Graag gedaan, Rudy. Je zou mijn posts moeten bundelen en ze 's nachts voor het slapen gaan even door moeten nemen. Ik ben een parel voor de mensheid.quote:
Frontpage-redacteuren mogen nu.nl niet als bron gebruiken van nu. Kinderachtig hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat uitgerekend iemand van de frontpage dit zegt maakt het wel een hele droevige post.
Gelachen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag gedaan, Rudy. Je zou mijn posts moeten bundelen en ze 's nachts voor het slapen gaan even door moeten nemen. Ik ben een parel voor de mensheid.
Ga godverdomme zelf achter je nieuws aan, idioot.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frontpage-redacteuren mogen nu.nl niet als bron gebruiken van nu. Kinderachtig hoor.
wij maken gehakt van juventusquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maar gelukkig dat Feyenoord volgend jaar toch geen CL speelt, zou niet thuis horen in een toernooi waar Juve ook speelt.
Excelsior > Juventus?quote:
Bij afwezigheid van de standaard trolls probeer ik het topic daar waar mogelijk te vernaggelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet geforceerd 'niet te hard' te zijn.
Ja, daar hebben we tijd en het salaris voor jaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga godverdomme zelf achter je nieuws aan, idioot.
Nu.nl-redacteuren fok.nl wel. Helaas hebben ze er nog nooit een nieuwtje kunnen vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frontpage-redacteuren mogen nu.nl niet als bron gebruiken van nu. Kinderachtig hoor.
U bent?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Doe jij eens even rustig pubertje.
Je bent er maar druk mee. Het lukt je ook niet echt, hé?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van de standaard trolls probeer ik het topic daar waar mogelijk te vernaggelen.
Ga je je kont verkopen achter het station.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we tijd en het salaris voor ja
Vasion maakt het me wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee. Het lukt je ook niet echt, hé?
Schoten afgevuurd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu.nl-redacteuren fok.nl wel. Helaas hebben ze er nog nooit een nieuwtje kunnen vinden.
Je moeders nachtmerrie.quote:
Dat geld gaat allemaal naar Thaise hoertjes volgens Calandquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we tijd en het salaris voor ja
Voor de Rotterdammers onder ons :quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geld gaat allemaal naar Thaise hoertjes volgens Caland
Geef het gewoon op en ga gezellig met GGMM (HAHAHA WIE XD) Haxball spelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vasion maakt het me wel erg makkelijk
Nee hoor, dat ziet er prima uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind jij Og3ne te schaars gekleed?
quote:
Wat moet ik hiermee?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor de Rotterdammers onder ons :
http://www.cristalprive.nl/Feyenoord.html
songfestivalquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat is er trouwens voor een vieze leernicht op dat songfestival nu
Oh, dan ik ook!quote:
wie heeft er een feyenoord shirt voor mequote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor de Rotterdammers onder ons :
http://www.cristalprive.nl/Feyenoord.html
Songfestival heb ik alleen helemaal niet gevolgd. Maar op basis van deze foto zijn ze wat mij betreft door naar de volgende ronde.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, dan ik ook!
Ik ben een beetje uit het roddel/entertainementcircuit gevallen dus jouw mening is momenteel mijn sturing.
Fijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Songfestival heb ik alleen helemaal niet gevolgd. Maar op basis van deze foto zijn ze wat mij betreft door naar de volgende ronde.
zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn.
Weet jij trouwens waarom zijn het constant over een geit heeft?
Je bent zelf een mallootquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Stijn.
Verwijder de quote dan ook, malloot.
[ afbeelding ]
Dolberg sloopt Chiellini & co.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Juventus - Ajax om de Europese Supercup. Ik zeg 0-3.
Real - Unitedquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Geen enkele franse club.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Dat Monaco heeft niks te zoeken in de halve finale
en ajax wel in de halve finale elquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Dat Monaco heeft niks te zoeken in de halve finale
Idd. Zie maar eens door de verdediging van Juve te komen. Alleen Dolberggod, Traorégod en Younesgod lukken dat.quote:
Viesmadquote:
Een ietwat vreemde post krijgt de informatie die het toekomt.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een ietwat vreemde post krijgt de informatie die het toekomt.
Olcay Gulcen zegt dat ze geen geduld heeft voor seks met haar vriend Frans Ghazi. De modeontwerpster is blij als haar vriend te druk is. "Want dan komt het er meestal niet van."
"Ik ben een kei geworden in doen alsof ik slaap, haha", zegt Gulsen in gesprek met Beau Monde. "Als we het eenmaal doen denk ik wel: waarom zag ik hier nou zo tegenop? Maar ik ben ervan overtuigd dat veel vrouwen stiekem denken: van mij hoeft het echt niet twee keer per week."
Haar vriend Ghazi is het daar niet helemaal mee eens. "Hij denkt: dat zegt Olcay wel, maar stiekem geniet ze er onwijs van."
"Als ik een vrije dag heb en Frans zou me meenemen naar een strand en we doen het daar dan ergens in de bosjes.. Kijk, dat klinkt spannend. Ik heb gewoon een hekel aan alles wat burgerlijk is."
Ik ken het liedje eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn.
Weet jij trouwens waarom zijn het constant over een geit heeft?
Er is weer een video opgedoken van een donker persoon, doodgeschoten door blanke agenten. Het maakt me misselijk. Niet de gedachte aan bloed, het lood in mensenvlees of de koude tranen van de weduwe.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Olcay Gulcen zegt dat ze geen geduld heeft voor seks met haar vriend Frans Ghazi. De modeontwerpster is blij als haar vriend te druk is. "Want dan komt het er meestal niet van."
"Ik ben een kei geworden in doen alsof ik slaap, haha", zegt Gulsen in gesprek met Beau Monde. "Als we het eenmaal doen denk ik wel: waarom zag ik hier nou zo tegenop? Maar ik ben ervan overtuigd dat veel vrouwen stiekem denken: van mij hoeft het echt niet twee keer per week."
Haar vriend Ghazi is het daar niet helemaal mee eens. "Hij denkt: dat zegt Olcay wel, maar stiekem geniet ze er onwijs van."
"Als ik een vrije dag heb en Frans zou me meenemen naar een strand en we doen het daar dan ergens in de bosjes.. Kijk, dat klinkt spannend. Ik heb gewoon een hekel aan alles wat burgerlijk is."
Komt er een aanslag of wat?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
De paniek bij de forumclowntjes is wel om van te smullen.
Waar is je UI gebleven, vriend?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AnalistHeitinga twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Juventus komt op 2-0. Het is nu echt gespeeld denk ik. reageer retweet
Dank jequote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
twitter:AnalistHeitinga twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Juventus komt op 2-0. Het is nu echt gespeeld denk ik. reageer retweet
Ja jij lult over paniek. Waar moet ik bang van wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien van de belasting, maar geen idee wat je bedoelt.
Eerlijk van je Stijn maar dit verrast niemand met je kortzichtige levensinstelling.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is weer een video opgedoken van een donker persoon, doodgeschoten door blanke agenten. Het maakt me misselijk. Niet de gedachte aan bloed, het lood in mensenvlees of de koude tranen van de weduwe.
De ontkenning maakt mij misselijk. Niet alleen de ontkenning van Amerikanen, ook de ontkenning in Nederland.
De grijze massa verandert in een stelletje egocentrische individuen die zich laten leiden door de oer-emotie: angst. We zijn bang voor de Mo's en Fatima's, we zijn bang voor de donkere Bijlmergemeenschap maar het meest zijn we bang voor onszelf. We durven niet eerlijk te zijn, niet recht in de spiegel te kijken en toe te geven dat discriminatie bestaat, óók binnen de Ring. We ontkennen het probleem, blank Nederland ontkent het probleem.
Vies aangekeken
Als Hollander met blond haar en blauwe ogen heb ik nog nooit te maken gehad met racisme of discriminatie. Mijn vriendin is half-Egyptisch en wordt regelmatig vies aangekeken in buurtcafés. Gewoon hier, in ons Amsterdamse dorpje.
Wat weet ik, met blond haar en blauwe ogen, nu van discriminatie?
Mijn beste vriend is ook half-Arabisch en mijdt blanke gemeenschappen. Bang om dood gestaard te worden. Ik daarentegen zeg dat het allemaal wel meevalt, dat ze zich niet zo moeten aanstellen.
Hier gaat het dus mis. Want wat weet ik, Jesse Henderikus Moes, kleinzoon van een ras-Fries en zoon van een Henk, nu van discriminatie? Wanneer ik van mijn vriendin hoor dat zij zich niet veilig voelt in bruine, nee, witte kroegen, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet zo is?
Taboe doorbreken
Een probleem kun je niet erkennen, als je het niet kunt herkennen. Maar het is er, recht voor onze blauwe ogen. Het wordt tijd dat wij racisme als maatschappij gaan erkennen. Durf het taboe te doorbreken, durf samen te komen en durf het vooral bespreekbaar te maken.
Ik ben gisteren voor de spiegel gaan staan. In mijn nakie, met blond haar en blauwe ogen, en ik heb het gezegd. Gewoon, omdat iemand het moet zeggen en durven toe te geven: 'Ik ben een racist'. Vuile klootzak, denk je dan, zoals je hoort te denken.
Maar kijk jezelf eens aan in de spiegel en wees dan heel eerlijk: ben jij geen racist? Want als niemand het is, wie is het dan wel?
Heb jij een lijst van alle forumclowntjes?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, het ging weer eens over Ajax in dit topic.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja jij lult over paniek. Waar moet ik bang van worden
Ik stel geen lijstjes samen, dat is mijn taak niet en als ik al een lijstje samenstel, vergeet ik wel weer iemand.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij een lijst van alle forumclowntjes?
Stijfje gekregenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door deze posts te combineren krijg ik het idee dat je zin hebt om een donker iemand te vermoorden, om vervolgens op zijn/haar lijk seks te hebben met Olcay Gulcen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is weer een video opgedoken van een donker persoon, doodgeschoten door blanke agenten. Het maakt me misselijk. Niet de gedachte aan bloed, het lood in mensenvlees of de koude tranen van de weduwe.
De ontkenning maakt mij misselijk. Niet alleen de ontkenning van Amerikanen, ook de ontkenning in Nederland.
De grijze massa verandert in een stelletje egocentrische individuen die zich laten leiden door de oer-emotie: angst. We zijn bang voor de Mo's en Fatima's, we zijn bang voor de donkere Bijlmergemeenschap maar het meest zijn we bang voor onszelf. We durven niet eerlijk te zijn, niet recht in de spiegel te kijken en toe te geven dat discriminatie bestaat, óók binnen de Ring. We ontkennen het probleem, blank Nederland ontkent het probleem.
Vies aangekeken
Als Hollander met blond haar en blauwe ogen heb ik nog nooit te maken gehad met racisme of discriminatie. Mijn vriendin is half-Egyptisch en wordt regelmatig vies aangekeken in buurtcafés. Gewoon hier, in ons Amsterdamse dorpje.
Wat weet ik, met blond haar en blauwe ogen, nu van discriminatie?
Mijn beste vriend is ook half-Arabisch en mijdt blanke gemeenschappen. Bang om dood gestaard te worden. Ik daarentegen zeg dat het allemaal wel meevalt, dat ze zich niet zo moeten aanstellen.
Hier gaat het dus mis. Want wat weet ik, Jesse Henderikus Moes, kleinzoon van een ras-Fries en zoon van een Henk, nu van discriminatie? Wanneer ik van mijn vriendin hoor dat zij zich niet veilig voelt in bruine, nee, witte kroegen, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet zo is?
Taboe doorbreken
Een probleem kun je niet erkennen, als je het niet kunt herkennen. Maar het is er, recht voor onze blauwe ogen. Het wordt tijd dat wij racisme als maatschappij gaan erkennen. Durf het taboe te doorbreken, durf samen te komen en durf het vooral bespreekbaar te maken.
Ik ben gisteren voor de spiegel gaan staan. In mijn nakie, met blond haar en blauwe ogen, en ik heb het gezegd. Gewoon, omdat iemand het moet zeggen en durven toe te geven: 'Ik ben een racist'. Vuile klootzak, denk je dan, zoals je hoort te denken.
Maar kijk jezelf eens aan in de spiegel en wees dan heel eerlijk: ben jij geen racist? Want als niemand het is, wie is het dan wel?
Je mag best een begin maken, wij vullen wel aan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel geen lijstjes samen, dat is mijn taak niet en als ik al een lijstje samenstel, vergeet ik wel weer iemand.
Ik juich weer vies hard voor Ajax donderdag. Ik vind Ajax ook niks minder dan Monaco trouwens. Sanchez is beter dan al dat spul daar achterinquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, het ging weer eens over Ajax in dit topic.
Ik zou Ajax-Monaco wel eens willen zien, dat kunnen prima potjes worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik juich weer vies hard voor Ajax donderdag. Ik vind Ajax ook niks minder dan Monaco trouwens. Sanchez is beter dan al dat spul daar achterin
Ik juich enkel voor Heracles dit seizoen. Wat zou het goddelijk zijn als Feyenoord het nog weggeeft.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik juich weer vies hard voor Ajax donderdag. Ik vind Ajax ook niks minder dan Monaco trouwens. Sanchez is beter dan al dat spul daar achterin
Franse clubs zijn wel vermakelijk dit jaar. Allemaal aanvallend voetbal. Alleen kunnen ze er allemaal ook niets van achterin.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Ajax-Monaco wel eens willen zien, dat kunnen prima potjes worden.
Ik vrees dat Rotterdam dan gesloopt wordt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik juich enkel voor Heracles dit seizoen. Wat zou het goddelijk zijn als Feyenoord het nog weggeeft.
Nice staat achterin wel als een huis, maar die schijnen Favre alweer kwijt te raken voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Franse clubs zijn wel vermakelijk dit jaar. Allemaal aanvallend voetbal. Alleen kunnen ze er allemaal ook niets van achterin.
Als dat alles is.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vrees dat Rotterdam dan gesloopt wordt.
En dat terwijl ze daar achterin GROOT STERK NEGER zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Franse clubs zijn wel vermakelijk dit jaar. Allemaal aanvallend voetbal. Alleen kunnen ze er allemaal ook niets van achterin.
Ga je dan weer eens voetbal kijken?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik juich enkel voor Heracles dit seizoen. Wat zou het goddelijk zijn als Feyenoord het nog weggeeft.
Dan wordt het 8-8quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Ajax-Monaco wel eens willen zien, dat kunnen prima potjes worden.
Dit weekend ga ik wel even bij mijn ouders kijken want een stream weiger ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan weer eens voetbal kijken?
Neem je wel een cadeautje voor je moeder mee?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik wel even bij mijn ouders kijken want een stream weiger ik.
In de EL vlogen die er ook met A elftal ook kansloos uit pik.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nice staat achterin wel als een huis, maar die schijnen Favre alweer kwijt te raken voor volgend jaar.
Ja dat slaat nergens op. Is wel handig maar draait om andere dingen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze daar achterin GROOT STERK NEGER zijn
Moederdag? Normaal waarschuwt de radio mij voor dit soort dingen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je wel een cadeautje voor je moeder mee?
Ach, ik heb ook geen verplichtingen want de moeder des huizes is niet thuis.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moederdag? Normaal waarschuwt de radio mij voor dit soort dingen.
Zijn je ouders wel voetbalfan dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik wel even bij mijn ouders kijken want een stream weiger ik.
Wel bizar dat ze daar bij al die clubs zulke slechte verdedigingen hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op. Is wel handig maar draait om andere dingen.
Heb je geen knutselwerkje voor haar gemaakt?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook geen verplichtingen want de moeder des huizes is niet thuis.
Niet echt spannend meer héquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
Toch fijn dat men zo on topic gaat in dit CL topic.
Waar is je UI?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook geen verplichtingen want de moeder des huizes is niet thuis.
Kurt Colombain?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel lekker comfy zo zonder het ESF volk.
[ afbeelding ]
Geen spanning vandaag maar ten minste wel hoogstaand voetbal (van Juve dan, maar wat moet je van Monaco verwachten).quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ook weer een sensationeel spannend duel.
Dat ga ik wel echt skippen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ook weer een sensationeel spannend duel.
Ik kan er eigenlijk heel slecht tegen als mensen enorm voor lul staan en het zelf niet doorhebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig kan deze voetbalavond nog een beetje worden opgevrolijkt door ons aller Hansie.
Ik heb dat vooral als ze er zelf niks aan kunnen doen. Dat is nu niet echt het gevalquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk heel slecht tegen als mensen enorm voor lul staan en het zelf niet doorhebben
Is dat vanavond al?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel lekker comfy zo zonder het ESF volk.
[ afbeelding ]
Weet ik. Arsenal maakt toch geen kans meer op p4.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet echt geweldig moet ik zeggen.
10-0quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland is donderdag. Maar de echte voetbalfans kijken dan naar Ajax natuurlijkquote:
Als je voor lul staat komt dat toch altijd wel door je eigen actiesquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral als ze er zelf niks aan kunnen doen. Dat is nu niet echt het geval
Dat is in elk geval één voorspelbaar affiche minder in de CL volgend seizoen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik. Arsenal maakt toch geen kans meer op p4.
Ja oke, maar je kunt ook veel pech hebben of een ongelukkigheid meemaken of wat ook. Als je gewoon zelf journalisten die een normale vraag stellen gaat uitlachen en verder (naar het lijkt) keihard staat te liegen en je baas tegenspreekt heb ik er wat minder moeite mee dat je voor lul staatquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je voor lul staat komt dat toch altijd wel door je eigen acties
Dan kijk je Manchester - Celtaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nederland is donderdag. Maar de echte voetbalfans kijken dan naar Ajax natuurlijk
Twee, want Barça v Arsenal is ook eens in de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is in elk geval één voorspelbaar affiche minder in de CL volgend seizoen.
Dat lachen deed hij ook maar om snel een antwoord in zijn hoofd te verzinnenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke, maar je kunt ook veel pech hebben of een ongelukkigheid meemaken of wat ook. Als je gewoon zelf journalisten die een normale vraag stellen gaat uitlachen en verder (naar het lijkt) keihard staat te liegen en je baas tegenspreekt heb ik er wat minder moeite mee dat je voor lul staat
Volgend jaar krijg je weer Chelsea-PSG of Barça-PSGquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee, want Barça v Arsenal is ook eens in de zoveel tijd.
De imposante thuisreeks blijft wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:11 schreef bianconeri het volgende:
Neeeeeeee dat lange geen goal tegen is weg
Real Madrid v Atlético is ook al vier jaar aan de gang.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je weer Chelsea-PSG of Barça-PSG
Ik heb afgelopen vrijdag al een ploeg van 0-2 naar 4-2 zien gaanquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
De mensen die nu naar de ESF zijn gaan kijken zullen spijt krijgen. De grootste comeback ooit in de maak.
uefa potoplichtingquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid v Atlético is ook al vier jaar aan de gang.
Man City v FC Barcelona is ook wederkerend.
Juve-Monaco ook best vaakquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is vandaag niet genoegquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag al een ploeg van 0-2 naar 4-2 zien gaan
Real-Dortmund ook vaak gezienquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax speelde altijd tegen Milan en Arsenal vroegerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juve-Monaco ook best vaak. 2003 was mooi
Kuipers fluit prima.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:14 schreef bianconeri het volgende:
Kuipers fluit niet echt best vandaag. Of moest hij van de UEFA er op voorhand er nog een wedstrijd van maken?
4-2 is niet genoeg.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
2-4 niet? Kan zijn omdat ik ietwat moe ben
God jongensquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:14 schreef bianconeri het volgende:
Kuipers fluit niet echt best vandaag. Of moest hij van de UEFA er op voorhand er nog een wedstrijd van maken?
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Juventus is geen spectaculaire ploeg met spectaculaire voetballers
gewoon goede verdediging en effectieve aanvallers
niet veel bijzonders eigenlijk
Al heel wat geschop van Monaco gemist.quote:
We noteren het even.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Bonucci heeft eigenlijk een best wel goed gezicht, heel regelmatig en symmetrisch, goed in balans.
/no homo.
wtf bedoel je hiermeequote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Al heel wat geschop van Monaco gemist.
nee die wil de finale nog spelenquote:
Gelukkig volgend jaar wat ploegen die we niet meer vaak zien in de CL met Liverpool, Tottenham, Leipzig, Hoffenheim. En Ajax hopelijkquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atlético v Bayern kan ook op de bingokaart.
Volgens mij kijk jij een heel andere wedstrijd?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
wtf bedoel je hiermee
ik vind juventus echt niets aan om te kijken moet ik zeggen....
Vliegen er toch allemaal in de poulfase uit normaal gesprokenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig volgend jaar wat ploegen die we niet meer vaak zien in de CL met Liverpool, Tottenham, Leipzig, Hoffenheim. En Ajax hopelijk
Iemand die niets van Juve weetquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
het spel van monaco is gewoon leuker dan die italiaanse catenaccio
Als ik het vergelijk met het spel van barca paar jaar geleden en madrid regelmatig dan kunnen ze daar echt niet aan tippen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij een heel andere wedstrijd?
En vergelijk het spel van Juve dan niet vanaf minuut 60 ongeveer, toen gingen ze relaxt achterover hangen.
Maar dat geweldige spel van voor die tijd, aanvallend, heel goed combinerend en dat met een zeer zeer sterke verdediging.
En we waren nog zo goed bezig met negeren.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Gvd Klaas vs Bianconeri. Kunnen die geen perm krijgen
Liverpool en Tottenham zitten wel in pot 3, die andere twee in pot 4. Dus het kan wel ja, maar ik hoop dat die Engelse clubs weer van zich doen spreken.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vliegen er toch allemaal in de poulfase uit normaal gesproken
Triggered.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand die niets van Juve weet![]()
Juve overloopt Monaco op elk front, speelt veel aanvallender dan Monaco.
En nog durf je te spreken over Catenaccio? Juve speelt absoluut geen verdedigend voetbal, ja vanaf de 60e minuut omdat alles toch allang klaar is.
Gewoon je popcorn pakken en verder negeren, werkt ideaalquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Oh want serieus iets over het voetbal zeggen mag niet meerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Higuain choket toch altijd als het er op aankomt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Het is dat Higuain die finale wil spelen, anders had hij er nu toch een over midden geschopt.
Nee joh, dit is de enige plek waar ik me nog enigszins normaal kan voelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Kan wel zien dat je nooit naar Juve kijkt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik het vergelijk met het spel van barca paar jaar geleden en madrid regelmatig dan kunnen ze daar echt niet aan tippen.
Het is saai effectief voetbal met hele goede voetballers.
Maar geen enkele van deze juventus spelers komen in aanmerking voor een contract bij barca of madrid....
Ach ja, als je hier al niet meer over voetbal mag praten. Dan weet ik niet meer waar het ''voetbal'' forum voor is.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
En we waren nog zo goed bezig met negeren.
Dat is wel een goed punt ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, dit is de enige plek waar ik me nog enigszins normaal kan voelen.
die gasten moeten gewoon hun bek houwen...hebben allemaal voetbal gespeeld in fc appeldoorn c23 ofzo....quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh want serieus iets over het voetbal zeggen mag niet meer
Nog zo'n mod die het voetbal forum tot iets voor niet-voetbal laat worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Gewoon je popcorn pakken en verder negeren, werkt ideaal
Al gedaanquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
kun je even reageren op mij vorige post
Higuain moet scoren en een van Nistelrooytje doenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Het is dat Higuain die finale wil spelen, anders had hij er nu toch een over midden geschopt.
Ja want jij hoeft hier niet over voetbal te praten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee joh, dit is de enige plek waar ik me nog enigszins normaal kan voelen.
Ik niet. Al is Totenham wel een club met tof beleid. Maar de meeste Engelse clubs zijn natuurlijk pure aids.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool en Tottenham zitten wel in pot 3, die andere twee in pot 4. Dus het kan wel ja, maar ik hoop dat die Engelse clubs weer van zich doen spreken.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Higuain moet scoren en een van Nistelrooytje doen
[ afbeelding ]
Als je er gewoon kansloos uitgaat is het ook makkelijk te accepteren natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:24 schreef Sigaartje het volgende:
Was een leuke wedstrijd.
En de Monaco-fans reageren normaal, zo kan het ook.
nee ik heb ze niet veel gezien maar de italiaanse competitie is niet meer wat het ooit geweest toen de drie van milaan en maradona er nog rondliepen...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kan wel zien dat je nooit naar Juve kijkt.
[..]
Ach ja, als je hier al niet meer over voetbal mag praten. Dan weet ik niet meer waar het ''voetbal'' forum voor is.
Liverpool met Klopp gun ik het ook wel, moeten die wel een paar spelers erbij krijgen. En Tottenham moet het serieus gaan nemen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik niet. Al is Totenham wel een club met tof beleid. Maar de meeste Engelse clubs zijn natuurlijk pure aids.
Fransen ook niet meestal.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben vast de enige die niet heel veel heeft met Engelse ploegen.
Dit seizoen is mijn interesse vrij rap gedaald. Hopen op betere tijden volgend jaarquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof jij zoveel inhoudelijks uitkraamt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja want jij hoeft hier niet over voetbal te praten.
Want als je wel over voetbal praat dan mag dat niet.
Allemaal wanbeleid. Geen sfeer. Geen identiteit. Neh niks aan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je er gewoon kansloos uitgaat is het ook makkelijk te accepteren natuurlijk.
Het is vooral de hoop op wat andere affiches volgend jaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja die 2 zijn wel leuk, maar dan stopt het ook al.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool met Klopp gun ik het ook wel, moeten die wel een paar spelers erbij krijgen. En Tottenham moet het serieus gaan nemen.
Chelsea en Man City geloof ik wel verder volgend seizoen
Er vallen er juist meer pikquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verveel me niet met Juventus, ook niet in de Serie A. Het frame van catenacciovoetbal is wel erg gigantisch.
Zoveel minder doelpunten vallen er niet in de Serie A dan in de o zo geprezen Prumjur Liek.
Niet zo veel zeggen als je het Italiaanse voetbal niet kent.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
nee ik heb ze niet veel gezien maar de italiaanse competitie is niet meer wat het ooit geweest toen de drie van milaan en maradona er nog rondliepen...
juventus steekt er met kop en schouders bovenuit...,
Ik zag laatst een plaatje voorbij komen waar iemand dat helemaal had uitgerekend, op Twitter. Ik kan het alleen niet meer terugvinden.quote:
United hoef ik ook niet te zien in de CL hoor. Alleen Liverpool en Tottenham qua Engelse ploegen gun ik nu een leuke CL campagne eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja die 2 zijn wel leuk, maar dan stopt het ook al.
Je kunt het met mij eens zijn over Juve of niet, maar ik reageer wel inhoudelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof jij zoveel inhoudelijks uitkraamt.
Iemand gifje?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sodeju dit was rood, donkerrood op higauain.
Ik moet vooral lachen omdat de Engelsen na zoveel jaar tactisch nog steeds beroerd zijn, maar het idee hebben dat ze tactisch erg sterk zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet vooral huilen omdat de Engelsen na zoveel jaar tactisch nog steeds beroerd zijn
Zeggen dat Juventus met 10-0 van Ajax wint is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je kunt het met mij eens zijn over Juve of niet, maar ik reageer wel inhoudelijk.
Ik vond het wel leuk dat een United fan dat vorige week zelf ook doorhadquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen omdat de Engelsen na zoveel jaar tactisch nog steeds beroerd zijn, maar het idee hebben dat ze tactisch erg sterk zijn
Gewoon boven op een been gaan staan. Kun je je vast iets bij voorstellenquote:
Waar heb jij gespeeld klaas?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die gasten moeten gewoon hun bek houwen...hebben allemaal voetbal gespeeld in fc appeldoorn c23 ofzo....
kun je even reageren op mij vorige post
Ik heb dit seizoen wel een paar aardige Italiaanse wedstrijdjes gezien.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Engelse voetbal is nog altijd het leukste voetbal om naar te kijken
Italiaanse voetbal....mag ik effe lachen?
Daat staat attractiviteit niet op de eerste plaats
winnen gaat voor alles.
Zou ze wel goed doen als dat breder gedragen wordtquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat een United fan dat vorige week zelf ook doorhad
Zijn er (hier) Monaco fans?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:24 schreef Sigaartje het volgende:
Was een leuke wedstrijd.
En de Monaco-fans reageren normaal, zo kan het ook.
Italianen kunnen altijd goed verdedigenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet zo veel zeggen als je het Italiaanse voetbal niet kent.
Verdedigend wordt er al grotendeels niet meer gespeeld, zie het Juventus van vanavond (tot aan minuut 60).
Buiten Juventus is het inderdaad kwalitatief nog niet hoogstaand, maar Juventus zelf behoort kwalitatief gewoon tot de absolute top.
Beter dan een Barcelona dat sowieso (alleen de aanval van Barca is beter).
Verdediging van Juve is de beste van Europa.
Op radio 1 werd gedaan alsof het een halve oorlogsmisdaad was. Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon boven op een been gaan staan. Kun je je vast iets bij voorstellen
Ik had het Monaco zeker absoluut gegund, al was het alleen om de heersende klasse even te doorbreken.quote:
Zullen vast wel zat fans zijn die zich ook doodergeren aan het spel van hun eigen ploeg en het tactisch beter snappen hoor. Zijn toch ook mensen net als wij die ook alle wedstrijden kunnen zienquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ze wel goed doen als dat breder gedragen wordt
op aardig nivoquote:
#DRAINTHESWAMPquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:30 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik had het Monaco zeker absoluut gegund, al was het alleen om de heersende klasse even te doorbreken.
Heb het idee vooral dat de Engelsen nauwelijks buitenlands voetbal kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen vast wel zat fans zijn die zich ook doodergeren aan het spel van hun eigen ploeg en het tactisch beter snappen hoor. Zijn toch ook mensen net als wij die ook alle wedstrijden kunnen zien
Spaans is leuker , en ook nog eens van hoger niveau.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
winnen gaat voor alles.
geen commentaarquote:
mee eens maar de top is kleiner dan in engeland bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Spaans is leuker , en ook nog eens van hoger niveau.
Ik vind de PL van een hoger niveau dan La Liga. Vooral alles onder de top 4 is in Engeland een stuk sterker voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Spaans is leuker , en ook nog eens van hoger niveau.
De grote massa zeker, maar dat is in Nederland ook wel zo denk ik. Maar er zal best een groepje zijn die af en toe een buitenlands potje opzet, vaak zat tijden dat er geen Engels voetbal is.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb het idee vooral dat de Engelsen nauwelijks buitenlands voetbal kijken.
Granada, Osasuna, Gijon zijn inderdaad een stuk minder dan Sunderland, Hull en Swanseaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind de PL van een hoger niveau dan La Liga. Vooral alles onder de top 4 is in Engeland een stuk sterker voor mijn gevoel.
Mattie en Wietze?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:33 schreef Tagliano het volgende:
Tannetje begint direct met De Breuk
Toch niet
Engels voetbal is wereldwijd nog het meest bekekenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De grote massa zeker, maar dat is in Nederland ook wel zo denk ik. Maar er zal best een groepje zijn die af en toe een buitenlands potje opzet, vaak zat tijden dat er geen Engels voetbal is.
Denk het niet , is de PL is het meer vliegen en rennen op hoog niveau waardoor het iets lijktquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind de PL van een hoger niveau dan La Liga. Vooral alles onder de top 4 is in Engeland een stuk sterker voor mijn gevoel.
Reactie op iemand die zegt dat Ajax 0-3 zou winnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeggen dat Juventus met 10-0 van Ajax wint is natuurlijk onzin.
Winnen gaat voor, maar is daarnaast bij een aantal ploegen ook attractief. Waaronder bij Juve.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
winnen gaat voor alles.
Of doelde hij op die Feyenoord fan onder dat busje?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij zijn scheiding aankondigde
Komt omdat ze qua marketing heel goed in elkaar zitten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Engels voetbal is wereldwijd nog het meest bekeken
Waar denk je anders dat die hoge tv gelden in engeland vandaan komen.....
Dat is zojuist weer aan elkaar gelijmdquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of doelde hij op die Feyenoord fan onder dat busje?
Mickey mouse competitie is het ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
In de Premier League worden de meest lachwekkende spelers in andere competities opeens weer 'heldjes'.
Milan speelde in de tijd van gullit van basten het beste voetbal van de wereld...maar dat zie je nu niet meerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of doelde hij op die Feyenoord fan onder dat busje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |