abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180852740
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Dus elke Nederlander die in Libie zat voordat de oorlog uitbrak, is zelfstandig naar oorlogsgebied gegaan om te vechten met terroristen?

Snap je het zelf nog?
Zijn ouders waren 'gevlucht' vanuit Libie want papa vocht met een jihad-groep tegen Khadaffi en toen die gevallen was zijn ze gelijk terug gegaan.

Dit fijne joch is ook vrijwillig naar het na-Khadaffi-Libie gegaan dat een broeinest van terreurgroepen was en is, hij zat er niet al voor de oorlog, die verzin je er zelf weer bij.

Als zo iemand dan ook nog eens voorkomt op de lijsten vd veiligheidsdiensten EN er meerdere keren gewaarschuwd is dan ja, dan kan je inderdaad zeggen dat hij daar zat om mee te doen met de jihadi's.

Er is natuurlijk een kans van 0,5% van niet dus daar zal jij je wel aan vastklampen en dat laat gelijk het constante falen zien van die slappe, naïeve en gevaarlijke houding.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Redactie Sport dinsdag 31 juli 2018 @ 12:53:06 #152
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180852834
Het is wat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180852853
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:23 schreef sp3c het volgende:
De Enterprise bracht de groep naar Malta, die van daaruit naar Engeland vloog. Abedi, die Libische ouders heeft, was in augustus 2014 in Libië met zijn jongere broer op vakantie. Daar braken toen zware gevechten uit. Britse diplomaten regelden de evacuatie van inwoners van het Verenigd Koninkrijk.
In Mei was de oorlog al begonnen dus als je daar 3 maanden later heengaat, dan weet je dondersgoed wat er aan de hand is.
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 13:02:21 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180852948
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:41 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nou ze wisten het eigenlijk al, want zijn verblijf daar was geen toeristentripje he:

[..]

ja naja beter screenen dus, het alternatief is om Nederlandse staatsburgers lekker daar te laten zitten tussen de kogels en dat lijkt me niet de bedoeling

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:41 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nou ze wisten het eigenlijk al, want zijn verblijf daar was geen toeristentripje he:

[..]

ja let ff op waar ik op reageer he, de stelling was dat we het van de NOS niet zouden horen en dat ik toonde aan dat dat klinkklare onzin is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180853094
Wat een tactiek weer om in de discussie het veelal over "Nederlandse staatsburgers" te hebben. Nederlandse staatsburgers met de naam Jaap, en een Nederlandse, Oost-Europese of Amerikaanse achtergrond zijn ook niet het probleem. Die hadden ook onherroepelijk teruggehaald moeten worden. Maar het gaat hier vaak om niet in Nederland geboren radicalen, of 2e en 3e generatie allochtonen met veelal een islamitische achtergrond, die zitten daar met hele andere bedoelingen dan toevallig Jaap die daar was vanwege een zakendeal. Dus kunnen we kappen met dat volk continue Nederlanders te noemen, dat zijn ze alleen zodra ze teruggehaald dienen te worden of geld kunnen vangen, buiten dat zijn ze loyaal aan hun broeders en zusters in de strijd.
pi_180853119
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:21 schreef sp3c het volgende:
ik zie niet echt iets mis met staatsburgers uit oorlogsgebied weghalen

beetje lullig dat er nu een boefje tussen zat maar als ik toevallig in zo'n land zit als het ontploft dan verwacht ik wel een paar grijze boten die me op komen halen eerlijk gezegd

ze mogen de boel wel wat beter screenen, dat wel
Een zelfmoordterrorist een 'boefje' noemen.....!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 13:19:14 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180853226
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:13 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Een zelfmoordterrorist een 'boefje' noemen.....!
whatever, noem het wat je wil, mijn standpunt veranderd er niet van
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 13:21:56 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180853288
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat een tactiek weer om in de discussie het veelal over "Nederlandse staatsburgers" te hebben. Nederlandse staatsburgers met de naam Jaap, en een Nederlandse, Oost-Europese of Amerikaanse achtergrond zijn ook niet het probleem. Die hadden ook onherroepelijk teruggehaald moeten worden. Maar het gaat hier vaak om niet in Nederland geboren radicalen, of 2e en 3e generatie allochtonen met veelal een islamitische achtergrond, die zitten daar met hele andere bedoelingen dan toevallig Jaap die daar was vanwege een zakendeal. Dus kunnen we kappen met dat volk continue Nederlanders te noemen, dat zijn ze alleen zodra ze teruggehaald dienen te worden of geld kunnen vangen, buiten dat zijn ze loyaal aan hun broeders en zusters in de strijd.
dat was de missie, staatsburgers (Britse in dit geval) terughalen uit oorlogsgebied

daar kan ik met de beste wil van de wereld geen fout in zien ondanks dat daar nu een keer een foute gast tussen zat, het is een smerige tactiek om nu te doen alsof die mannen daar iets verkeerd hebben gedaan omdat je achteraf weet dat 1 van die figuren een aanslag heeft gepleegd

die had eruit gefilterd moeten worden maar met de missie zelf is helemaal niets mis

beetje schijten op de troepen zo :r
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:24:53 #159
8369 speknek
Another day another slay
pi_180853356
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:48 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zijn ouders waren 'gevlucht' vanuit Libie want papa vocht met een jihad-groep tegen Khadaffi en toen die gevallen was zijn ze gelijk terug gegaan.

Dit fijne joch is ook vrijwillig naar het na-Khadaffi-Libie gegaan dat een broeinest van terreurgroepen was en is, hij zat er niet al voor de oorlog, die verzin je er zelf weer bij.

Als zo iemand dan ook nog eens voorkomt op de lijsten vd veiligheidsdiensten EN er meerdere keren gewaarschuwd is dan ja, dan kan je inderdaad zeggen dat hij daar zat om mee te doen met de jihadi's.

Er is natuurlijk een kans van 0,5% van niet dus daar zal jij je wel aan vastklampen en dat laat gelijk het constante falen zien van die slappe, naïeve en gevaarlijke houding.
Ik wist niet dat ze het hele marinefregat voor slechts een jongen hadden gestuurd.

En dat hij ook een Nederlander was en dat Sargentini ook een marinefregat wilde sturen zodat wij die Britse terrorist hiernaartoe konden halen.

Maar bedankt! Het is me nu duidelijk!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 13:26:20 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180853389
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:24 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ze het hele marinefregat voor slechts een jongen hadden gestuurd.

En dat hij ook een Nederlander was en dat Sargentini ook een marinefregat wilde sturen zodat wij die Britse terrorist hiernaartoe konden halen.

Maar bedankt! Het is me nu duidelijk!
Enterprise is een hydrograaf

die werden gestuurd om britse paspoorten mee te nemen uit oorlogsgebied, nix mis mee
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:29:29 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_180853457
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:26 schreef sp3c het volgende:
Enterprise is een hydrograaf
Ah Sargentini noemde het een fregat.
quote:
die werden gestuurd om britse paspoorten mee te nemen uit oorlogsgebied, nix mis mee

Nee natuurlijk is daar niks mee. Je moet wel echt een mongool zijn als je daar iets mis mee vindt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180853858
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:29 schreef speknek het volgende:

[..]

[..]

Nee natuurlijk is daar niks mee. Je moet wel echt een mongool zijn als je daar iets mis mee vindt.
Bekende radicalen ophalen uit een gebied waar ze heen gegaan zijn terwijl het al oorlog was is niets mis mee! _O-

Gelukkig denkt zelfs de NLe regering minder dom dan jij doet.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:55:37 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_180853886
Je kunt je van de domme blijven houden, maar dat schip is niet gestuurd om een radicaal op te halen, maar Britse staatsburgers (meervoud). En jij bent er vervolgens op tegen Nederlandse staatsburgers uit een oorlogssituatie te halen vanwege een geval in Groot-Brittanie.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:55:40 #164
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180853888
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:29 schreef speknek het volgende:

[..]

[..]

Nederland probeerde het ook, maar die helikopter werd gekaapt :')
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:59:35 #165
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_180853962
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nederland probeerde het ook, maar die helikopter werd gekaapt :')
Dat was een extreem knullige operatie waar alleen maar gewoon marine personeel bij betrokken was.
Bij een reddingsoperatie uit vijandelijk gebied zou je op zijn minst wat mariniers of nog beter wat special forces verwachten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_180854066
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:55 schreef speknek het volgende:
Je kunt je van de domme blijven houden, maar dat schip is niet gestuurd om een radicaal op te halen, maar Britse staatsburgers (meervoud). En jij bent er vervolgens op tegen Nederlandse staatsburgers uit een oorlogssituatie te halen vanwege een geval in Groot-Brittanie.
Britse staatsburgers INCLUSIEF bekende radicalen. Die daarna als dank 20 tieners opblies. Bedankt.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 15:52:33 #167
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180856228
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:55 schreef speknek het volgende:
Nou geweldig hoor. Ga jij straks maar uitleggen aan de rouwende moeders dat het heus Nederlandse staatsburgers waren en dat er nou eenmaal niets aan te doen was. Dat regeltjes en wetten volgen altijd boven gezond verstand moet gaan.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 15:54:11 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_180856253
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nou geweldig hoor. Ga jij straks maar uitleggen aan de rouwende moeders dat het heus Nederlandse staatsburgers waren en dat er nou eenmaal niets aan te doen was. Dat regeltjes en wetten volgen altijd boven gezond verstand moet gaan.
Regeltjes en wetten boven gezond verstand wtf.

Nederlanders terughalen uit een uitbrekende oorlog zijn geen regeltjes en wetten.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 15:55:36 #169
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180856286
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:40 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Kun je net zo goed Britt Dekker aanstellen als voorzitter van De Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid :Y
Britt is best pienter, die zou het beter doen dan de wereldvreemde Marxistische mongolen die nu de EU draaiend houden.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 16:40:53 #170
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180857334
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Britt is best pienter, die zou het beter doen dan de wereldvreemde Marxistische mongolen die nu de EU draaiend houden.
Om eerlijk te zijn mag ik haar wel. Onafhankelijke persoonlijkheid, die niet zo maar met iedereen mee praat. .
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180857452
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 15:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Regeltjes en wetten boven gezond verstand wtf.

NederlandersJihadis die 'hun land haten' en zelf willen knokken terughalen uit een uitbrekende oorlog zijn geen regeltjes en wetten.
Nee klopt dat is gewoon oerstom.
pi_180859963
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 16:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee klopt dat is gewoon oerstom.
Ze hebben een vergissing gemaakt toen ze deze kerel terug haalden en vrij lieten. Dat is hun fout geweest en niet het feit dat ze Britse staatsburgers terug haalden.
pi_191399816

Terrorism in UK

Hashem Abedi ‘just as guilty’ as his brother of Manchester bombing

Old Bailey told that defendant ‘assisted and encouraged’ in planning the attack

London FEBRUARY 4 2020

The brother of Salman Abedi, who detonated a bomb at the Manchester Arena in 2017, is “just as guilty” as his brother of murdering the 22 people killed in the terrorist attack, a London criminal trial has heard.

Hashem Abedi, 22, is the younger brother of Salman Abedi — who was killed after detonating a bomb “packed with lethal shrapnel” that exploded in the foyer of the Manchester Arena in May 2017 as thousands of people, including children, were leaving an Ariana Grande concert.

> https://www.ft.com/content/a517ba16-4758-11ea-aee2-9ddbdc86190d
shift-knop defekt
pi_194646769
twitter
pi_194646826
quote:
Waarom hebben die gasten altijd zulke rattenkoppen :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')