Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:33 schreef leolinedance het volgende:
ETH gaat ook weer als een malle.
Als dat maar goed gaat..
Hoeveelquote:Op maandag 29 mei 2017 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.
Ik vind dat ook gewoon zeer realistisch. Realistischer dan die 200$ iig.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:45 schreef edraket31 het volgende:
Zit de hele avond al te dimdammen of ik het post of niet....
Als BTC inderdaad een flinke correctie maakt en ETH niet boven de vorige top uitkomt, zie ik voor ETH technisch gezien sub $100 op de kaarten.
Richting 80
Krijg nu waarschijnlijk alles en iedereen over me heen (vooral lachend), maar technisch gezien lijkt het wel mogelijk. Fundamenteel gezien zal er geen hond aan 80 denken.....
Gezien jouw kennis en ervaring gaat niemand lachen hoor.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:45 schreef edraket31 het volgende:
Zit de hele avond al te dimdammen of ik het post of niet....
Als BTC inderdaad een flinke correctie maakt en ETH niet boven de vorige top uitkomt, zie ik voor ETH technisch gezien sub $100 op de kaarten.
Richting 80
Krijg nu waarschijnlijk alles en iedereen over me heen (vooral lachend), maar technisch gezien lijkt het wel mogelijk. Fundamenteel gezien zal er geen hond aan 80 denken.....
Oké, we gaan omhoog dus!quote:Op maandag 29 mei 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat ook gewoon zeer realistisch. Realistischer dan die 200$ iig.
Ik had er 7 bijgehaald op 138. Ook te weinig maar achteraf is het makkelijk lullenquote:Op maandag 29 mei 2017 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.
DOGE was mijn intro in crypto. BTC kopen op bitonic - DOGE kopen op exchanges die nu niet meer bestaan - DOGE verkopen voor USD/EUR via reddit.quote:
PEPE CASH, gisteren 120% mee gemaakt. En tenminste gebacked met echte waarde.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Welke munten zijn nog slim om te kopen? Of kan je alsnog prima instappen in ethereum?
alleen 250 fake coins van MobileGo op mijn waves walletquote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:21 schreef vigen98 het volgende:
Hey heeft iemand ook MobileGo ontvangen in zijn Waves wallet?
rare pepe plaatjes hebben geen waardequote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
PEPE CASH, gisteren 120% mee gemaakt. En tenminste gebacked met echte waarde.
De meeste andere altcoins moeten zich nog maar bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |