Wel een gouden gozer. Kon het goed met hem vinden ook al was hij een ras ajacied. Mooie tijden waren datquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was pas later toen die zich wat meer gedroeg. Daarvoor idd zoals bij jou ook bekend. Grootste troll en banvanger op FOK! volgens mij
lolquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zag je staan in de winkelstraat.
Je bil is rond als een cirkelzaag.
Ik wil je playen, maar ben veelste traag.
Bovendien ben ik hard aan de pil vandaag.
14. Beste vriendin kwam huilen bij mijn moeder dat ze de morning after pil moest hebben. Toen heeft mijn moeder mij daarna op de gewone pil gezet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jezus Ama, vanaf je 13e al? Potjandorie, toen ik 13 was toen ruilde ik nog pokemon kaarten
Zekerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel een gouden gozer. Kon het goed met hem vinden ook al was hij een ras ajacied. Mooie tijden waren dat
Nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kan je dan ervaringsgewijs vertrouwen opdoen
Pizza lust ik ook wel. Met tonijn graag.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Eet jij macaroni en eet ik een heerlijke pizza
Vanmorgen nog.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
tijdje geleden dat ik een pil heb gehad
TRquote:
Bohh, pizza date confirmedquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pizza lust ik ook wel. Met tonijn graag.![]()
![]()
begin je weer?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je dan een dieet moet volgen van gehakt en paprika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |