Tegen mij zei ze nog dat ze me wel zou doen, ik heb dus een neukbaar karakterquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Oppervlakkig weer, alsof het innerlijk niet meer telt tegenwoordig
Ken niet alle details maar hij maakte er volgens mij een potje van en dacht dat zelfs Yvonne persoonlijk hem weer had teruggefloten...quote:
jouw boodschapje zit al in dr tassiequote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SOW
Gefeliciteerd met je kind over 9 maanden
viesssssss patrickquote:
Ik ga als huisgenoot terug is van werk, krijg nog money van hem terug dus kan ik meteen boodschappen doen.quote:
Krijg je dat cash of maakt hij het over.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga als huisgenoot terug is van werk, krijg nog money van hem terug dus kan ik meteen boodschappen doen.
Romantisch een lange strandwandeling met zonsondergang, kibbeling eten, restaurant meepikken en dan afsluiten met een kusje op de wang en een her-opening van Vloggen topicquote:
Nee mocht niet van Crack_.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TARDIS. komt vanavond langs bij jou toch
Je hebt nog nooit van de pil gehoord merk ik?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TARDIS. komt vanavond langs bij jou toch
Cash.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg je dat cash of maakt hij het over.
indd, gewoon opvangenquote:
Alsof de pil onfeilbaar is. Je hebt zeker nooit 4hoeb gekekenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van de pil gehoord merk ik?
Brrr en soa's dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik slik hem dagelijks maar ze werd toch zwanger. Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werkt niet tegen schimmel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach heb er wel aardig vertrouwen in na 14 jaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof de pil onfeilbaar is. Je hebt zeker nooit 4hoeb gekeken
Nee recent nog getest.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik niet. Misschien jij? Maar hoop het eigenlijk niet.
Tienersletje gespotquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach heb er wel aardig vertrouwen in na 14 jaar.
Was pas later toen die zich wat meer gedroeg. Daarvoor idd zoals bij jou ook bekend. Grootste troll en banvanger op FOK! volgens mijquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe kan dat man. Die gozer ving aan de lopende band bans
Hoe vaak heb je seks?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus Ama, vanaf je 13e al? Potjandorie, toen ik 13 was toen ruilde ik nog pokemon kaartenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
iel beestjesquote:
Ik zag je staan in de winkelstraat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eer die rotzooi uit je lichaam verdwenen is ben je ook weer een X aantal maanden verder ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik zag je staan in de winkelstraat.
Je bil is rond als een cirkelzaag.
Ik wil je playen, maar ben veelste traag.
Bovendien ben ik hard aan de pil vandaag.
Je kan wel zien dat jij de pil slikt, sorry hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou dan neuk jij toch lekker altijd met condooms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |