Maakt de kleur van de paprika nog iets uit?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je dan een dieet moet volgen van gehakt en paprika
Dan heb je dat verkeerd gehoord want ik begreep dat je dan moest leven van kaastosti's met chilisausquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je dan een dieet moet volgen van gehakt en paprika
Maar niet diepvriespizza toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bohh, pizza date confirmed
Nog lekker goedkoop ook
ga je in haar broekje?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog lekker goedkoop ook
o hahaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja als je zoiets bedoelt ik ook mja doelde op wat anders de tyfusjunk die ik ben
Tuurlijk niet. Pizza's zijn lekkerder als ze op de fiets bezorgd worden door minderjarige kinderenquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Pizza's zijn lekkerder als ze op de fiets bezorgd worden door minderjarige kinderen
Noem je Ama nu goedkoopquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog lekker goedkoop ook
Haha kut waarom moest ik hier om lachenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd gehoord want ik begreep dat je dan moest leven van kaastosti's met chilisaus
Omdat linkse vrouwtjes vaak wel vinden dat rechtse mannetjes gelijk hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haha kut waarom moest ik hier om lachen
Ja, precies dat van mod zijn ging ook over KLB. Heb hem al ff niet gesproken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Samen terroriseerden we KLB. Gaat het nog goed met hem?
De onschuld ook in het meedelen dat noodles nu alleen nog maar tussendoortjes zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef Chai het volgende:
Gehakt met paprika's voor de hoofdmaaltijden en tussendoor tosti's met chilisaus en noodles.
ja op zich welquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
apzi is echt een moeilijk grote baas vinden jullie niet
Wel leuk hoe jij nu zijn volgertje bent in plaats van andersom omdat hij beter in de groep ligt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekkerste is als je de saus eerst in je gezicht spuit en daarna afveegt aan de noodles alvorens je er kokend water over gooit. Tip van de chef.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef Chai het volgende:
Gehakt met paprika's voor de hoofdmaaltijden en tussendoor tosti's met chilisaus en noodles.
instant noodles zijn gezonder dan een tostiquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De onschuld ook in het meedelen dat noodles nu alleen nog maar tussendoortjes zijn.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |