Ik denk wanneer je vanavond nog naar Emmen city rijdt dat je in al je behoeftes wordt verzienquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je reageert altijd wel geil maar als puntje bij paaltje komt (of eigenlijk niet) dan gebeurt er weer niets. Cocktease.
Hoe weet je of ze schoon is?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou as we spreak heb ik een belgische schone aan de lijn.
je hebt de groetjes van cindy
draait je dop er zo vanafquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik denk wanneer je vanavond nog naar Emmen city rijdt dat je in al je behoeftes wordt verzien
Nee. Komende zaterdag pas vieren. Doordeweeks is kut.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haags ga je nog wat leuks doen vandaag.
Misschien.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik denk wanneer je vanavond nog naar Emmen city rijdt dat je in al je behoeftes wordt verzien
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
gefeliciteerd jongenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Komende zaterdag pas vieren. Doordeweeks is kut.
Eet een banaan en eet mijn banaan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat Tardis voor de seks eerst een preek gaat geven dat ik gezonder moet eten.
jaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Jongens nu heb ik wel weer een vinkje toch?
nopequote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Jongens nu heb ik wel weer een vinkje toch?
Zie hem nu ineens zelf ook niet meer nadat ik dit zei.quote:
Ik zie hem nu welquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie hem nu ineens zelf ook niet meer nadat ik dit zei.Wtf man.
Ojaquote:
Zag hem bij je vorige post wel, nu niet meer...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie hem nu ineens zelf ook niet meer nadat ik dit zei.Wtf man.
Verwarrend hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag hem bij je vorige post wel, nu niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |