Ik juich weer vies hard voor Ajax donderdag. Ik vind Ajax ook niks minder dan Monaco trouwens. Sanchez is beter dan al dat spul daar achterinquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, het ging weer eens over Ajax in dit topic.
Ik zou Ajax-Monaco wel eens willen zien, dat kunnen prima potjes worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik juich weer vies hard voor Ajax donderdag. Ik vind Ajax ook niks minder dan Monaco trouwens. Sanchez is beter dan al dat spul daar achterin
Ik juich enkel voor Heracles dit seizoen. Wat zou het goddelijk zijn als Feyenoord het nog weggeeft.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik juich weer vies hard voor Ajax donderdag. Ik vind Ajax ook niks minder dan Monaco trouwens. Sanchez is beter dan al dat spul daar achterin
Franse clubs zijn wel vermakelijk dit jaar. Allemaal aanvallend voetbal. Alleen kunnen ze er allemaal ook niets van achterin.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Ajax-Monaco wel eens willen zien, dat kunnen prima potjes worden.
Ik vrees dat Rotterdam dan gesloopt wordt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik juich enkel voor Heracles dit seizoen. Wat zou het goddelijk zijn als Feyenoord het nog weggeeft.
Nice staat achterin wel als een huis, maar die schijnen Favre alweer kwijt te raken voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Franse clubs zijn wel vermakelijk dit jaar. Allemaal aanvallend voetbal. Alleen kunnen ze er allemaal ook niets van achterin.
Als dat alles is.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vrees dat Rotterdam dan gesloopt wordt.
En dat terwijl ze daar achterin GROOT STERK NEGER zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Franse clubs zijn wel vermakelijk dit jaar. Allemaal aanvallend voetbal. Alleen kunnen ze er allemaal ook niets van achterin.
Ga je dan weer eens voetbal kijken?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik juich enkel voor Heracles dit seizoen. Wat zou het goddelijk zijn als Feyenoord het nog weggeeft.
Dan wordt het 8-8quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Ajax-Monaco wel eens willen zien, dat kunnen prima potjes worden.
Dit weekend ga ik wel even bij mijn ouders kijken want een stream weiger ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan weer eens voetbal kijken?
Neem je wel een cadeautje voor je moeder mee?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik wel even bij mijn ouders kijken want een stream weiger ik.
In de EL vlogen die er ook met A elftal ook kansloos uit pik.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nice staat achterin wel als een huis, maar die schijnen Favre alweer kwijt te raken voor volgend jaar.
Ja dat slaat nergens op. Is wel handig maar draait om andere dingen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze daar achterin GROOT STERK NEGER zijn
Moederdag? Normaal waarschuwt de radio mij voor dit soort dingen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je wel een cadeautje voor je moeder mee?
Ach, ik heb ook geen verplichtingen want de moeder des huizes is niet thuis.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moederdag? Normaal waarschuwt de radio mij voor dit soort dingen.
Zijn je ouders wel voetbalfan dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik wel even bij mijn ouders kijken want een stream weiger ik.
Wel bizar dat ze daar bij al die clubs zulke slechte verdedigingen hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op. Is wel handig maar draait om andere dingen.
Heb je geen knutselwerkje voor haar gemaakt?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook geen verplichtingen want de moeder des huizes is niet thuis.
Niet echt spannend meer héquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
Toch fijn dat men zo on topic gaat in dit CL topic.
Waar is je UI?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook geen verplichtingen want de moeder des huizes is niet thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |