims meer ruimte dan Nederland. Politieagentes met een hoofddoek? Geen probleem. Shariarechtbanken waar moslims hun conflicten onderling uitvechten volgens islamitisch recht? Er zijn er tientallen en ze opereren open en bloot.

Brits-Pakistaanse sjeiks slaan de tentakels ook uit naar Nederland. De Surinaamse Noeroel Islam-moskee in Den Haag zou een mooie plek zijn voor een Nederlandse shariaraad, opperde een sjeik uit de buurt van Birmingham. Dan hoefden de Nederlandse gelovigen voor een uitspraak niet meer naar naar Engeland te reizen.

Subsidie
Britse moslims zijn van een ander slag dan de Marokkaanse en Turkse immigranten in Nederland. De meeste Britse moslims komen uit de voormalige kolonie Pakistan. Moskeeën staan vaak onder invloed van bebaarde Pakistaanse sjeiks uit de ultraconservatieve Deobandi-sekte, een soennitische stroming die de Taliban inspireerde. Hopend op beter contact met die groepen verstrekte Engeland zelfs een tijd subsidie. Ook dat veroorzaakte een golf van verontwaardiging.

In sommige wijken, vooral in Birmingham en oostelijk Londen, is extremisme heel gewoon. Daar doken een paar jaar geleden de eerste islamitische buurtwachten op. Deze ’sharia patrols’ verbieden winkels om alcohol te verkopen, dwingen vrouwen om zich te bedekken of wijzen knuffelende stelletjes terecht. Een moslim werd geslagen omdat hij rookte tijdens de vastenmaand ramadan. In Manchester werden vorig jaar pamfletten verspreid met de oproep om honden te verbieden.

Asim van het Salafistisch Centrum houdt ook stevig grip op zijn straat. Zijn broeders werpt hij een Arabische groet toe, de gesluierde vrouwen die bij zijn gemeenschap horen (’de vrouwen wonen bij ons apart, een straat verderop’) negeert hij. „We weten wat we aan elkaar hebben. Wij weten dat we niet voor hulp moeten aankloppen bij moslims die alcohol drinken of die vrouwen ongesluierd laten lopen. Zij weten dat ze zich beter niet ongesluierd en beschonken hier kunnen laten zien.”

Oplossing
Zulke kliekvorming is gevaarlijk, zegt de Britse islamkenner Robert Verkaik. „Waar je een grote moslimgemeenschap hebt, krijg je kleine sektes van meestal jonge mannen die zichzelf beginnen te radicaliseren. Zulke groepjes worden echokamers. Die mannen neigen naar extremisme en kijken alleen nog maar naar terreur als oplossing voor hun problemen.”

Verkaik is de enige die ooit ’Jihadi John’ interviewde, de Brit die opperbeul van IS werd en tientallen slachtoffers onthoofdde. Engeland is een van Europa’s hofleveranciers aan IS. Zeker 850 jihadisten vertrokken naar het kalifaat, ongeveer de helft kwam levend terug. Net als Nederland worstelt Groot-Brittannië met zijn terugkeerders.

Omstreden
„De Britse aanpak van jihadisme is omstreden”, zegt Verkaik. „Neem nou die wettelijke verplichting om verdachte mensen te melden. Die plicht leidde tot een storm van kritiek. Allerlei in elkaar geknutseld bewijs kan worden gebruikt om mensen in diskrediet te brengen. Het leidt bij moslims tot wantrouwen jegens de overheid.”

Zo kwam een moeder in de problemen met de klikplicht toen haar zoontje van vier een tekening maakte van iets dat hij een ’cuker-bum’ noemde. Hij bedoelde een ’cucumber’, een komkommer, maar het kinderdagverblijf vermoedde een ’cooker-bomb’, een snelkookpanbom zoals die onder andere bij de marathon in Boston ontplofte en sloeg alarm. De moeder zei: ’Ik voelde me Brits, maar zo maken ze een buitenstaander van je’.

„Onderwijzers vonden de meldplicht een aantasting van de vrijheid van meningsuiting”, zegt ook zegt Stef Wittendorp van de Universiteit Leiden, die Europese verschillen in contra-terrorisme onderzocht. „Veel moslimgemeenschappen waren terughoudend, ze voelden dat ze alleen gebruikt werden voor inlichtingen en dat deze wet spionage aanmoedigde.”

Maar wat moet je dan? Elk land pakt zijn jihadi’s anders aan. In België was contra-jihadisme jarenlang een rommeltje waarbij iedereen langs elkaar heen werkte. Zweden koos voor de softe aanpak, daar werd zelfs voorgesteld om terugkeerders een gratis huis en rijbewijs cadeau te doen.

Ook Denemarken legt jihadi’s in de watten. Frankrijk speelt het weer bikkelhard. Hard optreden ligt gevoelig bij de Britten. Het land is stevig in de greep van politieke correctheid. Het is not done om ’zwarte koffie’ te bestellen, je moet zeggen ’koffie zonder melk’. Leerlingen de Engelse waarden en normen bijbrengen?

Onderdrukkend, vonden veel leraren in de onderwijsbond. Aan de ene kant kun je in Engeland snel een boete krijgen voor belediging van een agent, aan de andere kant kon haatprediker Anjem Choudary, die ook in Nederland jihadisten wierf, zijn gang gaan. „Choudary kreeg jarenlang veel ruimte om op straat te preken”, zegt Verkaik, „hoewel hij een extreme opvattingen had. Het duurde lang voor hij uiteindelijk kon worden veroordeeld.”

De Schie
Shariarechtbanken ruim baan geven, extreme moskeeën subsidiëren, fluwelen handschoentjes.
Engeland was altijd huiverig om extremisten in de gevangenis hard aan te pakken. Cipiers rapporteerden dat ze bang zijn om voor ’islamofoob’ te worden uitgemaakt. Door die voorzichtigheid konden Britse gevangenissen uitgroeien tot jihadcentra waar fanatieke moslims zoals Choudary alle kans kregen om de baas te spelen, haat te zaaien en zieltjes te winnen.
http://www.telegraaf.nl/r(...)hadtoestanden__.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Worgen op 29-05-2017 02:12:25 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 02:09:35 #28
117098 Hathor
Effe niet
pi_171292827
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Alles en iedereen die wat met die moskee te maken heeft vastzetten, en wel onmiddellijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 29 mei 2017 @ 03:09:15 #30
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171292887
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 02:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alles en iedereen die wat met die moskee te maken heeft vastzetten, en wel onmiddellijk.
Maar maar , dan heb je een politiestaat en dat mag niet tegen intolerante mensen ;( :'( :'( :'( :'(
RED ONS HENNIEGOD
pi_171292893
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 02:58 schreef Physsic het volgende:

[..]

Haha.
West-Europa........... Mentaal al een tijd geleden ten grave gelegd. Bizar.
pi_171292900
Die politieke correctheid is dodend in Engeland. En maar met meel in de mond spreken. Scholen krijgen subsidie van de staat waar de directeur publieke steniging goedpraat. Als dat de islam is die je bereid bent te subsidieren ben je helemaal van het padje ja.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_171292920
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 03:27 schreef Aloulu het volgende:
Die politieke correctheid is dodend in Engeland. En maar met meel in de mond spreken. Scholen krijgen subsidie van de staat waar de directeur publieke steniging goedpraat. Als dat de islam is die je bereid bent te subsidieren ben je helemaal van het padje ja.
Als je zogenaamde "constituency" Islamitisch is krijg je zulke rare constructies ben ik bang. Geen idee of het daardoor komt, maar verwacht dat het een rol speelt.
pi_171293171
Frankrijk en Engeland hebben volgens mij andersoortig Islamitische gemeenschappen met een langere geschiedenis dan bijv. Nederland of Zweden. Bij ons zijn ze ontstaan vanuit de gastarbeiders , daar vanuit het koloniale verleden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171293215
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Prachtig tolerant zijn we toch. Zelfs voor onze eigen ondergang.

Ik pink een traantje weg, hoe deugdelijk we zijn.
pi_171293455
Sharia rechtbanken in de UK. :') Gratis huizen voor terugkerende jihadisten in Zweden :')

ffs wat bezielt ze. Lachwekkend.
pi_171293481
Is het niet verstandiger om op te komen voor je eigen cultuur en traditie? Daar kan de islam in de verste verte niet aan tippen. De islam stelt niets voor, vergeleken met wat er in Europa is voortgebracht aan beschaving en wetenschap.
pi_171293639
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:30 schreef Avinus het volgende:
Is het niet verstandiger om op te komen voor je eigen cultuur en traditie? Daar kan de islam in de verste verte niet aan tippen. De islam stelt niets voor, vergeleken met wat er in Europa is voortgebracht aan beschaving en wetenschap.
Ik lees hier toch dat onze beschaving helemaal niet iets is om trots op te zijn.
pi_171294393
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 03:27 schreef Aloulu het volgende:
Die politieke correctheid is dodend in Engeland. En maar met meel in de mond spreken. Scholen krijgen subsidie van de staat waar de directeur publieke steniging goedpraat. Als dat de islam is die je bereid bent te subsidieren ben je helemaal van het padje ja.
De aanslag in Manchester wordt nu eigenlijk ook al weer met de mantel der liefde bedekt.

'Don't look back in anger....'
٩๏̯͡๏)۶
pi_171294817
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik lees hier toch dat onze beschaving helemaal niet iets is om trots op te zijn.
Dat is de overdreven politieke correctheid waar we van af moeten komen.
pi_171295258
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Alt rechtse types op de youtubes en dergelijke zijn de social media accounts van slachtoffers aan het uitpluizen. Onder groot hoongelach blijken veel van de slachtoffers pro islam of anti pvv angst posts te hebben gemaakt. I wist niet dat er mensen waren die er genoegen uit scheppen alle slachtoffers van aanslagen bij naam en leven te kennen.
eh wat?

Joop.nl zet dodenlijst in tegen rechtse plaag

Altijd lachen die linkse rakkers, zichzelf schuldig maken aan alle feiten waar ze rechts van beschuldigen en dan staan te schuimbekken. Links is een ziekte, een geestelijke ziekte.
  maandag 29 mei 2017 @ 10:24:19 #42
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171295286
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:23 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

eh wat?

Joop.nl zet dodenlijst in tegen rechtse plaag

Altijd lachen die linkse rakkers, zichzelf schuldig maken aan alle feiten waar ze rechts van beschuldigen en dan staan te schuimbekken. Links is een ziekte, een geestelijke ziekte.
Jij bent niet rechts, koekje. Je bent een internethuillie.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171295552
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:23 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

eh wat?

Joop.nl zet dodenlijst in tegen rechtse plaag

Altijd lachen die linkse rakkers, zichzelf schuldig maken aan alle feiten waar ze rechts van beschuldigen en dan staan te schuimbekken. Links is een ziekte, een geestelijke ziekte.
Ik vind een lijstje met mensen maken die volgens jou tot de rechtse kerk behoren nog wel meevallen.

Het tekent de hysterie van boosmensjes dat ze het meteen gaan hebben over dodenlijsten ( :') !) .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171295630
quote:
9s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind een lijstje met mensen maken die volgens jou tot de rechtse kerk behoren nog wel meevallen.

Het tekent de hysterie van boosmensjes dat ze het meteen gaan hebben over dodenlijsten ( :') !) .
Er hoeft maar één lijst gemaakt te worden met alle namen van moslims in Nederland erop, eens zien wie er dan gaat hintten naar een dodenlijst?

Zelfde met die burgerwachten, toen een groep blanken dat deed zag ik hier mensen hysterisch roepen dat ze het recht in eigen hand zou nemen, het iets heel slechts is, het alleen maar richting moslims zou zijn etc. Nog geen paar weken later, een moslim burgerwacht, en toen was het opeens een fantastisch idee door dezelfde roeptoeters die een paar weken eerder nog een nadere mening had.

Schei toch uit met die onzin Ludachrist, we weten beiden wat er zou gebeuren in de media als er zo'n lijst met moslims gemaakt zou worden, en we weten beiden precies hoe jij dan zou reageren, laten we de spelletjes vandaag achterwegen laten, is het veels te warm voor.
pi_171295668
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Er hoeft maar één lijst gemaakt te worden met alle namen van moslims in Nederland erop, eens zien wie er dan gaat hintten naar een dodenlijst?

Zelfde met die burgerwachten, toen een groep blanken dat deed zag ik hier mensen hysterisch roepen dat ze het recht in eigen hand zou nemen, het iets heel slechts is, het alleen maar richting moslims zou zijn etc. Nog geen paar weken later, een moslim burgerwacht, en toen was het opeens een fantastisch idee door dezelfde roeptoeters die een paar weken eerder nog een nadere mening had.

Schei toch uit met die onzin Ludachrist, we weten beiden wat er zou gebeuren in de media als er zo'n lijst met moslims gemaakt zou worden, en we weten beiden precies hoe jij dan zou reageren, laten we de spelletjes vandaag achterwegen laten, is het veels te warm voor.
Het is een lijstje met mensen in het publieke debat die volgens de auteur tot de rechtse kerk behoren.

Dodenlijst :') . Echt, schei toch uit man, met die krankzinnig dramatische toon van je.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171295722
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 03:17 schreef Worgen het volgende:

[..]

West-Europa........... Mentaal al een tijd geleden ten grave gelegd. Bizar.
pi_171295728
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is een lijstje met mensen in het publieke debat die volgens de auteur tot de rechtse kerk behoren.

Dodenlijst :') . Echt, schei toch uit man, met die krankzinnig dramatische toon van je.
Ik vind dit toch wel grappig, ik heb maanden geleden al geopperd in een topic om eens een lijstje te maken met al het linkse volk zodat we ze beter in beeld hebben, nou de kritiek die daar van kwam vanuit de standaard boeroepers op islam kritiek. Ongelooflijk hoe ik werd vergeleken met nazi's en WW2. Nu weet ik niet of jij ook kritiek had, waren velen van de standaard kliek, maar toont wel de dubbele standaarden aan.

Maar normaals, zo'n lijst met linkse rakkers of moslims zou voor heel wat meer verontwaardiging zorgen, want dan worden wel meteen links gelegd naar WW2 en de lijsten vol Joden.
pi_171295801
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik vind dit toch wel grappig, ik heb maanden geleden al geopperd in een topic om eens een lijstje te maken met al het linkse volk zodat we ze beter in beeld hebben, nou de kritiek die daar van kwam vanuit de standaard boeroepers op islam kritiek. Ongelooflijk hoe ik werd vergeleken met nazi's en WW2. Nu weet ik niet of jij ook kritiek had, waren velen van de standaard kliek, maar toont wel de dubbele standaarden aan.

Maar normaals, zo'n lijst met linkse rakkers of moslims zou voor heel wat meer verontwaardiging zorgen, want dan worden wel meteen links gelegd naar WW2 en de lijsten vol Joden.
Die lijsten zijn er al lang, joh.





https://www.buzzfeed.com/(...)buL6gkXeL#.avQplGnMB

Tevens, graag een linkje naar je topic voor de (s)linkse lijst, want ik ben wel benieuwd of je niet weer van alles aan het fantaseren bent hierover.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171295832
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die lijsten zijn er al lang, joh.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

https://www.buzzfeed.com/(...)buL6gkXeL#.avQplGnMB

Tevens, graag een linkje naar je topic voor de (s)linkse lijst, want ik ben wel benieuwd of je niet weer van alles aan het fantaseren bent hierover.
Waar heb je het over? Over waar ik zo'n opmerking heb gemaakt maanden geleden?

En wat is dit voor een lijst?
pi_171295973
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]
maar toont wel de dubbele standaarden aan.
Dubbele standaarden bij links!? Zeg dat het niet waar is! :o
pi_171296105
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Over waar ik zo'n opmerking heb gemaakt maanden geleden?
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

ik heb maanden geleden al geopperd in een topic om eens een lijstje te maken met al het linkse volk zodat we ze beter in beeld hebben, nou de kritiek die daar van kwam vanuit de standaard boeroepers op islam kritiek.
Dat voorstel dus, graag.

quote:
En wat is dit voor een lijst?
Lijst van 4chan/reddit-extremisten die op zoek gaan (gingen? weet niet of het al klaar is) naar privégegevens van gewone mensen die een of andere linkse petitie hebben ingevuld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171297220
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Dat voorstel dus, graag.

Hier gaan we weer :') dus ik heb weer wat geroepen, iets wat sommigen zich misschien nog herinneren, maar ik moet het weer kunnen bewijzen. Alsof ik die 100 kritische islam topics van de laatste maanden één voor één ga doorspitten om die comments te vinden. Ik save niet elke reactie van mij, maar ja ik zal het wel weer uit de duim zuigen allemaal.

quote:
Lijst van 4chan/reddit-extremisten die op zoek gaan (gingen? weet niet of het al klaar is) naar privégegevens van gewone mensen die een of andere linkse petitie hebben ingevuld.
Dus ik neem aan dat jij geen problemen met deze lijsten hebt van 4chan?
pi_171297265
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Hier gaan we weer :') dus ik heb weer wat geroepen, iets wat sommigen zich misschien nog herinneren, maar ik moet het weer kunnen bewijzen. Alsof ik die 100 kritische islam topics van de laatste maanden één voor één ga doorspitten om die comments te vinden. Ik save niet elke reactie van mij, maar ja ik zal het wel weer uit de duim zuigen allemaal.
Ja, natuurlijk moet je bewijzen dat je iets geroepen hebt. Je doet een claim met een specifiek voorbeeld, dan mogen anderen toch verwachten dat je dit kunt onderbouwen? Anders kan je van alles gaan roepen.

quote:
Dus ik neem aan dat jij geen problemen met deze lijsten hebt van 4chan?
Buiten dat het een verschil is tussen mensen in de publieke ruimte en mensen die gewoon privé ergens voor tekenen denk ik ook niet dat dit een dodenlijst is, inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171297644
Waarom willen moslims ons allemaal dood?
  maandag 29 mei 2017 @ 12:24:52 #55
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171297712
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:22 schreef ZetaOS het volgende:
Waarom willen moslims ons allemaal dood?
Als meer dan 2 miljard mensen 'ons' allemaal dood wilden was dat al gebeurd.
wooblabalurg
pi_171297802
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:22 schreef ZetaOS het volgende:
Waarom willen moslims ons allemaal dood?
Ik wil je niet dood, retard.
pi_171297879
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wil je niet dood, retard.
Jij gaat dagelijks op je knieën voor een God die hem een eeuwigheid zal laten branden.
pi_171297923
quote:
15s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jij gaat dagelijks op je knieën voor een God die hem een eeuwigheid zal laten branden.
Dat weet niemand. :')
pi_171298037
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wil je niet dood, retard.
Dame,

Mohammed garandeerde de maatschappelijke orde door van de vrouw een bediende, buit van de man te maken.

Dat ben jij dus :') Wie is hier nou de retard?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 13:01:50 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 12:49:58 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171298255
quote:
17s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als meer dan 2 miljard mensen 'ons' allemaal dood wilden was dat al gebeurd.
Meer dan 2 miljard ja? Tjonge, het zijn net konijnen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171298824


[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 13:15:28 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 13:21:47 #62
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171299025
quote:
15s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jij gaat dagelijks op je knieën voor een God die hem een eeuwigheid zal laten branden.
Dan ben je al dood. Dat is wat anders dan dat moslims je dood willen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 29 mei 2017 @ 13:24:30 #63
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171299105
quote:
6s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Meer dan 2 miljard ja? Tjonge, het zijn net konijnen.
Mensen kun je vergelijken met een heleboel dieren.
wooblabalurg
  maandag 29 mei 2017 @ 13:25:23 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171299127
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Mensen kun je vergelijken met een heleboel dieren.
Bij jou past de wezel wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171299200
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:40 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dame,

Mohammed garandeerde de maatschappelijke orde door van de vrouw een bediende, buit van de man te maken.

Dat ben jij dus :') Wie is hier nou de retard?

Dikke vette onzin brah
pi_171299234
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat weet niemand. :')
Jawel joh, Allah is daar vrij duidelijk over.
pi_171299240
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dan ben je al dood. Dat is wat anders dan dat moslims je dood willen.
Natuurlijk, da's anders. Maar het zegt wel iets, toch?
  maandag 29 mei 2017 @ 13:31:25 #68
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171299273
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bij jou past de wezel wel.
Ik ben dan ook niet bang om te vliegen.
wooblabalurg
  maandag 29 mei 2017 @ 13:32:21 #69
117098 Hathor
Effe niet
pi_171299302
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:13 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn die nou aan het doen? :?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 29 mei 2017 @ 13:32:51 #70
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171299312
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Natuurlijk, da's anders. Maar het zegt wel iets, toch?
Weet ik niet. Wat je zegt hier zegt vooral wat over jou en hoe jij dat ziet.
Natuurlijk zijn er wel moslims die in hun handen wrijven en zeggen wacht maar, zo zijn er ook die zeggen de schepper beslist en wie weet wat hij beslist, net zoals er zijn die er verder gewoon helemaal niet over nadenken en er zijn die zich er rot over voelen. Zoveel mensen, zoveel smaken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171299999
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jawel joh, Allah is daar vrij duidelijk over.
Lol ja. Vet.
pi_171300664
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Weet ik niet. Wat je zegt hier zegt vooral wat over jou en hoe jij dat ziet.
Natuurlijk zijn er wel moslims die in hun handen wrijven en zeggen wacht maar, zo zijn er ook die zeggen de schepper beslist en wie weet wat hij beslist, net zoals er zijn die er verder gewoon helemaal niet over nadenken en er zijn die zich er rot over voelen. Zoveel mensen, zoveel smaken.
Maar ze weten het - en hoe Allah, hij die alwetend en goed is, dus tegen de ongelovigen aankijkt. Dat soort theologische ideeën werken door in de wereldse beleving van de dingen. Natuurlijk niet bij alle of in dezelfde mate of vorm, maar ze delen (buigen voor) iig dezelfde basis.
  maandag 29 mei 2017 @ 14:27:28 #73
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171300687
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar ze weten het - en hoe Allah, hij die alwetend en goed is, dus tegen de ongelovigen aankijkt. Dat soort theologische ideeën werken door in de wereldse beleving van de dingen. Natuurlijk niet bij alle of in dezelfde mate of vorm, maar ze delen (buigen voor) iig dezelfde basis.
Bij elk abrahamistisch geloof geld dat wie niet die (versie) van dat geloof volgt naar de hel zal gaan. Dat betekend niet dat de volgers dat ook graag willen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171300703
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Lol ja. Vet.
Mwa, kende een moslim, zoon van een (ongelovige) Nederlandse en Turk, die het moeilijk heeft (gehad) met dat soort dingen. Kwamen tranen bij kijken.
pi_171300853
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Bij elk abrahamistisch geloof geld dat wie niet die (versie) van dat geloof volgt naar de hel zal gaan. Dat betekend niet dat de volgers dat ook graag willen.
Nee, maar het resulteert in segregatie natuurlijk. Jezelf binden aan mensen die eeuwig straf verdienen (en krijgen...) lijkt me moeilijk. Immers, ze moeten het ook wel verdienen, want Allah is... (tot wie ik mij wendt etc). Lijkt me lastig met elkaar te rijmen, vooral als je wél een vriendschap aangegaan bent.
  maandag 29 mei 2017 @ 14:38:20 #76
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171300912
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, maar het resulteert in segregatie natuurlijk. Jezelf binden aan mensen die eeuwig straf verdienen (en krijgen...) lijkt me moeilijk. Immers, ze moeten het ook wel verdienen, want Allah is... (tot wie ik mij wendt etc). Lijkt me lastig met elkaar te rijmen, vooral als je wél een vriendschap aangegaan bent.
Ook dit zegt weer meer over jou dan over de mensen met zo'n geloof.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171300930
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ook dit zegt weer meer over jou dan over de mensen met zo'n geloof.
Neuh. Deze reactie van jou zegt wat over jou.
  maandag 29 mei 2017 @ 14:42:04 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171300990
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Neuh. Deze reactie van jou zegt wat over jou.
Niet echt. Als het wat over mij zou zeggen zou ik een mening daarover geven.
Jij denkt dat het lastig is je te binden als je in een hel gelooft waar de niet gelovigen (of beter gezegd, ieder die die versie niet volgt) heen gaat. Dat is jouw mening, jouw visie en zegt dus vooral wat over jou.

Er zullen vast moslims zijn die daar hetzelfde over denken als jij, die dat idd moelijk vinden. Dat ontken ik nergens.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171302057
En nr 16 opgepakt:
http://www.dailymail.co.u(...)d-terror-attack.html

quote:
The 23-year-old man arrested over the Manchester bombing more than 250 miles away from the scene was studying to become a pilot, it was claimed today.

The suspect was detained at a home in Shoreham-by-Sea, West Sussex, and he is the 16th person to be arrested in connection with the atrocity last Monday that claimed the lives of 22 people and injured more than 100.

Residents said that the man, who has been named locally as Aladine, was training to become a pilot and lived in a flat on a parade of shops just five minutes from the seafront, which was being searched by officers today.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)k.html#ixzz4iTRQZfLD
pi_171302175
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet echt. Als het wat over mij zou zeggen zou ik een mening daarover geven.
Jij denkt dat het lastig is je te binden als je in een hel gelooft waar de niet gelovigen (of beter gezegd, ieder die die versie niet volgt) heen gaat. Dat is jouw mening, jouw visie en zegt dus vooral wat over jou.

Er zullen vast moslims zijn die daar hetzelfde over denken als jij, die dat idd moelijk vinden. Dat ontken ik nergens.
Wel dombo, het zegt wel wat over jou. :r
  maandag 29 mei 2017 @ 15:31:22 #82
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171302215
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wel dombo, het zegt wel wat over jou. :r
Wat een inhoudelijke reactie zeg! Complimenten!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 29 mei 2017 @ 15:48:11 #83
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171302627
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Bij elk abrahamistisch geloof geld dat wie niet die (versie) van dat geloof volgt naar de hel zal gaan. Dat betekend niet dat de volgers dat ook graag willen.
Dat is ook precies een van de gevaarlijkste aspecten aan die religies. Dat leidt tot schaamte, uitsluiting, veroordeling etcetera etcetera.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171303899
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet echt. Als het wat over mij zou zeggen zou ik een mening daarover geven.
Jij denkt dat het lastig is je te binden als je in een hel gelooft waar de niet gelovigen (of beter gezegd, ieder die die versie niet volgt) heen gaat. Dat is jouw mening, jouw visie en zegt dus vooral wat over jou.

Er zullen vast moslims zijn die daar hetzelfde over denken als jij, die dat idd moelijk vinden. Dat ontken ik nergens.
Ik zeg dat het een factor is die meespeelt. Dat zegt niets over mij behalve dan dat ik die zie.
pi_171318333
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij hebt helemaal niets onderuit gehaald.

Het probleem is dat ik nu keer op keer dingen aan jou vertel en dat daar een reactie op volgt die niet zoveel of zelfs niets te maken heeft met wat ik geschreven heb.

Dat dansje ben ik beu.

Jij wil wegkijken: doen! Val mij er niet mee lastig.
_O_ Soms moet je het lullen 'vanwege het lullen' gewoon weten te negeren ^O^
pi_171318343
quote:
:Y In de UK, welteverstaan.

Hoeveel moslim-extremisten lopen er nog in Nederland vrij rond? Dan heb ik het nog niet over de 66% 'gematigden' die sharia wetgeving willen en westerse mensen als idioten zien die ze vlg. hun geloofsboek mogen beliegen. Tja .....

[ Bericht 7% gewijzigd door Peace99 op 30-05-2017 01:59:53 ]
  dinsdag 30 mei 2017 @ 01:54:48 #87
117098 Hathor
Effe niet
pi_171318421
quote:
Het probleem is dat het er niet minder worden, maar meer, deze huidige jonge generatie is alweer een stuk religieuzer dan hun ouders.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171319100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het probleem is dat het er niet minder worden, maar meer, deze huidige jonge generatie is alweer een stuk religieuzer dan hun ouders.
Op het internet staat een hoop onzin. En ze nemen die onzin tot zich op zonder er vragen bij te stellen. In een normale moskee vallen ze zo uit de toon dat ze zich al heel snel niet welkom maken. Tsjah dan houd je de underground extremistische beun imam over om je zijn Islam over te dragen die hij weer van het internet heeft.
Meestal zijn het ook jongeren die totaal niets met de Islam doen tot ze op een dag besluiten om het wel te doen en dan radicaal veranderen. Dit zijn de jongens die de bommen leggen en waar je voor moet waken. Van crimineel en zuiplap tot moslim in een jurk binnen een paar dagen.

Er moet onderzocht worden waar die drang vandaan komt en deze jongens moeten direct onder toezicht komen.
pi_171319648
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:13 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog een nuttig hergebruik van de zelfmoord terrorist die zich in stukjes heeft opgeblazen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_171320643
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ook dit zegt weer meer over jou dan over de mensen met zo'n geloof.
Het concept is niet bedoeld om het wij-zij gevoel te versterken?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:31:05 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171322301
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het concept is niet bedoeld om het wij-zij gevoel te versterken?
Niet echt, want ook als moslim ben je niet zeker van je plaats in die hemel. En wordt geleerd dat die god beslist, dat je daar als mens niet over mag oordelen en ook niet zomaar kan weten wat die god beslist.
Het kan wel gebruikt worden om dat wij/zij gevoel te versterken, maar dat wordt dan door vele anderen weer afgekeurd onder het mom je mag niet op de stoel van de schepper gaan zitten.

Het is vooral bedoeld als persoonlijke motivator om je aan de regels te houden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171322570
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Niet echt, want ook als moslim ben je niet zeker van je plaats in die hemel. En wordt geleerd dat die god beslist, dat je daar als mens niet over mag oordelen en ook niet zomaar kan weten wat die god beslist.
Het kan wel gebruikt worden om dat wij/zij gevoel te versterken, maar dat wordt dan door vele anderen weer afgekeurd onder het mom je mag niet op de stoel van de schepper gaan zitten.

Het is vooral bedoeld als persoonlijke motivator om je aan de regels te houden.
Als je je als crimineel hebt gedragen vergroot het natuurlijk wel je winkansen wanneer je jezelf als martelaar opoffert (volgens de extremistische geleerden die je dat influisteren).
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:44:40 #93
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171322629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:42 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als je je als crimineel hebt gedragen vergroot het natuurlijk wel je winkansen wanneer je jezelf als martelaar opoffert (volgens de extremistische geleerden die je dat influisteren).
Vooral dat laatste tussen haakjes. Als je zoekt naar iemand die zegt wat je wil horen vindt je altijd wel iemand.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cause_Mayhem op 30-05-2017 11:50:53 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171325233
pi_171330972
Ondertussen weer 13 31 omgekomen door een bom in Baghdad, maar die tellen niet mee ofzo.

[ Bericht 13% gewijzigd door truthortruth op 30-05-2017 19:26:00 ]
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:40:30 #96
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171331288
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:26 schreef truthortruth het volgende:
Ondertussen weer 13 omgekomen door een bom in Baghdad, maar die tellen niet mee ofzo.
Schuld van de Amerikanen. Ofzo.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171333915
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:26 schreef truthortruth het volgende:
Ondertussen weer 13 31 omgekomen door een bom in Baghdad, maar die tellen niet mee ofzo.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:37:53 #98
117098 Hathor
Effe niet
pi_171335648
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 07:34 schreef truthortruth het volgende:
Frankrijk en Engeland hebben volgens mij andersoortig Islamitische gemeenschappen met een langere geschiedenis dan bijv. Nederland of Zweden. Bij ons zijn ze ontstaan vanuit de gastarbeiders , daar vanuit het koloniale verleden.
Klopt, en bij ons zijn het voornamelijk Turken en Marokkanen, en bij de Britten voornamelijk Pakistanen en Indiers,en in het geval van de Pakistanen zijn het dan ook nog eens een keer voornamelijk lui uit een regio waar veel sympathie voor de Taliban is, dus dan weet je wel wat voor soort volk je over de vloer krijgt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:39:21 #99
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171335683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Klopt, en bij ons zijn het voornamelijk Turken en Marokkanen, en bij de Britten voornamelijk Pakistanen en Indiers,en in het geval van de Pakistanen zijn het dan ook nog eens een keer voornamelijk lui uit een regio waar veel sympathie voor de Taliban is, dus dan weet je wel wat voor soort volk je over de vloer krijgt.
En een nog oude wroeging over dat kolonialisme. Zeker Frankrijk kampt daarmee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:40:39 #100
117098 Hathor
Effe niet
pi_171335710
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En een nog oude wroeging over dat kolonialisme. Zeker Frankrijk kampt daarmee.
Ja dat is ook zo, die hebben een aardige vinger in de pap gehad daar, zowel in noord Afrika als in de sub Sahara landen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:06:46 #101
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171336348
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En een nog oude wroeging over dat kolonialisme. Zeker Frankrijk kampt daarmee.
Altijd een goed excuus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:20:53 #102
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171336692
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Altijd een goed excuus.
Niet mee oneens. 'Erfzonde' is vaak vooral handig als excuus.
Persoonlijk vind ik het vrij onzinnig. Maar vele voelen toch wroeging erdoor.
Net nog bv braindead gewezen op het onzinnige (naar mijn mening) om Merkel te verwijten dat Duitsland in de 2de wereldoorlog fout was.

Dat ik het onzinnig vind maakt alleen niet dat anderen daar anders over denken. Nog boosheid/wroeging voelen over wat gebeurd is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:23:23 #103
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171336770
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet mee oneens. 'Erfzonde' is vaak vooral handig als excuus.
Persoonlijk vind ik het vrij onzinnig. Maar vele voelen toch wroeging erdoor.
Net nog bv braindead gewezen op het onzinnige (naar mijn mening) om Merkel te verwijten dat Duitsland in de 2de wereldoorlog fout was.

Dat ik het onzinnig vind maakt alleen niet dat anderen daar anders over denken. Nog boosheid/wroeging voelen over wat gebeurd is.
Ik ben nog steeds woedend over de WK-finale van 2010, dat neem ik elke Spanjaard persoonlijk kwalijk :(.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171337083
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Altijd een goed excuus.
Wie heeft het over excuus?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:57:47 #105
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171337782
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds woedend over de WK-finale van 2010, dat neem ik elke Spanjaard persoonlijk kwalijk :(.
Er zijn er die dat soort dingen nog echt zo voelen ook ongeveer. Ik ben het met jou eens in deze, vind dat onzinnig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:59:01 #106
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171337814
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er zijn er die dat soort dingen nog echt zo voelen ook ongeveer. Ik ben het met jou eens in deze, vind dat onzinnig.
Sport is oorlog he.

Een beetje emotie kan ook geen kwaad. Zolang het dus niet tot slachtoffergedrag leidt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171339590
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:26 schreef truthortruth het volgende:
Ondertussen weer 13 31 omgekomen door een bom in Baghdad, maar die tellen niet mee ofzo.
Net als Egypte gingen ze niet naar een concert dus dan kunnen westerlingen lekker wegkijken.
pi_171341166
quote:
Triest.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171341179
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Net als Egypte gingen ze niet naar een concert dus dan kunnen westerlingen lekker wegkijken.
Alleen westerlingen of iedereen ?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171341193
En nu weer tientallen in Kabul.... wat een triestheid.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 mei 2017 @ 10:35:57 #111
163650 Greys
pi_171343410


Justin Bieber, Coldplay and Katy Perry are among the stars who will join Ariana Grande at a benefit concert following the Manchester attack.

The One Love Manchester show will raise money for those affected by the blast which left 22 dead.
Take That, Miley Cyrus and Pharrell will also play at the Old Trafford Cricket Ground gig on Sunday.

Grande is offering free tickets to fans who were at her Manchester Arena show on 22 May.

Others performing include One Direction's Niall Horan and Usher, with more to be announced. The venue has a 50,000 capacity and the gig will be broadcast on BBC One and BBC radio.

Tickets for the tribute concert go on sale on Thursday, with prices yet to be announced. Those attending are asked not to bring bags.

Proceeds will go to the We Love Manchester emergency fund, which has been set up by Manchester City Council, in conjunction with the British Red Cross. Organisers expect at least £2m to be raised from the event.

BBC

[ Bericht 74% gewijzigd door Greys op 31-05-2017 10:41:50 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171366643
quote:
Benefietconcert
Zondag houdt Grande een benefietconcert voor de slachtoffers van de aanslag. De 23-jarige zangeres wordt bijgestaan door artiesten als Justin Bieber, Katy Perry, Coldplay en Take That.

Ook Miley Cyrus, Usher, Niall Horan en Pharrell zingen tijdens het benefietconcert, dat plaatsvindt op het veld van Old Trafford Cricket Ground. Op het veld is plaats voor vijftigduizend toeschouwers. Het concert wordt live uitgezonden door de BBC op radio en televisie.
Wat nou als daar ook weer een terrorist komt die een aanslag pleegt?
pi_171366658
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 02:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Wat nou als daar ook weer een terrorist komt die een aanslag pleegt?
Denk dat ze wel extra gaan controleren ;)
Dus geen rugzakken/bodyscans etc ?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 juni 2017 @ 17:15:19 #114
163650 Greys
pi_171378114
Kudo's voor de snelheid van organiseren van dit enorme concert met al die wereldsterren trouwens. Organisatie, planning, locatie, techniek, accommodatie van alle artiesten en entourage, kaartverkoop, beveiliging, personeel, etc. En dat op zo'n korte termijn. Hulde. _O_ _O_ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171379361
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:30 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Alleen westerlingen of iedereen ?
Meestal westerlingen die wegkijken.
pi_171379464
Die gasten van Eagles of deathmetal die zijn niet meer welkom in Frankrijk , te islamafoob.
  donderdag 1 juni 2017 @ 18:58:32 #117
117098 Hathor
Effe niet
pi_171380195
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 18:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Die gasten van Eagles of deathmetal die zijn niet meer welkom in Frankrijk , te islamafoob.
Ik denk dat zij het ook wel een beetje met de islamitische republiek Frankrijk gehad hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171380304
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 18:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Die gasten van Eagles of deathmetal die zijn niet meer welkom in Frankrijk , te islamafoob.
Die zanger is echt afgemaakt, ook hier op fok, als ik nu dit interview lees klopt er weinig van.

http://www.laweekly.com/m(...)aris-attacks-7952830

quote:
"I never, ever stated that I was a Trump supporter. I don't know where that came from,"
quote:
"Some of my dearest friends in L.A. are Muslims. I have problems with Islam. I think that's fair," Hughes says, adding, "I was raised better than some of my behavior after that, but I'm willing to forgive myself and give myself a break. As long as I'm trying to land on the right side of the river, give me a fucking break. He who is without sin, cast the first limp dick."
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171380757
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 02:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Wat nou als daar ook weer een terrorist komt die een aanslag pleegt?
Niet Take That ;( niet van die enge dingen zeggen :'(
Tap tap tap
  donderdag 1 juni 2017 @ 19:42:56 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171381119
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:03 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Die zanger is echt afgemaakt, ook hier op fok, als ik nu dit interview lees klopt er weinig van.

http://www.laweekly.com/m(...)aris-attacks-7952830

[..]


[..]

Hij is 'afgemaakt' om dit:

I was raised better than some of my behavior after that

Gelukkig ziet hij dat zelf nu ook in.
Mensen maken fouten, zeker als zulke emoties en trauma's spelen, dat zal ik hem dan ook verder niet kwalijk nemen (niet dat hij daar wat aan heeft, want we kennen elkaar niet en ik doe er eigenlijk niet toe voor hem als het goed is).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171381198
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Hij is 'afgemaakt' om dit:

I was raised better than some of my behavior after that

Gelukkig ziet hij dat zelf nu ook in.
Mensen maken fouten, zeker als zulke emoties en trauma's spelen, dat zal ik hem dan ook verder niet kwalijk nemen (niet dat hij daar wat aan heeft, want we kennen elkaar niet en ik doe er eigenlijk niet toe voor hem als het goed is).
Met klopt weinig van bedoelde ik ook van zo kende ik hem niet, dus ik had iets van geef hem ff de ruimte.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171381364
Toch wel verbazingwekkend dat het vanuit de moslimgemeenschap zo oorverdovend stil is na dit soort aanslagen.
Excuus, deze hoorde in het draadje over aanslag Kabul.
pi_171381644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:56 schreef Loekie1 het volgende:
Toch wel verbazingwekkend dat het vanuit de moslimgemeenschap zo oorverdovend stil is na dit soort aanslagen.
Excuus, deze hoorde in het draadje over aanslag Kabul.
Wat moet ik er over zeggen?
pi_171381840
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat moet ik er over zeggen?
Ja, zeg eens wat.
pi_171381931
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Wat moet ik er over zeggen?
Nou eerst een vloek en dan een jij-bak en vervolgens iets over dat de islam er niets mee te maken heeft.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171381964
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:56 schreef Loekie1 het volgende:
Toch wel verbazingwekkend dat het vanuit de moslimgemeenschap zo oorverdovend stil is na dit soort aanslagen.
Dat is een verbetering. Vroeger tuimelden ze over elkaar heen om een dergelijke aanslag goed te praten. Nu aanzienlijk minder. Progress !
pi_171381982
Kijk we zijn er met zijn alle tenminste over uit: Islam is echt iets voor slecht geïnformeerde mensen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2017 03:52:31 ]
pi_171381990
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:56 schreef Loekie1 het volgende:
Toch wel verbazingwekkend dat het vanuit de moslimgemeenschap zo oorverdovend stil is na dit soort aanslagen.
Excuus, deze hoorde in het draadje over aanslag Kabul.
Niet die van Manila?

Wordt een beetje lastig zo om het tempo van aanslagen door al die moslims bij te houden.
-géén blogabet, bvd-
pi_171382020
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 18:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat zij het ook wel een beetje met de islamitische republiek Frankrijk gehad hebben.
:') deze reactie is te dom voor woorden :')
pi_171382071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:28 schreef MagicIsland1 het volgende:

[..]

Niet die van Manila?

Wordt een beetje lastig zo om het tempo van aanslagen door al die moslims bij te houden.


[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2017 03:52:49 ]
  donderdag 1 juni 2017 @ 20:35:32 #131
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171382121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:56 schreef Loekie1 het volgende:
Toch wel verbazingwekkend dat het vanuit de moslimgemeenschap zo oorverdovend stil is na dit soort aanslagen.
Excuus, deze hoorde in het draadje over aanslag Kabul.
Wat een kut opmerking.
Zeker aangezien daar dagelijks moslims hun leven in de waagschaal leggen en verliezen in actief gevecht tegen die aanslagen e.d.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171383180
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Niet Take That ;( niet van die enge dingen zeggen :'(
Ik denk te minstens na over mogelijkheden in plaats van te huilen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 juni 2017 @ 10:28:47 #133
163650 Greys
pi_171440128
De ene memorial moet nog gehouden worden vanavond en de volgende kan alweer gepland worden. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180852046
Pikant detail: de aanslagpleger is gered uit Libie door Groot-Brittannies eigen marine:



quote:
The Manchester suicide bomber was rescued by the Navy from war-torn Libya three years before his pop concert atrocity, the Mail reveals today.

HMS Enterprise plucked Salman Abedi, then 19, from the Libyan coast and took him to Malta for a flight home to Britain in August 2014.

Last May he set off a bomb in Manchester Arena that killed 22, including seven children.

Abedi’s younger brother, Hashem, who is in jail in Tripoli facing trial over the attack, was also rescued by HMS Enterprise.

The pair had been caught up in fighting in Libya and were among more than 100 British citizens taken to safety.

Photographs released by Ministry of Defence officials at the time showed the group being brought on board the Navy vessel.

A Whitehall source said: ‘For this man to have committed such an atrocity on UK soil after we rescued him from Libya was an act of utter betrayal.’

The revelation will enrage families who lost loved ones in Abedi’s despicable attack. It is also likely to raise fresh fears over possible intelligence failures.
http://www.dailymail.co.u(...)acuated-Britain.html

Het zoveelste bewijs dat onze politici ons willens en wetens in gevaar brengen met hun 'mensenrechten' en het wagenwijd open zetten van de grenzen en zelfs actief ophalen.
Kijk ook wat 'onze' EU-doos Sargentini van dit soort acties vond:

https://twitter.com/judithineuropa/status/39998894712688640
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:17:11 #135
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180852228
Ik ben zelfs te moe van dit gedoe om hier cynisch over te gaan doen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180852254
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:17 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben zelfs te moe van dit gedoe om hier cynisch over te gaan doen.
Tja. Onze 'leiders' die 'onze belangen behartigen'.....
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180852301
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:08 schreef De_Onnoembare het volgende:
Pikant detail: de aanslagpleger is gered uit Libie door Groot-Brittannies eigen marine:

[ afbeelding ]

[..]

http://www.dailymail.co.u(...)acuated-Britain.html

Het zoveelste bewijs dat onze politici ons willens en wetens in gevaar brengen met hun 'mensenrechten' en het wagenwijd open zetten van de grenzen en zelfs actief ophalen.
Kijk ook wat 'onze' EU-doos Sargentini van dit soort acties vond:

https://twitter.com/judithineuropa/status/39998894712688640
We zullen er wel niks over horen bij de NOS, en over het verraad van Sargentini nog minder!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:21:02 #138
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180852306
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:18 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Tja. Onze 'leiders' die 'onze belangen behartigen'.....
Ik wil gewoon dat dit stopt. Het liefst goedschiks, maar als dit zo door gaat dan eigenlijk maar kwaadschiks.

Ik ben het zat.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 12:21:33 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180852321
ik zie niet echt iets mis met staatsburgers uit oorlogsgebied weghalen

beetje lullig dat er nu een boefje tussen zat maar als ik toevallig in zo'n land zit als het ontploft dan verwacht ik wel een paar grijze boten die me op komen halen eerlijk gezegd

ze mogen de boel wel wat beter screenen, dat wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 12:23:12 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180852350
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:20 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

We zullen er wel niks over horen bij de NOS, en over het verraad van Sargentini nog minder!
goed verhaal weer

quote:
Aanslagpleger Manchester was door Britten gered uit Libië
VANDAAG, 12:19BUITENLAND

De man die vorig jaar een zelfmoordaanslag pleegde in de Manchester Arena was vier jaar geleden door de Britse marine gered uit de burgeroorlog in Libië. The Daily Mail en The Independent, twee Engelse kranten, melden dat de zelfmoordterrorist Salman Abedi een van 100 inwoners van het Verenigd Koninkrijk was die geëvacueerd werden door het oorlogsschip Enterprise.

De Enterprise bracht de groep naar Malta, die van daaruit naar Engeland vloog. Abedi, die Libische ouders heeft, was in augustus 2014 in Libië met zijn jongere broer op vakantie. Daar braken toen zware gevechten uit. Britse diplomaten regelden de evacuatie van inwoners van het Verenigd Koninkrijk.

De aanslag in Manchester aan het eind van het concert van Ariana Grande kostte het leven aan 22 mensen. Onder de doden waren zeven kinderen, de jongste was 8.

Judasstreek
De Britse veiligheidsdiensten hielden Salman Abedi al in de gaten, maar het onderzoek werd een maand voor zijn evacuatie stopgezet. Dat besluit is later tegen het licht gehouden en goedgekeurd.

The Daily Mail citeert een regeringsfunctionaris in Londen die zegt dat de gruweldaad van Abedi in het licht van zijn redding uit Libië gezien moet worden als een ultieme judasstreek.

Abedi's broer Hashem wordt in Libië vastgehouden door een militie. Het Britse verzoek tot uitlevering is afgewezen.
https://nos.nl/artikel/22(...)gered-uit-libie.html
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:26:03 #141
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180852398
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:21 schreef sp3c het volgende:
ik zie niet echt iets mis met staatsburgers uit oorlogsgebied weghalen

beetje lullig dat er nu een boefje tussen zat maar als ik toevallig in zo'n land zit als het ontploft dan verwacht ik wel een paar grijze boten die me op komen halen eerlijk gezegd

ze mogen de boel wel wat beter screenen, dat wel
Waar veel mensen over vallen, is dat domme getwitter van mevrouw Sargentini.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 12:27:54 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180852429
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:26 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Waar veel mensen over vallen, is dat domme getwitter van mevrouw Sargentini.
ow dat lees ik niet eens joh

twitter :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:29:10 #143
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180852455
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

ow dat lees ik niet eens joh

twitter :')
Moet je ook niet doen. Gewoon een open riool. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180852478
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:26 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Waar veel mensen over vallen, is dat domme getwitter van mevrouw Sargentini.
En dat is vice voorzitter van de anti-terrorisme commissie in de EU. :')

Liegende ongekozen politici zouden ontslagen moeten worden.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:37:18 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_180852588
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:08 schreef De_Onnoembare het volgende:
Het zoveelste bewijs dat onze politici ons willens en wetens in gevaar brengen met hun 'mensenrechten' en het wagenwijd open zetten van de grenzen en zelfs actief ophalen.
Kijk ook wat 'onze' EU-doos Sargentini van dit soort acties vond:

https://twitter.com/judithineuropa/status/39998894712688640
Okay...

Voortaan Nederlanders in oorlogsgebied laten creperen?

Wtf.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:40:24 #146
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180852621
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En dat is vice voorzitter van de anti-terrorisme commissie in de EU. :')

Liegende ongekozen politici zouden ontslagen moeten worden.
Kun je net zo goed Britt Dekker aanstellen als voorzitter van De Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180852630
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:21 schreef sp3c het volgende:
ik zie niet echt iets mis met staatsburgers uit oorlogsgebied weghalen

beetje lullig dat er nu een boefje tussen zat maar als ik toevallig in zo'n land zit als het ontploft dan verwacht ik wel een paar grijze boten die me op komen halen eerlijk gezegd

ze mogen de boel wel wat beter screenen, dat wel
Nou ze wisten het eigenlijk al, want zijn verblijf daar was geen toeristentripje he:

quote:
De Britse veiligheidsdiensten hielden Salman Abedi al in de gaten, maar het onderzoek werd een maand voor zijn evacuatie stopgezet. Dat besluit is later tegen het licht gehouden en goedgekeurd.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180852641
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Okay...

Voortaan Nederlanders in oorlogsgebied laten creperen?

Wtf.
Ja, 'NLers' die willens en wetens zelfstandig naar een oorlogsgebied gaan om te vechten aan de zijdes van terroristen zou ik lekker laten zitten.

Dat is nb zelfs Rutte met mij eens.

quote:
Je kunt niet zeggen dat er nooit is gewaarschuwd. De afgelopen jaren hebben bekenden van Salman minstens vijf keer gemeld dat hij dreigde te radicaliseren. Zo belden vrienden de anti-terreurlijn om te laten weten dat hij het goedkeurde om een zelfmoordterrorist te zijn. De moskee die hij aanvankelijk bezocht, trok eveneens aan de bel.

Salman belandde op een lijst met verdachte personen. Hij werd gevolgd, maar niet intensief genoeg om het drama te voorkomen. Bovendien stond hij niet op een internationale opsporingslijst, waardoor hij ongehinderd tussen Libië en Manchester kon reizen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180852691
Britten die het over judasstreken hebben :')







  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:45:27 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_180852696
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja, 'NLers' die willens en wetens zelfstandig naar een oorlogsgebied gaan om te vechten aan de zijdes van terroristen zou ik lekker laten zitten.

Dat is nb zelfs Rutte met mij eens.

[..]

Dus elke Nederlander die in Libie zat voordat de oorlog uitbrak, is zelfstandig naar oorlogsgebied gegaan om te vechten met terroristen?

Snap je het zelf nog?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180852740
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Dus elke Nederlander die in Libie zat voordat de oorlog uitbrak, is zelfstandig naar oorlogsgebied gegaan om te vechten met terroristen?

Snap je het zelf nog?
Zijn ouders waren 'gevlucht' vanuit Libie want papa vocht met een jihad-groep tegen Khadaffi en toen die gevallen was zijn ze gelijk terug gegaan.

Dit fijne joch is ook vrijwillig naar het na-Khadaffi-Libie gegaan dat een broeinest van terreurgroepen was en is, hij zat er niet al voor de oorlog, die verzin je er zelf weer bij.

Als zo iemand dan ook nog eens voorkomt op de lijsten vd veiligheidsdiensten EN er meerdere keren gewaarschuwd is dan ja, dan kan je inderdaad zeggen dat hij daar zat om mee te doen met de jihadi's.

Er is natuurlijk een kans van 0,5% van niet dus daar zal jij je wel aan vastklampen en dat laat gelijk het constante falen zien van die slappe, naïeve en gevaarlijke houding.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Redactie Sport dinsdag 31 juli 2018 @ 12:53:06 #152
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180852834
Het is wat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180852853
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:23 schreef sp3c het volgende:
De Enterprise bracht de groep naar Malta, die van daaruit naar Engeland vloog. Abedi, die Libische ouders heeft, was in augustus 2014 in Libië met zijn jongere broer op vakantie. Daar braken toen zware gevechten uit. Britse diplomaten regelden de evacuatie van inwoners van het Verenigd Koninkrijk.
In Mei was de oorlog al begonnen dus als je daar 3 maanden later heengaat, dan weet je dondersgoed wat er aan de hand is.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 13:02:21 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180852948
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:41 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nou ze wisten het eigenlijk al, want zijn verblijf daar was geen toeristentripje he:

[..]

ja naja beter screenen dus, het alternatief is om Nederlandse staatsburgers lekker daar te laten zitten tussen de kogels en dat lijkt me niet de bedoeling

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:41 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nou ze wisten het eigenlijk al, want zijn verblijf daar was geen toeristentripje he:

[..]

ja let ff op waar ik op reageer he, de stelling was dat we het van de NOS niet zouden horen en dat ik toonde aan dat dat klinkklare onzin is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180853094
Wat een tactiek weer om in de discussie het veelal over "Nederlandse staatsburgers" te hebben. Nederlandse staatsburgers met de naam Jaap, en een Nederlandse, Oost-Europese of Amerikaanse achtergrond zijn ook niet het probleem. Die hadden ook onherroepelijk teruggehaald moeten worden. Maar het gaat hier vaak om niet in Nederland geboren radicalen, of 2e en 3e generatie allochtonen met veelal een islamitische achtergrond, die zitten daar met hele andere bedoelingen dan toevallig Jaap die daar was vanwege een zakendeal. Dus kunnen we kappen met dat volk continue Nederlanders te noemen, dat zijn ze alleen zodra ze teruggehaald dienen te worden of geld kunnen vangen, buiten dat zijn ze loyaal aan hun broeders en zusters in de strijd.
pi_180853119
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:21 schreef sp3c het volgende:
ik zie niet echt iets mis met staatsburgers uit oorlogsgebied weghalen

beetje lullig dat er nu een boefje tussen zat maar als ik toevallig in zo'n land zit als het ontploft dan verwacht ik wel een paar grijze boten die me op komen halen eerlijk gezegd

ze mogen de boel wel wat beter screenen, dat wel
Een zelfmoordterrorist een 'boefje' noemen.....!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 13:19:14 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180853226
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:13 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Een zelfmoordterrorist een 'boefje' noemen.....!
whatever, noem het wat je wil, mijn standpunt veranderd er niet van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 13:21:56 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180853288
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat een tactiek weer om in de discussie het veelal over "Nederlandse staatsburgers" te hebben. Nederlandse staatsburgers met de naam Jaap, en een Nederlandse, Oost-Europese of Amerikaanse achtergrond zijn ook niet het probleem. Die hadden ook onherroepelijk teruggehaald moeten worden. Maar het gaat hier vaak om niet in Nederland geboren radicalen, of 2e en 3e generatie allochtonen met veelal een islamitische achtergrond, die zitten daar met hele andere bedoelingen dan toevallig Jaap die daar was vanwege een zakendeal. Dus kunnen we kappen met dat volk continue Nederlanders te noemen, dat zijn ze alleen zodra ze teruggehaald dienen te worden of geld kunnen vangen, buiten dat zijn ze loyaal aan hun broeders en zusters in de strijd.
dat was de missie, staatsburgers (Britse in dit geval) terughalen uit oorlogsgebied

daar kan ik met de beste wil van de wereld geen fout in zien ondanks dat daar nu een keer een foute gast tussen zat, het is een smerige tactiek om nu te doen alsof die mannen daar iets verkeerd hebben gedaan omdat je achteraf weet dat 1 van die figuren een aanslag heeft gepleegd

die had eruit gefilterd moeten worden maar met de missie zelf is helemaal niets mis

beetje schijten op de troepen zo :r
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:24:53 #159
8369 speknek
Another day another slay
pi_180853356
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:48 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zijn ouders waren 'gevlucht' vanuit Libie want papa vocht met een jihad-groep tegen Khadaffi en toen die gevallen was zijn ze gelijk terug gegaan.

Dit fijne joch is ook vrijwillig naar het na-Khadaffi-Libie gegaan dat een broeinest van terreurgroepen was en is, hij zat er niet al voor de oorlog, die verzin je er zelf weer bij.

Als zo iemand dan ook nog eens voorkomt op de lijsten vd veiligheidsdiensten EN er meerdere keren gewaarschuwd is dan ja, dan kan je inderdaad zeggen dat hij daar zat om mee te doen met de jihadi's.

Er is natuurlijk een kans van 0,5% van niet dus daar zal jij je wel aan vastklampen en dat laat gelijk het constante falen zien van die slappe, naïeve en gevaarlijke houding.
Ik wist niet dat ze het hele marinefregat voor slechts een jongen hadden gestuurd.

En dat hij ook een Nederlander was en dat Sargentini ook een marinefregat wilde sturen zodat wij die Britse terrorist hiernaartoe konden halen.

Maar bedankt! Het is me nu duidelijk!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 13:26:20 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180853389
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:24 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ze het hele marinefregat voor slechts een jongen hadden gestuurd.

En dat hij ook een Nederlander was en dat Sargentini ook een marinefregat wilde sturen zodat wij die Britse terrorist hiernaartoe konden halen.

Maar bedankt! Het is me nu duidelijk!
Enterprise is een hydrograaf

die werden gestuurd om britse paspoorten mee te nemen uit oorlogsgebied, nix mis mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:29:29 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_180853457
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:26 schreef sp3c het volgende:
Enterprise is een hydrograaf
Ah Sargentini noemde het een fregat.
quote:
die werden gestuurd om britse paspoorten mee te nemen uit oorlogsgebied, nix mis mee

Nee natuurlijk is daar niks mee. Je moet wel echt een mongool zijn als je daar iets mis mee vindt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180853858
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Ah Sargentini noemde het een fregat.

[..]

Nee natuurlijk is daar niks mee. Je moet wel echt een mongool zijn als je daar iets mis mee vindt.
Bekende radicalen ophalen uit een gebied waar ze heen gegaan zijn terwijl het al oorlog was is niets mis mee! _O-

Gelukkig denkt zelfs de NLe regering minder dom dan jij doet.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:55:37 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_180853886
Je kunt je van de domme blijven houden, maar dat schip is niet gestuurd om een radicaal op te halen, maar Britse staatsburgers (meervoud). En jij bent er vervolgens op tegen Nederlandse staatsburgers uit een oorlogssituatie te halen vanwege een geval in Groot-Brittanie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:55:40 #164
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180853888
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Ah Sargentini noemde het een fregat.

[..]

Nee natuurlijk is daar niks mee. Je moet wel echt een mongool zijn als je daar iets mis mee vindt.
Nederland probeerde het ook, maar die helikopter werd gekaapt :')
pi_180853962
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nederland probeerde het ook, maar die helikopter werd gekaapt :')
Dat was een extreem knullige operatie waar alleen maar gewoon marine personeel bij betrokken was.
Bij een reddingsoperatie uit vijandelijk gebied zou je op zijn minst wat mariniers of nog beter wat special forces verwachten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_180854066
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:55 schreef speknek het volgende:
Je kunt je van de domme blijven houden, maar dat schip is niet gestuurd om een radicaal op te halen, maar Britse staatsburgers (meervoud). En jij bent er vervolgens op tegen Nederlandse staatsburgers uit een oorlogssituatie te halen vanwege een geval in Groot-Brittanie.
Britse staatsburgers INCLUSIEF bekende radicalen. Die daarna als dank 20 tieners opblies. Bedankt.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 31 juli 2018 @ 15:52:33 #167
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180856228
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:55 schreef speknek het volgende:
Je kunt je van de domme blijven houden, maar dat schip is niet gestuurd om een radicaal op te halen, maar Britse staatsburgers (meervoud). En jij bent er vervolgens op tegen Nederlandse staatsburgers uit een oorlogssituatie te halen vanwege een geval in Groot-Brittanie.
Nou geweldig hoor. Ga jij straks maar uitleggen aan de rouwende moeders dat het heus Nederlandse staatsburgers waren en dat er nou eenmaal niets aan te doen was. Dat regeltjes en wetten volgen altijd boven gezond verstand moet gaan.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 15:54:11 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_180856253
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nou geweldig hoor. Ga jij straks maar uitleggen aan de rouwende moeders dat het heus Nederlandse staatsburgers waren en dat er nou eenmaal niets aan te doen was. Dat regeltjes en wetten volgen altijd boven gezond verstand moet gaan.
Regeltjes en wetten boven gezond verstand wtf.

Nederlanders terughalen uit een uitbrekende oorlog zijn geen regeltjes en wetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 15:55:36 #169
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180856286
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:40 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Kun je net zo goed Britt Dekker aanstellen als voorzitter van De Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid :Y
Britt is best pienter, die zou het beter doen dan de wereldvreemde Marxistische mongolen die nu de EU draaiend houden.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 16:40:53 #170
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180857334
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Britt is best pienter, die zou het beter doen dan de wereldvreemde Marxistische mongolen die nu de EU draaiend houden.
Om eerlijk te zijn mag ik haar wel. Onafhankelijke persoonlijkheid, die niet zo maar met iedereen mee praat. .
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180857452
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Regeltjes en wetten boven gezond verstand wtf.

NederlandersJihadis die 'hun land haten' en zelf willen knokken terughalen uit een uitbrekende oorlog zijn geen regeltjes en wetten.
Nee klopt dat is gewoon oerstom.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180859963
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee klopt dat is gewoon oerstom.
Ze hebben een vergissing gemaakt toen ze deze kerel terug haalden en vrij lieten. Dat is hun fout geweest en niet het feit dat ze Britse staatsburgers terug haalden.
pi_191399816


Terrorism in UK

Hashem Abedi ‘just as guilty’ as his brother of Manchester bombing

Old Bailey told that defendant ‘assisted and encouraged’ in planning the attack

London FEBRUARY 4 2020

The brother of Salman Abedi, who detonated a bomb at the Manchester Arena in 2017, is “just as guilty” as his brother of murdering the 22 people killed in the terrorist attack, a London criminal trial has heard.

Hashem Abedi, 22, is the younger brother of Salman Abedi — who was killed after detonating a bomb “packed with lethal shrapnel” that exploded in the foyer of the Manchester Arena in May 2017 as thousands of people, including children, were leaving an Ariana Grande concert.

> https://www.ft.com/content/a517ba16-4758-11ea-aee2-9ddbdc86190d
shift-knop defekt
pi_194646769
twitter
pi_194646826
quote:
Waarom hebben die gasten altijd zulke rattenkoppen :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:04:14 #176
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195938609
quote:
Security guard avoided Manchester Arena bomber ‘for fear of being called racist’

Kyle Lawler had a ‘bad feeling’ about Salman Abedi but ‘did not have anything to justify that’



A security guard had a “bad feeling” when he saw Manchester Arena suicide bomber Salman Abedi but did not approach him for fear of being branded a racist, a public inquiry has heard.

Kyle Lawler said he was stood 10 or 15ft away from Abedi, who had been reported to security by a member of the public who thought he looked “dodgy”.

The Showsec security guard, aged 18 at the time of the terror attack, told police in a statement read to the inquiry sitting in Manchester: “I felt unsure about what to do.

“It’s very difficult to define a terrorist. For all I knew he might well be an innocent Asian male. I did not want people to think I am stereotyping him because of his race.

“I was scared of being wrong and being branded a racist if I got it wrong and would have got into trouble. It made me hesitant.

“I wanted to get it right and not mess it up by overreacting or judging someone by their race.”

Abedi, 22, dressed all in black and carrying a large, bulky rucksack, was spotted and reported to security at 10.15pm on 22 May 2017.

The Manchester-born bomber, whose parents were Libyan, was sat on steps near the back of the foyer of the arena, known as the City Room, awaiting the end of an Ariana Grande concert.

Around eight minutes before he detonated his device, Showsec steward Mohammed Ali Agha alerted Lawler to the report by a member of the public and both began observing Abedi.

Lawler said: “At that time he was just an Asian male sat amongst a group of white people.

“As Ali turned to have a look he’s clocked that we are looking at him. He’s become fidgety with his hands. No sudden movements. He was watching us, watching him.

“He would kind of look, slightly look away and look back at us.”

In his statement to police, Lawler said: “I just had a bad feeling about him but did not have anything to justify that.”

He said Abedi was “fidgety and sweating” and he said he panicked slightly and was “conflicted” because he thought something was wrong but could not put his finger on it, the inquiry heard.

Lawler said he attempted to use his radio to alert the security control room but claimed he could not get through due to radio traffic.

He then left the area and took up his position on a walkway bridge outside the City Room and made no further attempt to raise the alarm.

Lawler agreed he simply “gave up” trying to use the radio and just got on with his job.

Around five minutes later, Abedi got to his feet and walked across the room towards the crowd emerging from the arena at the end of the gig at 10.31pm.

He was smiling, the inquiry heard, seconds before he detonated his home-made rucksack bomb, packed with thousands of nuts and bolts, murdering 22 bystanders and injuring hundreds more.

Lawler agreed that on five separate occasions after the bombing, he made statements, verbally or in writing, where he “deliberately shortened” the time between him leaving the City Room to the bomb going off, “so no one would say, why didn’t you do something?” the inquiry was told.

He said: “I had no recollection of minutes or seconds. I had a guilty feeling, I had a lot of blame on myself.”

The public inquiry is looking at the background circumstances before and during the bombing and is expected to last into next spring.

https://amp.theguardian.c(...)tter_impression=true
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:28:25 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195938848
die heeft zijn advocaatje bedacht ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:57:20 #178
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195941362
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:28 schreef sp3c het volgende:
die heeft zijn advocaatje bedacht ...
quote:
The Showsec security guard, aged 18 at the time of the terror attack, told police in a statement read to the inquiry sitting in Manchester: “I felt unsure about what to do.
Dat is geen security guard, dat is een jongetje.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:23:24 #179
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195941801
quote:
84s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer dat “etnisch profileren” vaak niks anders is dan 1+1 optellen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_195941887
quote:
84s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Destijds met die enorme misbruik zaak in Rotherham waren er binnen de politie en justitie toch ook een hoop mensen die er van op de hoogte waren, maar er niks aan deden/van zeiden, want 'racisme'.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:28:59 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195941923
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

[..]

Dat is geen security guard, dat is een jongetje.
Maar dat jongetje heeft die terrorist wel doorgehad. Professioneel genoeg om verdacht gedrag te herkennen. Maar vanwege de druk van het etnisch profileren durfde hij er niets mee te doen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:45:26 #182
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195942203
quote:
84s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:28 schreef Starhopper het volgende:

Maar dat jongetje heeft die terrorist wel doorgehad. Professioneel genoeg om verdacht gedrag te herkennen. Maar vanwege de druk van het etnisch profileren durfde hij er niets mee te doen.
Als het geen jongetje was geweest, had hij die druk misschien niet gevoeld.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195943110
Niet "etnisch profileren" maakt meer kapot dan je lief is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')