Ze zijn aan het auditten om zeker te weten dat iedereen exact de juiste hoeveelheid coins krijgt.quote:Op maandag 29 mei 2017 01:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb er destijds 0,1 BTC in gestopt, ik weet niet of ze het aantal aanpassen n.a.v. waardestijging, of het bepalen aan de hand van het moment van inleg. Probleem is bij mij alleen dat de pagina niet meer laad, hij blijft hangen op die "feeding the horses" message.
Ik ga denkik ook voor Waves! Snelste en handigste wallet
In mijn optiek van research ben je ook enigzins ingevoerd in "the scene" zodat je signalen van/e pump kunt opvangen en door prijsresearch zou je accumulatie kunnen herkennen die de fase voor een pump kenmerkt.quote:Op maandag 29 mei 2017 07:48 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nee, hij probeert te vertellen dat je met langdurige research je minder emotioneel wordt.
Maar al heb je 100en uren erin gestoken, als er morgen een groepje lapzwansen op Poloniex een pump en dump actie gaan doen, dan heb je er nog geen reet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 mei 2017 08:07 schreef onlogisch het volgende:
Vraagje over het minen :
Hoe zien die 'complexe rekensommen' er eigenlijk uit die door miners moeten worden opgelost?
Hoe worden die puzzels precies gegenereerd?Er wordt vaak gesproken over "complexe rekensommen" maar dat is eigenlijk niet correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simpel gezegd genereert een miner niets meer dan hashes, ofwel een reeks tekens.
Als die reeks tekens correct is, genereer je een blok met Bitcoins.
Hoe meer computers dit doen, hoe hoger de moeilijkheidsgraad (difficulty) wordt, de reeks tekens die je moet raden wordt simpel gezegd steeds langer.
Is dat "dummy" genoeg?
Hier een prima uitleg:
http://www.coindesk.com/information/how-bitcoin-mining-works/
Dat is dummy genoegquote:Op maandag 29 mei 2017 08:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er wordt vaak gesproken over "complexe rekensommen" maar dat is eigenlijk niet correct.
Simpel gezegd genereert een miner niets meer dan hashes, ofwel een reeks tekens.
Als die reeks tekens correct is, genereer je een blok met Bitcoins.
Hoe meer computers dit doen, hoe hoger de moeilijkheidsgraad (difficulty) wordt, de reeks tekens die je moet raden wordt simpel gezegd steeds langer.
Is dat "dummy" genoeg?
Hier een prima uitleg:
http://www.coindesk.com/information/how-bitcoin-mining-works/
Linkje naar die docu?quote:Op maandag 29 mei 2017 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is dummy genoeg
Ik zag gisteren een redelijke oude docu over Bitcoin. Daarin zag je Chinese miners die gewoon een complete bovenverdieping van een appartementencomplex hadden volgezet met allemaal computers die stonden te minen
Bizar gezicht wel. Tevens vind ik de mythe van Satoshi Nakamoto een mooie![]()
Dank je wel.
Bij mij ook, gisteren en vandaag ook nog 'feeding the horses'.quote:Op maandag 29 mei 2017 01:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb er destijds 0,1 BTC in gestopt, ik weet niet of ze het aantal aanpassen n.a.v. waardestijging, of het bepalen aan de hand van het moment van inleg. Probleem is bij mij alleen dat de pagina niet meer laad, hij blijft hangen op die "feeding the horses" message.
Ik ga denkik ook voor Waves! Snelste en handigste wallet
Wat maakt de prijs per coin nou uit?quote:Op maandag 29 mei 2017 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Wat zijn nu de goedkope coins die het waard zijn om op te pakken? Zeg maar alles tussen de 0 en 20 cent?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel coins die nog niet zo lang op de markt zijn en laag beginnen. Dus waar potentie in zit. Een coin van 0,02 maakt sneller de kans om te verdubbelen binnen een korte tijd naar 0,04 dan een bitcoin van 2000 naar 4000 euro.quote:
Dan kijk je dus naar de marketcap?quote:Op maandag 29 mei 2017 11:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel coins die nog niet zo lang op de markt zijn en laag beginnen. Dus waar potentie in zit. Een coin van 0,02 maakt sneller de kans om te verdubbelen binnen een korte tijd naar 0,04 dan een bitcoin van 2000 naar 4000 euro.
Ok ik ben nog noob, kun je mij dat toelichten? Heeft marketcap te maken met maximale bedrag dat rond gaat binnen de desbetreffende crypto?quote:
Kijk bijvoorbeeld eens hier.quote:Op maandag 29 mei 2017 11:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok ik ben nog nood, kun je mij dat toelichten? Heeft marketcap te maken met maximale bedrag dat rond gaat binnen de desbetreffende crypto?
Zit ik een beetje in ja.quote:
Behalve Magnet.quote:Op maandag 29 mei 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit ik een beetje in ja.
Pro-tip: luister naar niemand en lees jezelf in.![]()
Wel krijgen de jongens met de grootste marketcap meer exposure...quote:Op maandag 29 mei 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens hier.
https://coinmarketcap.com/
Daar zie je op drie Ripple (XRP) staan. Zij hebben heel veel coins op de markt, waardoor ze per stuk erg goedkoop zijn. Maar zijn wel bij elkaar al ruim 8.6 miljard dollar waard volgens deze lijst.
Als je dan naar beneden scrollt en bijvoorbeeld bij Zcash kijkt. Die marketcap ligt veel lager maar per stuk zijn de eenheden veel duurder.
Jij stelt dus dat die eerste meer kans heeft op een verdubbeling dan die tweede, op basis van de kosten per coin. Die vlieger gaat gewoon niet op.
Deze tip stond een week geleden hier op het forum.quote:Op maandag 29 mei 2017 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Wat zijn nu de goedkope coins die het waard zijn om op te pakken? Zeg maar alles tussen de 0 en 20 cent?
Zijn dat dezelfde dgb als die op poloniex? Want die gaan voor rond de 600 sat, en hier rond de 60?quote:Op maandag 29 mei 2017 12:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Deze tip stond een week geleden hier op het forum.
https://yobit.net/en/trade/DBG/BTC
Lisk zie ik in de toekomst nu wel 2 dollar+ doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |