abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170979377
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Deze mensen dienen juist hun baan te verliezen aangezien ze uit politieke overwegingen uit de school klappen over wat er gezegd zou zijn tijdens een staatsbezoek. Ik weet niet wat voor straf er zou staan op een dergelijke openbaring van wat er tijdens staatsbezoeken wordt gezegd, maar de Amerikanen kennende, zal dat geen kattepis zijn.
Eh, oke. Maar wat is nu je punt precies, behalve dat je jezelf aan het uitleggen bent waarom die officials anoniem willen blijven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 12:52:01 #77
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170979462
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eh, oke. Maar wat is nu je punt precies, behalve dat je jezelf aan het uitleggen bent waarom die officials anoniem willen blijven.
De FBI of andere inlichtingendiensten dienen deze lieden te arresteren en ondervragen. En als ze werkelijk uit de school geklapt zijn, dienen ze te worden ontslagen en bestraft.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_170979479
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:52 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De FBI of andere inlichtingendiensten dienen deze lieden te arresteren en ondervragen. En als ze werkelijk uit de school geklapt zijn, dienen ze te worden ontslagen en bestraft.
Oke, goed verhaal.
pi_170979625
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Tegengewerkt door de mensen van de vorige president? :')

Het personeel dat dicht bij de president staat (strategen, speechscrijvers, etc.) vertrekt met de president.

Het andere personeel (tuinders, schoonmakers, stewards) werkte grotendeels al in het Witte Huis voordat Obama dat deed.
Dus die anonieme bron heeft het beste voor met deze president?
pi_170980177
Inmiddels in de woorden van de oranje leider zelf:

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:03:36 As President I wanted to share with Russia (at an openly scheduled W.H. meeting) which I have the absolute right to do, facts pertaining.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:13:00 ...to terrorism and airline flight safety. Humanitarian reasons, plus I want Russia to greatly step up their fight against ISIS & terrorism. reageer retweet
Dus ja, hij heeft dat gewoon gezegd.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 13:31:42 #81
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_170980192
En hij liegt er niet over.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 13:32:09 #82
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_170980204
Maar zijn staff wel. Dat maakt het wel weer bizar. :D
pi_170980257
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ivanka en Ivana zijn Slavische namen sukkel, geen Russische. Verder is of was Trump helemaal geen vrienden van Putin, hij was alleen geen aartsvijand van hem, zoals Hillary. Belangrijke nuance.

Het kan prima uit de lucht gegrepen zijn, de onzin en fake news haatmachine van de media daar draait sinds 9 november op volle toeren. Alles om die man door het slijk te halen.
De Slavische gemeenschap viel toch onder de Oostbloklanden, en daarmee het Warschaupact, De invloed van het oude Sovjet Unie is daar nog steeds enorm.
pi_170980274
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:31 schreef ShaoliN het volgende:
En hij liegt er niet over.
Nouja, hij zegt 'humanitarian reasons', dan klinkt het heel aardig.

In het artikel staat het weer anders.

quote:
In his meeting with Lavrov, Trump seemed to be boasting about his inside knowledge of the looming threat. “I get great intel. I have people brief me on great intel every day,” the president said, according to an official with knowledge of the exchange.

Trump went on to discuss aspects of the threat that the United States learned only through the espionage capabilities of a key partner.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 13:37:17 #85
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170980308
Drain the swamp!
pi_170981099
Zelfs Chomski zag zich al genoodzaakt om zich uit te spreken tegen de Russia hysteria bij de zichzelf onafhankelijke noemende media. Dat van bommen in laptops stond een paar week geleden al in de krant. Voor de rest heb ik al die maanden hysterie ook nog geen harde informatie gezien wat betreft links met Rusland. Wel heb ik zogenaamde respectabele media als de NYT regelrechte onzin zien schrijven.

Het lijkt erop dat het establishment, inclusief de media als corporate tool, aansturen op een impeachment omdat Trump buiten de kaders van de eenpartijstaat (die met typisch Amerikaanse extravaganza uit 2 partijen bestaat) treedt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_170981177
Veel ISIS supporters hier. :o
  Forum Admin dinsdag 16 mei 2017 @ 14:22:36 #88
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_170981262
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Zelfs Chomski zag zich al genoodzaakt om zich uit te spreken tegen de Russia hysteria bij de zichzelf onafhankelijke noemende media. Dat van bommen in laptops stond een paar week geleden al in de krant. Voor de rest heb ik al die maanden hysterie ook nog geen harde informatie gezien wat betreft links met Rusland. Wel heb ik zogenaamde respectabele media als de NYT regelrechte onzin zien schrijven.

Het lijkt erop dat het establishment, inclusief de media als corporate tool, aansturen op een impeachment omdat Trump buiten de kaders van de eenpartijstaat (die met typisch Amerikaanse extravaganza uit 2 partijen bestaat) treedt.
Trump komt op mij incapabel over, maar wat er zoal niet aangegrepen wordt om maar BOE TRUMP te roepen begint wel trieste vormen aan te nemen.

Ik troost me met de gedachte dat het bij Clinton net zo was gegaan. Het hele stelsel daar is een circus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:26:54 #89
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170981365
quote:

Mooi man, power struggle. House of Cards is maar lafjes.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170981428
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Trump komt op mij incapabel over, maar wat er zoal niet aangegrepen wordt om maar BOE TRUMP te roepen begint wel trieste vormen aan te nemen.
Ja, en de NOS neemt alles wat tegen hem geroepen wordt maar als feit aan en presenteert het ook als zodanig. Terwijl binnenlandse Amerikaanse kwesties die al decennia spelen opeens ontzettend belangrijk voor de Nederlander zijn.

quote:
Ik troost me met de gedachte dat het bij Clinton net zo was gegaan. Het hele stelsel daar is een circus.
Nee hoor. Bij Clinton, Obama en klassieke republikeinen zijn de media heel cooperatief.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin dinsdag 16 mei 2017 @ 14:30:10 #91
pi_170981450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, en de NOS neemt alles wat tegen hem geroepen wordt maar als feit aan en presenteert het ook als zodanig. Terwijl binnenlandse Amerikaanse kwesties die al decennia spelen opeens ontzettend belangrijk voor de Nederlander zijn.

[..]

Nee hoor. Bij Clinton, Obama en klassieke republikeinen zijn de media heel cooperatief.
Ik doel niet zozeer op de media, dat de media de democraten meer gezind zijn is wel bekend ja. Ik heb het meer over van die figuren die nu de straat op gaan om met elkaar te knokken of op fora allemaal bagger lopen te spuien, zo ook reddit.

Het zijn een stel kleuters die niet tegen hun verlies kunnen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_170981646
quote:

Maar pas op hoor want er zijn heel veel onafhankelijke bronnen hoor ik steeds. /sarcasme

Dit artikel noemt wat mooie punten. Nee geen neutrale bron.

http://www.theamericancon(...)/scandal-free-obama/
pi_170981752
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar pas op hoor want er zijn heel veel onafhankelijke bronnen hoor ik steeds. /sarcasme
Je hebt inmiddels toch wel meegekregen dat Trump zelf heeft toegegeven dat hij dit gewoon tegen die Rus gezegd heeft, toch? Met je gezeur over de bronnen.
pi_170981835
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je hebt inmiddels toch wel meegekregen dat Trump zelf heeft toegegeven dat hij dit gewoon tegen die Rus gezegd heeft, toch? Met je gezeur over de bronnen.
Wat gebracht wordt als het schenden van staatsgeheim terwijl dat dus grote onzin is.
  Forum Admin dinsdag 16 mei 2017 @ 14:49:01 #95
pi_170981847
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat gebracht wordt als het schenden van staatsgeheim terwijl dat dus grote onzin is.
Shhhh, nuance.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:49:13 #96
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170981854
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, dat heeft hij niet gezegd. Hij heeft gezegd dat hij de Russen feiten heeft gegeven over terrorisme en vliegtuigveiligheid. En dat hij daar alle recht toe had. Hij heeft niet gezegd dat hij gevoelige, staatsgeheime informatie heeft gedeeld, precies in lijn dus met wat zijn adviseur gisteren al zei.

Dit hele verhaal is verzonnen om de aandacht af te leiden van het Seth Rich schandaal.

http://www.foxnews.com/po(...)vestigator-says.html
pi_170981856
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoezo is dat precies onzin dan?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:49:39 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170981864
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit artikel noemt wat mooie punten. Nee geen neutrale bron.

http://www.theamericancon(...)/scandal-free-obama/
Je hebt wat tweets van Trump gemist? Die waarin hij toegeeft de info verstrekt te hebben?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170981906
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Shhhh, nuance.
Oh ja wacht. Sorry :9

Impeach Trump now! #TeamBakfiets !

Is Trump een supervent die de VS wel ff redt? Vast niet.

Maar hij moet al sinds zijn aanstelling continu tegen de stroom in zwemmen en hoewel het een kerntaak van het journaille is om de boel goed kritisch door te lichten is deze continue stroom onzin gewoon een propagandavorm.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:51:08 #100
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170981908
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je hebt wat tweets van Trump gemist? Die waarin hij toegeeft de info verstrekt te hebben?
Geen. Staatsgeheime. Informatie. Lees die tweets zelf nog een keer.
pi_170981933
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Spuit elf, het gaat om de staatsgeheimen claim waar al die amerikaanse knotjeshipsters over blijven roepen.
pi_170981962
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Spuit elf, het gaat om de staatsgeheimen claim waar al die amerikaanse knotjeshipsters over blijven roepen.
Waarom zou die claim niet kloppen?
pi_170982030
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou die claim niet kloppen?
NWS / Trump lekt top secret informatie ... naar de Russen.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:57:11 #104
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170982069
Echt ongelofelijk, de Nederlandse media. Moet je de Telegraaf zien.

Trump geeft delen geheime info toe: ’Ik wilde Russen helpen’

Terwijl:

quote:
Trump, in his tweets, never said he shared sensitive or classified information and never said he disclosed sources, methods or even locations. The president's defense lines up with the Monday statements of McMaster and Powell, both of whom were at the meeting with Trump, Lavrov and Kislyak.

"The president and the foreign minister reviewed a range of common threats to our two countries including threats to civil aviation," McMaster said. "At no time, at no time were intelligence sources or methods discussed and the president did not disclose any military operations that were not already publicly known."

He added: "I was in the room. It didn't happen."

Powell said Trump discussed "common threats" faced by Russia and the U.S.

http://www.foxnews.com/po(...)nfo-with-russia.html

Echt wat de fuck is er mis met de journalisten in Nederland. Cursus begrijpend lezen? :') Je kunt de tweet van Trump er gewoon bij pakken!
  Forum Admin dinsdag 16 mei 2017 @ 14:58:21 #105
pi_170982099
Supergeheimde classified informatie die gewoon in de krant stond. Dat gebeurt zelfs in Nederland niet.
pi_170982106
quote:
Dat is leuk en aardig, maar Trump heeft niet alleen verteld dat ze bommen in laptops willen maken, maar ook de plek in het gebied van IS waar ze daarmee bezig zijn. Dat is bepaald geen informatie die bekend is bij het algemene publiek (want dat is, let op, een staatsgeheim) en belangrijker; daardoor is het mogelijk dat Rusland erachter komt waar Amerika zijn informatie vandaan haalt.
pi_170982133
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Terwijl:

[..]

Echt wat de fuck is er mis met de journalisten in Nederland. Cursus begrijpend lezen? :') Je kunt de tweet van Trump er gewoon bij pakken!
Daarom. Lekker elkaar naroepen om het roepen. Want Trump.

Terwijl er vast genoeg zaken zijn waar je wel kritische vragen over kunt stellen. Nee lekker focussen op dit soort nepsensatie.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:59:48 #108
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170982139
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Geen. Staatsgeheime. Informatie. Lees die tweets zelf nog een keer.
Dat staat nergens. Dat de president gerechtigd is die info te delen als hij wil maakt het geen greintje minder dom. Overigens was vrijwel meteen bekend dat de president dat mag als hij wil. Dat is echter het punt niet.
pi_170982150
quote:

Terwijl:

[..]

De media wil dat mensen hen geld geeft, dus brengen ze nieuws op zo een manier dat het geld oplevert.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170982152
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het kan uit de lucht zijn gegrepen maar ik denk zelf dat Trump flink word tegengewerkt door mensen die aangesteld zijn door de vorige president.
Ik heb nog nooit zoveel verhalen gezien van anonieme bronnen omtremt het witte huis. The swamp waar Trump het over had is nog lang niet drooggelegd.
Trump is zijn presidentschap zo'n beetje begonnen met opscheppen over zijn overwinning terwijl hij voor een monument stond waar gevallen CIA agenten worden herdacht. Hij heeft uit het niets Comey ontslagen terwijl deze een onderzoek naar Trump's campagne leidde.

De reden dat er zoveel lekken zijn is omdat het een domme idioot is die zelf de medewerkers van de inlichtingendiensten tegen zich in het harnas gejaagd heeft.
pi_170982178
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is leuk en aardig, maar Trump heeft niet alleen verteld dat ze bommen in laptops willen maken, maar ook de plek in het gebied van IS waar ze daarmee bezig zijn. Dat is bepaald geen informatie die bekend is bij het algemene publiek (want dat is, let op, een staatsgeheim) en belangrijker; daardoor is het mogelijk dat Rusland erachter komt waar Amerika zijn informatie vandaan haalt.
Dat staat helemaal niet in het artikel in de OP dus waar je dat op baseert weet ik niet.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:02:49 #112
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_170982206
De Telegraaf is slecht maar om dan Fox News erbij te halen als voorbeeld van hoe het beter kan..

quote:

Terwijl:

[..]

Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_170982215
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat staat helemaal niet in het artikel in de OP dus waar je dat op baseert weet ik niet.
quote:
Most alarmingly, officials said, Trump revealed the city in the Islamic State’s territory where the U.S. intelligence partner detected the threat.

The Post is withholding most plot details, including the name of the city, at the urging of officials who warned that revealing them would jeopardize important intelligence capabilities.

The identification of the location was seen as particularly problematic, officials said, because Russia could use that detail to help identify the U.S. ally or intelligence capability involved. Officials said the capability could be useful for other purposes, possibly providing intelligence on Russia’s presence in Syria. Moscow would be keenly interested in identifying that source and perhaps disrupting it.
Staat er gewoon in hoor.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:07:52 #114
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170982310
Jongens, dit is echt niet zo ingewikkeld allemaal.

Trump heeft classified informatie verstrekt aan de Russen, dit mag hij doen als President.
Dat is ook wat hij in zijn tweet zegt. Hij kan op elk moment in zijn eentje beslissen wanneer hij iets declassified. Dit is dus niet illegaal.

Het punt is dat het ontzettend dom is. Niet alleen had de originele bron van deze informatie geen toestemming gegeven om het door te vertellen. Sterker nog, men had expliciet aangegeven dit niet te doen.

Dit heeft waarschijnlijk wel geleid (of gaat leiden) tot de dood van de informant en dat desbetreffende bron zich wel 2 keer bedenkt voor ze de VS nog een keer inlichten. En niet alleen zij, maar ook andere inlichtingendiensten zullen dit niet meer zo snel doen.

Ten tweede is het natuurlijk erg dom om het eerst te laten ontkennen door je woordvoerders om het dan vervolgens alsnog zelf te tweeten. Zo is het in principe ook bij Comey gegaan, dus dat kan ook eigenlijk geen verrassing zijn.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_170982431
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Staat er gewoon in hoor.
Ugh, op mobiel leek het artikel al afgelopen, staat er nog een heel stuk onder ;(

Hoop aannames ook wel. "Nu gaan de Russen deze spion verstoren in zijn werk" ...
pi_170982452
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ugh, op mobiel leek het artikel al afgelopen, staat er nog een heel stuk onder ;(

Hoop aannames ook wel. "Nu gaan de Russen deze spion verstoren in zijn werk" ...
'Perhaps disturbing it', wel goed lezen. Het is een mogelijkheid. Dat lijkt me logische conclusie.
pi_170982473
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

'Perhaps disturbing it', wel goed lezen. Het is een mogelijkheid. Dat lijkt me logische conclusie.
Een aanname dus ja.

Maar goed. Storm in glas water dus.

Trump doet iets, de media roepen moord en brand, Trump zijn staff en hij reageren hier heel onhandig op.

En morgen is het woensdag.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:19:57 #118
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170982511
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Een aanname dus ja.

Het is geen aanname dat de Russen kunnen kutten als ze zouden willen.

Zonder de info van Trump hadden ze dat niet gekund.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_170982521
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Een aanname dus ja.
Is elke conclusie van 'dit zou kunnen gebeuren' een aanname? Nee, want dit is echt iets dat zou kunnen gebeuren.

quote:
Maar goed. Storm in glas water dus.

Trump doet iets, de media roepen moord en brand, Trump zijn staff en hij reageren hier heel onhandig op.

En morgen is het woensdag.
Ha, we gaan weer draaien van 'dit is niet gebeurd fake news media' naar 'dit is niet belangrijk fake news media'.
pi_170982712
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Ha, we gaan weer draaien van 'dit is niet gebeurd fake news media' naar 'dit is niet belangrijk fake news media'.
Ik vind het inderdaad nonnieuws ja. Maak me meer zorgen over de formatie in Nederland dan wat iemand wel of niet op welke manier gezegd heeft overzees.
pi_170982793
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad nonnieuws ja. Maak me meer zorgen over de formatie in Nederland dan wat iemand wel of niet op welke manier gezegd heeft overzees.
Ja, zeg dat dan meteen joh, in plaats van 'dit is heus niet waar!!'.
pi_170982803
Mooi stukje fake news van nu.nl heel stuk over geheime informatie die gelekt is, en 4 zinnen voor einde: de president mag informatie afgeven aan anderen. Man man man.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_170982815
quote:

[..]

Waarom spendeer je dan tijd aan het discussiëren over dit non-nieuws en niet aan de mislukte formatie? De mislukte formatie is toch veel belangrijker?
pi_170982861
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:36 schreef raptorix het volgende:
Mooi stukje fake news van nu.nl heel stuk over geheime informatie die gelekt is, en 4 zinnen voor einde: de president mag informatie afgeven aan anderen. Man man man.
Mooi staaltje fake news, want dit zijn de laatste 4 zinnen:

quote:
De band tussen Trump en Rusland is omstreden. Russische hackers hebben zich mogelijk bemoeid met de Amerikaanse presidentsverkiezingen, waardoor de uitslag in het voordeel van Trump kan zijn beïnvloed. Contacten tussen leden van het campagneteam met de Russische geheime dienst doen vermoeden dat Trump hiervoor de opdracht gaf.

Het hoofd van de FBI James Comey die het onderzoek leidde naar de mogelijke banden tussen Trump en Rusland, werd vorige week door de president ontslagen.
pi_170982900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:36 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Waarom spendeer je dan tijd aan het discussiëren over dit non-nieuws en niet aan de mislukte formatie? De mislukte formatie is toch veel belangrijker?
Multi-tasken. Of kun jij maar 1 onderwerp tegelijk verwerken? :?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:42:54 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170982912
Wat een heerlijk topic, het blijft toch geweldig hoe hard sommige mensen hun best doen om vooral zichzelf voor de gek te houden _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:43:16 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170982924
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit. Zelden zo'n haatcampagne in de media gezien die klakkeloos wordt overgenomen.
En? Wat heb je nu te zeggen?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:49:16 #128
33189 RM-rf
1/998001
pi_170983023
quote:

[..]

Ik vind het inderdaad nonnieuws ja.
Maar waarom zei je dan eerst dat het nieuwbericht een leugen zou zijn en niet waar was?

Als het verder prima is als een president heel nonchalant met Classified Informatie omgaat en dit bv doorverteld aan russische politici, zouden toch zijn tegenstanders er nooit over hoeven te gaan liegen?

het komt een beetje over alsof je opeens je ogen sluit voor het bericht nu je doorhebt dat het eigenlijk gewoon klopt en het dus wel een bepaalde handeling van trump is waar juist zn fans nog heel hard ver 'Lock her up' liepen te roepen toen ze daarvan Hillary beschuldigden...

Het komt op mij over als een beetje dubbele moraal... van de ene persoon vanalles roepen, maar bij de ander er niks verkeerds aan vinden, en het onder de tafel schuiven als 'onbelangrijk'.
Misschen op basis van het simplistische idee dat de ene persoon 'goed' is en de 'ander' slecht (Politici zijn echter altijd slecht, maar hun slechte kanten kunnen erg gevaarlijk worden als ze de regels gaan vertreden en hun macht ook misbruiken en zeker als hun politieke fans dat gaan 'goedkeuren')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170983076
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Maar waarom zei je dan eerst dat het nieuwbericht een leugen zou zijn en niet waar was?

Omdat ik op mobiel niet had gezien dat er nog een heel stuk onder stond :@ :')

quote:
Als het verder prima is als een president heel nonchalant met Classified Informatie omgaat en dit bv doorverteld aan russische politici, zouden toch zijn tegenstanders er nooit over hoeven te gaan liegen?

het komt een beetje over alsof je opeens je ogen sluit voor het bericht nu je doorhebt dat het eigenlijk gewoon klopt en het dus wel een bepaalde handeling van trump is waar juist zn fans nog heel hard ver 'Lock her up' liepen te roepen toen ze daarvan Hillary beschuldigden...

Het komt op mij over als een beetje dubbele moraal... van de ene persoon vanalles roepen, maar bij de ander er niks verkeerds aan vinden, en het onder de tafel schuiven als 'onbelangrijk'.
Misschen op basis van het simplistische idee dat de ene persoon 'goed' is en de 'ander' slecht (Politici zijn echter altijd slecht, maar hun slechte kanten kunnen erg gevaarlijk worden als ze de regels gaan vertreden en hun macht ook misbruiken en zeker als hun politieke fans dat gaan 'goedkeuren')
Ik vind het nogal (pun not intended) opgeblazen worden ja. Zoals bij heel veel Trump nieuws. En daarom reageerde ik. Ben een beetje Trump-nieuws moe.
pi_170983115
Trump geeft gewoon zelf toe dat ie het gedaan heeft. Terwijl al zijn minions hard aan het ontkennen waren. Natuurlijk via een van zijn debiele tweets.

http://www.cnbc.com/2017/(...)ute-right-to-do.html

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:03:36 As President I wanted to share with Russia (at an openly scheduled W.H. meeting) which I have the absolute right to do, facts pertaining.... reageer retweet

[ Bericht 49% gewijzigd door Broomer op 16-05-2017 15:59:19 ]
pi_170983141
Het is toch heel simpel, een president heeft het autorisatie niveau om alle mogelijke informatie te delen, maar de extreem linkse media noemen dit "lekken". Man man man ben ik even blij dat Donald president is geworden omdat hij tenminste onafhankelijk is.
pi_170983186
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:54 schreef raptorix het volgende:
Het is toch heel simpel, een president heeft het autorisatie niveau om alle mogelijke informatie te delen, maar de extreem linkse media noemen dit "lekken". Man man man ben ik even blij dat Donald president is geworden omdat hij tenminste onafhankelijk is.
Het mag, dus kan het geen kwaad dat hij het heeft gedaan. Prima redenatie.
pi_170983241
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het mag, dus kan het geen kwaad dat hij het heeft gedaan. Prima redenatie.
Rusland is een bevriende natie, dus zo bijzonder is het niet om deze informatie te delen.
pi_170983285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:53 schreef Broomer het volgende:
Trump geeft gewoon zelf toe dat ie het gedaan heeft. Terwijl al zijn minions hard aan het ontkennen waren. Natuurlijk via een van zijn debiele tweets.

http://www.cnbc.com/2017/(...)ute-right-to-do.html

En daarmee gooit ie dus al zijn minions onder de bus die het afgelopen etmaal voor hem hebben lopen liegen dat ie niks gezegd heeft. Maakt dus duidelijk hoe betrouwbaar oficiele informtie is die uit het White House komt dezer dagen. Totaal onbetrouwbaar.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:03:07 #135
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170983300
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

:') Ja dat is inderdaad exact wat ik zeg ja. :')
Goed dat je het zelf ook toegeeft. Ga je ook nog toegeven dat je er naast zat door dit allemaal fake news te noemen of blijf je jezelf voor de gek houden?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:03:27 #136
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170983317
Trump gaf geloof ik ook een seintje aan Rusland een uur voordat hij die Syrische basis ging bombarderen. Is dat ook lekken? Waarom was daar geen ophef over?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:04:11 #137
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170983335
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:54 schreef raptorix het volgende:
Het is toch heel simpel, een president heeft het autorisatie niveau om alle mogelijke informatie te delen
Maakt dat het meteen een goed idee?
quote:
, maar de extreem linkse media noemen dit "lekken".
Onzin.
quote:
Man man man ben ik even blij dat Donald president is geworden omdat hij tenminste onafhankelijk is.
Waarom zegt het Witte Huis eerst dat het niet gebeurd was?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:04:45 #138
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170983351
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Trump gaf geloof ik ook een seintje aan Rusland een uur voordat hij die Syrische basis ging bombarderen. Is dat ook lekken? Waarom was daar geen ophef over?
Waarom ontkent het Witte Huis eerst en roept Trump daarna dat hij het toch gedaan heeft?
pi_170983358
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Rusland is een bevriende natie, dus zo bijzonder is het niet om deze informatie te delen.
Een bevriende natie van wie? Niet van Amerika, aangezien die nog steeds druk bezig zijn met een onderzoek naar beïnvloeding van de eigen verkiezingen door deze vriendelijke buurman. Dat Trump af en toe mooi weer speelt doet niks af aan de tegenovergestelde belangen, zie ook Syrië.

Verder is het op zich wel bijzonder natuurlijk, aangezien ze dit uit een andere bron hebben gekregen die er verder geen toestemming voor heeft gegeven dit te delen met Rusland (of andere landen). Dan is het wat onhandig om dat gewoon te doen en daarbij ook nog eens mogelijk informatie over je bronnen prijs te geven, al is het alleen maar omdat die bron nu wel eens twee keer nadenkt voor ze dit soort informatie doorgeven aan Amerika als Trump toch zijn mond niet kan houden zodra Lavrov zegt dat Rusland de beste intel heeft.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:06:23 #140
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170983401
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus met die info van Trump had de Russische luchtmacht in Syrie de bommenfabriek kunnen bombarderen. Wat nu zinloos is omdat de pers heeft laten uitlekken dat men weet waar de bomfabriek staat :')
pi_170983421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dus met die info van Trump had de Russische luchtmacht in Syrie de bommenfabriek kunnen bombarderen. Wat nu zinloos is omdat de pers heeft laten uitlekken dat men weet waar de bomfabriek staat :')
Dat had Amerika ook zelf kunnen doen als dat de bedoeling was natuurlijk, maar bedankt dat je het punt weer mist.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:07:44 #142
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170983437
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Uh huh.

Is het nog steeds fake news? Heeft de media nog steeds alles verzonnen? Is het normaal dat het Witte Huis eerst in alle toonaarden ontkent en dat Trump daarna gewoon toegeeft wat gezegd te hebben?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:08:00 #143
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170983445
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Daar was wel ophef over. Met name omdat de VS en Rusland aan verschillende kanten staan in dat conflict.En Rusland Assad kon waarschuwen en dat wellicht ook gedaan heeft.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:11:14 #144
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170983515
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom ontkent het Witte Huis eerst en roept Trump daarna dat hij het toch gedaan heeft?
Ik weet niet wat hij ontkend heeft en wat hij "gelekt" heeft. Dit is onderhand de 30ste keer dat hij beschuldigd wordt van samenzwering met de Russen. Mijn behoefte om me te verdiepen in al die sprookjes van de propagandamedia heeft het nulpunt bereikt.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:11:38 #145
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170983520
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Uh huh.

Is het nog steeds fake news? Heeft de media nog steeds alles verzonnen? Is het normaal dat het Witte Huis eerst in alle toonaarden ontkent en dat Trump daarna gewoon toegeeft wat gezegd te hebben?
Het fake news is dat de usual fake news media (WaPo, NYT, CNN etc) net doen alsof Trump de codes voor de kernraketten en Hillary's geheime mailbox aan de Russen heeft overhandigd, terwijl men gewoon classified informatie op regeringsniveau heeft gedeeld.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:12:56 #146
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170983559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:11 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hij ontkent heeft en wat hij "gelekt" heeft. Dit is onderhand de 30ste keer dat hij beschuldigd wordt van samenzwering met de Russen. Mijn behoefte om me te verdiepen in al die sprookjes van de propagandamedia heeft het nulpunt bereikt.
Het is dan ook een compleet verzinsel. Dat men daar uberhaupt onderzoek naar doet van overheidsgeld :')
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:36:19 #147
33189 RM-rf
1/998001
pi_170984268
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:11 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Het fake news is dat de usual fake news media (WaPo, NYT, CNN etc) net doen alsof Trump de codes voor de kernraketten en Hillary's geheime mailbox aan de Russen heeft overhandigd, terwijl men gewoon classified informatie op regeringsniveau heeft gedeeld.
aha, gewoon wat classified informatie...

allemaal doorlopen, er niks aan de hand, gewoon lief doorgaan met trump vertrouwen en vooral niet zelf nadenken en ook niet terugdenken aan wat jullie zelf zo luid aan het schreeuwen waren tijdens de verkiezingscampagne over omgang met classified informatie (wat overigens zelfs verre bleef van het delen van classified informatie met staten met bondgenootschappen met erkende vjanden van de VS als Iran en Assad-Syrie; Hillary is enkel ooit verweten door FBI directeur Comey dat ze erg 'laks' omgegaan was door classified informatie te verzenden via een private mailserver... deze president deels dat gewoon direkt met de russen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:56:53 #148
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170984875
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:36 schreef RM-rf het volgende:

erkende vjanden van de VS als Iran en Assad-Syrie
:')
pi_170985176
Weten de Trump fans dit nog?

Of zijn ze net zo dement als hun GBL
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Daarbij waarom krijgt Rusland wel deze informatie en wij of Duitsland niet?
pi_170985307
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
gewoon classified informatie op regeringsniveau heeft gedeeld.
Gewoon?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')