Altijd een goed excuus.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En een nog oude wroeging over dat kolonialisme. Zeker Frankrijk kampt daarmee.
Niet mee oneens. 'Erfzonde' is vaak vooral handig als excuus.quote:
Ik ben nog steeds woedend over de WK-finale van 2010, dat neem ik elke Spanjaard persoonlijk kwalijkquote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Niet mee oneens. 'Erfzonde' is vaak vooral handig als excuus.
Persoonlijk vind ik het vrij onzinnig. Maar vele voelen toch wroeging erdoor.
Net nog bv braindead gewezen op het onzinnige (naar mijn mening) om Merkel te verwijten dat Duitsland in de 2de wereldoorlog fout was.
Dat ik het onzinnig vind maakt alleen niet dat anderen daar anders over denken. Nog boosheid/wroeging voelen over wat gebeurd is.
Er zijn er die dat soort dingen nog echt zo voelen ook ongeveer. Ik ben het met jou eens in deze, vind dat onzinnig.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds woedend over de WK-finale van 2010, dat neem ik elke Spanjaard persoonlijk kwalijk.
Sport is oorlog he.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Er zijn er die dat soort dingen nog echt zo voelen ook ongeveer. Ik ben het met jou eens in deze, vind dat onzinnig.
Net als Egypte gingen ze niet naar een concert dus dan kunnen westerlingen lekker wegkijken.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:26 schreef truthortruth het volgende:
Ondertussen weer 13 31 omgekomen door een bom in Baghdad, maar die tellen niet mee ofzo.
Triest.quote:
Alleen westerlingen of iedereen ?quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Net als Egypte gingen ze niet naar een concert dus dan kunnen westerlingen lekker wegkijken.
Wat nou als daar ook weer een terrorist komt die een aanslag pleegt?quote:Benefietconcert
Zondag houdt Grande een benefietconcert voor de slachtoffers van de aanslag. De 23-jarige zangeres wordt bijgestaan door artiesten als Justin Bieber, Katy Perry, Coldplay en Take That.
Ook Miley Cyrus, Usher, Niall Horan en Pharrell zingen tijdens het benefietconcert, dat plaatsvindt op het veld van Old Trafford Cricket Ground. Op het veld is plaats voor vijftigduizend toeschouwers. Het concert wordt live uitgezonden door de BBC op radio en televisie.
Denk dat ze wel extra gaan controlerenquote:Op donderdag 1 juni 2017 02:53 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat nou als daar ook weer een terrorist komt die een aanslag pleegt?
Meestal westerlingen die wegkijken.quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:30 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Alleen westerlingen of iedereen ?
Ik denk dat zij het ook wel een beetje met de islamitische republiek Frankrijk gehad hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Die gasten van Eagles of deathmetal die zijn niet meer welkom in Frankrijk , te islamafoob.
Die zanger is echt afgemaakt, ook hier op fok, als ik nu dit interview lees klopt er weinig van.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Die gasten van Eagles of deathmetal die zijn niet meer welkom in Frankrijk , te islamafoob.
quote:"I never, ever stated that I was a Trump supporter. I don't know where that came from,"
quote:"Some of my dearest friends in L.A. are Muslims. I have problems with Islam. I think that's fair," Hughes says, adding, "I was raised better than some of my behavior after that, but I'm willing to forgive myself and give myself a break. As long as I'm trying to land on the right side of the river, give me a fucking break. He who is without sin, cast the first limp dick."
Niet Take Thatquote:Op donderdag 1 juni 2017 02:53 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat nou als daar ook weer een terrorist komt die een aanslag pleegt?
Hij is 'afgemaakt' om dit:quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Die zanger is echt afgemaakt, ook hier op fok, als ik nu dit interview lees klopt er weinig van.
http://www.laweekly.com/m(...)aris-attacks-7952830
[..]
[..]
Met klopt weinig van bedoelde ik ook van zo kende ik hem niet, dus ik had iets van geef hem ff de ruimte.quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Hij is 'afgemaakt' om dit:
I was raised better than some of my behavior after that
Gelukkig ziet hij dat zelf nu ook in.
Mensen maken fouten, zeker als zulke emoties en trauma's spelen, dat zal ik hem dan ook verder niet kwalijk nemen (niet dat hij daar wat aan heeft, want we kennen elkaar niet en ik doe er eigenlijk niet toe voor hem als het goed is).
Wat moet ik er over zeggen?quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:56 schreef Loekie1 het volgende:
Toch wel verbazingwekkend dat het vanuit de moslimgemeenschap zo oorverdovend stil is na dit soort aanslagen.
Excuus, deze hoorde in het draadje over aanslag Kabul.
Nou eerst een vloek en dan een jij-bak en vervolgens iets over dat de islam er niets mee te maken heeft.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |