10-0quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Juventus - Ajax om de Europese Supercup. Ik zeg 0-3.
Nederland is donderdag. Maar de echte voetbalfans kijken dan naar Ajax natuurlijkquote:
Als je voor lul staat komt dat toch altijd wel door je eigen actiesquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral als ze er zelf niks aan kunnen doen. Dat is nu niet echt het geval
Dat is in elk geval één voorspelbaar affiche minder in de CL volgend seizoen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik. Arsenal maakt toch geen kans meer op p4.
Ja oke, maar je kunt ook veel pech hebben of een ongelukkigheid meemaken of wat ook. Als je gewoon zelf journalisten die een normale vraag stellen gaat uitlachen en verder (naar het lijkt) keihard staat te liegen en je baas tegenspreekt heb ik er wat minder moeite mee dat je voor lul staatquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je voor lul staat komt dat toch altijd wel door je eigen acties
Dan kijk je Manchester - Celtaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nederland is donderdag. Maar de echte voetbalfans kijken dan naar Ajax natuurlijk
Twee, want Barça v Arsenal is ook eens in de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is in elk geval één voorspelbaar affiche minder in de CL volgend seizoen.
Dat lachen deed hij ook maar om snel een antwoord in zijn hoofd te verzinnenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke, maar je kunt ook veel pech hebben of een ongelukkigheid meemaken of wat ook. Als je gewoon zelf journalisten die een normale vraag stellen gaat uitlachen en verder (naar het lijkt) keihard staat te liegen en je baas tegenspreekt heb ik er wat minder moeite mee dat je voor lul staat
Volgend jaar krijg je weer Chelsea-PSG of Barça-PSGquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee, want Barça v Arsenal is ook eens in de zoveel tijd.
De imposante thuisreeks blijft wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:11 schreef bianconeri het volgende:
Neeeeeeee dat lange geen goal tegen is weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |