1900 op poloquote:Op zondag 28 mei 2017 16:40 schreef niggeplease het volgende:
als ie door de 2150 gaat op bitstamp kan t hard gaan.
Schijnt een bug te zijn maar lost vanzelf op waarschijnlijk, ik kan zelf wel inloggen.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik krijg "You are being rate limited" te zien op Poloniex. Kom er niet meer in. Iemand een idee wat dit wil zeggen?
Al een keer of 5 gepost maar bedankt.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:55 schreef niggeplease het volgende:
Iemand bekend met Basic Attention Token? Deze token gaat gebruikt worden in de Brave browser. Op dit moment wordt nog BTC gebruikt. In deze browser staat standaard de add blocker aan, zodra je deze uit zet verdien je BTC, in de toekomst dus BAT.
Woendag is de ICO.
Ik denk dat je deze bedoelt?quote:
Oh ja die, jammer dat nog niemand die gepost heeft.quote:
Moet nog ff een studie maken van het project, nog niet besloten of ik meedoe. Mss wacht ik op de exchanges.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:12 schreef Afwazig het volgende:
Hoeveel ga jij investeren in BAT Fret Magnet?
Als je informatie wil; ik heb nog wel een filmpje voor je die ik je kan dm'en.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moet nog ff een studie maken van het project, nog niet besloten of ik meedoe. Mss wacht ik op de exchanges.
Post hem gewoon hier?quote:Op zondag 28 mei 2017 19:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als je informatie wil; ik heb nog wel een filmpje voor je die ik je kan dm'en.
Bedankt zal straks nog eens proberen dan.quote:Op zondag 28 mei 2017 17:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Schijnt een bug te zijn maar lost vanzelf op waarschijnlijk, ik kan zelf wel inloggen.
https://www.reddit.com/r/(...)_being_rate_limited/
https://www.reddit.com/r/(...)limited_on_poloniex/
quote:Op zondag 28 mei 2017 19:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als je informatie wil; ik heb nog wel een filmpje voor je die ik je kan dm'en.
Eerste bericht van de bot zelf via Telegram:quote:"This is a bot 🤖 that monitors crypto markets and 📡 notifies you when an altcoin gets 🕵 surprising amount of market 💰 action. Our long-term testing shows that trading by bot signals delivers about 10% daily profit."
Geen referral link...(mijn excuses!)quote:"Hello!
I send notification about odd activity on cryptocurrency exchanges that could point to a pre-pump accumulation. These 💎 signals are sent automatically. I monitor all exchanges I can by default, but you can turn them off individually in your dashboard.
I also send 📡 signals about rates changes on Poloniex and Bittrex. To receive these signals you need to tell me what cryptocurrency to track and what price to watch for. You can create rate signals using buttons below. When a currency rate matches your condition, you’ll be notified about it.
Don’t forget to subscribe to our Twitter for the latest news!"
quote:Op zondag 28 mei 2017 19:50 schreef unlimitedzxr het volgende:
Ik kwam net op Reddit deze Telegram bot tegen en wil hem de komende dagen eens uitproberen. Wellicht vind nog iemand het interessant:
[..]
Eerste bericht van de bot zelf via Telegram:
[..]
Mocht je beslissen een (voor alsnog) gratis account aan te maken, mag je mijn referral link gebruiken: https://cryptoping.tech/?i=Beeeh
quote:Referral links zijn niet toegestaan, deze zullen dus ook verwijderd worden.
In de PIVX wallet.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:52 schreef fukforce het volgende:
Ik wil PIVX kopen in welke wallet bewaren jullie die??
We doen hier niet aan referrals.quote:Op zondag 28 mei 2017 19:50 schreef unlimitedzxr het volgende:
Ik kwam net op Reddit deze Telegram bot tegen en wil hem de komende dagen eens uitproberen. Wellicht vindt nog iemand het interessant:
[..]
Eerste bericht van de bot zelf via Telegram:
[..]
Mocht je beslissen een (voor alsnog) gratis account aan te maken, mag je mijn referral link gebruiken: https://cryptoping.tech/
quote:
Oeps! Uiteraard meteen aangepast, geen kwade bedoelingen ermee..quote:
Ik had 'm direct al gebeeeehd dus werkt nietquote:Op zondag 28 mei 2017 19:59 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
[..]
Oeps! Uiteraard meteen aangepast, geen kwade bedoelingen ermee..als jullie hem nu ook nog even uit de quote halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |