Graag gedaan, Rudy. Je zou mijn posts moeten bundelen en ze 's nachts voor het slapen gaan even door moeten nemen. Ik ben een parel voor de mensheid.quote:
Frontpage-redacteuren mogen nu.nl niet als bron gebruiken van nu. Kinderachtig hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat uitgerekend iemand van de frontpage dit zegt maakt het wel een hele droevige post.
Gelachen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag gedaan, Rudy. Je zou mijn posts moeten bundelen en ze 's nachts voor het slapen gaan even door moeten nemen. Ik ben een parel voor de mensheid.
Ga godverdomme zelf achter je nieuws aan, idioot.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frontpage-redacteuren mogen nu.nl niet als bron gebruiken van nu. Kinderachtig hoor.
wij maken gehakt van juventusquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maar gelukkig dat Feyenoord volgend jaar toch geen CL speelt, zou niet thuis horen in een toernooi waar Juve ook speelt.
Excelsior > Juventus?quote:
Bij afwezigheid van de standaard trolls probeer ik het topic daar waar mogelijk te vernaggelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet geforceerd 'niet te hard' te zijn.
Ja, daar hebben we tijd en het salaris voor jaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga godverdomme zelf achter je nieuws aan, idioot.
Nu.nl-redacteuren fok.nl wel. Helaas hebben ze er nog nooit een nieuwtje kunnen vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frontpage-redacteuren mogen nu.nl niet als bron gebruiken van nu. Kinderachtig hoor.
U bent?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Doe jij eens even rustig pubertje.
Je bent er maar druk mee. Het lukt je ook niet echt, hé?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van de standaard trolls probeer ik het topic daar waar mogelijk te vernaggelen.
Ga je je kont verkopen achter het station.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we tijd en het salaris voor ja
Vasion maakt het me wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee. Het lukt je ook niet echt, hé?
Schoten afgevuurd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu.nl-redacteuren fok.nl wel. Helaas hebben ze er nog nooit een nieuwtje kunnen vinden.
Je moeders nachtmerrie.quote:
Dat geld gaat allemaal naar Thaise hoertjes volgens Calandquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we tijd en het salaris voor ja
Voor de Rotterdammers onder ons :quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geld gaat allemaal naar Thaise hoertjes volgens Caland
Geef het gewoon op en ga gezellig met GGMM (HAHAHA WIE XD) Haxball spelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vasion maakt het me wel erg makkelijk
Nee hoor, dat ziet er prima uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind jij Og3ne te schaars gekleed?
quote:
Wat moet ik hiermee?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor de Rotterdammers onder ons :
http://www.cristalprive.nl/Feyenoord.html
songfestivalquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat is er trouwens voor een vieze leernicht op dat songfestival nu
Oh, dan ik ook!quote:
wie heeft er een feyenoord shirt voor mequote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor de Rotterdammers onder ons :
http://www.cristalprive.nl/Feyenoord.html
Songfestival heb ik alleen helemaal niet gevolgd. Maar op basis van deze foto zijn ze wat mij betreft door naar de volgende ronde.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, dan ik ook!
Ik ben een beetje uit het roddel/entertainementcircuit gevallen dus jouw mening is momenteel mijn sturing.
Fijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Songfestival heb ik alleen helemaal niet gevolgd. Maar op basis van deze foto zijn ze wat mij betreft door naar de volgende ronde.
zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn.
Weet jij trouwens waarom zijn het constant over een geit heeft?
Je bent zelf een mallootquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Stijn.
Verwijder de quote dan ook, malloot.
[ afbeelding ]
Dolberg sloopt Chiellini & co.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Juventus - Ajax om de Europese Supercup. Ik zeg 0-3.
Real - Unitedquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Juventus - Ajax om de Europese Supercup. Ik zeg 0-3.
Geen enkele franse club.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Dat Monaco heeft niks te zoeken in de halve finale
en ajax wel in de halve finale elquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Dat Monaco heeft niks te zoeken in de halve finale
Idd. Zie maar eens door de verdediging van Juve te komen. Alleen Dolberggod, Traorégod en Younesgod lukken dat.quote:
Viesmadquote:
Een ietwat vreemde post krijgt de informatie die het toekomt.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een ietwat vreemde post krijgt de informatie die het toekomt.
Olcay Gulcen zegt dat ze geen geduld heeft voor seks met haar vriend Frans Ghazi. De modeontwerpster is blij als haar vriend te druk is. "Want dan komt het er meestal niet van."
"Ik ben een kei geworden in doen alsof ik slaap, haha", zegt Gulsen in gesprek met Beau Monde. "Als we het eenmaal doen denk ik wel: waarom zag ik hier nou zo tegenop? Maar ik ben ervan overtuigd dat veel vrouwen stiekem denken: van mij hoeft het echt niet twee keer per week."
Haar vriend Ghazi is het daar niet helemaal mee eens. "Hij denkt: dat zegt Olcay wel, maar stiekem geniet ze er onwijs van."
"Als ik een vrije dag heb en Frans zou me meenemen naar een strand en we doen het daar dan ergens in de bosjes.. Kijk, dat klinkt spannend. Ik heb gewoon een hekel aan alles wat burgerlijk is."
Ik ken het liedje eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn.
Weet jij trouwens waarom zijn het constant over een geit heeft?
Er is weer een video opgedoken van een donker persoon, doodgeschoten door blanke agenten. Het maakt me misselijk. Niet de gedachte aan bloed, het lood in mensenvlees of de koude tranen van de weduwe.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Olcay Gulcen zegt dat ze geen geduld heeft voor seks met haar vriend Frans Ghazi. De modeontwerpster is blij als haar vriend te druk is. "Want dan komt het er meestal niet van."
"Ik ben een kei geworden in doen alsof ik slaap, haha", zegt Gulsen in gesprek met Beau Monde. "Als we het eenmaal doen denk ik wel: waarom zag ik hier nou zo tegenop? Maar ik ben ervan overtuigd dat veel vrouwen stiekem denken: van mij hoeft het echt niet twee keer per week."
Haar vriend Ghazi is het daar niet helemaal mee eens. "Hij denkt: dat zegt Olcay wel, maar stiekem geniet ze er onwijs van."
"Als ik een vrije dag heb en Frans zou me meenemen naar een strand en we doen het daar dan ergens in de bosjes.. Kijk, dat klinkt spannend. Ik heb gewoon een hekel aan alles wat burgerlijk is."
Komt er een aanslag of wat?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
De paniek bij de forumclowntjes is wel om van te smullen.
Waar is je UI gebleven, vriend?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AnalistHeitinga twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Juventus komt op 2-0. Het is nu echt gespeeld denk ik. reageer retweet
Dank jequote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
twitter:AnalistHeitinga twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Juventus komt op 2-0. Het is nu echt gespeeld denk ik. reageer retweet
Ja jij lult over paniek. Waar moet ik bang van wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien van de belasting, maar geen idee wat je bedoelt.
Eerlijk van je Stijn maar dit verrast niemand met je kortzichtige levensinstelling.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is weer een video opgedoken van een donker persoon, doodgeschoten door blanke agenten. Het maakt me misselijk. Niet de gedachte aan bloed, het lood in mensenvlees of de koude tranen van de weduwe.
De ontkenning maakt mij misselijk. Niet alleen de ontkenning van Amerikanen, ook de ontkenning in Nederland.
De grijze massa verandert in een stelletje egocentrische individuen die zich laten leiden door de oer-emotie: angst. We zijn bang voor de Mo's en Fatima's, we zijn bang voor de donkere Bijlmergemeenschap maar het meest zijn we bang voor onszelf. We durven niet eerlijk te zijn, niet recht in de spiegel te kijken en toe te geven dat discriminatie bestaat, óók binnen de Ring. We ontkennen het probleem, blank Nederland ontkent het probleem.
Vies aangekeken
Als Hollander met blond haar en blauwe ogen heb ik nog nooit te maken gehad met racisme of discriminatie. Mijn vriendin is half-Egyptisch en wordt regelmatig vies aangekeken in buurtcafés. Gewoon hier, in ons Amsterdamse dorpje.
Wat weet ik, met blond haar en blauwe ogen, nu van discriminatie?
Mijn beste vriend is ook half-Arabisch en mijdt blanke gemeenschappen. Bang om dood gestaard te worden. Ik daarentegen zeg dat het allemaal wel meevalt, dat ze zich niet zo moeten aanstellen.
Hier gaat het dus mis. Want wat weet ik, Jesse Henderikus Moes, kleinzoon van een ras-Fries en zoon van een Henk, nu van discriminatie? Wanneer ik van mijn vriendin hoor dat zij zich niet veilig voelt in bruine, nee, witte kroegen, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet zo is?
Taboe doorbreken
Een probleem kun je niet erkennen, als je het niet kunt herkennen. Maar het is er, recht voor onze blauwe ogen. Het wordt tijd dat wij racisme als maatschappij gaan erkennen. Durf het taboe te doorbreken, durf samen te komen en durf het vooral bespreekbaar te maken.
Ik ben gisteren voor de spiegel gaan staan. In mijn nakie, met blond haar en blauwe ogen, en ik heb het gezegd. Gewoon, omdat iemand het moet zeggen en durven toe te geven: 'Ik ben een racist'. Vuile klootzak, denk je dan, zoals je hoort te denken.
Maar kijk jezelf eens aan in de spiegel en wees dan heel eerlijk: ben jij geen racist? Want als niemand het is, wie is het dan wel?
Heb jij een lijst van alle forumclowntjes?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, het ging weer eens over Ajax in dit topic.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja jij lult over paniek. Waar moet ik bang van worden
Ik stel geen lijstjes samen, dat is mijn taak niet en als ik al een lijstje samenstel, vergeet ik wel weer iemand.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij een lijst van alle forumclowntjes?
Stijfje gekregenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door deze posts te combineren krijg ik het idee dat je zin hebt om een donker iemand te vermoorden, om vervolgens op zijn/haar lijk seks te hebben met Olcay Gulcen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is weer een video opgedoken van een donker persoon, doodgeschoten door blanke agenten. Het maakt me misselijk. Niet de gedachte aan bloed, het lood in mensenvlees of de koude tranen van de weduwe.
De ontkenning maakt mij misselijk. Niet alleen de ontkenning van Amerikanen, ook de ontkenning in Nederland.
De grijze massa verandert in een stelletje egocentrische individuen die zich laten leiden door de oer-emotie: angst. We zijn bang voor de Mo's en Fatima's, we zijn bang voor de donkere Bijlmergemeenschap maar het meest zijn we bang voor onszelf. We durven niet eerlijk te zijn, niet recht in de spiegel te kijken en toe te geven dat discriminatie bestaat, óók binnen de Ring. We ontkennen het probleem, blank Nederland ontkent het probleem.
Vies aangekeken
Als Hollander met blond haar en blauwe ogen heb ik nog nooit te maken gehad met racisme of discriminatie. Mijn vriendin is half-Egyptisch en wordt regelmatig vies aangekeken in buurtcafés. Gewoon hier, in ons Amsterdamse dorpje.
Wat weet ik, met blond haar en blauwe ogen, nu van discriminatie?
Mijn beste vriend is ook half-Arabisch en mijdt blanke gemeenschappen. Bang om dood gestaard te worden. Ik daarentegen zeg dat het allemaal wel meevalt, dat ze zich niet zo moeten aanstellen.
Hier gaat het dus mis. Want wat weet ik, Jesse Henderikus Moes, kleinzoon van een ras-Fries en zoon van een Henk, nu van discriminatie? Wanneer ik van mijn vriendin hoor dat zij zich niet veilig voelt in bruine, nee, witte kroegen, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet zo is?
Taboe doorbreken
Een probleem kun je niet erkennen, als je het niet kunt herkennen. Maar het is er, recht voor onze blauwe ogen. Het wordt tijd dat wij racisme als maatschappij gaan erkennen. Durf het taboe te doorbreken, durf samen te komen en durf het vooral bespreekbaar te maken.
Ik ben gisteren voor de spiegel gaan staan. In mijn nakie, met blond haar en blauwe ogen, en ik heb het gezegd. Gewoon, omdat iemand het moet zeggen en durven toe te geven: 'Ik ben een racist'. Vuile klootzak, denk je dan, zoals je hoort te denken.
Maar kijk jezelf eens aan in de spiegel en wees dan heel eerlijk: ben jij geen racist? Want als niemand het is, wie is het dan wel?
Je mag best een begin maken, wij vullen wel aan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel geen lijstjes samen, dat is mijn taak niet en als ik al een lijstje samenstel, vergeet ik wel weer iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |