SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja, zakte er vorig jaar niet iemand van 1 naar 2 door de jury?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Punten van het publiek komt Straks he dat is JURY
Trollen xDquote:
minimaal 450 teveelquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:57 schreef Deshain het volgende:
Die hebben allebei een chromosoom teveel neem ik aan?
quote:
In de zomer is het daar ook erg mooiquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:57 schreef KingRoland het volgende:
Allemaal op vakantie naar Oostenrijk wanneer het winter is
schandaligquote:
Het zou mij niks verbazen als dit alles doorgestoken kaart is en dat dit echt een complot is om ons deze 'dit is een goedmaker van Conchita'-gedachten te geven.quote:
Een invasie van mensen die er al 5000 jaar niet meer wonen en de boel weer overnemen?quote:
Gok van wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
We krijgen straks weer 42 idioten te zien?
Aktion T4 voor dat hele Songfestival.quote:
Ik tel meer users hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
We krijgen straks weer 42 idioten te zien?
Ik gok dat ze niet eens de finale hadden gehaaldquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duitsland haalde vorig jaar toch ook vreselijk weinig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |