Lol natuurlijk doen ze dat niet willekeurig. Waves wordt ook wel ''distribution platform'' genoemd, omdat mensen gemakkelijke een token kunnen aanmaken en deze sturen naar bijvoorbeeld iedere wallet dat meer dan 1 of 10 of iets dergelijks Waves heeft. Ook kunnen ze sturen naar alleen WCT holders en ze kunnen dit flat per address doen, of laten correleren met het aantal Waves dat de holder heeft.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:57 schreef DaRealDeal het volgende:
Die mobile go AirDrop, die iedereen net kreeg en die fake is. Hoe sturen mensen dat rond? Gewoon telkens een willekeurig adres of kan je in 1 keer naar honderden adressen wat sturen?
Waar verkoop je die dingen?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:42 schreef exelletor het volgende:
Ik snap niet wat jullie aan het klagen zijn. 250 fake coins heb ik net verkocht voor EUR1.70. Dit is toch wel een paar maanden aan spaarrente als je een klein bedrag aan Waves op de spaarrekening zet.
Aha, zo leer je nog eens wat ;-)quote:Op maandag 29 mei 2017 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lol natuurlijk doen ze dat niet willekeurig. Waves wordt ook wel ''distribution platform'' genoemd, omdat mensen gemakkelijke een token kunnen aanmaken en deze sturen naar bijvoorbeeld iedere wallet dat meer dan 1 of 10 of iets dergelijks Waves heeft. Ook kunnen ze sturen naar alleen WCT holders en ze kunnen dit flat per address doen, of laten correleren met het aantal Waves dat de holder heeft.
en dat baseer je op?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:24 schreef fukforce het volgende:
XRP heeft ze 15 minutes of fame ook gehad wat een shit coin
ahaquote:
Hmm, het lukt me niet om daar wat aan te bieden. Ik krijg continu "Order has not been created!" zonder duidelijke melding verder. Enig idee wat ik fout doe?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:20 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Op de waves Dex, ik heb er toch een halve wave voor gekregen ;-)
Lease je je Waves?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:53 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hmm, het lukt me niet om daar wat aan te bieden. Ik krijg continu "Order has not been created!" zonder duidelijke melding verder. Enig idee wat ik fout doe?
[ afbeelding ]
Oh, met element inspecteren kan ik deze fout herleiden: "Not enough balance: [-knip-, 0], needs: 300000"
Ik heb daar slechts 10 WAVES op m'n account staan, maar dan moet het toch alsnog lukken?
Precies genoeg voor de fee idd.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Moet je Waves in je wallet hebben om überhaupt al een order te kunnen plaatsen?
Haha, nope maar zit in Fiat en verveel me een beetje.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
variatie #23923499 met die afbeelding.
standaardreactie: ben je al short gegaan?
Logaritmisch gezien valt het trouwens reuze mee:quote:Op maandag 29 mei 2017 23:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Haha, nope maar zit in Fiat en verveel me een beetje.
Ik ben ook geen fan van dat schemaatje, maar t komt dit keer wel overeen met mijn chart die ik eerder vanavond posttequote:
We kunnen zomaar aan de vooravond van een megacrash staan.......quote:Op maandag 29 mei 2017 23:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van dat schemaatje, maar t komt dit keer wel overeen met mijn chart die ik eerder vanavond postte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:33 schreef leolinedance het volgende:
ETH gaat ook weer als een malle.
Als dat maar goed gaat..
Hoeveelquote:Op maandag 29 mei 2017 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.
Ik vind dat ook gewoon zeer realistisch. Realistischer dan die 200$ iig.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:45 schreef edraket31 het volgende:
Zit de hele avond al te dimdammen of ik het post of niet....
Als BTC inderdaad een flinke correctie maakt en ETH niet boven de vorige top uitkomt, zie ik voor ETH technisch gezien sub $100 op de kaarten.
Richting 80
Krijg nu waarschijnlijk alles en iedereen over me heen (vooral lachend), maar technisch gezien lijkt het wel mogelijk. Fundamenteel gezien zal er geen hond aan 80 denken.....
Gezien jouw kennis en ervaring gaat niemand lachen hoor.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:45 schreef edraket31 het volgende:
Zit de hele avond al te dimdammen of ik het post of niet....
Als BTC inderdaad een flinke correctie maakt en ETH niet boven de vorige top uitkomt, zie ik voor ETH technisch gezien sub $100 op de kaarten.
Richting 80
Krijg nu waarschijnlijk alles en iedereen over me heen (vooral lachend), maar technisch gezien lijkt het wel mogelijk. Fundamenteel gezien zal er geen hond aan 80 denken.....
Oké, we gaan omhoog dus!quote:Op maandag 29 mei 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat ook gewoon zeer realistisch. Realistischer dan die 200$ iig.
Ik had er 7 bijgehaald op 138. Ook te weinig maar achteraf is het makkelijk lullenquote:Op maandag 29 mei 2017 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.
DOGE was mijn intro in crypto. BTC kopen op bitonic - DOGE kopen op exchanges die nu niet meer bestaan - DOGE verkopen voor USD/EUR via reddit.quote:
PEPE CASH, gisteren 120% mee gemaakt. En tenminste gebacked met echte waarde.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Welke munten zijn nog slim om te kopen? Of kan je alsnog prima instappen in ethereum?
alleen 250 fake coins van MobileGo op mijn waves walletquote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:21 schreef vigen98 het volgende:
Hey heeft iemand ook MobileGo ontvangen in zijn Waves wallet?
rare pepe plaatjes hebben geen waardequote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
PEPE CASH, gisteren 120% mee gemaakt. En tenminste gebacked met echte waarde.
De meeste andere altcoins moeten zich nog maar bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |