Bohh nicequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
okay, ik zal het voorleggen achter de schermen.
Ik ben liever één met Amaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bohh nice
Ik zou een prachtig duo zijn met Ama
Wow.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben liever één met Ama
Met m'n penis.
In d'r kut.
Vast wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bohh nice
Ik zou een prachtig duo zijn met Ama
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met m'n penis.
In d'r kut.
Zo dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met m'n penis.
In d'r kut.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef zeer het volgende:
Wat een lekker daadkrachtige alpha tt zeg, mmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
.
Wel fijn dat je het nog even uitlegt voor degene die het niet zouden snappen (Noel)quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met m'n penis.
In d'r kut.
Kan niet, jouw telefoontoestel is daarvoor geblokkeerd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
even een internationaal telefoontje plegen hoor brb
Moet je de pallets buiten Nederland bezorgen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
even een internationaal telefoontje plegen hoor brb
Nou as we spreak heb ik een belgische schone aan de lijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan niet, jouw telefoontoestel is daarvoor geblokkeerd.
ja, big business hoor hierquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je de pallets buiten Nederland bezorgen?
Wel een moeilijk geil accent hebben zijquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou as we spreak heb ik een belgische schone aan de lijn.
je hebt de groetjes van cindy
Ja je reageert altijd wel geil maar als puntje bij paaltje komt (of eigenlijk niet) dan gebeurt er weer niets. Cocktease.quote:
Ik ken nog een telefooncel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan niet, jouw telefoontoestel is daarvoor geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ga je dan binnendoor want je mag niet de snelweg op met de heftruck lijkt mij?
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je reageert altijd wel geil maar als puntje bij paaltje komt (of eigenlijk niet) dan gebeurt er weer niets. Cocktease.
Ik denk wanneer je vanavond nog naar Emmen city rijdt dat je in al je behoeftes wordt verzienquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je reageert altijd wel geil maar als puntje bij paaltje komt (of eigenlijk niet) dan gebeurt er weer niets. Cocktease.
Hoe weet je of ze schoon is?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou as we spreak heb ik een belgische schone aan de lijn.
je hebt de groetjes van cindy
draait je dop er zo vanafquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik denk wanneer je vanavond nog naar Emmen city rijdt dat je in al je behoeftes wordt verzien
Nee. Komende zaterdag pas vieren. Doordeweeks is kut.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haags ga je nog wat leuks doen vandaag.
Misschien.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik denk wanneer je vanavond nog naar Emmen city rijdt dat je in al je behoeftes wordt verzien
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
gefeliciteerd jongenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Komende zaterdag pas vieren. Doordeweeks is kut.
Eet een banaan en eet mijn banaan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat Tardis voor de seks eerst een preek gaat geven dat ik gezonder moet eten.
jaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Jongens nu heb ik wel weer een vinkje toch?
nopequote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Jongens nu heb ik wel weer een vinkje toch?
Zie hem nu ineens zelf ook niet meer nadat ik dit zei.quote:
Ik zie hem nu welquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie hem nu ineens zelf ook niet meer nadat ik dit zei.Wtf man.
Ojaquote:
Zag hem bij je vorige post wel, nu niet meer...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie hem nu ineens zelf ook niet meer nadat ik dit zei.Wtf man.
Verwarrend hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag hem bij je vorige post wel, nu niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |