Oh, dan ik ook!quote:
wie heeft er een feyenoord shirt voor mequote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor de Rotterdammers onder ons :
http://www.cristalprive.nl/Feyenoord.html
Songfestival heb ik alleen helemaal niet gevolgd. Maar op basis van deze foto zijn ze wat mij betreft door naar de volgende ronde.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, dan ik ook!
Ik ben een beetje uit het roddel/entertainementcircuit gevallen dus jouw mening is momenteel mijn sturing.
Fijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Songfestival heb ik alleen helemaal niet gevolgd. Maar op basis van deze foto zijn ze wat mij betreft door naar de volgende ronde.
zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn.
Weet jij trouwens waarom zijn het constant over een geit heeft?
Je bent zelf een mallootquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Stijn.
Verwijder de quote dan ook, malloot.
[ afbeelding ]
Dolberg sloopt Chiellini & co.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Juventus - Ajax om de Europese Supercup. Ik zeg 0-3.
Real - Unitedquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Juventus - Ajax om de Europese Supercup. Ik zeg 0-3.
Geen enkele franse club.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Dat Monaco heeft niks te zoeken in de halve finale
en ajax wel in de halve finale elquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Dat Monaco heeft niks te zoeken in de halve finale
Idd. Zie maar eens door de verdediging van Juve te komen. Alleen Dolberggod, Traorégod en Younesgod lukken dat.quote:
Viesmadquote:
Een ietwat vreemde post krijgt de informatie die het toekomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |