Eh, oke. Maar wat is nu je punt precies, behalve dat je jezelf aan het uitleggen bent waarom die officials anoniem willen blijven.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Deze mensen dienen juist hun baan te verliezen aangezien ze uit politieke overwegingen uit de school klappen over wat er gezegd zou zijn tijdens een staatsbezoek. Ik weet niet wat voor straf er zou staan op een dergelijke openbaring van wat er tijdens staatsbezoeken wordt gezegd, maar de Amerikanen kennende, zal dat geen kattepis zijn.
De FBI of andere inlichtingendiensten dienen deze lieden te arresteren en ondervragen. En als ze werkelijk uit de school geklapt zijn, dienen ze te worden ontslagen en bestraft.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Eh, oke. Maar wat is nu je punt precies, behalve dat je jezelf aan het uitleggen bent waarom die officials anoniem willen blijven.
Oke, goed verhaal.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De FBI of andere inlichtingendiensten dienen deze lieden te arresteren en ondervragen. En als ze werkelijk uit de school geklapt zijn, dienen ze te worden ontslagen en bestraft.
Dus die anonieme bron heeft het beste voor met deze president?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegengewerkt door de mensen van de vorige president?
Het personeel dat dicht bij de president staat (strategen, speechscrijvers, etc.) vertrekt met de president.
Het andere personeel (tuinders, schoonmakers, stewards) werkte grotendeels al in het Witte Huis voordat Obama dat deed.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:03:36As President I wanted to share with Russia (at an openly scheduled W.H. meeting) which I have the absolute right to do, facts pertaining.... reageer retweet
Dus ja, hij heeft dat gewoon gezegd.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:13:00...to terrorism and airline flight safety. Humanitarian reasons, plus I want Russia to greatly step up their fight against ISIS & terrorism. reageer retweet
De Slavische gemeenschap viel toch onder de Oostbloklanden, en daarmee het Warschaupact, De invloed van het oude Sovjet Unie is daar nog steeds enorm.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ivanka en Ivana zijn Slavische namen sukkel, geen Russische. Verder is of was Trump helemaal geen vrienden van Putin, hij was alleen geen aartsvijand van hem, zoals Hillary. Belangrijke nuance.
Het kan prima uit de lucht gegrepen zijn, de onzin en fake news haatmachine van de media daar draait sinds 9 november op volle toeren. Alles om die man door het slijk te halen.
Nouja, hij zegt 'humanitarian reasons', dan klinkt het heel aardig.quote:
quote:In his meeting with Lavrov, Trump seemed to be boasting about his inside knowledge of the looming threat. “I get great intel. I have people brief me on great intel every day,” the president said, according to an official with knowledge of the exchange.
Trump went on to discuss aspects of the threat that the United States learned only through the espionage capabilities of a key partner.
Trump komt op mij incapabel over, maar wat er zoal niet aangegrepen wordt om maar BOE TRUMP te roepen begint wel trieste vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Zelfs Chomski zag zich al genoodzaakt om zich uit te spreken tegen de Russia hysteria bij de zichzelf onafhankelijke noemende media. Dat van bommen in laptops stond een paar week geleden al in de krant. Voor de rest heb ik al die maanden hysterie ook nog geen harde informatie gezien wat betreft links met Rusland. Wel heb ik zogenaamde respectabele media als de NYT regelrechte onzin zien schrijven.
Het lijkt erop dat het establishment, inclusief de media als corporate tool, aansturen op een impeachment omdat Trump buiten de kaders van de eenpartijstaat (die met typisch Amerikaanse extravaganza uit 2 partijen bestaat) treedt.
Mooi man, power struggle. House of Cards is maar lafjes.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Zelfs Chomski zag zich al genoodzaakt om zich uit te spreken tegen de Russia hysteria bij de zichzelf onafhankelijke noemende media. Dat van bommen in laptops stond een paar week geleden al in de krant. Voor de rest heb ik al die maanden hysterie ook nog geen harde informatie gezien wat betreft links met Rusland. Wel heb ik zogenaamde respectabele media als de NYT regelrechte onzin zien schrijven.
Het lijkt erop dat het establishment, inclusief de media als corporate tool, aansturen op een impeachment omdat Trump buiten de kaders van de eenpartijstaat (die met typisch Amerikaanse extravaganza uit 2 partijen bestaat) treedt.
Ja, en de NOS neemt alles wat tegen hem geroepen wordt maar als feit aan en presenteert het ook als zodanig. Terwijl binnenlandse Amerikaanse kwesties die al decennia spelen opeens ontzettend belangrijk voor de Nederlander zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Trump komt op mij incapabel over, maar wat er zoal niet aangegrepen wordt om maar BOE TRUMP te roepen begint wel trieste vormen aan te nemen.
Nee hoor. Bij Clinton, Obama en klassieke republikeinen zijn de media heel cooperatief.quote:Ik troost me met de gedachte dat het bij Clinton net zo was gegaan. Het hele stelsel daar is een circus.
Ik doel niet zozeer op de media, dat de media de democraten meer gezind zijn is wel bekend ja. Ik heb het meer over van die figuren die nu de straat op gaan om met elkaar te knokken of op fora allemaal bagger lopen te spuien, zo ook reddit.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en de NOS neemt alles wat tegen hem geroepen wordt maar als feit aan en presenteert het ook als zodanig. Terwijl binnenlandse Amerikaanse kwesties die al decennia spelen opeens ontzettend belangrijk voor de Nederlander zijn.
[..]
Nee hoor. Bij Clinton, Obama en klassieke republikeinen zijn de media heel cooperatief.
Maar pas op hoor want er zijn heel veel onafhankelijke bronnen hoor ik steeds. /sarcasmequote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Je hebt inmiddels toch wel meegekregen dat Trump zelf heeft toegegeven dat hij dit gewoon tegen die Rus gezegd heeft, toch? Met je gezeur over de bronnen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar pas op hoor want er zijn heel veel onafhankelijke bronnen hoor ik steeds. /sarcasme
Wat gebracht wordt als het schenden van staatsgeheim terwijl dat dus grote onzin is.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels toch wel meegekregen dat Trump zelf heeft toegegeven dat hij dit gewoon tegen die Rus gezegd heeft, toch? Met je gezeur over de bronnen.
Shhhh, nuance.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat gebracht wordt als het schenden van staatsgeheim terwijl dat dus grote onzin is.
Nee, dat heeft hij niet gezegd. Hij heeft gezegd dat hij de Russen feiten heeft gegeven over terrorisme en vliegtuigveiligheid. En dat hij daar alle recht toe had. Hij heeft niet gezegd dat hij gevoelige, staatsgeheime informatie heeft gedeeld, precies in lijn dus met wat zijn adviseur gisteren al zei.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels toch wel meegekregen dat Trump zelf heeft toegegeven dat hij dit gewoon tegen die Rus gezegd heeft, toch? Met je gezeur over de bronnen.
Hoezo is dat precies onzin dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat gebracht wordt als het schenden van staatsgeheim terwijl dat dus grote onzin is.
Je hebt wat tweets van Trump gemist? Die waarin hij toegeeft de info verstrekt te hebben?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar pas op hoor want er zijn heel veel onafhankelijke bronnen hoor ik steeds. /sarcasme
Dit artikel noemt wat mooie punten. Nee geen neutrale bron.
http://www.theamericancon(...)/scandal-free-obama/
Oh ja wacht. Sorryquote:
Geen. Staatsgeheime. Informatie. Lees die tweets zelf nog een keer.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt wat tweets van Trump gemist? Die waarin hij toegeeft de info verstrekt te hebben?
Spuit elf, het gaat om de staatsgeheimen claim waar al die amerikaanse knotjeshipsters over blijven roepen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt wat tweets van Trump gemist? Die waarin hij toegeeft de info verstrekt te hebben?
Waarom zou die claim niet kloppen?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Spuit elf, het gaat om de staatsgeheimen claim waar al die amerikaanse knotjeshipsters over blijven roepen.
Echt wat de fuck is er mis met de journalisten in Nederland. Cursus begrijpend lezen?quote:Trump, in his tweets, never said he shared sensitive or classified information and never said he disclosed sources, methods or even locations. The president's defense lines up with the Monday statements of McMaster and Powell, both of whom were at the meeting with Trump, Lavrov and Kislyak.
"The president and the foreign minister reviewed a range of common threats to our two countries including threats to civil aviation," McMaster said. "At no time, at no time were intelligence sources or methods discussed and the president did not disclose any military operations that were not already publicly known."
He added: "I was in the room. It didn't happen."
Powell said Trump discussed "common threats" faced by Russia and the U.S.
http://www.foxnews.com/po(...)nfo-with-russia.html
Dat is leuk en aardig, maar Trump heeft niet alleen verteld dat ze bommen in laptops willen maken, maar ook de plek in het gebied van IS waar ze daarmee bezig zijn. Dat is bepaald geen informatie die bekend is bij het algemene publiek (want dat is, let op, een staatsgeheim) en belangrijker; daardoor is het mogelijk dat Rusland erachter komt waar Amerika zijn informatie vandaan haalt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:55 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
NWS / Trump lekt top secret informatie ... naar de Russen.
Daarom. Lekker elkaar naroepen om het roepen. Want Trump.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Echt ongelofelijk, de Nederlandse media. Moet je de Telegraaf zien.
Trump geeft delen geheime info toe: ’Ik wilde Russen helpen’
Terwijl:
[..]
Echt wat de fuck is er mis met de journalisten in Nederland. Cursus begrijpend lezen?Je kunt de tweet van Trump er gewoon bij pakken!
Dat staat nergens. Dat de president gerechtigd is die info te delen als hij wil maakt het geen greintje minder dom. Overigens was vrijwel meteen bekend dat de president dat mag als hij wil. Dat is echter het punt niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Geen. Staatsgeheime. Informatie. Lees die tweets zelf nog een keer.
De media wil dat mensen hen geld geeft, dus brengen ze nieuws op zo een manier dat het geld oplevert.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Terwijl:
[..]
Echt wat de fuck is er mis met de journalisten in Nederland. Cursus begrijpend lezen?Je kunt de tweet van Trump er gewoon bij pakken!
Trump is zijn presidentschap zo'n beetje begonnen met opscheppen over zijn overwinning terwijl hij voor een monument stond waar gevallen CIA agenten worden herdacht. Hij heeft uit het niets Comey ontslagen terwijl deze een onderzoek naar Trump's campagne leidde.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 07:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het kan uit de lucht zijn gegrepen maar ik denk zelf dat Trump flink word tegengewerkt door mensen die aangesteld zijn door de vorige president.
Ik heb nog nooit zoveel verhalen gezien van anonieme bronnen omtremt het witte huis. The swamp waar Trump het over had is nog lang niet drooggelegd.
Dat staat helemaal niet in het artikel in de OP dus waar je dat op baseert weet ik niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig, maar Trump heeft niet alleen verteld dat ze bommen in laptops willen maken, maar ook de plek in het gebied van IS waar ze daarmee bezig zijn. Dat is bepaald geen informatie die bekend is bij het algemene publiek (want dat is, let op, een staatsgeheim) en belangrijker; daardoor is het mogelijk dat Rusland erachter komt waar Amerika zijn informatie vandaan haalt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Terwijl:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat staat helemaal niet in het artikel in de OP dus waar je dat op baseert weet ik niet.
Staat er gewoon in hoor.quote:Most alarmingly, officials said, Trump revealed the city in the Islamic State’s territory where the U.S. intelligence partner detected the threat.
The Post is withholding most plot details, including the name of the city, at the urging of officials who warned that revealing them would jeopardize important intelligence capabilities.
The identification of the location was seen as particularly problematic, officials said, because Russia could use that detail to help identify the U.S. ally or intelligence capability involved. Officials said the capability could be useful for other purposes, possibly providing intelligence on Russia’s presence in Syria. Moscow would be keenly interested in identifying that source and perhaps disrupting it.
Ugh, op mobiel leek het artikel al afgelopen, staat er nog een heel stuk onderquote:
'Perhaps disturbing it', wel goed lezen. Het is een mogelijkheid. Dat lijkt me logische conclusie.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ugh, op mobiel leek het artikel al afgelopen, staat er nog een heel stuk onder
Hoop aannames ook wel. "Nu gaan de Russen deze spion verstoren in zijn werk" ...
Een aanname dus ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Perhaps disturbing it', wel goed lezen. Het is een mogelijkheid. Dat lijkt me logische conclusie.
Het is geen aanname dat de Russen kunnen kutten als ze zouden willen.quote:
Is elke conclusie van 'dit zou kunnen gebeuren' een aanname? Nee, want dit is echt iets dat zou kunnen gebeuren.quote:
Ha, we gaan weer draaien van 'dit is niet gebeurd fake news media' naar 'dit is niet belangrijk fake news media'.quote:Maar goed. Storm in glas water dus.
Trump doet iets, de media roepen moord en brand, Trump zijn staff en hij reageren hier heel onhandig op.
En morgen is het woensdag.
Ik vind het inderdaad nonnieuws ja. Maak me meer zorgen over de formatie in Nederland dan wat iemand wel of niet op welke manier gezegd heeft overzees.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
Ha, we gaan weer draaien van 'dit is niet gebeurd fake news media' naar 'dit is niet belangrijk fake news media'.
Ja, zeg dat dan meteen joh, in plaats van 'dit is heus niet waar!!'.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad nonnieuws ja. Maak me meer zorgen over de formatie in Nederland dan wat iemand wel of niet op welke manier gezegd heeft overzees.
Waarom spendeer je dan tijd aan het discussiëren over dit non-nieuws en niet aan de mislukte formatie? De mislukte formatie is toch veel belangrijker?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad nonnieuws ja. Maak me meer zorgen over de formatie in Nederland dan wat iemand wel of niet op welke manier gezegd heeft overzees.
Mooi staaltje fake news, want dit zijn de laatste 4 zinnen:quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:36 schreef raptorix het volgende:
Mooi stukje fake news van nu.nl heel stuk over geheime informatie die gelekt is, en 4 zinnen voor einde: de president mag informatie afgeven aan anderen. Man man man.
quote:De band tussen Trump en Rusland is omstreden. Russische hackers hebben zich mogelijk bemoeid met de Amerikaanse presidentsverkiezingen, waardoor de uitslag in het voordeel van Trump kan zijn beïnvloed. Contacten tussen leden van het campagneteam met de Russische geheime dienst doen vermoeden dat Trump hiervoor de opdracht gaf.
Het hoofd van de FBI James Comey die het onderzoek leidde naar de mogelijke banden tussen Trump en Rusland, werd vorige week door de president ontslagen.
Multi-tasken. Of kun jij maar 1 onderwerp tegelijk verwerken?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:36 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Waarom spendeer je dan tijd aan het discussiëren over dit non-nieuws en niet aan de mislukte formatie? De mislukte formatie is toch veel belangrijker?
En? Wat heb je nu te zeggen?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit. Zelden zo'n haatcampagne in de media gezien die klakkeloos wordt overgenomen.
Maar waarom zei je dan eerst dat het nieuwbericht een leugen zou zijn en niet waar was?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad nonnieuws ja.
Omdat ik op mobiel niet had gezien dat er nog een heel stuk onder stondquote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar waarom zei je dan eerst dat het nieuwbericht een leugen zou zijn en niet waar was?
Ik vind het nogal (pun not intended) opgeblazen worden ja. Zoals bij heel veel Trump nieuws. En daarom reageerde ik. Ben een beetje Trump-nieuws moe.quote:Als het verder prima is als een president heel nonchalant met Classified Informatie omgaat en dit bv doorverteld aan russische politici, zouden toch zijn tegenstanders er nooit over hoeven te gaan liegen?
het komt een beetje over alsof je opeens je ogen sluit voor het bericht nu je doorhebt dat het eigenlijk gewoon klopt en het dus wel een bepaalde handeling van trump is waar juist zn fans nog heel hard ver 'Lock her up' liepen te roepen toen ze daarvan Hillary beschuldigden...
Het komt op mij over als een beetje dubbele moraal... van de ene persoon vanalles roepen, maar bij de ander er niks verkeerds aan vinden, en het onder de tafel schuiven als 'onbelangrijk'.
Misschen op basis van het simplistische idee dat de ene persoon 'goed' is en de 'ander' slecht (Politici zijn echter altijd slecht, maar hun slechte kanten kunnen erg gevaarlijk worden als ze de regels gaan vertreden en hun macht ook misbruiken en zeker als hun politieke fans dat gaan 'goedkeuren')
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:03:36As President I wanted to share with Russia (at an openly scheduled W.H. meeting) which I have the absolute right to do, facts pertaining.... reageer retweet
Het mag, dus kan het geen kwaad dat hij het heeft gedaan. Prima redenatie.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:54 schreef raptorix het volgende:
Het is toch heel simpel, een president heeft het autorisatie niveau om alle mogelijke informatie te delen, maar de extreem linkse media noemen dit "lekken". Man man man ben ik even blij dat Donald president is geworden omdat hij tenminste onafhankelijk is.
Rusland is een bevriende natie, dus zo bijzonder is het niet om deze informatie te delen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het mag, dus kan het geen kwaad dat hij het heeft gedaan. Prima redenatie.
En daarmee gooit ie dus al zijn minions onder de bus die het afgelopen etmaal voor hem hebben lopen liegen dat ie niks gezegd heeft. Maakt dus duidelijk hoe betrouwbaar oficiele informtie is die uit het White House komt dezer dagen. Totaal onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:53 schreef Broomer het volgende:
Trump geeft gewoon zelf toe dat ie het gedaan heeft. Terwijl al zijn minions hard aan het ontkennen waren. Natuurlijk via een van zijn debiele tweets.
http://www.cnbc.com/2017/(...)ute-right-to-do.htmltwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:03:36As President I wanted to share with Russia (at an openly scheduled W.H. meeting) which I have the absolute right to do, facts pertaining.... reageer retweet
Goed dat je het zelf ook toegeeft. Ga je ook nog toegeven dat je er naast zat door dit allemaal fake news te noemen of blijf je jezelf voor de gek houden?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]Ja dat is inderdaad exact wat ik zeg ja.
Maakt dat het meteen een goed idee?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:54 schreef raptorix het volgende:
Het is toch heel simpel, een president heeft het autorisatie niveau om alle mogelijke informatie te delen
Onzin.quote:, maar de extreem linkse media noemen dit "lekken".
Waarom zegt het Witte Huis eerst dat het niet gebeurd was?quote:Man man man ben ik even blij dat Donald president is geworden omdat hij tenminste onafhankelijk is.
Waarom ontkent het Witte Huis eerst en roept Trump daarna dat hij het toch gedaan heeft?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Trump gaf geloof ik ook een seintje aan Rusland een uur voordat hij die Syrische basis ging bombarderen. Is dat ook lekken? Waarom was daar geen ophef over?
Een bevriende natie van wie? Niet van Amerika, aangezien die nog steeds druk bezig zijn met een onderzoek naar beïnvloeding van de eigen verkiezingen door deze vriendelijke buurman. Dat Trump af en toe mooi weer speelt doet niks af aan de tegenovergestelde belangen, zie ook Syrië.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rusland is een bevriende natie, dus zo bijzonder is het niet om deze informatie te delen.
Dus met die info van Trump had de Russische luchtmacht in Syrie de bommenfabriek kunnen bombarderen. Wat nu zinloos is omdat de pers heeft laten uitlekken dat men weet waar de bomfabriek staatquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig, maar Trump heeft niet alleen verteld dat ze bommen in laptops willen maken, maar ook de plek in het gebied van IS waar ze daarmee bezig zijn. Dat is bepaald geen informatie die bekend is bij het algemene publiek (want dat is, let op, een staatsgeheim) en belangrijker; daardoor is het mogelijk dat Rusland erachter komt waar Amerika zijn informatie vandaan haalt.
Dat had Amerika ook zelf kunnen doen als dat de bedoeling was natuurlijk, maar bedankt dat je het punt weer mist.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dus met die info van Trump had de Russische luchtmacht in Syrie de bommenfabriek kunnen bombarderen. Wat nu zinloos is omdat de pers heeft laten uitlekken dat men weet waar de bomfabriek staat
Uh huh.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dus met die info van Trump had de Russische luchtmacht in Syrie de bommenfabriek kunnen bombarderen. Wat nu zinloos is omdat de pers heeft laten uitlekken dat men weet waar de bomfabriek staat
Daar was wel ophef over. Met name omdat de VS en Rusland aan verschillende kanten staan in dat conflict.En Rusland Assad kon waarschuwen en dat wellicht ook gedaan heeft.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Trump gaf geloof ik ook een seintje aan Rusland een uur voordat hij die Syrische basis ging bombarderen. Is dat ook lekken? Waarom was daar geen ophef over?
Ik weet niet wat hij ontkend heeft en wat hij "gelekt" heeft. Dit is onderhand de 30ste keer dat hij beschuldigd wordt van samenzwering met de Russen. Mijn behoefte om me te verdiepen in al die sprookjes van de propagandamedia heeft het nulpunt bereikt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom ontkent het Witte Huis eerst en roept Trump daarna dat hij het toch gedaan heeft?
Het fake news is dat de usual fake news media (WaPo, NYT, CNN etc) net doen alsof Trump de codes voor de kernraketten en Hillary's geheime mailbox aan de Russen heeft overhandigd, terwijl men gewoon classified informatie op regeringsniveau heeft gedeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uh huh.
Is het nog steeds fake news? Heeft de media nog steeds alles verzonnen? Is het normaal dat het Witte Huis eerst in alle toonaarden ontkent en dat Trump daarna gewoon toegeeft wat gezegd te hebben?
Het is dan ook een compleet verzinsel. Dat men daar uberhaupt onderzoek naar doet van overheidsgeldquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij ontkent heeft en wat hij "gelekt" heeft. Dit is onderhand de 30ste keer dat hij beschuldigd wordt van samenzwering met de Russen. Mijn behoefte om me te verdiepen in al die sprookjes van de propagandamedia heeft het nulpunt bereikt.
aha, gewoon wat classified informatie...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het fake news is dat de usual fake news media (WaPo, NYT, CNN etc) net doen alsof Trump de codes voor de kernraketten en Hillary's geheime mailbox aan de Russen heeft overhandigd, terwijl men gewoon classified informatie op regeringsniveau heeft gedeeld.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:36 schreef RM-rf het volgende:
erkende vjanden van de VS als Iran en Assad-Syrie
Daarbij waarom krijgt Rusland wel deze informatie en wij of Duitsland niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rusland is een bevriende natie, dus zo bijzonder is het niet om deze informatie te delen.
Gewoon?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
gewoon classified informatie op regeringsniveau heeft gedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |