Niet echt spannend meer héquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
Toch fijn dat men zo on topic gaat in dit CL topic.
Waar is je UI?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook geen verplichtingen want de moeder des huizes is niet thuis.
Kurt Colombain?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel lekker comfy zo zonder het ESF volk.
[ afbeelding ]
Geen spanning vandaag maar ten minste wel hoogstaand voetbal (van Juve dan, maar wat moet je van Monaco verwachten).quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ook weer een sensationeel spannend duel.
Dat ga ik wel echt skippen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ook weer een sensationeel spannend duel.
Ik kan er eigenlijk heel slecht tegen als mensen enorm voor lul staan en het zelf niet doorhebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig kan deze voetbalavond nog een beetje worden opgevrolijkt door ons aller Hansie.
Ik heb dat vooral als ze er zelf niks aan kunnen doen. Dat is nu niet echt het gevalquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk heel slecht tegen als mensen enorm voor lul staan en het zelf niet doorhebben
Is dat vanavond al?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel lekker comfy zo zonder het ESF volk.
[ afbeelding ]
Weet ik. Arsenal maakt toch geen kans meer op p4.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet echt geweldig moet ik zeggen.
10-0quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Juventus - Ajax om de Europese Supercup. Ik zeg 0-3.
Nederland is donderdag. Maar de echte voetbalfans kijken dan naar Ajax natuurlijkquote:
Als je voor lul staat komt dat toch altijd wel door je eigen actiesquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral als ze er zelf niks aan kunnen doen. Dat is nu niet echt het geval
Dat is in elk geval één voorspelbaar affiche minder in de CL volgend seizoen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik. Arsenal maakt toch geen kans meer op p4.
Ja oke, maar je kunt ook veel pech hebben of een ongelukkigheid meemaken of wat ook. Als je gewoon zelf journalisten die een normale vraag stellen gaat uitlachen en verder (naar het lijkt) keihard staat te liegen en je baas tegenspreekt heb ik er wat minder moeite mee dat je voor lul staatquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je voor lul staat komt dat toch altijd wel door je eigen acties
Dan kijk je Manchester - Celtaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nederland is donderdag. Maar de echte voetbalfans kijken dan naar Ajax natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |