Zijn ouders waren 'gevlucht' vanuit Libie want papa vocht met een jihad-groep tegen Khadaffi en toen die gevallen was zijn ze gelijk terug gegaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus elke Nederlander die in Libie zat voordat de oorlog uitbrak, is zelfstandig naar oorlogsgebied gegaan om te vechten met terroristen?
Snap je het zelf nog?
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
goed verhaal weer
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)gered-uit-libie.html
In Mei was de oorlog al begonnen dus als je daar 3 maanden later heengaat, dan weet je dondersgoed wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:23 schreef sp3c het volgende:
De Enterprise bracht de groep naar Malta, die van daaruit naar Engeland vloog. Abedi, die Libische ouders heeft, was in augustus 2014 in Libië met zijn jongere broer op vakantie. Daar braken toen zware gevechten uit. Britse diplomaten regelden de evacuatie van inwoners van het Verenigd Koninkrijk.
ja naja beter screenen dus, het alternatief is om Nederlandse staatsburgers lekker daar te laten zitten tussen de kogels en dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou ze wisten het eigenlijk al, want zijn verblijf daar was geen toeristentripje he:
[..]
ja let ff op waar ik op reageer he, de stelling was dat we het van de NOS niet zouden horen en dat ik toonde aan dat dat klinkklare onzin isquote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou ze wisten het eigenlijk al, want zijn verblijf daar was geen toeristentripje he:
[..]
Een zelfmoordterrorist een 'boefje' noemen.....!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:21 schreef sp3c het volgende:
ik zie niet echt iets mis met staatsburgers uit oorlogsgebied weghalen
beetje lullig dat er nu een boefje tussen zat maar als ik toevallig in zo'n land zit als het ontploft dan verwacht ik wel een paar grijze boten die me op komen halen eerlijk gezegd
ze mogen de boel wel wat beter screenen, dat wel
whatever, noem het wat je wil, mijn standpunt veranderd er niet vanquote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:13 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Een zelfmoordterrorist een 'boefje' noemen.....!
dat was de missie, staatsburgers (Britse in dit geval) terughalen uit oorlogsgebiedquote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat een tactiek weer om in de discussie het veelal over "Nederlandse staatsburgers" te hebben. Nederlandse staatsburgers met de naam Jaap, en een Nederlandse, Oost-Europese of Amerikaanse achtergrond zijn ook niet het probleem. Die hadden ook onherroepelijk teruggehaald moeten worden. Maar het gaat hier vaak om niet in Nederland geboren radicalen, of 2e en 3e generatie allochtonen met veelal een islamitische achtergrond, die zitten daar met hele andere bedoelingen dan toevallig Jaap die daar was vanwege een zakendeal. Dus kunnen we kappen met dat volk continue Nederlanders te noemen, dat zijn ze alleen zodra ze teruggehaald dienen te worden of geld kunnen vangen, buiten dat zijn ze loyaal aan hun broeders en zusters in de strijd.
Ik wist niet dat ze het hele marinefregat voor slechts een jongen hadden gestuurd.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:48 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zijn ouders waren 'gevlucht' vanuit Libie want papa vocht met een jihad-groep tegen Khadaffi en toen die gevallen was zijn ze gelijk terug gegaan.
Dit fijne joch is ook vrijwillig naar het na-Khadaffi-Libie gegaan dat een broeinest van terreurgroepen was en is, hij zat er niet al voor de oorlog, die verzin je er zelf weer bij.
Als zo iemand dan ook nog eens voorkomt op de lijsten vd veiligheidsdiensten EN er meerdere keren gewaarschuwd is dan ja, dan kan je inderdaad zeggen dat hij daar zat om mee te doen met de jihadi's.
Er is natuurlijk een kans van 0,5% van niet dus daar zal jij je wel aan vastklampen en dat laat gelijk het constante falen zien van die slappe, naïeve en gevaarlijke houding.
Enterprise is een hydrograafquote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze het hele marinefregat voor slechts een jongen hadden gestuurd.
En dat hij ook een Nederlander was en dat Sargentini ook een marinefregat wilde sturen zodat wij die Britse terrorist hiernaartoe konden halen.
Maar bedankt! Het is me nu duidelijk!
Ah Sargentini noemde het een fregat.quote:
Nee natuurlijk is daar niks mee. Je moet wel echt een mongool zijn als je daar iets mis mee vindt.quote:die werden gestuurd om britse paspoorten mee te nemen uit oorlogsgebied, nix mis mee
Bekende radicalen ophalen uit een gebied waar ze heen gegaan zijn terwijl het al oorlog was is niets mis mee!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah Sargentini noemde het een fregat.
[..]
Nee natuurlijk is daar niks mee. Je moet wel echt een mongool zijn als je daar iets mis mee vindt.
Nederland probeerde het ook, maar die helikopter werd gekaaptquote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah Sargentini noemde het een fregat.
[..]
Nee natuurlijk is daar niks mee. Je moet wel echt een mongool zijn als je daar iets mis mee vindt.
Dat was een extreem knullige operatie waar alleen maar gewoon marine personeel bij betrokken was.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nederland probeerde het ook, maar die helikopter werd gekaapt
Britse staatsburgers INCLUSIEF bekende radicalen. Die daarna als dank 20 tieners opblies. Bedankt.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:55 schreef speknek het volgende:
Je kunt je van de domme blijven houden, maar dat schip is niet gestuurd om een radicaal op te halen, maar Britse staatsburgers (meervoud). En jij bent er vervolgens op tegen Nederlandse staatsburgers uit een oorlogssituatie te halen vanwege een geval in Groot-Brittanie.
Nou geweldig hoor. Ga jij straks maar uitleggen aan de rouwende moeders dat het heus Nederlandse staatsburgers waren en dat er nou eenmaal niets aan te doen was. Dat regeltjes en wetten volgen altijd boven gezond verstand moet gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:55 schreef speknek het volgende:
Je kunt je van de domme blijven houden, maar dat schip is niet gestuurd om een radicaal op te halen, maar Britse staatsburgers (meervoud). En jij bent er vervolgens op tegen Nederlandse staatsburgers uit een oorlogssituatie te halen vanwege een geval in Groot-Brittanie.
Regeltjes en wetten boven gezond verstand wtf.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor. Ga jij straks maar uitleggen aan de rouwende moeders dat het heus Nederlandse staatsburgers waren en dat er nou eenmaal niets aan te doen was. Dat regeltjes en wetten volgen altijd boven gezond verstand moet gaan.
Britt is best pienter, die zou het beter doen dan de wereldvreemde Marxistische mongolen die nu de EU draaiend houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kun je net zo goed Britt Dekker aanstellen als voorzitter van De Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid
Om eerlijk te zijn mag ik haar wel. Onafhankelijke persoonlijkheid, die niet zo maar met iedereen mee praat. .quote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Britt is best pienter, die zou het beter doen dan de wereldvreemde Marxistische mongolen die nu de EU draaiend houden.
Nee klopt dat is gewoon oerstom.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 15:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Regeltjes en wetten boven gezond verstand wtf.
NederlandersJihadis die 'hun land haten' en zelf willen knokken terughalen uit een uitbrekende oorlog zijn geen regeltjes en wetten.
Ze hebben een vergissing gemaakt toen ze deze kerel terug haalden en vrij lieten. Dat is hun fout geweest en niet het feit dat ze Britse staatsburgers terug haalden.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:46 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee klopt dat is gewoon oerstom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |