quote:
vrouw heeft 3 scheve tegels en wat laag onkruid, en wordt aangeklaagdquote:
Ik las 3 scheve tepels en het lage onkruid interpreteerde ik vervolgens ook anders. Ik zou dan ook klagen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
vrouw heeft 3 scheve tegels en wat laag onkruid, en wordt aangeklaagd
Ga fruit eten nu.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bah appelsap is vies. Behalve die Spooky van vroegâh.
whehequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik las 3 scheve tepels en het lage onkruid interpreteerde ik vervolgens ook anders. Ik zou dan ook klagen.
NEEM GROENTEN EN FRUIT MEEquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Straks. Moet eerst boodschappen doen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uhm, twee appels, een banaan, sperziebonen en uiensoep (al is dat niet echt groenten).
start je dag met een banaanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wennen, je nieuwe UI.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, het is dat je blauw bent anders had ik je niet snel herkend.quote:
We zijn allemaal blauw als je de ander quotequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, het is dat je blauw bent anders had ik je niet snel herkend.
is ook wel lastig onderscheid maken anders, al die letters en de namen die ze vormenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, het is dat je blauw bent anders had ik je niet snel herkend.
hehequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We zijn allemaal blauw als je de ander quote
Ik zie ze ook niet meer staan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh dacht even dat die vinkjes weg waren voor crewleden hun naam maar ik zie dat zelf natuurlijk niet.
hier heb je geen vinkje hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh dacht even dat die vinkjes weg waren voor crewleden hun naam maar ik zie dat zelf natuurlijk niet.
Maar jij hebt ze geblokkeerd zeker?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet meer staan.
is dat nu wel zo'n goed idee?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Het wordt tijd dat men mij eens gaat promoveren als moderator
zou niet eens weten hoequote:
Ik denk het welquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is dat nu wel zo'n goed idee?
Bohh nicequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
okay, ik zal het voorleggen achter de schermen.
Ik ben liever één met Amaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bohh nice
Ik zou een prachtig duo zijn met Ama
Wow.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben liever één met Ama
Met m'n penis.
In d'r kut.
Vast wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bohh nice
Ik zou een prachtig duo zijn met Ama
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met m'n penis.
In d'r kut.
Zo dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met m'n penis.
In d'r kut.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef zeer het volgende:
Wat een lekker daadkrachtige alpha tt zeg, mmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
.
Wel fijn dat je het nog even uitlegt voor degene die het niet zouden snappen (Noel)quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met m'n penis.
In d'r kut.
Kan niet, jouw telefoontoestel is daarvoor geblokkeerd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
even een internationaal telefoontje plegen hoor brb
Moet je de pallets buiten Nederland bezorgen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
even een internationaal telefoontje plegen hoor brb
Nou as we spreak heb ik een belgische schone aan de lijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan niet, jouw telefoontoestel is daarvoor geblokkeerd.
ja, big business hoor hierquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je de pallets buiten Nederland bezorgen?
Wel een moeilijk geil accent hebben zijquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou as we spreak heb ik een belgische schone aan de lijn.
je hebt de groetjes van cindy
Ja je reageert altijd wel geil maar als puntje bij paaltje komt (of eigenlijk niet) dan gebeurt er weer niets. Cocktease.quote:
Ik ken nog een telefooncel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan niet, jouw telefoontoestel is daarvoor geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ga je dan binnendoor want je mag niet de snelweg op met de heftruck lijkt mij?
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je reageert altijd wel geil maar als puntje bij paaltje komt (of eigenlijk niet) dan gebeurt er weer niets. Cocktease.
Ik denk wanneer je vanavond nog naar Emmen city rijdt dat je in al je behoeftes wordt verzienquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je reageert altijd wel geil maar als puntje bij paaltje komt (of eigenlijk niet) dan gebeurt er weer niets. Cocktease.
Hoe weet je of ze schoon is?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou as we spreak heb ik een belgische schone aan de lijn.
je hebt de groetjes van cindy
draait je dop er zo vanafquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik denk wanneer je vanavond nog naar Emmen city rijdt dat je in al je behoeftes wordt verzien
Nee. Komende zaterdag pas vieren. Doordeweeks is kut.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haags ga je nog wat leuks doen vandaag.
Misschien.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik denk wanneer je vanavond nog naar Emmen city rijdt dat je in al je behoeftes wordt verzien
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
gefeliciteerd jongenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Komende zaterdag pas vieren. Doordeweeks is kut.
Eet een banaan en eet mijn banaan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat Tardis voor de seks eerst een preek gaat geven dat ik gezonder moet eten.
jaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Jongens nu heb ik wel weer een vinkje toch?
nopequote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Jongens nu heb ik wel weer een vinkje toch?
Zie hem nu ineens zelf ook niet meer nadat ik dit zei.quote:
Ik zie hem nu welquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie hem nu ineens zelf ook niet meer nadat ik dit zei.Wtf man.
Ojaquote:
Zag hem bij je vorige post wel, nu niet meer...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie hem nu ineens zelf ook niet meer nadat ik dit zei.Wtf man.
Verwarrend hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag hem bij je vorige post wel, nu niet meer...
ja, ik dus ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij deze post niet meer.
[..]
Bij deze post wel.
Ja hoor. Denk ik.quote:
ja net zoals bij geblokkeerde users, goed stem welquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:03 schreef Amarantha het volgende:
Als je topic automatisch gaat dan gaan die vinkjes schijnbaar ook weer weg?
Allebei.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt dat aan de individu die langskomt of hangt het ervan af of je hoofdpijn hebt?
Goed.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoor. Denk ik.
Weet niet eens hoe je eruit ziet volgens mij.
Zou je mij doen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoor. Denk ik.
Boeiend.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb al een jaar geen foto van mij gemaakt of laten maken.
Mij danquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoor. Denk ik.
quote:
Okquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom wel ff langs vanavond. Zorg dat je gretig bent.
Ik zou sws nog korter mod zijn dan stevenmac26quote:
sws mod willen zijn..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou sws nog korter mod zijn dan stevenmac26
Hoezo? dan kijken alle mensen flink tegen je op hier, toch?quote:
Is die gozer ooit mod geweest?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou sws nog korter mod zijn dan stevenmac26
Ja en jaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is die gozer ooit mod geweest?
Dat was die ajacied toch
Oh.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Word telkens teruggefloten door Crack als ik weer buiten de lijntjes kleur.
Oppervlakkig weer, alsof het innerlijk niet meer telt tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet hoe jij eruit ziet.
Haha wat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en javolgens mij 20minuten ofzo en toen zijn die rechten hem weer ontnomen
Echtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en javolgens mij 20minuten ofzo en toen zijn die rechten hem weer ontnomen
Tegen mij zei ze nog dat ze me wel zou doen, ik heb dus een neukbaar karakterquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Oppervlakkig weer, alsof het innerlijk niet meer telt tegenwoordig
Ken niet alle details maar hij maakte er volgens mij een potje van en dacht dat zelfs Yvonne persoonlijk hem weer had teruggefloten...quote:
jouw boodschapje zit al in dr tassiequote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SOW
Gefeliciteerd met je kind over 9 maanden
viesssssss patrickquote:
Ik ga als huisgenoot terug is van werk, krijg nog money van hem terug dus kan ik meteen boodschappen doen.quote:
Krijg je dat cash of maakt hij het over.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga als huisgenoot terug is van werk, krijg nog money van hem terug dus kan ik meteen boodschappen doen.
Romantisch een lange strandwandeling met zonsondergang, kibbeling eten, restaurant meepikken en dan afsluiten met een kusje op de wang en een her-opening van Vloggen topicquote:
Nee mocht niet van Crack_.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TARDIS. komt vanavond langs bij jou toch
Je hebt nog nooit van de pil gehoord merk ik?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TARDIS. komt vanavond langs bij jou toch
Cash.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg je dat cash of maakt hij het over.
indd, gewoon opvangenquote:
Alsof de pil onfeilbaar is. Je hebt zeker nooit 4hoeb gekekenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van de pil gehoord merk ik?
Brrr en soa's dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik slik hem dagelijks maar ze werd toch zwanger. Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werkt niet tegen schimmel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach heb er wel aardig vertrouwen in na 14 jaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof de pil onfeilbaar is. Je hebt zeker nooit 4hoeb gekeken
Nee recent nog getest.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik niet. Misschien jij? Maar hoop het eigenlijk niet.
Tienersletje gespotquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach heb er wel aardig vertrouwen in na 14 jaar.
Was pas later toen die zich wat meer gedroeg. Daarvoor idd zoals bij jou ook bekend. Grootste troll en banvanger op FOK! volgens mijquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe kan dat man. Die gozer ving aan de lopende band bans
Hoe vaak heb je seks?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus Ama, vanaf je 13e al? Potjandorie, toen ik 13 was toen ruilde ik nog pokemon kaartenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
iel beestjesquote:
Ik zag je staan in de winkelstraat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eer die rotzooi uit je lichaam verdwenen is ben je ook weer een X aantal maanden verder ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zag je staan in de winkelstraat.
Je bil is rond als een cirkelzaag.
Ik wil je playen, maar ben veelste traag.
Bovendien ben ik hard aan de pil vandaag.
Je kan wel zien dat jij de pil slikt, sorry hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou dan neuk jij toch lekker altijd met condooms.
Wel een gouden gozer. Kon het goed met hem vinden ook al was hij een ras ajacied. Mooie tijden waren datquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was pas later toen die zich wat meer gedroeg. Daarvoor idd zoals bij jou ook bekend. Grootste troll en banvanger op FOK! volgens mij
lolquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zag je staan in de winkelstraat.
Je bil is rond als een cirkelzaag.
Ik wil je playen, maar ben veelste traag.
Bovendien ben ik hard aan de pil vandaag.
14. Beste vriendin kwam huilen bij mijn moeder dat ze de morning after pil moest hebben. Toen heeft mijn moeder mij daarna op de gewone pil gezet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jezus Ama, vanaf je 13e al? Potjandorie, toen ik 13 was toen ruilde ik nog pokemon kaarten
Zekerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel een gouden gozer. Kon het goed met hem vinden ook al was hij een ras ajacied. Mooie tijden waren dat
Nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kan je dan ervaringsgewijs vertrouwen opdoen
Pizza lust ik ook wel. Met tonijn graag.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Eet jij macaroni en eet ik een heerlijke pizza
Vanmorgen nog.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
tijdje geleden dat ik een pil heb gehad
TRquote:
Bohh, pizza date confirmedquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pizza lust ik ook wel. Met tonijn graag.![]()
![]()
begin je weer?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je dan een dieet moet volgen van gehakt en paprika
Maakt de kleur van de paprika nog iets uit?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd gehoord want ik begreep dat je dan moest leven van kaastosti's met chilisausquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar niet diepvriespizza toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bohh, pizza date confirmed
Nog lekker goedkoop ook
ga je in haar broekje?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog lekker goedkoop ook
o hahaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja als je zoiets bedoelt ik ook mja doelde op wat anders de tyfusjunk die ik ben
Tuurlijk niet. Pizza's zijn lekkerder als ze op de fiets bezorgd worden door minderjarige kinderenquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Pizza's zijn lekkerder als ze op de fiets bezorgd worden door minderjarige kinderen
Noem je Ama nu goedkoopquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog lekker goedkoop ook
Haha kut waarom moest ik hier om lachenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd gehoord want ik begreep dat je dan moest leven van kaastosti's met chilisaus
Omdat linkse vrouwtjes vaak wel vinden dat rechtse mannetjes gelijk hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haha kut waarom moest ik hier om lachen
Ja, precies dat van mod zijn ging ook over KLB. Heb hem al ff niet gesproken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Samen terroriseerden we KLB. Gaat het nog goed met hem?
De onschuld ook in het meedelen dat noodles nu alleen nog maar tussendoortjes zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef Chai het volgende:
Gehakt met paprika's voor de hoofdmaaltijden en tussendoor tosti's met chilisaus en noodles.
ja op zich welquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
apzi is echt een moeilijk grote baas vinden jullie niet
Wel leuk hoe jij nu zijn volgertje bent in plaats van andersom omdat hij beter in de groep ligt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekkerste is als je de saus eerst in je gezicht spuit en daarna afveegt aan de noodles alvorens je er kokend water over gooit. Tip van de chef.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef Chai het volgende:
Gehakt met paprika's voor de hoofdmaaltijden en tussendoor tosti's met chilisaus en noodles.
instant noodles zijn gezonder dan een tostiquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De onschuld ook in het meedelen dat noodles nu alleen nog maar tussendoortjes zijn.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Geen idee ken hem niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
instant noodles zijn gezonder dan een tosti
Ja, eens.quote:
Oh dat maakt verder niet uit, bedankt.quote:
Zit toch nauwelijks voeding in die noodles?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
instant noodles zijn gezonder dan een tosti
Geen probleem dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dat maakt verder niet uit, bedankt.
Jezus, normaal doe ik nooit aan signatures maar nu begin ik toch wel te twijfelen hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel leuk hoe jij nu zijn volgertje bent in plaats van andersom omdat hij beter in de groep ligt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel leuk hoe jij nu zijn volgertje bent in plaats van andersom omdat hij beter in de groep ligt.
Het is normaal voor een vrouw om linksig te zijn. Dan ontmoet ze een man die gewoon rechts is en dan zegt ze: ‘die heeft ook wel gelijk, in mijn ervaring. Dus eerst krijg je wat linkse praatjes en dan zeg jij hoe het echt zit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat linkse vrouwtjes vaak wel vinden dat rechtse mannetjes gelijk hebben.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ja en vooral veel zout en smaakvertserkes etc etcquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit toch nauwelijks voeding in die noodles?
Ja, precies. Ik las het weer verkeerdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en vooral veel zout en smaakvertserkes etc etc![]()
dan is een tosti met bv volkoren brood en kaas gezonder
Wat ik mij wel afvraag hé, hoe krijg je het toch voor elkaar om op die heftruck stad- en land af te rijden en toch zoveel te kunnen posten?quote:
quote:
Mijn heftruck is deels zelfrijdendquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat ik mij wel afvraag hé, hoe krijg je het toch voor elkaar om op die heftruck stad- en land af te rijden en toch zoveel te kunnen posten?
azpi is gewoon een leuke userquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik gun apzi namelijk al het goeds en meer
Schitterend.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn heftruck is deels zelfrijdend
quote:
Vooral een leuke afwisseling, al die viskarretjes en vladebieltjes is echt niks.quote:
aub de duvel niet verzoeken nuquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral een leuke afwisseling, al die viskarretjes en vladebieltjes is echt niks.
Goed gedaan hoor jongen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
hij wilde eerst niet in de klb sc komen die azpi
maar toch kwam hij dankzij mij![]()
toch azpi ja he
Nou nou nou.jpgquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
hij wilde eerst niet in de klb sc komen die azpi
maar toch kwam hij dankzij mij![]()
toch azpi ja he
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral een leuke afwisseling, al die viskarretjes en vladebieltjes is echt niks.
achterlijk hoerenkindquote:
ja jonge fuck blauwquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou nou.jpg
Je moet ook wat credits geven aan Ama voor het genadeloos sluiten van mijn thuisbasis
Wat was je thuisbasis?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou nou.jpg
Je moet ook wat credits geven aan Ama voor het genadeloos sluiten van mijn thuisbasis
Is dat geen reachtruckquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
WAT VINDEN JULLIE VAN MIJN HEFTRUCK!!!1
Duidelijk iets te compenseren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke vloggertopicquote:
sjiek de freumel hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
samsung s7quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ga je niet naar een bouwmarkt dan joh bezemquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf waarom verkopen ze nergens bezems. Ben bij HEMA, 2 filialen van Xenos en Zeeman geweest. De Blokker is verdwenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |