Geen idee ken hem niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
apzi is echt een moeilijk grote baas vinden jullie niet
Dat zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
instant noodles zijn gezonder dan een tosti
Ja, eens.quote:
Oh dat maakt verder niet uit, bedankt.quote:
Zit toch nauwelijks voeding in die noodles?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
instant noodles zijn gezonder dan een tosti
Geen probleem dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dat maakt verder niet uit, bedankt.
Jezus, normaal doe ik nooit aan signatures maar nu begin ik toch wel te twijfelen hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel leuk hoe jij nu zijn volgertje bent in plaats van andersom omdat hij beter in de groep ligt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel leuk hoe jij nu zijn volgertje bent in plaats van andersom omdat hij beter in de groep ligt.
Het is normaal voor een vrouw om linksig te zijn. Dan ontmoet ze een man die gewoon rechts is en dan zegt ze: ‘die heeft ook wel gelijk, in mijn ervaring. Dus eerst krijg je wat linkse praatjes en dan zeg jij hoe het echt zit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat linkse vrouwtjes vaak wel vinden dat rechtse mannetjes gelijk hebben.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ja en vooral veel zout en smaakvertserkes etc etcquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit toch nauwelijks voeding in die noodles?
Ja, precies. Ik las het weer verkeerdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en vooral veel zout en smaakvertserkes etc etc![]()
dan is een tosti met bv volkoren brood en kaas gezonder
Wat ik mij wel afvraag hé, hoe krijg je het toch voor elkaar om op die heftruck stad- en land af te rijden en toch zoveel te kunnen posten?quote:
quote:
Mijn heftruck is deels zelfrijdendquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat ik mij wel afvraag hé, hoe krijg je het toch voor elkaar om op die heftruck stad- en land af te rijden en toch zoveel te kunnen posten?
azpi is gewoon een leuke userquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik gun apzi namelijk al het goeds en meer
Schitterend.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn heftruck is deels zelfrijdend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |