Spuit elf, het gaat om de staatsgeheimen claim waar al die amerikaanse knotjeshipsters over blijven roepen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt wat tweets van Trump gemist? Die waarin hij toegeeft de info verstrekt te hebben?
Waarom zou die claim niet kloppen?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Spuit elf, het gaat om de staatsgeheimen claim waar al die amerikaanse knotjeshipsters over blijven roepen.
Echt wat de fuck is er mis met de journalisten in Nederland. Cursus begrijpend lezen?quote:Trump, in his tweets, never said he shared sensitive or classified information and never said he disclosed sources, methods or even locations. The president's defense lines up with the Monday statements of McMaster and Powell, both of whom were at the meeting with Trump, Lavrov and Kislyak.
"The president and the foreign minister reviewed a range of common threats to our two countries including threats to civil aviation," McMaster said. "At no time, at no time were intelligence sources or methods discussed and the president did not disclose any military operations that were not already publicly known."
He added: "I was in the room. It didn't happen."
Powell said Trump discussed "common threats" faced by Russia and the U.S.
http://www.foxnews.com/po(...)nfo-with-russia.html
Dat is leuk en aardig, maar Trump heeft niet alleen verteld dat ze bommen in laptops willen maken, maar ook de plek in het gebied van IS waar ze daarmee bezig zijn. Dat is bepaald geen informatie die bekend is bij het algemene publiek (want dat is, let op, een staatsgeheim) en belangrijker; daardoor is het mogelijk dat Rusland erachter komt waar Amerika zijn informatie vandaan haalt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:55 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
NWS / Trump lekt top secret informatie ... naar de Russen.
Daarom. Lekker elkaar naroepen om het roepen. Want Trump.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Echt ongelofelijk, de Nederlandse media. Moet je de Telegraaf zien.
Trump geeft delen geheime info toe: ’Ik wilde Russen helpen’
Terwijl:
[..]
Echt wat de fuck is er mis met de journalisten in Nederland. Cursus begrijpend lezen?Je kunt de tweet van Trump er gewoon bij pakken!
Dat staat nergens. Dat de president gerechtigd is die info te delen als hij wil maakt het geen greintje minder dom. Overigens was vrijwel meteen bekend dat de president dat mag als hij wil. Dat is echter het punt niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Geen. Staatsgeheime. Informatie. Lees die tweets zelf nog een keer.
De media wil dat mensen hen geld geeft, dus brengen ze nieuws op zo een manier dat het geld oplevert.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Terwijl:
[..]
Echt wat de fuck is er mis met de journalisten in Nederland. Cursus begrijpend lezen?Je kunt de tweet van Trump er gewoon bij pakken!
Trump is zijn presidentschap zo'n beetje begonnen met opscheppen over zijn overwinning terwijl hij voor een monument stond waar gevallen CIA agenten worden herdacht. Hij heeft uit het niets Comey ontslagen terwijl deze een onderzoek naar Trump's campagne leidde.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 07:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het kan uit de lucht zijn gegrepen maar ik denk zelf dat Trump flink word tegengewerkt door mensen die aangesteld zijn door de vorige president.
Ik heb nog nooit zoveel verhalen gezien van anonieme bronnen omtremt het witte huis. The swamp waar Trump het over had is nog lang niet drooggelegd.
Dat staat helemaal niet in het artikel in de OP dus waar je dat op baseert weet ik niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig, maar Trump heeft niet alleen verteld dat ze bommen in laptops willen maken, maar ook de plek in het gebied van IS waar ze daarmee bezig zijn. Dat is bepaald geen informatie die bekend is bij het algemene publiek (want dat is, let op, een staatsgeheim) en belangrijker; daardoor is het mogelijk dat Rusland erachter komt waar Amerika zijn informatie vandaan haalt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Terwijl:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat staat helemaal niet in het artikel in de OP dus waar je dat op baseert weet ik niet.
Staat er gewoon in hoor.quote:Most alarmingly, officials said, Trump revealed the city in the Islamic State’s territory where the U.S. intelligence partner detected the threat.
The Post is withholding most plot details, including the name of the city, at the urging of officials who warned that revealing them would jeopardize important intelligence capabilities.
The identification of the location was seen as particularly problematic, officials said, because Russia could use that detail to help identify the U.S. ally or intelligence capability involved. Officials said the capability could be useful for other purposes, possibly providing intelligence on Russia’s presence in Syria. Moscow would be keenly interested in identifying that source and perhaps disrupting it.
Ugh, op mobiel leek het artikel al afgelopen, staat er nog een heel stuk onderquote:
'Perhaps disturbing it', wel goed lezen. Het is een mogelijkheid. Dat lijkt me logische conclusie.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ugh, op mobiel leek het artikel al afgelopen, staat er nog een heel stuk onder
Hoop aannames ook wel. "Nu gaan de Russen deze spion verstoren in zijn werk" ...
Een aanname dus ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Perhaps disturbing it', wel goed lezen. Het is een mogelijkheid. Dat lijkt me logische conclusie.
Het is geen aanname dat de Russen kunnen kutten als ze zouden willen.quote:
Is elke conclusie van 'dit zou kunnen gebeuren' een aanname? Nee, want dit is echt iets dat zou kunnen gebeuren.quote:
Ha, we gaan weer draaien van 'dit is niet gebeurd fake news media' naar 'dit is niet belangrijk fake news media'.quote:Maar goed. Storm in glas water dus.
Trump doet iets, de media roepen moord en brand, Trump zijn staff en hij reageren hier heel onhandig op.
En morgen is het woensdag.
Ik vind het inderdaad nonnieuws ja. Maak me meer zorgen over de formatie in Nederland dan wat iemand wel of niet op welke manier gezegd heeft overzees.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
Ha, we gaan weer draaien van 'dit is niet gebeurd fake news media' naar 'dit is niet belangrijk fake news media'.
Ja, zeg dat dan meteen joh, in plaats van 'dit is heus niet waar!!'.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad nonnieuws ja. Maak me meer zorgen over de formatie in Nederland dan wat iemand wel of niet op welke manier gezegd heeft overzees.
Waarom spendeer je dan tijd aan het discussiëren over dit non-nieuws en niet aan de mislukte formatie? De mislukte formatie is toch veel belangrijker?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad nonnieuws ja. Maak me meer zorgen over de formatie in Nederland dan wat iemand wel of niet op welke manier gezegd heeft overzees.
Mooi staaltje fake news, want dit zijn de laatste 4 zinnen:quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:36 schreef raptorix het volgende:
Mooi stukje fake news van nu.nl heel stuk over geheime informatie die gelekt is, en 4 zinnen voor einde: de president mag informatie afgeven aan anderen. Man man man.
quote:De band tussen Trump en Rusland is omstreden. Russische hackers hebben zich mogelijk bemoeid met de Amerikaanse presidentsverkiezingen, waardoor de uitslag in het voordeel van Trump kan zijn beïnvloed. Contacten tussen leden van het campagneteam met de Russische geheime dienst doen vermoeden dat Trump hiervoor de opdracht gaf.
Het hoofd van de FBI James Comey die het onderzoek leidde naar de mogelijke banden tussen Trump en Rusland, werd vorige week door de president ontslagen.
Multi-tasken. Of kun jij maar 1 onderwerp tegelijk verwerken?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:36 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Waarom spendeer je dan tijd aan het discussiëren over dit non-nieuws en niet aan de mislukte formatie? De mislukte formatie is toch veel belangrijker?
En? Wat heb je nu te zeggen?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit. Zelden zo'n haatcampagne in de media gezien die klakkeloos wordt overgenomen.
Maar waarom zei je dan eerst dat het nieuwbericht een leugen zou zijn en niet waar was?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad nonnieuws ja.
Omdat ik op mobiel niet had gezien dat er nog een heel stuk onder stondquote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar waarom zei je dan eerst dat het nieuwbericht een leugen zou zijn en niet waar was?
Ik vind het nogal (pun not intended) opgeblazen worden ja. Zoals bij heel veel Trump nieuws. En daarom reageerde ik. Ben een beetje Trump-nieuws moe.quote:Als het verder prima is als een president heel nonchalant met Classified Informatie omgaat en dit bv doorverteld aan russische politici, zouden toch zijn tegenstanders er nooit over hoeven te gaan liegen?
het komt een beetje over alsof je opeens je ogen sluit voor het bericht nu je doorhebt dat het eigenlijk gewoon klopt en het dus wel een bepaalde handeling van trump is waar juist zn fans nog heel hard ver 'Lock her up' liepen te roepen toen ze daarvan Hillary beschuldigden...
Het komt op mij over als een beetje dubbele moraal... van de ene persoon vanalles roepen, maar bij de ander er niks verkeerds aan vinden, en het onder de tafel schuiven als 'onbelangrijk'.
Misschen op basis van het simplistische idee dat de ene persoon 'goed' is en de 'ander' slecht (Politici zijn echter altijd slecht, maar hun slechte kanten kunnen erg gevaarlijk worden als ze de regels gaan vertreden en hun macht ook misbruiken en zeker als hun politieke fans dat gaan 'goedkeuren')
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:03:36As President I wanted to share with Russia (at an openly scheduled W.H. meeting) which I have the absolute right to do, facts pertaining.... reageer retweet
Het mag, dus kan het geen kwaad dat hij het heeft gedaan. Prima redenatie.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:54 schreef raptorix het volgende:
Het is toch heel simpel, een president heeft het autorisatie niveau om alle mogelijke informatie te delen, maar de extreem linkse media noemen dit "lekken". Man man man ben ik even blij dat Donald president is geworden omdat hij tenminste onafhankelijk is.
Rusland is een bevriende natie, dus zo bijzonder is het niet om deze informatie te delen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het mag, dus kan het geen kwaad dat hij het heeft gedaan. Prima redenatie.
En daarmee gooit ie dus al zijn minions onder de bus die het afgelopen etmaal voor hem hebben lopen liegen dat ie niks gezegd heeft. Maakt dus duidelijk hoe betrouwbaar oficiele informtie is die uit het White House komt dezer dagen. Totaal onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:53 schreef Broomer het volgende:
Trump geeft gewoon zelf toe dat ie het gedaan heeft. Terwijl al zijn minions hard aan het ontkennen waren. Natuurlijk via een van zijn debiele tweets.
http://www.cnbc.com/2017/(...)ute-right-to-do.htmltwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:03:36As President I wanted to share with Russia (at an openly scheduled W.H. meeting) which I have the absolute right to do, facts pertaining.... reageer retweet
Goed dat je het zelf ook toegeeft. Ga je ook nog toegeven dat je er naast zat door dit allemaal fake news te noemen of blijf je jezelf voor de gek houden?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]Ja dat is inderdaad exact wat ik zeg ja.
Maakt dat het meteen een goed idee?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:54 schreef raptorix het volgende:
Het is toch heel simpel, een president heeft het autorisatie niveau om alle mogelijke informatie te delen
Onzin.quote:, maar de extreem linkse media noemen dit "lekken".
Waarom zegt het Witte Huis eerst dat het niet gebeurd was?quote:Man man man ben ik even blij dat Donald president is geworden omdat hij tenminste onafhankelijk is.
Waarom ontkent het Witte Huis eerst en roept Trump daarna dat hij het toch gedaan heeft?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Trump gaf geloof ik ook een seintje aan Rusland een uur voordat hij die Syrische basis ging bombarderen. Is dat ook lekken? Waarom was daar geen ophef over?
Een bevriende natie van wie? Niet van Amerika, aangezien die nog steeds druk bezig zijn met een onderzoek naar beïnvloeding van de eigen verkiezingen door deze vriendelijke buurman. Dat Trump af en toe mooi weer speelt doet niks af aan de tegenovergestelde belangen, zie ook Syrië.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rusland is een bevriende natie, dus zo bijzonder is het niet om deze informatie te delen.
Dus met die info van Trump had de Russische luchtmacht in Syrie de bommenfabriek kunnen bombarderen. Wat nu zinloos is omdat de pers heeft laten uitlekken dat men weet waar de bomfabriek staatquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig, maar Trump heeft niet alleen verteld dat ze bommen in laptops willen maken, maar ook de plek in het gebied van IS waar ze daarmee bezig zijn. Dat is bepaald geen informatie die bekend is bij het algemene publiek (want dat is, let op, een staatsgeheim) en belangrijker; daardoor is het mogelijk dat Rusland erachter komt waar Amerika zijn informatie vandaan haalt.
Dat had Amerika ook zelf kunnen doen als dat de bedoeling was natuurlijk, maar bedankt dat je het punt weer mist.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dus met die info van Trump had de Russische luchtmacht in Syrie de bommenfabriek kunnen bombarderen. Wat nu zinloos is omdat de pers heeft laten uitlekken dat men weet waar de bomfabriek staat
Uh huh.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dus met die info van Trump had de Russische luchtmacht in Syrie de bommenfabriek kunnen bombarderen. Wat nu zinloos is omdat de pers heeft laten uitlekken dat men weet waar de bomfabriek staat
Daar was wel ophef over. Met name omdat de VS en Rusland aan verschillende kanten staan in dat conflict.En Rusland Assad kon waarschuwen en dat wellicht ook gedaan heeft.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Trump gaf geloof ik ook een seintje aan Rusland een uur voordat hij die Syrische basis ging bombarderen. Is dat ook lekken? Waarom was daar geen ophef over?
Ik weet niet wat hij ontkend heeft en wat hij "gelekt" heeft. Dit is onderhand de 30ste keer dat hij beschuldigd wordt van samenzwering met de Russen. Mijn behoefte om me te verdiepen in al die sprookjes van de propagandamedia heeft het nulpunt bereikt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom ontkent het Witte Huis eerst en roept Trump daarna dat hij het toch gedaan heeft?
Het fake news is dat de usual fake news media (WaPo, NYT, CNN etc) net doen alsof Trump de codes voor de kernraketten en Hillary's geheime mailbox aan de Russen heeft overhandigd, terwijl men gewoon classified informatie op regeringsniveau heeft gedeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uh huh.
Is het nog steeds fake news? Heeft de media nog steeds alles verzonnen? Is het normaal dat het Witte Huis eerst in alle toonaarden ontkent en dat Trump daarna gewoon toegeeft wat gezegd te hebben?
Het is dan ook een compleet verzinsel. Dat men daar uberhaupt onderzoek naar doet van overheidsgeldquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij ontkent heeft en wat hij "gelekt" heeft. Dit is onderhand de 30ste keer dat hij beschuldigd wordt van samenzwering met de Russen. Mijn behoefte om me te verdiepen in al die sprookjes van de propagandamedia heeft het nulpunt bereikt.
aha, gewoon wat classified informatie...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het fake news is dat de usual fake news media (WaPo, NYT, CNN etc) net doen alsof Trump de codes voor de kernraketten en Hillary's geheime mailbox aan de Russen heeft overhandigd, terwijl men gewoon classified informatie op regeringsniveau heeft gedeeld.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:36 schreef RM-rf het volgende:
erkende vjanden van de VS als Iran en Assad-Syrie
Daarbij waarom krijgt Rusland wel deze informatie en wij of Duitsland niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rusland is een bevriende natie, dus zo bijzonder is het niet om deze informatie te delen.
Gewoon?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
gewoon classified informatie op regeringsniveau heeft gedeeld.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De Slavische gemeenschap viel toch onder de Oostbloklanden, en daarmee het Warschaupact, De invloed van het oude Sovjet Unie is daar nog steeds enorm.
Ja, zoals ze wel vaker informatie delen over terrorisme.quote:
Wie zegt dat wij en Duitsland die niet krijgen?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Weten de Trump fans dit nog?
[ afbeelding ]
Of zijn ze net zo dement als hun GBL
[..]
Daarbij waarom krijgt Rusland wel deze informatie en wij of Duitsland niet?
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja, zoals ze wel vaker informatie delen over terrorisme.
quote:The information the president relayed had been provided by a U.S. partner through an intelligence-sharing arrangement considered so sensitive that details have been withheld from allies and tightly restricted even within the U.S. government, officials said.
Trump snapt dat soort dingen misschien niet. Of men zegt het wel tegen hem, maar dan denkt hij het zelf weer beter te weten enzo.quote:
Genoeg Trump tards hier op Fok! idd.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:27 schreef Barbusse het volgende:
Ongelooflijk hoe sommigen hier deze actie van Trump kunnen verdedigen
Ik kan er werkelijk niet bij. Hoe kan je zo'n plaat voor je kop hebben?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:27 schreef Barbusse het volgende:
Ongelooflijk hoe sommigen hier deze actie van Trump kunnen verdedigen
Huh? Dit gaat over Trump die zijn mond over geheimen niet kan houden omdat ie nogal een neiging heeft op te scheppen.quote:
Zet dat dan in OP.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:54 schreef Broomer het volgende:
[..]
Huh? Dit gaat over Trump die zijn mond over geheimen niet kan houden omdat ie nogal een neiging heeft op te scheppen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:58 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Zet dat dan in OP.
En wat is daar slecht aan? Misschien is het onderdeel van een geniaal plan.
welk geniaal planquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:58 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Zet dat dan in OP.
En wat is daar slecht aan? Misschien is het onderdeel van een geniaal plan.
Wie weet.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:04 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Wie weet.
Onderschatting lijkt mij Trump zijn kracht. Hij is er immers zelfs president mee geworden.
Nope. Ze beschrijven gewoon wat Trump gezegd heeft. Door hemzelf bevestigd.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het fake news is dat de usual fake news media (WaPo, NYT, CNN etc) net doen alsof Trump de codes voor de kernraketten en Hillary's geheime mailbox aan de Russen heeft overhandigd,
Dat is dus niet gewoon. Daarom is het nieuws. Duh.quote:terwijl men gewoon classified informatie op regeringsniveau heeft gedeeld.
Je verdiept je sowieso nooit ergens in dus dat is geen verrassing.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij ontkend heeft en wat hij "gelekt" heeft. Dit is onderhand de 30ste keer dat hij beschuldigd wordt van samenzwering met de Russen. Mijn behoefte om me te verdiepen in al die sprookjes van de propagandamedia heeft het nulpunt bereikt.
Als ik geïnteresseerd was in samenzweringsverhalen dat had ik wel in BNW gepost. Dit is de tigste keer dat de MSM met fake news komt. Ik wens je veel plezier ermee, zolang het duurt, maar ik voorspel je nu al dat ook dit weer als een nachtkaarsje uitgaat.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je verdiept je sowieso nooit ergens in dus dat is geen verrassing.
Maar dit is natuurlijk heel doorzichtig, want als je ook maar een beetje op let zou je moeten toegeven dat je grote held weer een enorme blunder gemaakt heeft. En dat kan natuurlijk niet he, je moet wel in je droomwereldje blijven leven.
Zoals ik al zei, je eigen droomwereldje.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ik geïnteresseerd was in samenzweringsverhalen dat had ik wel in BNW gepost. Dit is de tigste keer dat MSM met fake news komen. Ik wens je veel plezier ermee, zolang het duurt, maar ik voorspel je nu al dat ook dit weer als een nachtkaarsje uitgaat.
Heeft Trump toegegeven dat hij samenzweert met de Ruskies? Dat hij een dubbelspion is die vooral de Russische belangen behartigt. Heeft Trump toegegeven dat het voor hem Russia First is?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je eigen droomwereldje.
Trump heeft het zelf toegegeven, oetlul.
Je noemt het net fake news. Dat is het niet. Omdat Trump het zelf toegeeft.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heeft Trump toegegeven dat hij samenzweert met de Ruskies? Dat hij een dubbelspion is die vooral de Russische belangen behartigt. Heeft Trump toegegeven dat het voor hem Russia First is?Zodra dat het geval is dan mag je me een seintje geven, dan wil ik er wel ff naar kijken.
Ja, ja. De vorige 100 complottheorieën van de MSM betreffende Russische samenzweringen waren een foutje maar nu is het echt, echt, echt waar.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je noemt het net fake news. Dat is het niet. Omdat Trump het zelf toegeeft.
De 'MSM' heeft gewoon gelijk in deze kwestie.
Trump is een complete idioot die ook dit weer volledig verpest heeft.
Trek je hoofd eens uit je aars.
Idioot.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ja. De vorige 100 complottheorieën van de MSM betreffende Russische samenzweringen waren een foutje maar nu is het echt, echt, echt waar.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:53 schreef Broomer het volgende:
Trump geeft gewoon zelf toe dat ie het gedaan heeft. Terwijl al zijn minions hard aan het ontkennen waren. Natuurlijk via een van zijn debiele tweets.
http://www.cnbc.com/2017/(...)ute-right-to-do.htmltwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:03:36As President I wanted to share with Russia (at an openly scheduled W.H. meeting) which I have the absolute right to do, facts pertaining.... reageer retweet
" Fake News"quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ik geïnteresseerd was in samenzweringsverhalen dat had ik wel in BNW gepost. Dit is de tigste keer dat de MSM met fake news komt. Ik wens je veel plezier ermee, zolang het duurt, maar ik voorspel je nu al dat ook dit weer als een nachtkaarsje uitgaat.
Braindead het staat er gewoon. Lees die post van Fir3fly, verdiep je erin. Wees een beetje intellectueel oprecht. Toegeven dat je ongelijk hebt hoort daarbij.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ja. De vorige 100 complottheorieën van de MSM betreffende Russische samenzweringen waren een foutje maar nu is het echt, echt, echt waar.
Al wat ik zeg is dat degene die dit heeft gelekt naar alle waarschijnlijkheid niet is aangesteld door Obama.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus die anonieme bron heeft het beste voor met deze president?
Ik denk dat ie het trouwens het beste voor heeft met het land, niet zozeer met de president. Dat is dan ook de juiste instelling. Landsbelang voor partijbelang.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Al wat ik zeg is dat degene die dit heeft gelekt naar alle waarschijnlijkheid niet is aangesteld door Obama.
Of hij het beste voor heeft met de president weet ik verder niet, we weten immers niet eens wie de bron is.
Omdat putin niet te vertrouwen is. De koude oorlog leeft nog steeds.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Als Trump iets aan de Russen wil vertellen, dan doet hij dat gewoon. Hoezo incompetent?![]()
Het wordt hoog tijd dat de USA en Rusland nauwer gaan samenwerken en een oplossing voor de oorlog in Syrië zoeken.
Goeie post. Waar staat ie? Reddit?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:14 schreef Steef121 het volgende:
Trump... kraakte eerst clinton af omdat ze classified info lekte, en nu doet meneer het zelf.
Voor alle trumpfans deze comment die ik voorbij zag komen:
1. He said he wouldn’t bomb Syria. You bought it. Then he bombed Syria.
2. He said he’d build a wall along the border with Mexico. You bought it. Now his secretary of homeland security says “It’s unlikely that we will build a wall.”
3. He said he’d clean the Washington swamp. You bought it. Then he brought into his administration more billionaires, CEOs, and Wall Street moguls than in any administration in history, to make laws that will enrich their businesses.
4. He said he’d repeal Obamacare and replace it with something “wonderful.” You bought it. Then he didn’t.
5. He said he’d use his business experience to whip the White House into shape. You bought it. Then he created the most chaotic, dysfunctional, back-stabbing White House in modern history, in which no one is in charge.
6. He said he’d release his tax returns, eventually. You bought it. He hasn’t, and says he never will.
7. He said he’d divest himself from his financial empire, to avoid any conflicts of interest. You bought it. He remains heavily involved in his businesses, makes money off of foreign dignitaries staying at his Washington hotel, gets China to give the Trump brand trademark and copyright rights, manipulates the stock market on a daily basis, and has more conflicts of interest than can even be counted.
8. He said Clinton was in the pockets of Goldman Sachs, and would do whatever they said. You bought it. Then he put half a dozen Goldman Sachs executives in positions of power in his administration.
9. He said he’d surround himself with all the best and smartest people. You bought it. Then he put Betsy DeVos, opponent of public education, in charge of education; Jeff Sessions, opponent of the Voting Rights Act, in charge of voting rights; Ben Carson, opponent of the Fair Housing Act, in charge of fair housing; Scott Pruitt, climate change denier, in charge of the Environmental Protection Agency; and Russian quisling Rex Tillerson as Secretary of State.
10. He said he’d faithfully execute the law. You bought it. Then he said his predecessor, Barack Obama, spied on him, without any evidence of Obama ever doing so, in order to divert attention from the FBI’s investigation into collusion between his campaign and Russian operatives to win the election.
11. He said he knew more about strategy and terrorism than the generals did. You bought it. Then he green lighted a disastrous raid in Yemen- even though his generals said it would be a terrible idea. This raid resulted in the deaths of a Navy SEAL, an 8-year old American girl, and numerous civilians. The actual target of the raid escaped, and no useful intel was gained
12. He called Barack Obama “the vacationer-in-Chief” and accused him of playing more rounds of golf than Tiger Woods. He promised to never be the kind of president who took cushy vacations on the taxpayer’s dime, not when there was so much important work to be done. You bought it. He has by now spent more taxpayer money on vacations than Obama did in the first 3 years of his presidency. Not to mention all the money taxpayers are spending protecting his family, including his two sons who travel all over the world on Trump business.
13. He called CNN, the Washington Post and the New York Times “fake news” and said they were his enemy. You bought it. Now he gets his information from Fox News, Breitbart, Gateway Pundit, and InfoWars.
Wat is nou het hele probleem? Trump heeft bepaalde informatie gedeeld met Rusland. Denk je dat Rutte nooit bepaalde informatie gedeeld heeft met de moffen of de Turken?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:51 schreef Broomer het volgende:
[..]
Braindead het staat er gewoon. Lees die post van Fir3fly, verdiep je erin. Wees een beetje intellectueel oprecht. Toegeven dat je ongelijk hebt hoort daarbij.
Stond ergens goed verborgen op Youtube, tussen alle onzin😋quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goeie post. Waar staat ie? Reddit?
Maar als Obama dit had gedaan, dan was het huis te klein.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat is nou het hele probleem? Trump heeft bepaalde informatie gedeeld met Rusland. Denk je dat Rutte nooit bepaalde informatie gedeeld heeft met de moffen of de Turken?
You dont drain the swamp, the swamp drains you; heb ik pas geleden gehoord.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 07:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het kan uit de lucht zijn gegrepen maar ik denk zelf dat Trump flink word tegengewerkt door mensen die aangesteld zijn door de vorige president.
Ik heb nog nooit zoveel verhalen gezien van anonieme bronnen omtremt het witte huis. The swamp waar Trump het over had is nog lang niet drooggelegd.
Lieg niet, trol.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Niet zo gek. Trumpje probeert met man en macht de vrije pers te vermoorden.
Vrij logisch dat hier een reactie op volgt.
En wie is wel te vertrouwen dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat putin niet te vertrouwen is. De koude oorlog leeft nog steeds.
Trump, in dat hij alles doet om er zelf beter van te wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:26 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En wie is wel te vertrouwen dan?
Alles beter dan Hillary.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:14 schreef Steef121 het volgende:
Trump... kraakte eerst clinton af omdat ze classified info lekte, en nu doet meneer het zelf.
Voor alle trumpfans deze comment die ik voorbij zag komen:
1. He said he wouldn’t bomb Syria. You bought it. Then he bombed Syria.
2. He said he’d build a wall along the border with Mexico. You bought it. Now his secretary of homeland security says “It’s unlikely that we will build a wall.”
3. He said he’d clean the Washington swamp. You bought it. Then he brought into his administration more billionaires, CEOs, and Wall Street moguls than in any administration in history, to make laws that will enrich their businesses.
4. He said he’d repeal Obamacare and replace it with something “wonderful.” You bought it. Then he didn’t.
5. He said he’d use his business experience to whip the White House into shape. You bought it. Then he created the most chaotic, dysfunctional, back-stabbing White House in modern history, in which no one is in charge.
6. He said he’d release his tax returns, eventually. You bought it. He hasn’t, and says he never will.
7. He said he’d divest himself from his financial empire, to avoid any conflicts of interest. You bought it. He remains heavily involved in his businesses, makes money off of foreign dignitaries staying at his Washington hotel, gets China to give the Trump brand trademark and copyright rights, manipulates the stock market on a daily basis, and has more conflicts of interest than can even be counted.
8. He said Clinton was in the pockets of Goldman Sachs, and would do whatever they said. You bought it. Then he put half a dozen Goldman Sachs executives in positions of power in his administration.
9. He said he’d surround himself with all the best and smartest people. You bought it. Then he put Betsy DeVos, opponent of public education, in charge of education; Jeff Sessions, opponent of the Voting Rights Act, in charge of voting rights; Ben Carson, opponent of the Fair Housing Act, in charge of fair housing; Scott Pruitt, climate change denier, in charge of the Environmental Protection Agency; and Russian quisling Rex Tillerson as Secretary of State.
10. He said he’d faithfully execute the law. You bought it. Then he said his predecessor, Barack Obama, spied on him, without any evidence of Obama ever doing so, in order to divert attention from the FBI’s investigation into collusion between his campaign and Russian operatives to win the election.
11. He said he knew more about strategy and terrorism than the generals did. You bought it. Then he green lighted a disastrous raid in Yemen- even though his generals said it would be a terrible idea. This raid resulted in the deaths of a Navy SEAL, an 8-year old American girl, and numerous civilians. The actual target of the raid escaped, and no useful intel was gained
12. He called Barack Obama “the vacationer-in-Chief” and accused him of playing more rounds of golf than Tiger Woods. He promised to never be the kind of president who took cushy vacations on the taxpayer’s dime, not when there was so much important work to be done. You bought it. He has by now spent more taxpayer money on vacations than Obama did in the first 3 years of his presidency. Not to mention all the money taxpayers are spending protecting his family, including his two sons who travel all over the world on Trump business.
13. He called CNN, the Washington Post and the New York Times “fake news” and said they were his enemy. You bought it. Now he gets his information from Fox News, Breitbart, Gateway Pundit, and InfoWars.
Nederlandse Trump fanboys.. het blijft een bijzonder fenomeen.quote:
Trumpjankers (op een forum) in NL. Het blijft lachen. Mooiste vermaak is immers leedvermaakquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nederlandse Trump fanboys.. het blijft een bijzonder fenomeen.
Het probleem zou kunnen zijn dat er een agent/informatiebron wordt gecompromitteerd door dit soort acties.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat is nou het hele probleem? Trump heeft bepaalde informatie gedeeld met Rusland. Denk je dat Rutte nooit bepaalde informatie gedeeld heeft met de moffen of de Turken?
Je blijft een grappig mannetje.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik begrijp het wel. De globalisten zijn nog diep in rouw dat Clinton niet gekozen is. Clinton had tenminste een oorlog tegen de Russen in gang gezet zoals een goed globalist betaamt. De globalisten is verdomme een wereldoorlog door de neus geboord.En dan hebben ze nu ook een president die toenadering tot Rusland zoekt te verduren. Die in gesprek gaat met de Russen, die informatie deelt. The horror.
Een narcistische psychopaat met atoombommen lijkt ons zelfs in Nederland een niet al te best idee.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Trumpjankers (op een forum) in NL. Het blijft lachen. Mooiste vermaak is immers leedvermaak
Oh is dat de reden dat je Trump geweldig vindt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Trumpjankers (op een forum) in NL. Het blijft lachen. Mooiste vermaak is immers leedvermaak
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:48 schreef raptorix het volgende:
De extreem linkse pers vind weer prachtig om dit naar buiten te brengen, prachtig ze zullen staan te kneuteren van plezier. Als je afvraagt waarom dit soort kranten al jaren lang dalen in oplage, nou precies hierom, al dat gezeur dat dit oorzaak is door lezen op internet is onzin want dat zou betekenen dat alle bladen last van dalende oplages hebben. De reden is dat mensen nu zelf kunnen uitvinden dat dit soort kranten leven van verzonnen nieuws, en onder controle staan van extreem linkse partijen zoals de VVD en PVDA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |