Als ik het goed begrijp krijg jij nu per ETH 750 van die nieuwe coins op het moment van lauch ergens in 2018? Wat inhoudt dat je er nu $3.75 per stuk voor betaald ongeveer?quote:Op maandag 29 mei 2017 20:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allebei een plekje op de cryptokaart verdienen en niet per se concurrenten zijn. Maar het is en blijft een flinke gok, al is het maar omdat de launch pas ergens in Q1 2018 is geplanned. Misschien krijg ik wel enorm veel spijt
Ligt ook aan het totaal aantal coins wat de prijs zal zijn.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp krijg jij nu per ETH 750 van die nieuwe coins op het moment van lauch ergens in 2018? Wat inhoudt dat je er nu $3.75 per stuk voor betaald ongeveer?
Waarom verwacht je dat die prijs gelijk $3.75 is bij de start? De meeste van die coins beginnen toch allemaal bij 0.0004 of iets dergelijks? Of zie ik bovenstaande helemaal verkeerd?
Dat snap ik. Maar gezien de huidige koers van ETH weet je nu wat je voor die 750 betaalt. Ik weet niet of het zo aannemelijk is dat je bij de launch spekkoper bent of niet. Natuurlijk hoef je niet direct spekkoper te zijn maar wat voor zin heeft het om er nu zo 'fors' voor te betalen als de kans aanwezig is dat je er veel minder dan $3.75 voor gaat betalen?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:07 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Ligt ook aan het totaal aantal coins wat de prijs zal zijn.
800 krijg je per ETH.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp krijg jij nu per ETH 750 van die nieuwe coins op het moment van lauch ergens in 2018? Wat inhoudt dat je er nu $3.75 per stuk voor betaald ongeveer?
Waarom verwacht je dat die prijs gelijk $3.75 is bij de start? De meeste van die coins beginnen toch allemaal bij 0.0004 of iets dergelijks? Of zie ik bovenstaande helemaal verkeerd?
Beide erg goed, maar boven de 75 wel verificatie.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:55 schreef NatteBever het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met een site als btcdirect.eu of litebit.eu?
Dat nieuwe coins allemaal bij 0.0004 beginnen is nieuw voor mequote:Op maandag 29 mei 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Heb er 20 ETH inzitten.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat nieuwe coins allemaal bij 0.0004 beginnen is nieuw voor me
Ik kijk niet naar wat de waarde per coin gaat worden, maar naar of ik het een interessant project vindt. Daar spelen verschillende factoren een rol in: innovatie, technologie, organisatie, betrokken personen, communicatie, en de "buzz" die een project weet te veroorzaken. Tussen alle ICO's van de laatste maanden vind ik æternity in positieve zin opvallen. Op bijna alle punten scoren ze in mijn ogen bovengemiddeld. Dat de keuze van hun programmeertaal op Erlang is gevallen vind ik bonuspunten waard. Daarbij komt ook nog dat (zie ook een eerdere post van me) ik me vooral graag richt op infrastructurele projecten, et voila: ik heb voldoende reden voor mezelf om hier een flinke gok te nemen. Wel even een disclaimer: bovenstaande geeft mij voldoende vertrouwen, maar is natuurlijk geen garantie dat ik het bij het juiste eind heb.
Begin van het jaar was het nog $48quote:Op maandag 29 mei 2017 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet ere echt nog aan wennen dat 6 ETH meer dan 1000$ is
Ratatata!!!!quote:Op maandag 29 mei 2017 19:35 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik doe vast een aanbetaling bij de tesla dealer.
Eind maart/begin april zelfsquote:Op maandag 29 mei 2017 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Begin van het jaar was het nog $48
Blijf dromen, DGB is een coin met 8 miljard supply, er van uit gaan dat deze nooit een marketcap boven de 1 miljard$ zal bereiken omdat het een oude coin is die niet echt iets toevoegt zal hij waarschijnlijk nooit 0.15$ bereiken, ook lijkt het mij dat deze nu al rond zijn top zit.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:25 schreef Toto69 het volgende:
Bij DGB $10 stop ik met werken
0.015$ voorlopig
@bitstampquote:Op maandag 29 mei 2017 21:36 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nigger Please, weerstand begint duidelijk op 2287
De eerste keer lijkt het ook een gedoe, en dat is het dan ook. Maar eenmaal een keertje gedaan is het bij een andere exchange meteen duidelijk wat ze willen.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:48 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja weet ik niet precies. Heb er niet naast gezeten tijdens het aanmelden. Er was iig allerlei gedoe met het verifiëren van het account oid. Zal het even navragen.
Ohquote:Op maandag 29 mei 2017 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Blijf dromen, DGB is een coin met 8 miljard supply, er van uit gaan dat deze nooit een marketcap boven de 1 miljard$ zal bereiken omdat het een oude coin is die niet echt iets toevoegt zal hij waarschijnlijk nooit 0.15$ bereiken, ook lijkt het mij dat deze nu al rond zijn top zit.
Maarja je weet het nooit met die pumpers, soms pumpen ze ineens de meest waardeloze coins naar de top 20.
Nu is het lastig, al de coins die ik al een tijdje aanraad zijn al gestegen, maar ik zit vooral in Waves, Iconomi, Pivx, Shift en Tokencard. Ik ben nu langzaam TaaS aan het kopen (alleen te koop op Livecoin en Liqui) en de enige coin op Poloniex die ik nu zou kopen is Bitcrystal, omdat deze bijna de enige is die nog geen Polo pump heeft gekregen deze maand.quote:
Lol natuurlijk doen ze dat niet willekeurig. Waves wordt ook wel ''distribution platform'' genoemd, omdat mensen gemakkelijke een token kunnen aanmaken en deze sturen naar bijvoorbeeld iedere wallet dat meer dan 1 of 10 of iets dergelijks Waves heeft. Ook kunnen ze sturen naar alleen WCT holders en ze kunnen dit flat per address doen, of laten correleren met het aantal Waves dat de holder heeft.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:57 schreef DaRealDeal het volgende:
Die mobile go AirDrop, die iedereen net kreeg en die fake is. Hoe sturen mensen dat rond? Gewoon telkens een willekeurig adres of kan je in 1 keer naar honderden adressen wat sturen?
Waar verkoop je die dingen?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:42 schreef exelletor het volgende:
Ik snap niet wat jullie aan het klagen zijn. 250 fake coins heb ik net verkocht voor EUR1.70. Dit is toch wel een paar maanden aan spaarrente als je een klein bedrag aan Waves op de spaarrekening zet.
Aha, zo leer je nog eens wat ;-)quote:Op maandag 29 mei 2017 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lol natuurlijk doen ze dat niet willekeurig. Waves wordt ook wel ''distribution platform'' genoemd, omdat mensen gemakkelijke een token kunnen aanmaken en deze sturen naar bijvoorbeeld iedere wallet dat meer dan 1 of 10 of iets dergelijks Waves heeft. Ook kunnen ze sturen naar alleen WCT holders en ze kunnen dit flat per address doen, of laten correleren met het aantal Waves dat de holder heeft.
en dat baseer je op?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:24 schreef fukforce het volgende:
XRP heeft ze 15 minutes of fame ook gehad wat een shit coin
ahaquote:
Hmm, het lukt me niet om daar wat aan te bieden. Ik krijg continu "Order has not been created!" zonder duidelijke melding verder. Enig idee wat ik fout doe?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:20 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Op de waves Dex, ik heb er toch een halve wave voor gekregen ;-)
Lease je je Waves?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:53 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hmm, het lukt me niet om daar wat aan te bieden. Ik krijg continu "Order has not been created!" zonder duidelijke melding verder. Enig idee wat ik fout doe?
[ afbeelding ]
Oh, met element inspecteren kan ik deze fout herleiden: "Not enough balance: [-knip-, 0], needs: 300000"
Ik heb daar slechts 10 WAVES op m'n account staan, maar dan moet het toch alsnog lukken?
Precies genoeg voor de fee idd.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Moet je Waves in je wallet hebben om überhaupt al een order te kunnen plaatsen?
Haha, nope maar zit in Fiat en verveel me een beetje.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
variatie #23923499 met die afbeelding.
standaardreactie: ben je al short gegaan?
Logaritmisch gezien valt het trouwens reuze mee:quote:Op maandag 29 mei 2017 23:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Haha, nope maar zit in Fiat en verveel me een beetje.
Ik ben ook geen fan van dat schemaatje, maar t komt dit keer wel overeen met mijn chart die ik eerder vanavond posttequote:
We kunnen zomaar aan de vooravond van een megacrash staan.......quote:Op maandag 29 mei 2017 23:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van dat schemaatje, maar t komt dit keer wel overeen met mijn chart die ik eerder vanavond postte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:33 schreef leolinedance het volgende:
ETH gaat ook weer als een malle.
Als dat maar goed gaat..
Hoeveelquote:Op maandag 29 mei 2017 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.
Ik vind dat ook gewoon zeer realistisch. Realistischer dan die 200$ iig.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:45 schreef edraket31 het volgende:
Zit de hele avond al te dimdammen of ik het post of niet....
Als BTC inderdaad een flinke correctie maakt en ETH niet boven de vorige top uitkomt, zie ik voor ETH technisch gezien sub $100 op de kaarten.
Richting 80
Krijg nu waarschijnlijk alles en iedereen over me heen (vooral lachend), maar technisch gezien lijkt het wel mogelijk. Fundamenteel gezien zal er geen hond aan 80 denken.....
Gezien jouw kennis en ervaring gaat niemand lachen hoor.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:45 schreef edraket31 het volgende:
Zit de hele avond al te dimdammen of ik het post of niet....
Als BTC inderdaad een flinke correctie maakt en ETH niet boven de vorige top uitkomt, zie ik voor ETH technisch gezien sub $100 op de kaarten.
Richting 80
Krijg nu waarschijnlijk alles en iedereen over me heen (vooral lachend), maar technisch gezien lijkt het wel mogelijk. Fundamenteel gezien zal er geen hond aan 80 denken.....
Oké, we gaan omhoog dus!quote:Op maandag 29 mei 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat ook gewoon zeer realistisch. Realistischer dan die 200$ iig.
Ik had er 7 bijgehaald op 138. Ook te weinig maar achteraf is het makkelijk lullenquote:Op maandag 29 mei 2017 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te weinig ETH gehaald, maar voor deze afzetprijzen ga ik ze niet meer bijhalen. Vallen met dat ding.
DOGE was mijn intro in crypto. BTC kopen op bitonic - DOGE kopen op exchanges die nu niet meer bestaan - DOGE verkopen voor USD/EUR via reddit.quote:
PEPE CASH, gisteren 120% mee gemaakt. En tenminste gebacked met echte waarde.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Welke munten zijn nog slim om te kopen? Of kan je alsnog prima instappen in ethereum?
alleen 250 fake coins van MobileGo op mijn waves walletquote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:21 schreef vigen98 het volgende:
Hey heeft iemand ook MobileGo ontvangen in zijn Waves wallet?
rare pepe plaatjes hebben geen waardequote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
PEPE CASH, gisteren 120% mee gemaakt. En tenminste gebacked met echte waarde.
De meeste andere altcoins moeten zich nog maar bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |