abonnement Unibet Coolblue
pi_171269022
Wat is de blockchain?

Welke tokens zijn er en hoeveel geld gaat er om in deze blockchain technologie?
Coinmarketcap
Coincap

De grote 2: Bitcoin en Ethereum

Wat is Bitcoin?

Wat is Ethereum?

Leuk! Ik wil ook bitcoin of ethereum kopen. Waar doe ik dat?
Coinbase
Bitmymoney
Bitonic
Litebit
BTCdirect

Waar traden jullie die tokens?
Poloniex
Kraken
Bittrex
Yobit

Ik heb nu een hele berg tokens. Welke wallet kan ik het best gebruiken?

Bitcoin:
blockchain.com wallet
Coinbase wallet
Jaxx

Ethereum (en bijbehorende ERC20 tokens):
MyEtherWallet
Jaxx
mist wallet

Hardware wallet:
een wallet van Ledger wordt door iedereen aanbevolen

Ik hoor weleens wat over een ICO. Wat is het en wat heb ik eraan?
Een ICO staat voor een Initial Coin Offering en deze wordt door verschillende bedrijven gebruikt om hun blockchain project te 'funden' met euro's/dollars/BTC/ETH en noem maar op. Op deze manier kan het project zich verder ontwikkelen en krijgen de investeerders (mensen zoals jij en wij) tokens van het desbetreffende project. Deze tokens kun je bewaren in je wallet of traden op een exchange.

Er worden jaarlijks tientallen ICO's georganiseerd en in dit topic lees je er regelmatig wat over. Ook zijn er een aantal websites die deze ICO's bijhouden en inzicht geven in welk project op welk moment een ICO organiseert:
ICO calender
ICO countdown

Welke tokens hebben jullie zelf zoal in bezit?
Bitcoin
Ethereum
Litecoin
Waves
TKN
MobileGO

(uiteraard heeft iedereen een ander portfolio en is dit dus puur een leidraad van populaire coins in dit topic)

Wat betekenen die termen als mine fees, Litecoin, hard fork, Waves, enzovoort?
Bovenstaande zijn voorbeelden van zowel technische blockchain termen en tokennamen van bepaalde projecten. Dit blockchain wereldje heeft zijn eigen vakjargon en wekelijks komt er wel een nieuwe term of coin bij. Mocht je er niet helemaal uitkomen: er zijn in dit topic genoeg mensen die je even willen helpen om het e.e.a. wat beter te begrijpen.

Ja sorry, nu ik toch bezig ben met vragen stellen. Waar leasen jullie die geliefde Waves tokens?
Het verschilt nog weleens waar je het voordeligst je Waves kunt leasen. In dit overzicht heb je op ieder moment een up-to-date beeld van waar je de best buck voor je Waves krijgt.



https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1611330 (Voor copy/paste van artikelen. :') )

[ Bericht 1% gewijzigd door niggeplease op 29-05-2017 19:18:08 ]
pi_171269040
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat is bull trap?
De verwachting dat de prijs gaat stijgen maar dat er een daling volgt.
https://people.hofstra.ed(...)ges_in_a_bubble.html
zie grafiek
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 mei 2017 @ 12:39:39 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171269048
Kapen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171269110
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:35 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Poeh zeg. 2 hele posts. We kunnen dit topic beter opdoeken en allemaal naar Tweakers verkassen.
3 om precies te zijn ;-)
waarbij de laatste idd een prima verhaal is.
Maar het viel me gewoon op, gebeurde tot voor kort nooit dat plaatjes van Tweakers hier gepost werden.
pi_171269168
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Probleem van log is dat we niet handelen in log, maar in absolute getallen.
Ook ik jat nu even een post van Tweakers, omdat ik het zelf niet beter zou kunnen uitleggen. :P

quote:
Een logaritmische schaal is bijna altijd beter voor prijs-tijd grafieken.

De reden hiervoor is dat een $10 fluctuatie bij de huidige koersen helemaal niets voorstelt, terwijl in de eerste helft van 2013 een zelfde fluctuaties zeer significant was. Als je de koers op een lineaire schaal plot, dan is die $10 in beide gevallen een even grote fluctuatie in de grafiek.

Met een logaritmische schaal worden veranderingen van dezelfde percentages hetzelfde weergegeven. Met een logaritmische schaal heeft een stijging van 10% altijd dezelfde grootte in de grafiek. Dit betekent dat je over een zeer brede range aan prijzen duidelijk kunt zien hoe signifcant een bepaalde verandering was *op dat moment*.

Kijk je op korte termijn, waarin het verschil tussen minimale en maximale prijs redelijk beperkt zijn, is er zeer weinig verschil tussen beide manieren van de koers plotten. Als je de koersgrafiek van het afgelopen uur wil bekijken, voegt het weinig toe om dat met een log-schaal te doen. Kijk je echter naar het prijsverloop over een jaar of meerdere jaren, dan geeft een log-schaal een duidelijker beeld.
en een follow-up:

quote:
Rannasha legde het al prima uit, maar ik wilde er even aan toevoegen: een stijging van $10 naar $20 is net zoveel als een stijging van $1000 naar $2000. Als je een grafiek hebt waar beide in staan, zoals met bitcoin als je 2012 t/m 2017 plot, dan valt die eerste stijging met een lineaire schaal compleet weg.

Ga je er dan een trendlijn in tekenen, dan is die ook lineair: een stijging van $100 naar $200 zou dan net zoveel tijd kosten als een stijging van $2000 naar $2100, terwijl die eerste een verdubbeling is en die tweede slechts een stijging van 5%. Dat klopt natuurlijk niet, bij eenzelfde tempo moet hij in het tweede geval dan natuurlijk ook verdubbelen.

Door de van nature exponentiële groei in een grafiek te zetten met een logaritmische schaalverdeling, blijven onderlinge verhoudingen gelijk in grootte onafhankelijk van de waarde, en kun je er dus een rechte lijn in tekenen.
  Moderator zondag 28 mei 2017 @ 12:45:04 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171269177
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:39 schreef Nattekat het volgende:
Kapen :')
Huilen om een TT :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 28 mei 2017 @ 12:45:25 #8
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171269183
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:39 schreef niggeplease het volgende:

[..]

De verwachting dat de prijs gaat stijgen maar dat er een daling volgt.
https://people.hofstra.ed(...)ges_in_a_bubble.html
zie grafiek
Dank je wel!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171269186
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:31 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Precies en kijk een naar de 1w op log. schaal. Ziet er niet echt bearish uit ofwel? Die correctie van de afgelopen paar dagen is zelfs amper te zien
dussss, ik zet de chart op weekly en zie dit als een mogelijk scenario:


Zou ook zomaar kunnen, waarbij jij veel beter bent ingevoerd in BTC dus zul jij het wel goed hebben.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 mei 2017 @ 12:46:31 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171269207
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:44 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ook ik jat nu even een post van Tweakers, omdat ik het zelf niet beter zou kunnen uitleggen. :P

[..]

Ja, dat log een veel betere manier is om het te plotten is wel algemeen bekend hier :P

Het is alleen niet hoe de markt handelt. Dat de correctie niet zichtbaar is, is voor mij ook genoeg reden om niet in te stappen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171269323
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:45 schreef edraket31 het volgende:

[..]

dussss, ik zet de chart op weekly en zie dit als een mogelijk scenario:
[ afbeelding ]

Zou ook zomaar kunnen, waarbij jij veel beter bent ingevoerd in BTC dus zul jij het wel goed hebben.
En de chart op log, geeft dat hetzelfde resultaat?

Hoe heb je trouwens het (5)-punt bepaald? Komt mij zo volledig arbitrair over. :P
  zondag 28 mei 2017 @ 12:52:39 #12
131603 Afwazig
Serious business
pi_171269340
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:42 schreef edraket31 het volgende:

[..]

3 om precies te zijn ;-)
waarbij de laatste idd een prima verhaal is.
Maar het viel me gewoon op, gebeurde tot voor kort nooit dat plaatjes van Tweakers hier gepost werden.
Akkoord ;-). Ik lurk al een tijdje in verschillende topics m.b.t. cryptos maar investeer zelf pas sinds 8 maand ofzo. Valt mij op dat op Tweakers​ de posts vaak beter onderbouwd worden dan hier. Die laatste post leek mij erg passend hier omdat er hier veel mensen bull en bear roepen op basis van één grafiek.
pi_171269387
Naja, zolang ze in Zuid-Korea, India en Japan nog in Bitcoin willen instappen kunnen we alle grafieken loslaten op de verwachte koers maar zal Bitcoin z'n eigen ding doen :P
pi_171269406
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:45 schreef edraket31 het volgende:

[..]

dussss, ik zet de chart op weekly en zie dit als een mogelijk scenario:
[ afbeelding ]

Zou ook zomaar kunnen, waarbij jij veel beter bent ingevoerd in BTC dus zul jij het wel goed hebben.
Ja wel eens met je wave 5 maar die is nog niet compleet denk ik. Die correctie van de afgelopen paar dagen was wave 2 (van die 5 dus) wat mij betreft. En ja dat is op dit moment nog moeilijk te geloven want dat betekend dat we nog een heel stuk hoger gaan en dat is dan ook precies wat ik denk dat er gaat gebeuren. Helaas gister de dip gemist door een dagje strand maar ben nu langzaamaan weer een long positie aan het openen.

Ik kan het natuurlijk ook mis hebben maar in dat geval vond ik het maar een beetje een zwakke bull markt :P Geen echte fomo gezien namelijk.
  zondag 28 mei 2017 @ 12:57:32 #15
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_171269431
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:24 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dan heb je er nu een paar ton in zitten? Lekker :)
Nee dat nou ook weer niet. Maar ik werk nu gewoon 40 uur in de week en zou eigenlijk met 24 uur in de week al makkelijk rond kunnen komen (zonder crypto inkomsten of andere gekke dingen al). Dus heb voor mezelf besloten dat als ik ooit een keer ¤100k uit crypto haal dat ik dan stop met werken zodat ik meer tijd in cryptocurrencies en andere dingen kan stoppen. Na een tijdje kan ik dan aan de hand van hoe het loopt besluiten om bv een bijbaantje te nemen voor 2 of 3 dagen in de week mocht dat nodig zijn. Of gewoon helemaal niet meer werken voor een baas maar gewoon voor mezelf.
pi_171269457
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:51 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

En de chart op log, geeft dat hetzelfde resultaat?

Hoe heb je trouwens het (5)-punt bepaald? Komt mij zo volledig arbitrair over. :P
Die heb ik niet kunnen bepalen omdat ik worstel met de technieken die ik normaliter gebruik om bodem en tops te bepalen. De gekte rond btc maakt dat (in dit plaatje) de top buiten "mijn" systeem ligt en daarom is punt 5 op de (voorlopige?) top geplakt met de opmerking erbij dat het een mogelijk scenario zou kunnen zijn.
pi_171269511
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:57 schreef Mender het volgende:

[..]

Nee dat nou ook weer niet. Maar ik werk nu gewoon 40 uur in de week en zou eigenlijk met 24 uur in de week al makkelijk rond kunnen komen (zonder crypto inkomsten of andere gekke dingen al). Dus heb voor mezelf besloten dat als ik ooit een keer ¤100k uit crypto haal dat ik dan stop met werken zodat ik meer tijd in cryptocurrencies en andere dingen kan stoppen. Na een tijdje kan ik dan aan de hand van hoe het loopt besluiten om bv een bijbaantje te nemen voor 2 of 3 dagen in de week mocht dat nodig zijn. Of gewoon helemaal niet meer werken voor een baas maar gewoon voor mezelf.
Is wel lekker, ben 2,5 jaar geleden ook naar 32 uur in de week gegaan waardoor ik maar 4 dagen werk. Geeft veel rust aan m'n hoofd :)
pi_171269525
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:58 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Die heb ik niet kunnen bepalen omdat ik worstel met de technieken die ik normaliter gebruik om bodem en tops te bepalen. De gekte rond btc maakt dat (in dit plaatje) de top buiten "mijn" systeem ligt en daarom is punt 5 op de (voorlopige?) top geplakt met de opmerking erbij dat het een mogelijk scenario zou kunnen zijn.
Het zou me niet verbazen als we woensdag of donderdag weer op 2400 Euro zitten.
En eigenlijk is dat nog laag voor Bitcoin.

Zelfs met alleen het kapitaal dat in Nederland aanwezig is zou de huidige Bitcoinprijs met gemak te handhaven zijn als er meer mensen instappen.

Ik bedoel, wat is $36.000.000.000 nu uiteindelijk als je het afzet tegen onze pensioenfondsen.
pi_171269662
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Akkoord ;-). Ik lurk al een tijdje in verschillende topics m.b.t. cryptos maar investeer zelf pas sinds 8 maand ofzo. Valt mij op dat op Tweakers​ de posts vaak beter onderbouwd worden dan hier. Die laatste post leek mij erg passend hier omdat er hier veel mensen bull en bear roepen op basis van één grafiek.
Tweakers zit een heel ander publiek, vooral veel BTC-believers die al vroeg gekocht hebben en stug holden omdat dat (in hun ogen) de enig juiste tactiek is.
De echte Tweakers doen ook minderwaardig over dit topic.
Heb er al eens wat charts gepost met de aankondiging dat btc zou gaan dalen, beetje als support voor iemand die zich zorgen maakte en die werd belachelijk gemaakt.
Een dag later ging BTC van 1350 naar 900.......
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 mei 2017 @ 13:07:13 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171269692
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:05 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Tweakers zit een heel ander publiek, vooral veel BTC-believers die al vroeg gekocht hebben en stug holden omdat dat (in hun ogen) de enig juiste tactiek is.
De echte Tweakers doen ook minderwaardig over dit topic.
Heb er al eens wat charts gepost met de aankondiging dat btc zou gaan dalen, beetje als support voor iemand die zich zorgen maakte en die werd belachelijk gemaakt.
Een dag later ging BTC van 1350 naar 900.......
Prachtig was dat ja :')
Sinds die dag lees ik daar niet meer mee.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171269840
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als we woensdag of donderdag weer op 2400 Euro zitten.
En eigenlijk is dat nog laag voor Bitcoin.

Komt redelijk overeen met waarmee ik nu loop te stoeien.
Heb t even in Bitstamp gezet en dan zie ik een korte termijn move naar 2325, kleine correctie en dan naar 24-en een beetje.


Wellicht is de move naar 2325 zelfs al gestopt op 2313 en gaan we nu al iets omlaag, om van daaruit naar de 2400 te gaan. Daar wordt het m.i. interessant, Brombeer (die veel beter ingevoerd is in BTC), verwacht verdere stijgingen.
Zelf neig ik toch heel voorzichtig naar een forse kwak omlaag.....


edit: hij zakt ineens fors, was mijn verhaal beginnen te typen/tekenen toen t nog op 2270 stond :o
pi_171269909
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:58 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Die heb ik niet kunnen bepalen omdat ik worstel met de technieken die ik normaliter gebruik om bodem en tops te bepalen. De gekte rond btc maakt dat (in dit plaatje) de top buiten "mijn" systeem ligt en daarom is punt 5 op de (voorlopige?) top geplakt met de opmerking erbij dat het een mogelijk scenario zou kunnen zijn.
Ah oké, hoe wordt dat normaalgesproken bepaald, dmv fib extensies? Ik ben zelf nogal sceptisch tov Elliott Waves (en TA in het algemeen), maar vind het wel interessant om de theorie te kunnen doorgronden.
pi_171270150
PIVX :D
pi_171270156
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:17 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ah oké, hoe wordt dat normaalgesproken bepaald, dmv fib extensies? Ik ben zelf nogal sceptisch tov Elliott Waves (en TA in het algemeen), maar vind het wel interessant om de theorie te kunnen doorgronden.
Ja, ik gebruik daar Fib extensies voor....in andere markten kan dat erg nauwkeurig werken. In crypto moet het niet meer dan een hulpmiddel zijn. Gezien het manipulatieve karakter van die markt is het vaak meer een kwestie van onderbuikgevoel en ervaring.....imho

Ik werk zelf niet echt met Elliott Wave, liever met "classic chart patterns" maar haalde het hier aan omdat ik weet dat Brombeer er ook mee werkt, danwel bekend mee is.
pi_171270467
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:30 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ja, ik gebruik daar Fib extensies voor....in andere markten kan dat erg nauwkeurig werken. In crypto moet het niet meer dan een hulpmiddel zijn. Gezien het manipulatieve karakter van die markt is het vaak meer een kwestie van onderbuikgevoel en ervaring.....imho

Ik werk zelf niet echt met Elliott Wave, liever met "classic chart patterns" maar haalde het hier aan omdat ik weet dat Brombeer er ook mee werkt, danwel bekend mee is.
Mwa werk tegenwoordig ook niet meer met elliot wave ;) Vond het nooit echt lekker werken. Liever inderdaad de wat klassiekere indicatoren.
pi_171270593
Wil je nog wat waves op litebit kopen zijn ze steeds op 😢
pi_171270632
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:50 schreef DaRealDeal het volgende:
Wil je nog wat waves op litebit kopen zijn ze steeds op 😢
Bittrex kan ook, BTC kopen en gelijk doorsturen naar Bittrex.
Mss goedkoper ook?
pi_171270660
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bittrex kan ook, BTC kopen en gelijk doorsturen naar Bittrex.
Mss goedkoper ook?
Klopt, maar het duurt zolang voor de btc erop staan.

En litebit heeft geen btc, evenals bitonic op het moment 😂
pi_171270882
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:50 schreef DaRealDeal het volgende:
Wil je nog wat waves op litebit kopen zijn ze steeds op 😢
Litebit, alleen nog maar gezeur mee gehad. Eerst werkte mijn validatie niet per telefoon. Nu weer een ideal die niet goed gegaan is. Eerst moet ik betalen voor coins, daarna krijg ik een validatie voor mn rekening nummer. Betaalt, niets gestort lol. Dus ik heb ze weer gemaild. Er slecht voor een site, vind ik.

Je zou zeggen dat ik niet de eerste ben die hier tegen aan loopt.
Lambo of Rekt
pi_171271090
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Litebit, alleen nog maar gezeur mee gehad. Eerst werkte mijn validatie niet per telefoon. Nu weer een ideal die niet goed gegaan is. Eerst moet ik betalen voor coins, daarna krijg ik een validatie voor mn rekening nummer. Betaalt, niets gestort lol. Dus ik heb ze weer gemaild. Er slecht voor een site, vind ik.

Je zou zeggen dat ik niet de eerste ben die hier tegen aan loopt.
Ik ben nu met tier 2 gevalideerd daar. Geen problemen voor als nog gehad.
pi_171271436
Kan iemand mij helpen met Waves? Momenteel aan het aanschaffen. Vooral dat Waves niet is ingestort de afgelopen dagen tijdens 'de crash', heeft mij overtuigt van Waves.

Goed, klopt dit?
1: Ik maak een Waves wallet aan via de WavesLiteApp
2: Ik koop Waves bij Litebit of een ander
3: Ik stuur deze naar mijn WavesLiteApp wallet. Klaar!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_171271542
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:18 schreef Kerol het volgende:
Kan iemand mij helpen met Waves? Momenteel aan het aanschaffen. Vooral dat Waves niet is ingestort de afgelopen dagen tijdens 'de crash', heeft mij overtuigt van Waves.

Goed, klopt dit?
1: Ik maak een Waves wallet aan via de WavesLiteApp
2: Ik koop Waves bij Litebit of een ander
3: Ik stuur deze naar mijn WavesLiteApp wallet. Klaar!
Ja dat klopt.
Lambo of Rekt
pi_171271563
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:18 schreef Kerol het volgende:
Kan iemand mij helpen met Waves? Momenteel aan het aanschaffen. Vooral dat Waves niet is ingestort de afgelopen dagen tijdens 'de crash', heeft mij overtuigt van Waves.

Goed, klopt dit?
1: Ik maak een Waves wallet aan via de WavesLiteApp
2: Ik koop Waves bij Litebit of een ander
3: Ik stuur deze naar mijn WavesLiteApp wallet. Klaar!
4. Lease ze uit
pi_171271595
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:22 schreef ratatat het volgende:

[..]

4. Lease ze uit
Dat leasen moet ik me nog over inlezen. Maar goede tip.

Dank heren!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_171272557
Hoe kijken jullie nou tegen Sys aan? Imo een goedkope munt met een redelijk kleine marketcap.
  zondag 28 mei 2017 @ 15:22:51 #36
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171273797
Zijn jullie niet bang voor de bull trap? Ik zit nog in fiat.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zondag 28 mei 2017 @ 15:25:10 #37
131603 Afwazig
Serious business
pi_171273902
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 15:22 schreef TimKuik het volgende:
Zijn jullie niet bang voor de bull trap? Ik zit nog in fiat.
Ik zit voor het grootste deel in Waves. Die onttrekt zich meestal aan de algehele malaise en herstelt behoorlijk snel.
  Eindredactie Games zondag 28 mei 2017 @ 15:29:49 #38
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171274077
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 15:22 schreef TimKuik het volgende:
Zijn jullie niet bang voor de bull trap? Ik zit nog in fiat.
tijd om etc te kopen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171274309
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 15:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik zit voor het grootste deel in Waves. Die onttrekt zich meestal aan de algehele malaise en herstelt behoorlijk snel.
waves is van top naar dal ook 40% gedaald hoor.
  zondag 28 mei 2017 @ 15:37:51 #40
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171274347
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 15:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik zit voor het grootste deel in Waves. Die onttrekt zich meestal aan de algehele malaise en herstelt behoorlijk snel.
Maar de waarde die je nu in je hoofd hebt is de waarde in BTC. In euro is de prijs ook wat omlaag gegaan:

This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171274661
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 15:37 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Maar de waarde die je nu in je hoofd hebt is de waarde in BTC. In euro is de prijs ook wat omlaag gegaan:

[ afbeelding ]
Amper.
pi_171275548
Er staat weer iets te gebeuren zoals het er nu momenteel uitziet op poloniex. Nieuwe crash?
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_171275564
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:19 schreef Mand het volgende:
Er staat weer iets te gebeuren zoals het er nu momenteel uitziet op poloniex. Nieuwe crash?
Hoe bedoel je?
pi_171275585
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:19 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Afzwakking van volumes
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_171275636
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:20 schreef Mand het volgende:

[..]

Afzwakking van volumes
Heeft dat niet te maken met dat het zondag en zonnig is?
pi_171275658
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:21 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Heeft dat niet te maken met dat het zondag en zonnig is?
De wereld is groter dan alleen Nederland ;)
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_171275745
Pff kan nog steeds nergens btc bijkopen of gewoon waves 😭
pi_171275769
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:21 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Heeft dat niet te maken met dat het zondag en zonnig is?
Ik krijg vanmiddag gewoon mails van een opdrachtgever uit Israël...tis niet overal zondag
pi_171276058
flinke dump
pi_171276079
als ie door de 2150 gaat op bitstamp kan t hard gaan.
  † In Memoriam † zondag 28 mei 2017 @ 17:20:18 #52
230491 Zith
pls tip
pi_171277854
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:40 schreef niggeplease het volgende:
als ie door de 2150 gaat op bitstamp kan t hard gaan.
1900 op polo
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171277984
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 17:20 schreef Zith het volgende:

[..]

1900 op polo
polo gaat nog harder idd
  zondag 28 mei 2017 @ 17:54:48 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171279349
Ik krijg "You are being rate limited" te zien op Poloniex. Kom er niet meer in. Iemand een idee wat dit wil zeggen?
pi_171279376
Iemand bekend met Basic Attention Token? Deze token gaat gebruikt worden in de Brave browser. Op dit moment wordt nog BTC gebruikt. In deze browser staat standaard de add blocker aan, zodra je deze uit zet verdien je BTC, in de toekomst dus BAT.

Woendag is de ICO.
pi_171279546
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 17:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik krijg "You are being rate limited" te zien op Poloniex. Kom er niet meer in. Iemand een idee wat dit wil zeggen?
Schijnt een bug te zijn maar lost vanzelf op waarschijnlijk, ik kan zelf wel inloggen.

https://www.reddit.com/r/(...)_being_rate_limited/

https://www.reddit.com/r/(...)limited_on_poloniex/
٩๏̯͡๏)۶
pi_171280504
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 17:55 schreef niggeplease het volgende:
Iemand bekend met Basic Attention Token? Deze token gaat gebruikt worden in de Brave browser. Op dit moment wordt nog BTC gebruikt. In deze browser staat standaard de add blocker aan, zodra je deze uit zet verdien je BTC, in de toekomst dus BAT.

Woendag is de ICO.
Al een keer of 5 gepost maar bedankt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171280794
Heeft iemand dat BAT filmpje voor me?
  zondag 28 mei 2017 @ 18:43:39 #59
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171280853
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:41 schreef MaGNeT het volgende:
Heeft iemand dat BAT filmpje voor me?
Ik denk dat je deze bedoelt?

This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171281644
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 18:43 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik denk dat je deze bedoelt?

Oh ja die, jammer dat nog niemand die gepost heeft.
  zondag 28 mei 2017 @ 19:12:36 #61
131603 Afwazig
Serious business
pi_171281679
Hoeveel ga jij investeren in BAT Fret Magnet?
pi_171281745
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:12 schreef Afwazig het volgende:
Hoeveel ga jij investeren in BAT Fret Magnet?
Moet nog ff een studie maken van het project, nog niet besloten of ik meedoe. Mss wacht ik op de exchanges.
  zondag 28 mei 2017 @ 19:39:42 #63
131603 Afwazig
Serious business
pi_171282427
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Moet nog ff een studie maken van het project, nog niet besloten of ik meedoe. Mss wacht ik op de exchanges.
Als je informatie wil; ik heb nog wel een filmpje voor je die ik je kan dm'en.
pi_171282441
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:39 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Als je informatie wil; ik heb nog wel een filmpje voor je die ik je kan dm'en.
Post hem gewoon hier?
  zondag 28 mei 2017 @ 19:40:51 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171282458
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 17:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Schijnt een bug te zijn maar lost vanzelf op waarschijnlijk, ik kan zelf wel inloggen.

https://www.reddit.com/r/(...)_being_rate_limited/

https://www.reddit.com/r/(...)limited_on_poloniex/
Bedankt zal straks nog eens proberen dan.
pi_171282578
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:39 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Als je informatie wil; ik heb nog wel een filmpje voor je die ik je kan dm'en.
:D
pi_171282703
Ik kwam net op Reddit deze Telegram bot tegen en wil hem de komende dagen eens uitproberen. Wellicht vindt nog iemand het interessant:

quote:
"This is a bot 🤖 that monitors crypto markets and 📡 notifies you when an altcoin gets 🕵 surprising amount of market 💰 action. Our long-term testing shows that trading by bot signals delivers about 10% daily profit."
Eerste bericht van de bot zelf via Telegram:

quote:
"Hello!

I send notification about odd activity on cryptocurrency exchanges that could point to a pre-pump accumulation. These 💎 signals are sent automatically. I monitor all exchanges I can by default, but you can turn them off individually in your dashboard.

I also send 📡 signals about rates changes on Poloniex and Bittrex. To receive these signals you need to tell me what cryptocurrency to track and what price to watch for. You can create rate signals using buttons below. When a currency rate matches your condition, you’ll be notified about it.

Don’t forget to subscribe to our Twitter for the latest news!"
Geen referral link...(mijn excuses!)

ICO op basis van Waves platform.. meer info hier: https://cryptoping.tech/ico

[ Bericht 3% gewijzigd door unlimitedzxr op 28-05-2017 19:58:26 ]
pi_171282734
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:50 schreef unlimitedzxr het volgende:
Ik kwam net op Reddit deze Telegram bot tegen en wil hem de komende dagen eens uitproberen. Wellicht vind nog iemand het interessant:

[..]

Eerste bericht van de bot zelf via Telegram:

[..]

Mocht je beslissen een (voor alsnog) gratis account aan te maken, mag je mijn referral link gebruiken: https://cryptoping.tech/?i=Beeeh
quote:
Referral links zijn niet toegestaan, deze zullen dus ook verwijderd worden.
;)
pi_171282743
Ik wil PIVX kopen in welke wallet bewaren jullie die??
pi_171282755
quote:
5s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:52 schreef fukforce het volgende:
Ik wil PIVX kopen in welke wallet bewaren jullie die??
In de PIVX wallet.
pi_171282867
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:50 schreef unlimitedzxr het volgende:
Ik kwam net op Reddit deze Telegram bot tegen en wil hem de komende dagen eens uitproberen. Wellicht vindt nog iemand het interessant:

[..]

Eerste bericht van de bot zelf via Telegram:

[..]

Mocht je beslissen een (voor alsnog) gratis account aan te maken, mag je mijn referral link gebruiken: https://cryptoping.tech/
We doen hier niet aan referrals.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171282898
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]


[..]

;)
quote:
8s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

We doen hier niet aan referrals.
Oeps! Uiteraard meteen aangepast, geen kwade bedoelingen ermee.. :) als jullie hem nu ook nog even uit de quote halen? ;)
pi_171283275
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:59 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]


[..]

Oeps! Uiteraard meteen aangepast, geen kwade bedoelingen ermee.. :) als jullie hem nu ook nog even uit de quote halen? ;)
Ik had 'm direct al gebeeeehd dus werkt niet :P
pi_171286779
Wat zijn de verwachtingen voor LISK ???
pi_171287119
quote:
5s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:42 schreef fukforce het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor LISK ???
pi_171287292
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:50 schreef niggeplease het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Lambo of Rekt
  Moderator zondag 28 mei 2017 @ 22:05:42 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171287915
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:50 schreef niggeplease het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171288389
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:50 schreef niggeplease het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat de Challenger?
pi_171289081
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:16 schreef ratatat het volgende:

[..]

Is dat de Challenger?
Dat hoop ik niet :P
pi_171289399
Lisk of PIVX?
pi_171289458
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:43 schreef fukforce het volgende:
Lisk of PIVX?
Wat weet je van beiden?
pi_171289539
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat weet je van beiden?
Dan gaan we voor PIVX :7
pi_171289680
Misschien kan je beter jezelf informeren, nu vraag je hier meningen over elke scheet die er gebeurt.


Als je jezelf wat beter informeert leer je er ook nog eens meer van. Nu ga je puur af op meningen in dit topic.
  Eindredactie Games zondag 28 mei 2017 @ 23:12:32 #84
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171290348
quote:
14s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:51 schreef d4v1d het volgende:
Misschien kan je beter jezelf informeren, nu vraag je hier meningen over elke scheet die er gebeurt.

Als je jezelf wat beter informeert leer je er ook nog eens meer van. Nu ga je puur af op meningen in dit topic.
en uiteindelijk maakt het geen reet uit
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171290449
quote:
4s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:12 schreef Oscar. het volgende:

[..]

en uiteindelijk maakt het geen reet uit
Juist wel.
Als je je eigen mening vormt over een coin dmv eigen research heb je meer vertrouwen erin dan wanneer je iemand blind volgt. Als je een coin koopt omdat iemand op een forum er positief over is, zul je veel onzekerder zijn als de koers niet doet wat je had verwacht dan wannneer je goede research doet.
pi_171291134
Mensen hier die ook in de MobileGO ICO zijn gestapt?

Ben benieuwd wanneer we ze krijgen.
pi_171291328
quote:
99s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:49 schreef Typisch het volgende:
Mensen hier die ook in de MobileGO ICO zijn gestapt?

Ben benieuwd wanneer we ze krijgen.
Ga je voor Waves of ETH tokens? 😋
pi_171291954
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ga je voor Waves of ETH tokens? 😋
Waves denk ik.
pi_171292144
Ik krijg 9900 Ripto Bux binnen op mijn Waves walltet wat is het en watkan ik er meedoen ???

[ Bericht 4% gewijzigd door fukforce op 29-05-2017 00:38:10 ]
pi_171292315
quote:
5s.gif Op maandag 29 mei 2017 00:32 schreef fukforce het volgende:
Ik krijg 9900 Ripto Bux binnen op mijn Waves walltet wat is het en watkan ik er meedoen ???
Googlen.
pi_171292651
quote:
99s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:49 schreef Typisch het volgende:
Mensen hier die ook in de MobileGO ICO zijn gestapt?

Ben benieuwd wanneer we ze krijgen.
Heb er destijds 0,1 BTC in gestopt, ik weet niet of ze het aantal aanpassen n.a.v. waardestijging, of het bepalen aan de hand van het moment van inleg. Probleem is bij mij alleen dat de pagina niet meer laad, hij blijft hangen op die "feeding the horses" message.

Ik ga denkik ook voor Waves! Snelste en handigste wallet :)
pi_171292889
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:29 schreef MaGNeT het volgende:
PIVX :D
Is het toeval dat jij PIVX koopt op de dag dat een pumper (Dollar Vigilante) zijn betalende subscribers informeert dat ie een dag later PIVX onder de aandacht gaat brengen?
Met dezelfde vergelijking met Dash die jij ook noemt? ;)
pi_171292902
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 03:11 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Is het toeval dat jij PIVX koopt op de dag dat een pumper (Dollar Vigilante) zijn betalende subscribers informeert dat ie een dag later PIVX onder de aandacht gaat brengen?
Met dezelfde vergelijking met Dash die jij ook noemt? ;)
Hoe kom ik in contact met hem? :7
pi_171292914
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 03:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoe kom ik in contact met hem? :7
Wat is dat toch met die nieuwe users hier? Google kapot?
pi_171292982
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 03:46 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Wat is dat toch met die nieuwe users hier? Google kapot?
Die ruiken snel geld :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 05:53:59 ]
  Eindredactie Games maandag 29 mei 2017 @ 07:42:20 #96
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171293204
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:16 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Juist wel.
Als je je eigen mening vormt over een coin dmv eigen research heb je meer vertrouwen erin dan wanneer je iemand blind volgt. Als je een coin koopt omdat iemand op een forum er positief over is, zul je veel onzekerder zijn als de koers niet doet wat je had verwacht dan wannneer je goede research doet.
Alsof je met goede research de prijs kan beïnvloeden :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171293212
quote:
4s.gif Op maandag 29 mei 2017 07:42 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Alsof je met goede research de prijs kan beïnvloeden :P
Ik geloof dat Ed dat bedoelde.
  Eindredactie Games maandag 29 mei 2017 @ 07:48:57 #98
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171293228
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 07:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik geloof dat Ed dat bedoelde.
nee, hij probeert te vertellen dat je met langdurige research je minder emotioneel wordt.

Maar al heb je 100en uren erin gestoken, als er morgen een groepje lapzwansen op Poloniex een pump en dump actie gaan doen, dan heb je er nog geen reet aan.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171293233
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 03:11 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Is het toeval dat jij PIVX koopt op de dag dat een pumper (Dollar Vigilante) zijn betalende subscribers informeert dat ie een dag later PIVX onder de aandacht gaat brengen?
Met dezelfde vergelijking met Dash die jij ook noemt? ;)
B-)

Dat is idd toeval :D

DASH vergelijking is niet zo gek, ze vissen in dezelfde vijver.
Maar? Komt er een pump? :P
pi_171293239
quote:
4s.gif Op maandag 29 mei 2017 07:42 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Alsof je met goede research de prijs kan beïnvloeden :P
Uiteraard niet, maar iemand blind volgen leidt alleen maar tot onzekerheid met panic sells en te te vroegr winstneming tot gevolg.
pi_171293243
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 01:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Heb er destijds 0,1 BTC in gestopt, ik weet niet of ze het aantal aanpassen n.a.v. waardestijging, of het bepalen aan de hand van het moment van inleg. Probleem is bij mij alleen dat de pagina niet meer laad, hij blijft hangen op die "feeding the horses" message.

Ik ga denkik ook voor Waves! Snelste en handigste wallet :)
Ze zijn aan het auditten om zeker te weten dat iedereen exact de juiste hoeveelheid coins krijgt.

Bij de MobileGo ICO was de waarde van de coin op het moment dat jij instapte in de ICO bepalend voor jouw aandeel in de ICO. Dat vergt een goede logging van de prijs en het tijdstip waarop iemand is ingestapt.

Ik vind het een erg omslachtige methode maar op zich ook wel weer eerlijk.

edit: bij mij werkt het dashboard net weer :P

[ Bericht 5% gewijzigd door TheFreshPrince op 29-05-2017 07:58:54 ]
pi_171293274
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 07:48 schreef Oscar. het volgende:

[..]

nee, hij probeert te vertellen dat je met langdurige research je minder emotioneel wordt.

Maar al heb je 100en uren erin gestoken, als er morgen een groepje lapzwansen op Poloniex een pump en dump actie gaan doen, dan heb je er nog geen reet aan.
In mijn optiek van research ben je ook enigzins ingevoerd in "the scene" zodat je signalen van/e pump kunt opvangen en door prijsresearch zou je accumulatie kunnen herkennen die de fase voor een pump kenmerkt.
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 08:07:44 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171293317
Vraagje over het minen :

Hoe zien die 'complexe rekensommen' er eigenlijk uit die door miners moeten worden opgelost?
Hoe worden die puzzels precies gegenereerd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171293392
quote:
5s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:07 schreef onlogisch het volgende:
Vraagje over het minen :

Hoe zien die 'complexe rekensommen' er eigenlijk uit die door miners moeten worden opgelost?
Hoe worden die puzzels precies gegenereerd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt vaak gesproken over "complexe rekensommen" maar dat is eigenlijk niet correct.

Simpel gezegd genereert een miner niets meer dan hashes, ofwel een reeks tekens.
Als die reeks tekens correct is, genereer je een blok met Bitcoins.

Hoe meer computers dit doen, hoe hoger de moeilijkheidsgraad (difficulty) wordt, de reeks tekens die je moet raden wordt simpel gezegd steeds langer.

Is dat "dummy" genoeg?

Hier een prima uitleg:

http://www.coindesk.com/information/how-bitcoin-mining-works/
pi_171293395
Hop, veel groene kaarsen vandaag a.u.b.
pi_171293410
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:18 schreef Toto69 het volgende:
Hop, veel groene kaarsen vandaag a.u.b.
Ik heb voor kerst nog wat rode nodig ;(
pi_171293432
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb voor kerst nog wat rode nodig ;(
:D
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 08:24:09 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171293435
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er wordt vaak gesproken over "complexe rekensommen" maar dat is eigenlijk niet correct.

Simpel gezegd genereert een miner niets meer dan hashes, ofwel een reeks tekens.
Als die reeks tekens correct is, genereer je een blok met Bitcoins.

Hoe meer computers dit doen, hoe hoger de moeilijkheidsgraad (difficulty) wordt, de reeks tekens die je moet raden wordt simpel gezegd steeds langer.

Is dat "dummy" genoeg?

Hier een prima uitleg:

http://www.coindesk.com/information/how-bitcoin-mining-works/
Dat is dummy genoeg :)
Ik zag gisteren een redelijke oude docu over Bitcoin. Daarin zag je Chinese miners die gewoon een complete bovenverdieping van een appartementencomplex hadden volgezet met allemaal computers die stonden te minen _O-

Bizar gezicht wel. Tevens vind ik de mythe van Satoshi Nakamoto een mooie :)

Dank je wel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 29 mei 2017 @ 10:31:02 #109
324708 Fok-now
The only one
pi_171295408
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat is dummy genoeg :)
Ik zag gisteren een redelijke oude docu over Bitcoin. Daarin zag je Chinese miners die gewoon een complete bovenverdieping van een appartementencomplex hadden volgezet met allemaal computers die stonden te minen _O-

Bizar gezicht wel. Tevens vind ik de mythe van Satoshi Nakamoto een mooie :)

Dank je wel.
Linkje naar die docu?
Post in Cryptocurrencies sinds #1
  maandag 29 mei 2017 @ 10:41:21 #110
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171295605
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 01:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Heb er destijds 0,1 BTC in gestopt, ik weet niet of ze het aantal aanpassen n.a.v. waardestijging, of het bepalen aan de hand van het moment van inleg. Probleem is bij mij alleen dat de pagina niet meer laad, hij blijft hangen op die "feeding the horses" message.

Ik ga denkik ook voor Waves! Snelste en handigste wallet :)
Bij mij ook, gisteren en vandaag ook nog 'feeding the horses'.

Maar ze hebben er ook over gemaild, kan blijkbaar even duren.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 29 mei 2017 @ 11:29:06 #111
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171296597
Wat zijn nu de goedkope coins die het waard zijn om op te pakken? Zeg maar alles tussen de 0 en 20 cent?
pi_171296691
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Wat zijn nu de goedkope coins die het waard zijn om op te pakken? Zeg maar alles tussen de 0 en 20 cent?
Wat maakt de prijs per coin nou uit? :?
  maandag 29 mei 2017 @ 11:38:59 #113
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171296756
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat maakt de prijs per coin nou uit? :?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel coins die nog niet zo lang op de markt zijn en laag beginnen. Dus waar potentie in zit. Een coin van 0,02 maakt sneller de kans om te verdubbelen binnen een korte tijd naar 0,04 dan een bitcoin van 2000 naar 4000 euro.
pi_171296779
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:38 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel coins die nog niet zo lang op de markt zijn en laag beginnen. Dus waar potentie in zit. Een coin van 0,02 maakt sneller de kans om te verdubbelen binnen een korte tijd naar 0,04 dan een bitcoin van 2000 naar 4000 euro.
Dan kijk je dus naar de marketcap?
pi_171296793
Haal dan maar FLO
  maandag 29 mei 2017 @ 11:43:24 #116
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171296826
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan kijk je dus naar de marketcap?
Ok ik ben nog noob, kun je mij dat toelichten? Heeft marketcap te maken met maximale bedrag dat rond gaat binnen de desbetreffende crypto?
  maandag 29 mei 2017 @ 11:43:38 #117
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171296832
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:41 schreef Typisch het volgende:
Haal dan maar FLO
Die zie jij dus wel over de kop gaan?
pi_171296867
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:43 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ok ik ben nog nood, kun je mij dat toelichten? Heeft marketcap te maken met maximale bedrag dat rond gaat binnen de desbetreffende crypto?
Kijk bijvoorbeeld eens hier.

https://coinmarketcap.com/

Daar zie je op drie Ripple (XRP) staan. Zij hebben heel veel coins op de markt, waardoor ze per stuk erg goedkoop zijn. Maar zijn wel bij elkaar al ruim 8.6 miljard dollar waard volgens deze lijst.

Als je dan naar beneden scrollt en bijvoorbeeld bij Zcash kijkt. Die marketcap ligt veel lager maar per stuk zijn de eenheden veel duurder.

Jij stelt dus dat die eerste meer kans heeft op een verdubbeling dan die tweede, op basis van de kosten per coin. Die vlieger gaat gewoon niet op. :+
pi_171296873
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:43 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Die zie jij dus wel over de kop gaan?
Zit ik een beetje in ja.

Pro-tip: luister naar niemand en lees jezelf in. :+

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 11:46:19 ]
pi_171296961
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zit ik een beetje in ja.

Pro-tip: luister naar niemand en lees jezelf in. :+
Behalve Magnet.
  maandag 29 mei 2017 @ 11:52:24 #121
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171296968
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kijk bijvoorbeeld eens hier.

https://coinmarketcap.com/

Daar zie je op drie Ripple (XRP) staan. Zij hebben heel veel coins op de markt, waardoor ze per stuk erg goedkoop zijn. Maar zijn wel bij elkaar al ruim 8.6 miljard dollar waard volgens deze lijst.

Als je dan naar beneden scrollt en bijvoorbeeld bij Zcash kijkt. Die marketcap ligt veel lager maar per stuk zijn de eenheden veel duurder.

Jij stelt dus dat die eerste meer kans heeft op een verdubbeling dan die tweede, op basis van de kosten per coin. Die vlieger gaat gewoon niet op. :+
Wel krijgen de jongens met de grootste marketcap meer exposure...

Maar ik snap dat er dus geen formule voor is dus? Een maat van mij heeft echt duizenden euros binnen gesleept door puur goedkope coins op te kopen.
pi_171297593
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Wat zijn nu de goedkope coins die het waard zijn om op te pakken? Zeg maar alles tussen de 0 en 20 cent?
Deze tip stond een week geleden hier op het forum.
https://yobit.net/en/trade/DBG/BTC

Lisk zie ik in de toekomst nu wel 2 dollar+ doen.
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 12:26:32 #123
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171297753
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171297837
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:50 schreef niggeplease het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat de Apollo?
U MAD?
pi_171297873
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Deze tip stond een week geleden hier op het forum.
https://yobit.net/en/trade/DBG/BTC

Lisk zie ik in de toekomst nu wel 2 dollar+ doen.
Zijn dat dezelfde dgb als die op poloniex? Want die gaan voor rond de 600 sat, en hier rond de 60?
pi_171298011
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:32 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Zijn dat dezelfde dgb als die op poloniex? Want die gaan voor rond de 600 sat, en hier rond de 60?
DBG != DGB
pi_171298053
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

DBG != DGB
Lol ik zie het nu 😂

Thanks!
pi_171298056
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:32 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Zijn dat dezelfde dgb als die op poloniex? Want die gaan voor rond de 600 sat, en hier rond de 60?
Volgens mij alleen op Yobit en ik haat yobit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 12:41:37 ]
pi_171298079
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:41 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Volgens mij alleen op Yobit en ik haat yobit.
😊 Foutje van mijn kant!
  maandag 29 mei 2017 @ 12:44:51 #130
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171298132
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Deze tip stond een week geleden hier op het forum.
https://yobit.net/en/trade/DBG/BTC

Lisk zie ik in de toekomst nu wel 2 dollar+ doen.
Lisk is een jojo, al zoveel geld mee verloren. DGB al wat van gekocht. Bedankt voor de tip.
  maandag 29 mei 2017 @ 12:51:40 #131
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171298297
Ik denk dat Wings ook nog relatief goedkoop is. Verwacht dat deze nog wel naar de $1,- gaat voor de zomer. En het is een mooi project. Ik heb er zelf ook zo'n 15K :)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171298307
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:44 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Lisk is een jojo, al zoveel geld mee verloren. DGB al wat van gekocht. Bedankt voor de tip.
Hoezo heb je met Lisk geld verloren? :?

Gewoon lekker holden die hap.
  maandag 29 mei 2017 @ 12:57:32 #133
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171298441
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hoezo heb je met Lisk geld verloren? :?

Gewoon lekker holden die hap.
Toen Lisk zakte van 40 naar 10 cent was het vertrouwen voor mij weg. Ja ik had moeten holden, achteraf gezien.
pi_171298751
Stratis gaat wel hard. Meningen over Stratis? Voegt het wel echt iets toe?
pi_171298804
Is er trouwens al een coin die weer boven zn all time high van 24/25 mei gekomen zijn? Ben er nog geen tegen gekomen.

edit: Stratis wel dus
  maandag 29 mei 2017 @ 13:16:33 #136
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171298889
Maar ok, de volgende coins lijken dus nog omhoog te kunnen schieten. Stem welke jij denkt het meeste potentie heeft om deze zomer naar boven te exploderen:

Poll: Welke coin gaat het meest groeien?
DigiByte
FlorinCoin
Lisk
Wings
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  maandag 29 mei 2017 @ 13:23:44 #137
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171299083
Aha had dus juist Lisk moeten bijkopen op de 10 cent :') Waarom laten die jongens die koers altijd eerst zo radicaal instorten voordat er wat gebeurt :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 13:26:23 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171299151
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:10 schreef TourOfData het volgende:
Stratis gaat wel hard. Meningen over Stratis? Voegt het wel echt iets toe?
Stijgt ten tijde van FUD... ik zou even wachten of ie niet eerst alsnog ten onder gaat :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171299215
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:10 schreef TourOfData het volgende:
Stratis gaat wel hard. Meningen over Stratis? Voegt het wel echt iets toe?
https://gathering.tweaker(...)ge/51382133#51382133
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 13:29:55 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171299237
Tip: vooral geen advies van technerds (niet beledigend, want ik ben er zelf ook min of meer één) opvolgen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171299580
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Deze tip stond een week geleden hier op het forum.
https://yobit.net/en/trade/DBG/BTC

Lisk zie ik in de toekomst nu wel 2 dollar+ doen.
Lectdystisch?
pi_171299620
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Tip: vooral geen advies van technerds (niet beledigend, want ik ben er zelf ook min of meer één) opvolgen.
En geen advies van Nattekat:

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
FOK! beleggersjargon:

Het gaat Nattekat : bear market
Het gaat Nattebever : bull market
Een magneetje : een tip zonder garanties
Een edraketje : ik hoorde iets op twitter
Een ticootje : in de verkeerde coin zitten
pi_171299845
Waar kan je Wings kopen??
  maandag 29 mei 2017 @ 13:59:53 #144
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171300025
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:52 schreef fukforce het volgende:
Waar kan je Wings kopen??
Bittrex
  maandag 29 mei 2017 @ 14:00:24 #145
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171300038
Goed ik ontkom er niet aan, toch maar wat belastingteruggave in wat Lisk en Wings stoppen :') Rest van mijn coins wil ik nu namelijk niet verkopen.
pi_171300342
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En geen advies van Nattekat:

[..]

_O_
pi_171300420
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:59 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Bittrex
Zit helaas niet op Bittrex :'(
pi_171300453
quote:
Leuk, vanavond effe kijken
٩๏̯͡๏)۶
pi_171300634
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:15 schreef fukforce het volgende:

[..]

Zit helaas niet op Bittrex :'(
Dat is ook maar een paar klikken.
pi_171301020
pi_171301072
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat is ook maar een paar klikken.
Ik heb geen zin in verificatie met paspoort en dat soort onzin :N
  maandag 29 mei 2017 @ 14:56:48 #152
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171301299
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:46 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in verificatie met paspoort en dat soort onzin :N
Zolang je niet aan het highrollen bent hoeft dat niet.
pi_171301350
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Zolang je niet aan het highrollen bent hoeft dat niet.
Ik kom er net achter dat ik al een account heb op Bittrex + basis verificatie _O- _O- _O-

Voorlopig nog geen highroller :7 dus dat komt wel goed
pi_171302206
Hup DGB :7
pi_171302534
Heeft iemand wat Veritas gekocht (Veritaseum)? Van Reggie Middleton. Snap er nog niet veel van maar heb wel vertrouwen in Reggie dus ben wel geïnteresseerd.
pi_171303907
Wanneer maan?
pi_171304019
quote:
11s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:40 schreef computerprobleems het volgende:
Wanneer maan?
Nog even wachten
pi_171304264
Lees al een tijdje mee in dit topic, nu toch maar eens een account aangemaakt.

Bedankt aan alle posters voor alle waardevolle informatie tot nu toe! Ben door dit topic ineens erg benieuwd naar Waves.

Hoe wordt hier aangekeken tegen MaidSafeCoin? (@MaGNeT).
pi_171304592
edit, nvm gelukt :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_171304978
quote:
11s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:40 schreef computerprobleems het volgende:
Wanneer maan?
ETH is aan het warmdraaien zie ik zojuist.
٩๏̯͡๏)۶
pi_171305455
PIVX :D
pi_171305545
Ether wordt dit jaar nog 500
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 17:59:34 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171305566
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:58 schreef ZetaOS het volgende:
Ether wordt dit jaar nog 500
We quoten 'm even voor het nageslacht 8-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171305616
Bijna alles is weer groen.

Feestje.
pi_171305779
In een ICO stappen met 100/200 euro is dat de moeite?

Mocht er weer een leuke zijn waar ik een goed gevoel bij heb, zou ik dat eventueel willen doen.
pi_171305854
wat betekent het dat de #1 okcoin btcholder er 51000 contracten bij heeft gehaald?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_171305859
Bull trap. Wachten op dubbele top, daarna crash helaas. Deze week of volgende week.
pi_171306053
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:15 schreef niggeplease het volgende:
Bull trap. Wachten op dubbele top, daarna crash helaas. Deze week of volgende week.
Leg je boekje weg.
pi_171306601
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:54 schreef MaGNeT het volgende:
PIVX :D
Heb je zoals je voor Waves/Lisk ($3 / $5 dacht ik?) hebt ook een waarde in je hoofd voor PIVX?

Leuke winst met PIVX, maar eigenlijk gekocht omdat jij dat ook deed :D
pi_171306713
Mijn moeder wil Ethereum kopen. Een account aanmaken en laten verifiëren op Coinbase is één groot drama en werkt gewoon niet goed. Iemand met een goed alternatief? Identiteit en rekening verifiëren mag geen groot obstakel vormen. Komt u maar met de bewezen goede alternatieven :)
[P]otverdorie
pi_171306719
De Waves Lite Client is aan het laggen. Dacht eventjes dat mijn wallet gehacked was gezien geen aantallen. FUUUU |:(
  maandag 29 mei 2017 @ 18:48:11 #172
466083 Mordin
Scientist salarian
pi_171306772
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:46 schreef GuitarJJ het volgende:
De Waves Lite Client is aan het laggen. Dacht eventjes dat mijn wallet gehacked was gezien geen aantallen. FUUUU |:(
Heb ik ook wel eens ja. Eerste keer was een aardige hartverzakking. :{
“Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.”
  maandag 29 mei 2017 @ 18:48:30 #173
466083 Mordin
Scientist salarian
pi_171306787
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:
Mijn moeder wil Ethereum kopen. Een account aanmaken en laten verifiëren op Coinbase is één groot drama en werkt gewoon niet goed. Iemand met een goed alternatief? Identiteit en rekening verifiëren mag geen groot obstakel vormen. Komt u maar met de bewezen goede alternatieven :)
Misschien van users hier? :+
“Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.”
pi_171306829
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:48 schreef Mordin het volgende:

[..]

Misschien van users hier? :+
:') Ik zoek een goede, betrouwbare site waar ze zonder al teveel moeite een zooitje ETH kan kopen.
[P]otverdorie
pi_171306868
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:49 schreef NatteBever het volgende:

[..]

:') Ik zoek een goede, betrouwbare site waar ze zonder al teveel moeite een zooitje ETH kan kopen.
Je kan altijd bitcoin kopen en daarvan ETH kopen op een exchange.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 29 mei 2017 @ 18:50:45 #176
206731 Mortaxx
Doomer
pi_171306885
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:49 schreef NatteBever het volgende:

[..]

:') Ik zoek een goede, betrouwbare site waar ze zonder al teveel moeite een zooitje ETH kan kopen.
btc via bitonic, inwisselen voor eth op btc-e en naar wallet
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_171306911
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:49 schreef NatteBever het volgende:

[..]

:') Ik zoek een goede, betrouwbare site waar ze zonder al teveel moeite een zooitje ETH kan kopen.
Gewoon bitonic --> bittrex --> ethereum. Waarom moeilijker doen, dan dat? :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_171306913
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kan altijd bitcoin kopen en daarvan ETH kopen op een exchange.
Ik ga mijn moeder niet door die hassle heensturen. Vandaar mijn vraag voor een simpeler alternatief.
[P]otverdorie
pi_171306932
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:
Mijn moeder wil Ethereum kopen. Een account aanmaken en laten verifiëren op Coinbase is één groot drama en werkt gewoon niet goed. Iemand met een goed alternatief? Identiteit en rekening verifiëren mag geen groot obstakel vormen. Komt u maar met de bewezen goede alternatieven :)
Haha kijk je uit. Ik heb met de ICO van Waves geïnvesteerd namens mijn moeder. Vervolgens de coins nooit 'opgenomen' en de ICO pagina bestaat niet meer. Ze kan dus niet bij haar coins :D
pi_171306993
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:51 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Haha kijk je uit. Ik heb met de ICO van Waves geïnvesteerd namens mijn moeder. Vervolgens de coins nooit 'opgenomen' en de ICO pagina bestaat niet meer. Ze kan dus niet bij haar coins :D
Daarom vraag ik ook naar een alternatief zodat ze het zélf kan doen ;)
[P]otverdorie
pi_171307053
Hebben mensen hier ervaring met een site als btcdirect.eu of litebit.eu?
[P]otverdorie
pi_171307057
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:51 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Ik ga mijn moeder niet door die hassle heensturen. Vandaar mijn vraag voor een simpeler alternatief.
Die zijn er niet echt denk ik.
pi_171307253
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
wat betekent het dat de #1 okcoin btcholder er 51000 contracten bij heeft gehaald?
Dat iemand zijn long of short positie met een $5,1 mio uitgebreid heeft
En dus verwacht dat de koers de kant uitgaat waarop hij speculeert.
Veel meer kun je er niet van maken.
pi_171307328
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:46 schreef GuitarJJ het volgende:
De Waves Lite Client is aan het laggen. Dacht eventjes dat mijn wallet gehacked was gezien geen aantallen. FUUUU |:(
Als ik op Wavesgo.com kijk zitten alle blokken weer eens vol, iemand is weer aan het spammen :P
pi_171307336
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:55 schreef NatteBever het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met een site als btcdirect.eu of litebit.eu?
[X] Btcdirect
[ ] Litebit
[X] Bitonic
[X] Bl3p
pi_171307355
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[X] Btcdirect
[ ] Litebit
[X] Bitonic
[X] Bl3p
Allemaal positieve ervaringen?
[P]otverdorie
pi_171307376
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:42 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Heb je zoals je voor Waves/Lisk ($3 / $5 dacht ik?) hebt ook een waarde in je hoofd voor PIVX?

Leuke winst met PIVX, maar eigenlijk gekocht omdat jij dat ook deed :D
Als PIVX net zo goed wordt opgepakt als DASH dan kan het gek gaan haha.
PoloniEx verwacht ik eigenlijk wel voor deze coin.
Net als voor Trustcoin (WeTrust).

Niet dat ik zoveel meer heb met PoloniEx maar het zou sowieso een pump opleveren.

Ik blijf er dus maar ff een tijdje in hangen.
pi_171307420
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:07 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Allemaal positieve ervaringen?
:Y
pi_171307873
Weer een airdrop op Waves. Ditmaal MobileGo!
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 19:26:24 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171307939
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En geen advies van Nattekat:

[..]

Nattekat = coin verkopen waarna ie moon gaat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171307947
Aeternity gekocht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171307974
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als PIVX net zo goed wordt opgepakt als DASH dan kan het gek gaan haha.
PoloniEx verwacht ik eigenlijk wel voor deze coin.
Net als voor Trustcoin (WeTrust).

Niet dat ik zoveel meer heb met PoloniEx maar het zou sowieso een pump opleveren.

Ik blijf er dus maar ff een tijdje in hangen.
Trustcoin zou ik ook vol op ingaan als mijn budget dat zou toelaten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171308131
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:58 schreef ZetaOS het volgende:
Ether wordt dit jaar nog 500
Ik doe vast een aanbetaling bij de tesla dealer.
pi_171308159
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:49 schreef NatteBever het volgende:

[..]

:') Ik zoek een goede, betrouwbare site waar ze zonder al teveel moeite een zooitje ETH kan kopen.
Bitstamp komt binnenkort met ETH, over een maandje oid.
pi_171308344
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:36 schreef ratatat het volgende:

[..]

Bitstamp komt binnenkort met ETH, over een maandje oid.
Mja, dan is ETH al over de $200.. ;)
[P]otverdorie
pi_171308402
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:
Mijn moeder wil Ethereum kopen. Een account aanmaken en laten verifiëren op Coinbase is één groot drama en werkt gewoon niet goed. Iemand met een goed alternatief? Identiteit en rekening verifiëren mag geen groot obstakel vormen. Komt u maar met de bewezen goede alternatieven :)
Ik heb zelf prima ervaringen met Coinbase. Verifiëren is op geen van mijn accounts een probleem.
Wel ken ik veel mensen die short-cuts tijdens het proces proberen te nemen, dat lukt het natuurlijk niet.

Vertel eens waar liep het op stuk? Als het een legit probleem is kan ik daar vrij gemakkelijk coinbase daar van op de hoogte brengen.
pi_171308455
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:24 schreef GuitarJJ het volgende:
Weer een airdrop op Waves. Ditmaal MobileGo!
Fake coin. Die kun je dus meteen de prullenbak in gooien. De echte MobileGO tokens komen later deze week (hopelijk)
[P]otverdorie
pi_171308482
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:45 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik heb zelf prima ervaringen met Coinbase. Verifiëren is op geen van mijn accounts een probleem.
Wel ken ik veel mensen die short-cuts tijdens het proces proberen te nemen, dat lukt het natuurlijk niet.

Vertel eens waar liep het op stuk? Als het een legit probleem is kan ik daar vrij gemakkelijk coinbase daar van op de hoogte brengen.
Ja weet ik niet precies. Heb er niet naast gezeten tijdens het aanmelden. Er was iig allerlei gedoe met het verifiëren van het account oid. Zal het even navragen.
[P]otverdorie
pi_171308641
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:55 schreef NatteBever het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met een site als btcdirect.eu of litebit.eu?
Ja litebit heb ik wel ervaring mee, nooit problemen mee gehad dus dik tevreden. Ben ook volledig verified en ben tier 3 :P
pi_171308802
Levertijd van zo'n nano ledger is dik een maand ;(
pi_171308827
zooooo, ik begin de smaak weer te pakken te krijgen qua lijntjes trekken :P
Heb nog eens zitten kijken naar de btc chart en ik begin toch wel wat meer vertrouwen de krijgen in dit scenario:
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:21 schreef edraket31 het volgende:
Geen onderbouwing met TA dit keer, maar BTC gaat een loeierd van een correctie krijgen dit keer.
Zet de chart maar eens op weekly.... Zegt genoeg m.i.
Ik noemde toen een top van 2692, bitfinex kwam tot 2690.
Mijn 1e target was 1950 met evt een uitschieter naar 1600. 1950 werd met gemak gehaald maar 1650 NOG niet (daarover later meer).

Daarna volgde deze chart waar ik er een paar $100 naast zat. Punt 4 kwam namelijk op 2081 wat ligt tussen 61,8 en 76.

Captain Hindsight: het is ook veel aannemelijker dat een correctie naar 61,8% fibo gaat dan maar naar 38,2%.

Als ik dan die laatste move bekijk, denk ik dat we in een correctieve 5 waves up zitten met een mogelijke top in het blauwe vakje.


En na die top? Ik krijg langzamerhand meer het vertrouwen dat we dan naar beneden kukelen.....daarvoor zetten we e.e.a. in een wat groter timeframe:

Ik denk dan een ABC-correctie te herkennen, waarbij ik wel moet opmerken dat de B nog niet definitief is, dus ik het koersdoel naar beneden (blauwe vakje) nog niet echt kan vastleggen, maar dit geeft wel een aardig beeld waaraan ik zit te denken. Op basis van de huidige top zou het koersdoel ook wat hoger kunnen liggen (61,8% retracement), daarom meer helderheid als we daadwerkelijk de top rond de 2400-2450 gaan maken.

Let wel dit is echt nog koffiedik kijken....heb nog wat andere indicatoren erbij gepakt die ik normaliter zou gebruiken (maar bij BTC wat onbetrouwbaarder) maar die geven een ander, gemixed beeld
pi_171308857
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:58 schreef ratatat het volgende:
Levertijd van zo'n nano ledger is dik een maand ;(
Wat moet je ook met zo'n ding :P
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 20:02:53 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171308904
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:58 schreef ratatat het volgende:
Levertijd van zo'n nano ledger is dik een maand ;(
Ik had 'm met 1 week. Vorige week besteld.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171308928
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat moet je ook met zo'n ding :P
Tesla mee betalen.
pi_171309154
quote:
15s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik had 'm met 1 week. Vorige week besteld.
Had je extra betaald voor een snellere levertijd?

Ik ook vorige week besteld, kan pas vanaf 11 juni geleverd worden.
pi_171309253
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:03 schreef ratatat het volgende:

[..]

Tesla mee betalen.
Hehe, juistem!
[P]otverdorie
  Eindredactie Games maandag 29 mei 2017 @ 20:19:21 #207
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171309445
btc is weer aan het uitbreken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 20:20:37 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171309490
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:10 schreef CryptoEekhoorn het volgende:

[..]

Had je extra betaald voor een snellere levertijd?

Ik ook vorige week besteld, kan pas vanaf 11 juni geleverd worden.
Ja 2 tot 5 dagen geloof ik. Maar dat lag destijds dus niet aan de beschikbaarheid van het apparaatje. Wellicht had ik de laatste uit voorraad :P
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171309494
weerstand @ 2300
pi_171309534
Ennnn ik sta weer zo goed als quitte in vergelijking met vorige week rond deze tijd. Mooi zo *O* _O_
[P]otverdorie
  Eindredactie Games maandag 29 mei 2017 @ 20:23:54 #211
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171309558
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:22 schreef NatteBever het volgende:
Ennnn ik sta weer zo goed als quitte in vergelijking met vorige week rond deze tijd. Mooi zo *O* _O_
Ik zit op woensdagavond toen ajax verloor ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171309589
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Aeternity gekocht.
Oh ja, moest ik ook nog doen
pi_171309848
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Oh ja, moest ik ook nog doen
done
pi_171310017
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

done
Hoeveel ETH heb je erin gestopt?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171310056
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoeveel ETH heb je erin gestopt?
40
pi_171310184
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

40
je hebt er nog al vertrouwen in. denk je dat t beter is dan ethereum?
pi_171310258
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:43 schreef niggeplease het volgende:

[..]

je hebt er nog al vertrouwen in. denk je dat t beter is dan ethereum?
Ik denk dat ze allebei een plekje op de cryptokaart verdienen en niet per se concurrenten zijn. Maar het is en blijft een flinke gok, al is het maar omdat de launch pas ergens in Q1 2018 is geplanned. Misschien krijg ik wel enorm veel spijt :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 20:47:00 ]
pi_171310316
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat ze allebei een plekje op de cryptokaart verdienen en niet per se concurrenten zijn. Maar het is en blijft een flinke gok, al is het maar omdat de launch pas ergens in Q1 2018 is geplanned. Misschien krijg ik wel enorm veel spijt :P
Is een langetermijn ding idd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171310327
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat ze allebei een plekje op de cryptokaart verdienen en niet per se concurrenten zijn. Maar het is en blijft een flinke gok, al is het maar omdat de launch pas ergens in Q1 2018 is geplanned. Misschien krijg ik wel enorm veel spijt :P
is het al bekend wanneer deze coin op exchanges komen?
  maandag 29 mei 2017 @ 20:49:35 #220
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171310350
Ik heb MobileGO ontvangen, wel heel weinig, al kan ik me niet meer herinneren hoeveel ik heb geïnvesteerd, maar ik had met Waves geïnvesteerd in de eerste week en volgens mij keken ze naar dollarprijs op dag van investering dat is jammer.
Spatieboos
pi_171310373
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb MobileGO ontvangen, wel heel weinig, al kan ik me niet meer herinneren hoeveel ik heb geïnvesteerd, maar ik had met Waves geïnvesteerd in de eerset en volgens mij keken ze naar dollarprijs op dag van investering duat is jammer.
Check even in het tweede tabblad van die lite client of er een vinkje voor staat. Er is vandaag ook een fake MobileGO airdrop geweest namelijk :)
[P]otverdorie
pi_171310376
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:48 schreef niggeplease het volgende:

[..]

is het al bekend wanneer deze coin op exchanges komen?
Vrij snel wel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 29 mei 2017 @ 20:52:09 #223
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171310405
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:50 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Check even in het tweede tabblad van die lite client of er een vinkje voor staat. Er is vandaag ook een fake MobileGO airdrop geweest namelijk :)
Oh dat zal wel die neppe zijn, vandaar dat ik er zo weinig heb
Spatieboos
pi_171310568
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:52 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Oh dat zal wel die neppe zijn, vandaar dat ik er zo weinig heb
Ik kreeg er 250 ofzo. Opbokken met die zooi :9
[P]otverdorie
pi_171310577
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:50 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Check even in het tweede tabblad van die lite client of er een vinkje voor staat. Er is vandaag ook een fake MobileGO airdrop geweest namelijk :)
Net gekeken in de tweede tab idd geen vinkje wie heeft deze fake troep gestuurd???

250 fake coins :')
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 21:04:36 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171310820
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat ze allebei een plekje op de cryptokaart verdienen en niet per se concurrenten zijn. Maar het is en blijft een flinke gok, al is het maar omdat de launch pas ergens in Q1 2018 is geplanned. Misschien krijg ik wel enorm veel spijt :P
Als ik het goed begrijp krijg jij nu per ETH 750 van die nieuwe coins op het moment van lauch ergens in 2018? Wat inhoudt dat je er nu $3.75 per stuk voor betaald ongeveer?

Waarom verwacht je dat die prijs gelijk $3.75 is bij de start? De meeste van die coins beginnen toch allemaal bij 0.0004 of iets dergelijks? Of zie ik bovenstaande helemaal verkeerd?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171310902
quote:
5s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp krijg jij nu per ETH 750 van die nieuwe coins op het moment van lauch ergens in 2018? Wat inhoudt dat je er nu $3.75 per stuk voor betaald ongeveer?

Waarom verwacht je dat die prijs gelijk $3.75 is bij de start? De meeste van die coins beginnen toch allemaal bij 0.0004 of iets dergelijks? Of zie ik bovenstaande helemaal verkeerd?
Ligt ook aan het totaal aantal coins wat de prijs zal zijn.
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 21:11:08 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171311005
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:07 schreef niggeplease het volgende:

[..]

Ligt ook aan het totaal aantal coins wat de prijs zal zijn.
Dat snap ik. Maar gezien de huidige koers van ETH weet je nu wat je voor die 750 betaalt. Ik weet niet of het zo aannemelijk is dat je bij de launch spekkoper bent of niet. Natuurlijk hoef je niet direct spekkoper te zijn maar wat voor zin heeft het om er nu zo 'fors' voor te betalen als de kans aanwezig is dat je er veel minder dan $3.75 voor gaat betalen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171311006
quote:
5s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp krijg jij nu per ETH 750 van die nieuwe coins op het moment van lauch ergens in 2018? Wat inhoudt dat je er nu $3.75 per stuk voor betaald ongeveer?

Waarom verwacht je dat die prijs gelijk $3.75 is bij de start? De meeste van die coins beginnen toch allemaal bij 0.0004 of iets dergelijks? Of zie ik bovenstaande helemaal verkeerd?
800 krijg je per ETH.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171311036
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:55 schreef NatteBever het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met een site als btcdirect.eu of litebit.eu?
Beide erg goed, maar boven de 75 wel verificatie.
pi_171311195
quote:
5s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp krijg jij nu per ETH 750 van die nieuwe coins op het moment van lauch ergens in 2018? Wat inhoudt dat je er nu $3.75 per stuk voor betaald ongeveer?

Waarom verwacht je dat die prijs gelijk $3.75 is bij de start? De meeste van die coins beginnen toch allemaal bij 0.0004 of iets dergelijks? Of zie ik bovenstaande helemaal verkeerd?
Dat nieuwe coins allemaal bij 0.0004 beginnen is nieuw voor me :D
Ik kijk niet naar wat de waarde per coin gaat worden, maar naar of ik het een interessant project vind. Daar spelen verschillende factoren een rol in: innovatie, technologie, organisatie, betrokken personen, communicatie, en de "buzz" die een project weet te veroorzaken. Tussen alle ICO's van de laatste maanden vind ik æternity in positieve zin opvallen. Op bijna alle punten scoren ze in mijn ogen bovengemiddeld. Dat de keuze van hun programmeertaal op Erlang is gevallen vind ik bonuspunten waard. Daarbij komt ook nog dat (zie ook een eerdere post van me) ik me vooral graag richt op infrastructurele projecten, et voila: ik heb voldoende reden voor mezelf om hier een flinke gok te nemen. Wel even een disclaimer: bovenstaande geeft mij voldoende vertrouwen, maar is natuurlijk geen garantie dat ik het bij het juiste eind heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 21:19:31 ]
pi_171311214
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat nieuwe coins allemaal bij 0.0004 beginnen is nieuw voor me :D
Ik kijk niet naar wat de waarde per coin gaat worden, maar naar of ik het een interessant project vindt. Daar spelen verschillende factoren een rol in: innovatie, technologie, organisatie, betrokken personen, communicatie, en de "buzz" die een project weet te veroorzaken. Tussen alle ICO's van de laatste maanden vind ik æternity in positieve zin opvallen. Op bijna alle punten scoren ze in mijn ogen bovengemiddeld. Dat de keuze van hun programmeertaal op Erlang is gevallen vind ik bonuspunten waard. Daarbij komt ook nog dat (zie ook een eerdere post van me) ik me vooral graag richt op infrastructurele projecten, et voila: ik heb voldoende reden voor mezelf om hier een flinke gok te nemen. Wel even een disclaimer: bovenstaande geeft mij voldoende vertrouwen, maar is natuurlijk geen garantie dat ik het bij het juiste eind heb.
Ik ben het met je eens. Heb er 20 ETH inzitten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 29 mei 2017 @ 21:22:11 #233
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171311276
Ik moet ere echt nog aan wennen dat 6 ETH meer dan 1000$ is :o
Spatieboos
pi_171311294
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet ere echt nog aan wennen dat 6 ETH meer dan 1000$ is :o
Begin van het jaar was het nog $48
pi_171311309
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:35 schreef ratatat het volgende:

[..]

Ik doe vast een aanbetaling bij de tesla dealer.
Ratatata!!!!
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 21:24:17 #236
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171311326
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Begin van het jaar was het nog $48
Eind maart/begin april zelfs
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171311359
Bij DGB $10 stop ik met werken

0.015$ voorlopig
pi_171311394
Las dat het totaal aantal coins van Aeternity rond de 100 mln ligt? de marketcap begint dan bij de 300mln. Das best hoog als je t mij vraagt.
pi_171311469
Had ik 2 dagen geleden ook maar PIVX gekocht op 0,90¤.... :'(
  maandag 29 mei 2017 @ 21:31:57 #240
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171311528
quote:
9s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:25 schreef Toto69 het volgende:
Bij DGB $10 stop ik met werken

0.015$ voorlopig
Blijf dromen, DGB is een coin met 8 miljard supply, er van uit gaan dat deze nooit een marketcap boven de 1 miljard$ zal bereiken omdat het een oude coin is die niet echt iets toevoegt zal hij waarschijnlijk nooit 0.15$ bereiken, ook lijkt het mij dat deze nu al rond zijn top zit.

Maarja je weet het nooit met die pumpers, soms pumpen ze ineens de meest waardeloze coins naar de top 20.
Spatieboos
  maandag 29 mei 2017 @ 21:34:27 #241
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171311603
USD margin funding op Bitfinex boven de 0.2% per dag vandaag.

Als dat elke dag was zou je je geld elk jaar verdubbelen :o
Spatieboos
pi_171311683
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:20 schreef niggeplease het volgende:
weerstand @ 2300
Nigger Please, weerstand begint duidelijk op 2287 ;)
pi_171311732
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:36 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Nigger Please, weerstand begint duidelijk op 2287 ;)
@bitstamp
  maandag 29 mei 2017 @ 21:42:36 #244
387249 exelletor
exelleren?
pi_171311860
Ik snap niet wat jullie aan het klagen zijn. 250 fake coins heb ik net verkocht voor EUR1.70. Dit is toch wel een paar maanden aan spaarrente als je een klein bedrag aan Waves op de spaarrekening zet. :)
pi_171311956
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:48 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Ja weet ik niet precies. Heb er niet naast gezeten tijdens het aanmelden. Er was iig allerlei gedoe met het verifiëren van het account oid. Zal het even navragen.
De eerste keer lijkt het ook een gedoe, en dat is het dan ook. Maar eenmaal een keertje gedaan is het bij een andere exchange meteen duidelijk wat ze willen.

Help haar anders even want mijn ervaring met Coinbase is best goed. Litebit zou een goed alternatief zijn, maar net voor die coin hebben ze geen interne wallet en zal je de Eth elders moeten opslaan (Coinbase bijvoorbeeld :P ) Of Jaxx

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 21:47:42 ]
pi_171312172
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:31 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Blijf dromen, DGB is een coin met 8 miljard supply, er van uit gaan dat deze nooit een marketcap boven de 1 miljard$ zal bereiken omdat het een oude coin is die niet echt iets toevoegt zal hij waarschijnlijk nooit 0.15$ bereiken, ook lijkt het mij dat deze nu al rond zijn top zit.

Maarja je weet het nooit met die pumpers, soms pumpen ze ineens de meest waardeloze coins naar de top 20.
Oh -O- wwlke coin raad je aan dan?
pi_171312180
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:38 schreef niggeplease het volgende:

[..]

@bitstamp
Ah ja zie het inderdaad.
  maandag 29 mei 2017 @ 21:56:38 #248
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171312379
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh -O- wwlke coin raad je aan dan?
Nu is het lastig, al de coins die ik al een tijdje aanraad zijn al gestegen, maar ik zit vooral in Waves, Iconomi, Pivx, Shift en Tokencard. Ik ben nu langzaam TaaS aan het kopen (alleen te koop op Livecoin en Liqui) en de enige coin op Poloniex die ik nu zou kopen is Bitcrystal, omdat deze bijna de enige is die nog geen Polo pump heeft gekregen deze maand.
Spatieboos
pi_171312418
Die mobile go AirDrop, die iedereen net kreeg en die fake is. Hoe sturen mensen dat rond? Gewoon telkens een willekeurig adres of kan je in 1 keer naar honderden adressen wat sturen?
pi_171312513
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh -O- wwlke coin raad je aan dan?
Crypto888, Brilliant Carbon, One Coin, OneGram wellicht is dat wat voor je?
  maandag 29 mei 2017 @ 22:04:00 #251
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171312692
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:57 schreef DaRealDeal het volgende:
Die mobile go AirDrop, die iedereen net kreeg en die fake is. Hoe sturen mensen dat rond? Gewoon telkens een willekeurig adres of kan je in 1 keer naar honderden adressen wat sturen?
Lol natuurlijk doen ze dat niet willekeurig. Waves wordt ook wel ''distribution platform'' genoemd, omdat mensen gemakkelijke een token kunnen aanmaken en deze sturen naar bijvoorbeeld iedere wallet dat meer dan 1 of 10 of iets dergelijks Waves heeft. Ook kunnen ze sturen naar alleen WCT holders en ze kunnen dit flat per address doen, of laten correleren met het aantal Waves dat de holder heeft.
Spatieboos
  maandag 29 mei 2017 @ 22:14:48 #252
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_171313120
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:42 schreef exelletor het volgende:
Ik snap niet wat jullie aan het klagen zijn. 250 fake coins heb ik net verkocht voor EUR1.70. Dit is toch wel een paar maanden aan spaarrente als je een klein bedrag aan Waves op de spaarrekening zet. :)
Waar verkoop je die dingen?
pi_171313340
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:04 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Lol natuurlijk doen ze dat niet willekeurig. Waves wordt ook wel ''distribution platform'' genoemd, omdat mensen gemakkelijke een token kunnen aanmaken en deze sturen naar bijvoorbeeld iedere wallet dat meer dan 1 of 10 of iets dergelijks Waves heeft. Ook kunnen ze sturen naar alleen WCT holders en ze kunnen dit flat per address doen, of laten correleren met het aantal Waves dat de holder heeft.
Aha, zo leer je nog eens wat ;-)

Dus eigenlijk zou ik zelf ook op die manier een token kunnen versturen.
pi_171313365
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:14 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Waar verkoop je die dingen?
Op de waves Dex, ik heb er toch een halve wave voor gekregen ;-)
pi_171313377
68.20781342 WAVES AVAILABLE
Units
pi_171313558
XRP heeft ze 15 minutes of fame ook gehad wat een shit coin :Y
  Eindredactie Games maandag 29 mei 2017 @ 22:27:10 #257
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171313659
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:24 schreef fukforce het volgende:
XRP heeft ze 15 minutes of fame ook gehad wat een shit coin :Y
en dat baseer je op?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171313722
quote:
4s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:27 schreef Oscar. het volgende:

[..]

en dat baseer je op?
Op mijn onderbuikgevoelens :7
  Eindredactie Games maandag 29 mei 2017 @ 22:29:08 #259
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171313740
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:28 schreef fukforce het volgende:

[..]

Op mijn onderbuikgevoelens :7
aha
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171313888
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:28 schreef fukforce het volgende:

[..]

Op mijn onderbuikgevoelens :7
onderbuikgevoelens.. seems legit
  maandag 29 mei 2017 @ 22:53:04 #261
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_171314667
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:20 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Op de waves Dex, ik heb er toch een halve wave voor gekregen ;-)
Hmm, het lukt me niet om daar wat aan te bieden. Ik krijg continu "Order has not been created!" zonder duidelijke melding verder. Enig idee wat ik fout doe?



Oh, met element inspecteren kan ik deze fout herleiden: "Not enough balance: [-knip-, 0], needs: 300000"
Ik heb daar slechts 10 WAVES op m'n account staan, maar dan moet het toch alsnog lukken?
pi_171314738
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:53 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Hmm, het lukt me niet om daar wat aan te bieden. Ik krijg continu "Order has not been created!" zonder duidelijke melding verder. Enig idee wat ik fout doe?

[ afbeelding ]

Oh, met element inspecteren kan ik deze fout herleiden: "Not enough balance: [-knip-, 0], needs: 300000"
Ik heb daar slechts 10 WAVES op m'n account staan, maar dan moet het toch alsnog lukken?
Lease je je Waves?
  maandag 29 mei 2017 @ 22:55:17 #263
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171314740


:7
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 29 mei 2017 @ 22:56:07 #264
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_171314774
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lease je je Waves?
Oh ja, klopt. Moet je Waves in je wallet hebben om überhaupt al een order te kunnen plaatsen?
pi_171314809
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:56 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Oh ja, klopt. Moet je Waves in je wallet hebben om überhaupt al een order te kunnen plaatsen?
Precies genoeg voor de fee idd.
  maandag 29 mei 2017 @ 22:57:29 #266
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_171314831
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Precies genoeg voor de fee
Oh duidelijk, thanks!
Vind wel dat ze die meldingen wat duidelijker mogen maken dan. :P
  maandag 29 mei 2017 @ 22:58:10 #267
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_171314853
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:55 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]

:7
variatie #23923499 met die afbeelding.

standaardreactie: ben je al short gegaan?
  maandag 29 mei 2017 @ 23:00:02 #268
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171314919
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:58 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

variatie #23923499 met die afbeelding.

standaardreactie: ben je al short gegaan?
Haha, nope maar zit in Fiat en verveel me een beetje. :P
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 29 mei 2017 @ 23:01:00 #269
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_171314957
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:00 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Haha, nope maar zit in Fiat en verveel me een beetje. :P
Logaritmisch gezien valt het trouwens reuze mee:
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 23:03:07 #270
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171315045
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:55 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]

:7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171315218
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:55 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]

:7
Ik ben ook geen fan van dat schemaatje, maar t komt dit keer wel overeen met mijn chart die ik eerder vanavond postte :X
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 23:09:46 #272
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171315274
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:07 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van dat schemaatje, maar t komt dit keer wel overeen met mijn chart die ik eerder vanavond postte :X
We kunnen zomaar aan de vooravond van een megacrash staan.......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171315276
Nou daar gaan we dus , freefall :+ Get your parachutes ready.
Lambo of Rekt
  maandag 29 mei 2017 @ 23:19:40 #274
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_171315644
Morgenochtend $2600 of $1600.

Welterusten. :+
  maandag 29 mei 2017 @ 23:33:48 #275
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171316153
ETH gaat ook weer als een malle.
Als dat maar goed gaat..
pi_171316273
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:33 schreef leolinedance het volgende:
ETH gaat ook weer als een malle.
Als dat maar goed gaat..
Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.
pi_171316284
quote:
8s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.
Hoeveel
Lambo of Rekt
pi_171316466
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoeveel
Een ruim aantal.
pi_171316481
Zit de hele avond al te dimdammen of ik het post of niet....
Als BTC inderdaad een flinke correctie maakt en ETH niet boven de vorige top uitkomt, zie ik voor ETH technisch gezien sub $100 op de kaarten.

Richting 80

Krijg nu waarschijnlijk alles en iedereen over me heen (vooral lachend), maar technisch gezien lijkt het wel mogelijk. Fundamenteel gezien zal er geen hond aan 80 denken.....
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 23:50:06 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171316587
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:45 schreef edraket31 het volgende:
Zit de hele avond al te dimdammen of ik het post of niet....
Als BTC inderdaad een flinke correctie maakt en ETH niet boven de vorige top uitkomt, zie ik voor ETH technisch gezien sub $100 op de kaarten.

Richting 80

Krijg nu waarschijnlijk alles en iedereen over me heen (vooral lachend), maar technisch gezien lijkt het wel mogelijk. Fundamenteel gezien zal er geen hond aan 80 denken.....
Ik vind dat ook gewoon zeer realistisch. Realistischer dan die 200$ iig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171316602
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:45 schreef edraket31 het volgende:
Zit de hele avond al te dimdammen of ik het post of niet....
Als BTC inderdaad een flinke correctie maakt en ETH niet boven de vorige top uitkomt, zie ik voor ETH technisch gezien sub $100 op de kaarten.

Richting 80

Krijg nu waarschijnlijk alles en iedereen over me heen (vooral lachend), maar technisch gezien lijkt het wel mogelijk. Fundamenteel gezien zal er geen hond aan 80 denken.....
Gezien jouw kennis en ervaring gaat niemand lachen hoor.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171316617
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik vind dat ook gewoon zeer realistisch. Realistischer dan die 200$ iig.
Oké, we gaan omhoog dus! :D
  maandag 29 mei 2017 @ 23:51:24 #283
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171316633
quote:
8s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.
Ik had er 7 bijgehaald op 138. Ook te weinig maar achteraf is het makkelijk lullen :P
pi_171316647
Stratis, ETH, Waves, PivX!

Yay! :D
  maandag 29 mei 2017 @ 23:53:55 #285
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171316694
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:51 schreef Dutchpassion het volgende:
Stratis, ETH, Waves, PivX!

Yay! :D
DGB! :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 23:55:09 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171316729
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oké, we gaan omhoog dus! :D
Dat is al gebeurd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171316762
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

DGB! :D
Theeeeeeeenks!
Im in! :-)

Very promising idd!
pi_171316774
24H high doorbroken, Vitalik krijgt nu eindelijk weer eten.

#pray4ethraket80
  Eindredactie Games dinsdag 30 mei 2017 @ 00:09:07 #289
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171317103
DOGE gaat weer lekkaahh
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 30 mei 2017 @ 00:11:41 #290
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171317155
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171317202
Welke munten zijn nog slim om te kopen? Of kan je alsnog prima instappen in ethereum?
pi_171317203
Alles is weer groen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:16:27 #293
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_171317278
Juni word een interessante maand voor Ethereum :).
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_171317288
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:09 schreef Oscar. het volgende:
DOGE gaat weer lekkaahh
[ afbeelding ]
DOGE was mijn intro in crypto. BTC kopen op bitonic - DOGE kopen op exchanges die nu niet meer bestaan - DOGE verkopen voor USD/EUR via reddit.

_O_
pi_171317357
De $220 moet ie wel kunnen halen denk ik! (ether)
pi_171317363
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Welke munten zijn nog slim om te kopen? Of kan je alsnog prima instappen in ethereum?
PEPE CASH, gisteren 120% mee gemaakt. En tenminste gebacked met echte waarde.

De meeste andere altcoins moeten zich nog maar bewijzen.
pi_171317380
Hey heeft iemand ook MobileGo ontvangen in zijn Waves wallet? :?
pi_171317454
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:21 schreef vigen98 het volgende:
Hey heeft iemand ook MobileGo ontvangen in zijn Waves wallet? :?
alleen 250 fake coins van MobileGo op mijn waves wallet
pi_171317514
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:09 schreef Oscar. het volgende:
DOGE gaat weer lekkaahh
[ afbeelding ]
Doge is ook een bazen coin
  Eindredactie Games dinsdag 30 mei 2017 @ 00:26:48 #300
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171317516
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:20 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

PEPE CASH, gisteren 120% mee gemaakt. En tenminste gebacked met echte waarde.

De meeste andere altcoins moeten zich nog maar bewijzen.
rare pepe plaatjes hebben geen waarde :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171317546
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Welke munten zijn nog slim om te kopen? Of kan je alsnog prima instappen in ethereum?
Ripple is nu nog goedkoop
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')