quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Juventus is geen spectaculaire ploeg met spectaculaire voetballers
gewoon goede verdediging en effectieve aanvallers
niet veel bijzonders eigenlijk
Al heel wat geschop van Monaco gemist.quote:
We noteren het even.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Bonucci heeft eigenlijk een best wel goed gezicht, heel regelmatig en symmetrisch, goed in balans.
/no homo.
wtf bedoel je hiermeequote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Al heel wat geschop van Monaco gemist.
nee die wil de finale nog spelenquote:
Gelukkig volgend jaar wat ploegen die we niet meer vaak zien in de CL met Liverpool, Tottenham, Leipzig, Hoffenheim. En Ajax hopelijkquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atlético v Bayern kan ook op de bingokaart.
Volgens mij kijk jij een heel andere wedstrijd?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
wtf bedoel je hiermee
ik vind juventus echt niets aan om te kijken moet ik zeggen....
Vliegen er toch allemaal in de poulfase uit normaal gesprokenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig volgend jaar wat ploegen die we niet meer vaak zien in de CL met Liverpool, Tottenham, Leipzig, Hoffenheim. En Ajax hopelijk
Iemand die niets van Juve weetquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
het spel van monaco is gewoon leuker dan die italiaanse catenaccio
Als ik het vergelijk met het spel van barca paar jaar geleden en madrid regelmatig dan kunnen ze daar echt niet aan tippen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij een heel andere wedstrijd?
En vergelijk het spel van Juve dan niet vanaf minuut 60 ongeveer, toen gingen ze relaxt achterover hangen.
Maar dat geweldige spel van voor die tijd, aanvallend, heel goed combinerend en dat met een zeer zeer sterke verdediging.
En we waren nog zo goed bezig met negeren.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Gvd Klaas vs Bianconeri. Kunnen die geen perm krijgen
Liverpool en Tottenham zitten wel in pot 3, die andere twee in pot 4. Dus het kan wel ja, maar ik hoop dat die Engelse clubs weer van zich doen spreken.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vliegen er toch allemaal in de poulfase uit normaal gesproken
Triggered.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand die niets van Juve weet![]()
Juve overloopt Monaco op elk front, speelt veel aanvallender dan Monaco.
En nog durf je te spreken over Catenaccio? Juve speelt absoluut geen verdedigend voetbal, ja vanaf de 60e minuut omdat alles toch allang klaar is.
Gewoon je popcorn pakken en verder negeren, werkt ideaalquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Oh want serieus iets over het voetbal zeggen mag niet meerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:21 schreef hafcfan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |