Portugal. Of Italië. Of Bulgarije, of de Roemenen.quote:
Waarom zou je dat toch doen???quote:
Jezus wat een werk om dat allemaal in te voerenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
Poll: Op Wie heb jij gestemd????
• 1. Israël: Imri Ziv - I Feel Alive
• 2. Polen: Kasia Moś - Flashlight
• 3. Wit-Rusland: NAVI - Historyja majho ¸yccia
• 4. Oostenrijk: Nathan Trent - Running on Air
• 5. Armenië: Artsvik - Fly with Me
• 7. Moldavië: SunStroke Project - Hey, Mamma!
• 8. Hongarije: Joci Pápai - Origo
• 9. Italië: Francesco Gabbani - Occidentali's Karma
• 10. Denemarken: Anja Nissen - Where I Am
• 11. Portugal: Salvador Sobral - Amar pelos dois
• 12. Azerbeidzjan: Diana Hajiyeva - Skeletons
• 13. Kroatië: Jacques Houdek - My Friend
• 14. Australië: Isaiah - Don't Come Easy
• 15. Griekenland: Demy - This Is Love
• 16. Spanje: Manel Navarro - Do It for Your Lover
• 17. Noorwegen: JOWST ft. Aleksander Walmann - Grab the Moment
• 18. Verenigd-Koninkrijk: Lucie Jones - Never Give Up on You
• 19. Cyprus: Hovig - Gravity
• 20. Roemenië: Ilinca ft. Alex Florea - Yodel It!
• 21. Duitsland: Levina - Perfect Life
• 22. Oekraïne: O.Torvald - Time
• 23. België: Blanche - City Lights
• 24. Zweden: Robin Bengtsson - I Can't Go On
• 25. Bulgarije: Kristian Kostov - Beautiful Mess
• 26. Frankrijk: Alma - Requiem
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gewoon copy/paste-werk debielquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jezus wat een werk om dat allemaal in te voeren
Frankrijk moet jij stemmen, zij is het mooiste maar Roemenië is een leuk meisje meer voor mij. Jij mag die vrouw van Frankrijk hebbenquote:
Jodelen.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het slechtste nummer van het volledige Songfestival
Jodelaa, jodeliee, jodeluiittiieittiieequote:
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het slechtste nummer van het volledige Songfestival
Ik zal je vertellen; mensen denken het. En ze stemmen ook gewoon op landen die net zo'n kansloze kutact opvoeren.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:22 schreef G-Pier het volgende:
Denken al deze landen dat hun act dè shit is of heeft het volk de hoop al opgegeven?
We krijgen dat stemmen per land genot nog.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:23 schreef Voszje het volgende:
Kom maar door met die stemmen, ik heb het wel gehad.
Kut hè...quote:
Dat is pas verspilling.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zonde van je centjes... - stem dan op Noorwegenof Italië
Prachtig Songfestivalnummerquote:
italie was erg erg slecht imoquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb 2 smsjes gestuurd voor hun.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Je spoort oprecht niet als je op Roemenië gaat stemmen.
Lekker wijf en jodelgenot, dat spreekt aanquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zo echt een ongezien dieptepunt betekenen.quote:
Meerdere iddquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
20 keer stemmen is toch de Max?? Of heb je meerdere telefoons
plaats eens foto's danquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Frankrijk moet jij stemmen, zij is het mooiste maar Roemenië is een leuk meisje meer voor mij. Jij mag die vrouw van Frankrijk hebben
Ik heb het even aangepast, zodat je nog iets zinnig klinktquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
heb op Noorwegen gestemd hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
mij ookquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef Achterhoker het volgende:
Wtf die van België komt me zo bekend voor...
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef ntm het volgende:
Krijgen jullie een sms terug bij het stemmen? Ik heb niks terug gehad
Ik reken dat als een troll-stem.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Sommige wel. Belgie vind ik prima, Noorwegen ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef SecretPret het volgende:
Hebben jullie het ook dat hoe vaker je naar een lied luistert hoe beter ze worden?
Alt-Jquote:
Dus je vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik zou stemmen, had ik op Zweden gestemd.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef Achterhoker het volgende:
Wtf die van België komt me zo bekend voor...
quote:
Idem.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
Hoe vaker ik het hoor, hoe mooier ik het nummer van Belgie vind.
Als Stromae het uit zou brengen nummer 1 in de top 40 genotquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Frankrijk is een mooi gleufdier maar wat een generiek nikserig kutliedje zeg, Jezus.
nee ik ook nietquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef ntm het volgende:
Krijgen jullie een sms terug bij het stemmen? Ik heb niks terug gehad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Van je poll.quote:
Dat is wel een hele verademing inderdaad.quote:
Goede top 3quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:26 schreef Forbry het volgende:
Mijn top 10
1. Hongarije
2. België
3. Roemenië
4. Italië
5. Moldavië
6. Noorwegen
7. Frankrijk
8. Zweden
9. Portugal
10. Nederland
Op Hongarije gestemd.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bohhhh FRANKRIJKGENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dan kan frankrijk ook wel... die jodelt dan vannacht welquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker wijf en jodelgenot, dat spreekt aan
Wie wat waarquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan kan frankrijk ook wel... die jodelt dan vannacht wel
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:26 schreef Forbry het volgende:
Mijn top 10
1. Hongarije
2. België
3. Roemenië
4. Italië
5. Moldavië
6. Noorwegen
7. Frankrijk
8. Zweden
9. Portugal
10. Nederland
Op Hongarije gestemd.
Je opmerking zegt alles over de muziekcultuur in Zweden, over hun aanpak, hun Nationale Songfestival, enzovoort. Als je moeite doet, heb je ook veel om uit te kiezen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
Zweden had zoveel betere acts kunnen sturen.
Vervelend.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:27 schreef Kim-Holland het volgende:
ELKE KEER ALS IK EEN FLUIT HOOR MOET IK SCHIJTEN
Doe eens ff niet zo asociaal.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Je moest die fluit dan ook slikken hequote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Vakjury's kunnen OG3NE nog weleens hoog beoordelenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:26 schreef G-Pier het volgende:
Zouden andere landen onze act ook over de top en überkut vinden?
Hongarije op 1quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:26 schreef Forbry het volgende:
Mijn top 10:
1. Hongarije
2. België
3. Roemenië
4. Italië
5. Moldavië
6. Noorwegen
7. Frankrijk
8. Zweden
9. Portugal
10. Nederland
Op Hongarije gestemd. Vind ik samen met het nummer van België veruit het beste.
Geld raakt een keer op.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
Zweden had zoveel betere acts kunnen sturen.
We hoeven niet al je voorkeuren te weten Karinaquote:
quote:
Je wil zeggen dat je anders serieus op dat draak van een nummer van Rusland had gestemd?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Mijn persoonlijke favoriet is Estland maar die ligt er al uit en Rusland is op criminele wijze van deelname uitgesloten dus dan blijven voor mij de volgende over in willekeurige volgorde:
- Italië
- België
- Roemenië
Posten in Caps Lock is voor onzekere mensen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Gaat ook gebeuren let maar opquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vakjury's kunnen OG3NE nog weleens hoog beoordelen
Ik zag het ook al ja, man man manquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
...
[..]
ze is weer aan de gang (zie quote)
Prima lijst, hopelijk niet ver van de daadwerkelijke uitslag.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:27 schreef ato het volgende:
1) Portugal
2) Italië
3) België
4) Bulgarije
5) Armenië
6) Hongarije
7) Noorwegen
8) Uk
9) Zweden
10) Nederland
Criminele wijzequote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Mijn persoonlijke favoriet is Estland maar die ligt er al uit en Rusland is op criminele wijze van deelname uitgesloten dus dan blijven voor mij de volgende kandidaten over in willekeurige volgorde:
- Italië
- België
- Roemenië
Echte artiesten geven geen neuk om geld. (voor die ene keer ESF)quote:
Jaaaaaa en Roemenië en Frankrijk lekker hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten van Anja, ouwe rukker?
lol echt welquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echte artiesten geven geen neuk om geld.
Geen Turkije en Rusland is wel walgelijk iddquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:26 schreef chroestjov het volgende:
Mijn persoonlijke favoriet is Estland maar die ligt er al uit en Rusland is op criminele wijze van deelname uitgesloten dus dan blijven voor mij de volgende kandidaten over in willekeurige volgorde:
- Italië
- België
- Roemenië
Bobjequote:
Die ene keer ESF echt niet.quote:
Plagiaat op 1 zettequote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:29 schreef banaantjeEE het volgende:
1. Belgie
2. Bulgarije
3. Portugal
4. Cyprus
5. Moldavië
6. Noorwegen
7. Hongarije
8. Zweden
9. Armenie
10. Nederland
Ik vind dat gejodel wat jammer.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jaaaaaa en Roemenië en Frankrijk lekker hoor
Turkije heeft er zelf voor gekozen om niet mee te doen... en Rusland in principe eigenlijk ook. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen Turkije en Rusland is wel walgelijk idd
Reden van Turkije is meer dan logisch. meerdere landen zouden dat moeten opvolgen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Turkije heeft er zelf voor gekozen om niet mee te doen... en Rusland in principe eigenlijk ook. Kom op zeg.
Ik gun ze een hoog plekje. Niet de winst want die moet naar Salvador.quote:
*vindtquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben ik de enige dat dit hier fijn vind...
Is dat een regel? Ik luister zeer zelden nummers van minder dan 4 minuten ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Helaas gediskwalificeerd omdat het nummer langer dan 3 minuten duurt
Tis om te jankenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er nou bijzonder aan die Portugees?
Jodelahiti.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn Favoriet is toch Roemenië gaf precies iets speciaals.
Ik zou zeggen, begin bij jezelf. Kijk niet meer.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:30 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Reden van Turkije is meer dan logisch. meerdere landen zouden dat moeten opvolgen.
Hij gaat bijna dood hoorde ikquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er nou bijzonder aan die Portugees?
nee saskia en sergequote:
Aan zijn piemel natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:31 schreef DjinN het volgende:
Waar zit die man nou aan te trekken ik snap het niet
Ik vindquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
*vindt
Verder snap ik geen zat wat je bedoelt te zeggen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:31 schreef Voszje het volgende:
Ok, is het klaar nu? IK WIL DIE PUNTENTELLING
Bram Ladage, in ieder geval prima patat.quote:
Je gaat toch niet stemmen voor dit incrowd festivalquote:
Die zanger komt uit Den Helderquote:
Ja, nummers mogen niet langer duren dan 3 minuten.. Mogen ook niet meer dan 6 mensen op het podium staanquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat een regel? Ik luister zeer zelden nummers van minder dan 4 minuten ofzo.
Helemaal niet vreemd ik voel hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben precies de enige die Portugal minder vind....
Mijn Favoriet is toch Roemenië gaf precies iets speciaals.
Als belg natuurlijk ook België . Als België niet wint mag van mij Roemenië het worden
Alleen jammer dat zijn correcties niet altijd juist zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:32 schreef KingRoland het volgende:
Wij realiseren ons niet hoeveel werk GGMM nodig heeft om iedereen hier te corrigeren.
respect.
Dit!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:31 schreef Voszje het volgende:
Ok, is het klaar nu? IK WIL DIE PUNTENTELLING
Aandacht geven aan users van 14quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:32 schreef KingRoland het volgende:
Wij realiseren ons niet hoeveel werk GGMM nodig heeft om iedereen hier te corrigeren.
respect.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:32 schreef KingRoland het volgende:
respect.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand die er normaal uitziet, wat een contrast dan ineens.
$quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:32 schreef G-Pier het volgende:
WAAROM MAG AUSTRALIË MEEDOEN?! Kan iemand dat mij in Jip-en-Janneke-taal uitleggen?
Dit festival is nog kutter dan ik had durven denken.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, nummers mogen niet langer duren dan 3 minuten.. Mogen ook niet meer dan 6 mensen op het podium staan
Zingen zou wat lastig gaan voor Nando.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zou dus ook in de finale staan als hij meedeed
Ik vind het één van de betere nummers.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat je anders serieus op dat draak van een nummer van Rusland had gestemd?
Dit zijn geen valide argumenten om mijn argument mee te kunnen weerleggen.quote:
Meerdere telefoons ouwe reusquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe 35x? Heb je stemvee in je kelder zitten?
Ze zouden zo'n man mod moeten makenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:32 schreef KingRoland het volgende:
respect.
Ok, als dat 'm niet wordt gun ik het je wel dat het Portugal wordt.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:32 schreef KingRoland het volgende:
respect.
Hoeveelste?quote:
Maakt niet uit, het gaat om het idee en daarmee scoor je punten in dit linkse songfestivalquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zingen zou wat lastig gaan voor Nando.
En niet zo'n beetje ook.
Godverdomme.
Geweldig liedje haha!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:30 schreef G-Pier het volgende:
In een ver verleden had OG3NE een hit als Lisa, Amy en Shelly. Zie hier en luist/huiver: Fout Ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |