Twee, want Barça v Arsenal is ook eens in de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is in elk geval één voorspelbaar affiche minder in de CL volgend seizoen.
Dat lachen deed hij ook maar om snel een antwoord in zijn hoofd te verzinnenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke, maar je kunt ook veel pech hebben of een ongelukkigheid meemaken of wat ook. Als je gewoon zelf journalisten die een normale vraag stellen gaat uitlachen en verder (naar het lijkt) keihard staat te liegen en je baas tegenspreekt heb ik er wat minder moeite mee dat je voor lul staat
Volgend jaar krijg je weer Chelsea-PSG of Barça-PSGquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee, want Barça v Arsenal is ook eens in de zoveel tijd.
De imposante thuisreeks blijft wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:11 schreef bianconeri het volgende:
Neeeeeeee dat lange geen goal tegen is weg
Real Madrid v Atlético is ook al vier jaar aan de gang.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je weer Chelsea-PSG of Barça-PSG
Ik heb afgelopen vrijdag al een ploeg van 0-2 naar 4-2 zien gaanquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
De mensen die nu naar de ESF zijn gaan kijken zullen spijt krijgen. De grootste comeback ooit in de maak.
uefa potoplichtingquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid v Atlético is ook al vier jaar aan de gang.
Man City v FC Barcelona is ook wederkerend.
Juve-Monaco ook best vaakquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is vandaag niet genoegquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag al een ploeg van 0-2 naar 4-2 zien gaan
Real-Dortmund ook vaak gezienquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax speelde altijd tegen Milan en Arsenal vroegerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juve-Monaco ook best vaak. 2003 was mooi
Kuipers fluit prima.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:14 schreef bianconeri het volgende:
Kuipers fluit niet echt best vandaag. Of moest hij van de UEFA er op voorhand er nog een wedstrijd van maken?
4-2 is niet genoeg.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
2-4 niet? Kan zijn omdat ik ietwat moe ben
God jongensquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:14 schreef bianconeri het volgende:
Kuipers fluit niet echt best vandaag. Of moest hij van de UEFA er op voorhand er nog een wedstrijd van maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |