Zolang je niet aan het highrollen bent hoeft dat niet.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:46 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in verificatie met paspoort en dat soort onzin
Ik kom er net achter dat ik al een account heb op Bittrex + basis verificatiequote:Op maandag 29 mei 2017 14:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zolang je niet aan het highrollen bent hoeft dat niet.
Leg je boekje weg.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:15 schreef niggeplease het volgende:
Bull trap. Wachten op dubbele top, daarna crash helaas. Deze week of volgende week.
Heb je zoals je voor Waves/Lisk ($3 / $5 dacht ik?) hebt ook een waarde in je hoofd voor PIVX?quote:
Heb ik ook wel eens ja. Eerste keer was een aardige hartverzakking.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:46 schreef GuitarJJ het volgende:
De Waves Lite Client is aan het laggen. Dacht eventjes dat mijn wallet gehacked was gezien geen aantallen. FUUUU
Misschien van users hier?quote:Op maandag 29 mei 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:
Mijn moeder wil Ethereum kopen. Een account aanmaken en laten verifiëren op Coinbase is één groot drama en werkt gewoon niet goed. Iemand met een goed alternatief? Identiteit en rekening verifiëren mag geen groot obstakel vormen. Komt u maar met de bewezen goede alternatieven
quote:
Je kan altijd bitcoin kopen en daarvan ETH kopen op een exchange.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:49 schreef NatteBever het volgende:
[..]Ik zoek een goede, betrouwbare site waar ze zonder al teveel moeite een zooitje ETH kan kopen.
btc via bitonic, inwisselen voor eth op btc-e en naar walletquote:Op maandag 29 mei 2017 18:49 schreef NatteBever het volgende:
[..]Ik zoek een goede, betrouwbare site waar ze zonder al teveel moeite een zooitje ETH kan kopen.
Gewoon bitonic --> bittrex --> ethereum. Waarom moeilijker doen, dan dat?quote:Op maandag 29 mei 2017 18:49 schreef NatteBever het volgende:
Ik ga mijn moeder niet door die hassle heensturen. Vandaar mijn vraag voor een simpeler alternatief.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kan altijd bitcoin kopen en daarvan ETH kopen op een exchange.
Haha kijk je uit. Ik heb met de ICO van Waves geïnvesteerd namens mijn moeder. Vervolgens de coins nooit 'opgenomen' en de ICO pagina bestaat niet meer. Ze kan dus niet bij haar coinsquote:Op maandag 29 mei 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:
Mijn moeder wil Ethereum kopen. Een account aanmaken en laten verifiëren op Coinbase is één groot drama en werkt gewoon niet goed. Iemand met een goed alternatief? Identiteit en rekening verifiëren mag geen groot obstakel vormen. Komt u maar met de bewezen goede alternatieven
Daarom vraag ik ook naar een alternatief zodat ze het zélf kan doenquote:Op maandag 29 mei 2017 18:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha kijk je uit. Ik heb met de ICO van Waves geïnvesteerd namens mijn moeder. Vervolgens de coins nooit 'opgenomen' en de ICO pagina bestaat niet meer. Ze kan dus niet bij haar coins
Die zijn er niet echt denk ik.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:51 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik ga mijn moeder niet door die hassle heensturen. Vandaar mijn vraag voor een simpeler alternatief.
Dat iemand zijn long of short positie met een $5,1 mio uitgebreid heeftquote:Op maandag 29 mei 2017 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
wat betekent het dat de #1 okcoin btcholder er 51000 contracten bij heeft gehaald?
Als ik op Wavesgo.com kijk zitten alle blokken weer eens vol, iemand is weer aan het spammenquote:Op maandag 29 mei 2017 18:46 schreef GuitarJJ het volgende:
De Waves Lite Client is aan het laggen. Dacht eventjes dat mijn wallet gehacked was gezien geen aantallen. FUUUU
[X] Btcdirectquote:Op maandag 29 mei 2017 18:55 schreef NatteBever het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met een site als btcdirect.eu of litebit.eu?
Allemaal positieve ervaringen?quote:Op maandag 29 mei 2017 19:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[X] Btcdirect
[ ] Litebit
[X] Bitonic
[X] Bl3p
Als PIVX net zo goed wordt opgepakt als DASH dan kan het gek gaan haha.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heb je zoals je voor Waves/Lisk ($3 / $5 dacht ik?) hebt ook een waarde in je hoofd voor PIVX?
Leuke winst met PIVX, maar eigenlijk gekocht omdat jij dat ook deed
Trustcoin zou ik ook vol op ingaan als mijn budget dat zou toelaten.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als PIVX net zo goed wordt opgepakt als DASH dan kan het gek gaan haha.
PoloniEx verwacht ik eigenlijk wel voor deze coin.
Net als voor Trustcoin (WeTrust).
Niet dat ik zoveel meer heb met PoloniEx maar het zou sowieso een pump opleveren.
Ik blijf er dus maar ff een tijdje in hangen.
Bitstamp komt binnenkort met ETH, over een maandje oid.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:49 schreef NatteBever het volgende:
Mja, dan is ETH al over de $200..quote:Op maandag 29 mei 2017 19:36 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bitstamp komt binnenkort met ETH, over een maandje oid.
Ik heb zelf prima ervaringen met Coinbase. Verifiëren is op geen van mijn accounts een probleem.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:
Fake coin. Die kun je dus meteen de prullenbak in gooien. De echte MobileGO tokens komen later deze week (hopelijk)quote:Op maandag 29 mei 2017 19:24 schreef GuitarJJ het volgende:
Weer een airdrop op Waves. Ditmaal MobileGo!
Ja weet ik niet precies. Heb er niet naast gezeten tijdens het aanmelden. Er was iig allerlei gedoe met het verifiëren van het account oid. Zal het even navragen.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb zelf prima ervaringen met Coinbase. Verifiëren is op geen van mijn accounts een probleem.
Wel ken ik veel mensen die short-cuts tijdens het proces proberen te nemen, dat lukt het natuurlijk niet.
Vertel eens waar liep het op stuk? Als het een legit probleem is kan ik daar vrij gemakkelijk coinbase daar van op de hoogte brengen.
Ja litebit heb ik wel ervaring mee, nooit problemen mee gehad dus dik tevreden. Ben ook volledig verified en ben tier 3quote:Op maandag 29 mei 2017 18:55 schreef NatteBever het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met een site als btcdirect.eu of litebit.eu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |