Daarom Nicki of Nikki.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Nicky? Dan moet je constant uitleggen aan iedereen dat je echt geen homo bent
Care toch als ze dat denken en je hebt gewoon seks met een hete meidje.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Nicky? Dan moet je constant uitleggen aan iedereen dat je echt geen homo bent
Anne Fleurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
Die ogen zijn echt totaal niet waterpas. Echt raar.
Julia vind ik ook een gruwelijke naamquote:Op maandag 1 mei 2017 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
Heb nu een Julia op Tinder die me op Chuck bass vindt lijken en vervolgens praat ze niet meer
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
Die ogen zijn echt totaal niet waterpas. Echt raar.
ahhhhh goed dat je zegt had gister ff tinder weer geinstalleerd en gisternacht een match met selinaquote:Op maandag 1 mei 2017 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
Heb nu een Julia op Tinder die me op Chuck bass vindt lijken en vervolgens praat ze niet meer
Zie het wel als een positieve verandering. Vooral dat niet meer altijd bezig zijn met reizen of wanneer iemand weer moet gaan lijkt me relaxed. En op dezelfde plek je allebei thuis voelen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn al 13 jaar samen en zijn pas afgelopen jaar samen gaan wonen.
Had ook te maken met werk en schema's e.d.
van die high class meisjesquote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Julia vind ik ook een gruwelijke naam
Ja dat was voor ons persoonlijk een heel groot voordeel en is echt heel nice, iddquote:Op maandag 1 mei 2017 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het wel als een positieve verandering. Vooral dat niet meer altijd bezig zijn met reizen of wanneer iemand weer moet gaan lijkt me relaxed. En op dezelfde plek je allebei thuis voelen.
Dima wat ben je toch een charmante casanova.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ahhhhh goed dat je zegt had gister ff tinder weer geinstalleerd en gisternacht een match met selina
wat een geile snol is dat zeg !
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anne FleurIk zou d'r wel doen zo als ze haar mond kan houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Lol, mijn ex heet Selena. Komt wel erg dichtbij zoquote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ahhhhh goed dat je zegt had gister ff tinder weer geinstalleerd en gisternacht een match met selina
wat een geile snol is dat zeg !
Selena Gomez zekerquote:Op maandag 1 mei 2017 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lol, mijn ex heet Selena. Komt wel erg dichtbij zo
Selena D.?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lol, mijn ex heet Selena. Komt wel erg dichtbij zo
Wij hebben dat 8 jaar gedaan, dus denk dat ik zondag toch vaak het onbestemde gevoel ga hebben dat er nog gereisd moet worden.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat was voor ons persoonlijk een heel groot voordeel en is echt heel nice, iddbegin wel even raar maar went supersnel.
Kan ik eindelijk weer wat tijd met jullie doorbrengen zonder dat jullie op hete kolen zitten.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben dat 8 jaar gedaan, dus denk dat ik zondag toch vaak het onbestemde gevoel ga hebben dat er nog gereisd moet worden.
Ook qua sociaal leven weer iets meer speling, want als we dat soort dingen verkeerd planden dan zie je elkaar gelijk 2 weken niet.
Veel plezier.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer wat tijd met jullie doorbrengen zonder dat jullie op hete kolen zitten.
Ja? zou mij niks verbazen als zij haar poes inwrijft met aids.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel doen zo als ze haar mond kan houden.
8 jaar is lang iddquote:Op maandag 1 mei 2017 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben dat 8 jaar gedaan, dus denk dat ik zondag toch vaak het onbestemde gevoel ga hebben dat er nog gereisd moet worden.
Ook qua sociaal leven weer iets meer speling, want als we dat soort dingen verkeerd planden dan zie je elkaar gelijk 2 weken niet.
Idd.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer wat tijd met jullie doorbrengen zonder dat jullie op hete kolen zitten.
Ik kom binnenkort even tjekken met een housewarminggift.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd.
Verder helpt het trouwens niet eens zoveel, want andere mensen zijn juist lastiger geworden qua afspreken en kunnen dan om hele onnozele redenen op bepaalde data niet kunnen omdat hun vriend/vriendin dan misschien een scheet moet laten, dus die moeten ze dan vrijhouden.
Ja afgelopen twee maanden heb ik doordeweeks deels op zijn kamer gebivakkeerd, omdat ik toen al deels in omg. Utrecht werkte. En sinds Pasen elkaar 1 halve dag niet gezien.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
8 jaar is lang idddat gevoel zal er nog wel even in zitten, mijn vriendin die altijd bij mij kwam was date gevoel wel zo kwijt dacht ik.
Hebben jullie eigenlijk al wel eens voor langere tijd op elkaar lip gezeten? paar weken vakantie bijv?
Ohhh nou beter. Kan bij sommige mensen nog wel eens rauw op het dak vallen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja afgelopen twee maaden heb ik op zijn kamer gebivakkeerd, omdat ik toen al deels in omg. Utrecht werkte. Dat is niet heel chill, want heb dan niet mijn eigen spullen behalve de zooi die ik telkens meesleep. Kan bijvoorbeeld niet bedenken ik ga nu een boek lezen/hardlopen als ik geen boek/schoenen mee heb. Dus voel me al gauw verveeld.
Leidde gelukkig niet tot spanning onderling.
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
misschien wel in andere volgorde.
waarom kwam je mijn house niet warmen gvdquote:Op maandag 1 mei 2017 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort even tjekken met een housewarminggift.
Oh daar doe ik niet aan mee, bah.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een chick die we gezamelijk mogen duwen op de KLB meet
Plessen.quote:
Heet Aber zo?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zorgen dat je als eerste bent en anders heb je ook geen glijmiddel meer nodig. In het geval van creampie city ofcquote:
Hahaha vurig omdat je een brandend gevoel krijgt in je penis achteraf ik snap hemquote:
quote:
Ventquote:Op maandag 1 mei 2017 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha vurig omdat je een brandend gevoel krijgt in je penis achteraf ik snap hem
Kan niet bevestigen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha vurig omdat je een brandend gevoel krijgt in je penis achteraf ik snap hem
Echt een prachtige he-man kin toch?quote:
als ik m'n huis gekocht hebquote:Op maandag 1 mei 2017 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was niet uitgenodigd. Echt kut. Wil wel met terugwerkende kracht langskomen overigens.
Onterecht.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:02 schreef Zosk het volgende:
Aber wordt wel vaak gepest de laatste tijd. Ergens wel terecht denk ik.
zolang het geen racisme is boeit het sws nietquote:Op maandag 1 mei 2017 14:02 schreef Zosk het volgende:
Aber wordt wel vaak gepest de laatste tijd. Ergens wel terecht denk ik.
Lekker toch. Geeft je het gevoel dat je nog leeftquote:Op maandag 1 mei 2017 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:
is ze zo zwaar dat ze geduwd moet worden?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een zeer geile uitstraling.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moeilijk geile chick al val ik meer op brunettes
ja echt een natural beautyquote:Op maandag 1 mei 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moeilijk geile chick al val ik meer op brunettes
True datquote:Op maandag 1 mei 2017 14:03 schreef zeer het volgende:
[..]
zolang het geen racisme is boeit het sws niet
quote:
nee man, rood of kastanje bruinquote:Op maandag 1 mei 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een zeer geile uitstraling.
#Team brunnette, idd.
Er zijn echt maar barweinig lekkere gingers maar moet wel zeggen dat als ze lekker zijn ze ook overdreven lekker zijn vaak.quote:
hoi. net wakker ?quote:
Klopt. Het is alles of niksquote:Op maandag 1 mei 2017 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn echt maar barweinig lekkere gingers maar moet wel zeggen dat als ze lekker zijn ze ook overdreven lekker zijn vaak.
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:10 schreef Faeroer het volgende:
alleen blond als je viking bent, anders gewoon brunette tog
je gaat toch ook geen blonde neger? neger hoort zwart te zijn, azië ook zwart
Geen anime kijkenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
nooit geen aziër gezien met geel haar hoor, gewoon zwart??
Ik roll ook met een bruine coupequote:Op maandag 1 mei 2017 14:10 schreef Faeroer het volgende:
alleen blond als je viking bent, anders gewoon brunette tog
je gaat toch ook geen blonde neger? neger hoort zwart te zijn, azië ook zwart
broer, ik kijk dragon ball, maar daar zijn de aziërs ook gewoon zwart haar tenzij ze super saiyan worden. behalve trunks, maar die speelt met de tijdslijn snap jequote:
En Bulla dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broer, ik kijk dragon ball, maar daar zijn de aziërs ook gewoon zwart haar tenzij ze super saiyan worden. behalve trunks, maar dit speelt met de tijdslijn snap je
Er is meer dan dragonball Z maar je geeft zelf al antwoord. Supersayan is toch ook geel? dus jaquote:Op maandag 1 mei 2017 14:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broer, ik kijk dragon ball, maar daar zijn de aziërs ook gewoon zwart haar tenzij ze super saiyan worden. behalve trunks, maar dit speelt met de tijdslijn snap je
Dat zijn aliens.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is meer dan dragonball Z maar je geeft zelf al antwoord. Supersayan is toch ook geel? dus ja
hehe![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is meer dan dragonball Z maar je geeft zelf al antwoord. Supersayan is toch ook geel? dus ja
hehe![]()
Akkoord.quote:
Het is Dragon Ball Super.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hehe![]()
Nee.quote:
Nope.quote:
Is goed.quote:
Die nee kwam juist een beetje over zo van ja eigenlijk wel maar wil dat liever niet toegeven.quote:
Geen blauw haar hebbenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broer, ik kijk dragon ball, maar daar zijn de aziërs ook gewoon zwart haar tenzij ze super saiyan worden. behalve trunks, maar die speelt met de tijdslijn snap je
Geniet er nog maar van, het is onderhand tijd voor kort pittig hoor.quote:
Goed de toon van een geschreven woord geïnterpreteerd.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die nee kwam juist een beetje over zo van ja eigenlijk wel maar wil dat liever niet toegeven.
agreedquote:Op maandag 1 mei 2017 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn echt maar barweinig lekkere gingers maar moet wel zeggen dat als ze lekker zijn ze ook overdreven lekker zijn vaak.
Ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:20 schreef zeer het volgende:
[..]
wij weten wel beter wat we vanmorgen allemaal gedaan hebben heh
Had pic verwacht van trannie in zwembadquote:
quote:
Dragonball Zquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@zoks: Nee
@ nootmans: ik ben goed met spirograph
Ja jezus, het moet geen donut worden hequote:Op maandag 1 mei 2017 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duurt toch nog even voordat onze date is.
Jij doet het ook met iedereen hier he?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duurt toch nog even voordat onze date is.
Nee, DragonBall Z.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is een andere serie.
Mits je Dragon Ball Z bedoelt.
Niet van de ochtend nee hahaquote:
Gehoopt welquote:Op maandag 1 mei 2017 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk je nou werkelijk dat je ama voor jezelf hebt?
quote:
Vreemd.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Excuses voor de discussie.
/"'//)((((((()))))))))//////quote:
Kijk eigenlijk nooit in de pohi van anderen. Is het een aanrader?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, maar gezien haar pohi zwaar deluded
Valt tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, maar gezien haar pohi zwaar deluded
Ik bij alle vrouwen of ze ook in KPD zitten.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk nooit in de pohi van anderen. Is het een aanrader?
Heb je nog goeie tips?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik bij alle vrouwen of ze ook in KPD zitten.![]()
![]()
als je echt doeltreffend wil stalken, zekerquote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk nooit in de pohi van anderen. Is het een aanrader?
Aziaten zijn de grootste racisten.quote:
'Racisme' is om te lachen.quote:
Nee anders hoefde ik niet in KPD te komen.quote:
Maar oefenen hou je wel van?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@zoks: Nee
@ nootmans: ik ben goed met spirograph
Ben geen naruto fan.quote:
Ja jonge van leuke exemplaren die in KPD posten natuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2017 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee anders hoefde ik niet in KPD te komen.
Nee, dat is stom.quote:
Oh als ik dat zeg dan ben ik in overtreding. Mijn dickpics staan er wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jonge van leuke exemplaren die in KPD posten natuurlijk
Lekker toch?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeer, frass en vooral remqo zit haast tussen jouw benen
Verworpen.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt tegen.en deze¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡| ̲▫̲͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Valt ook onder 'tips'quote:Op maandag 1 mei 2017 14:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh als ik dat zeg dan ben ik in overtreding. Mijn dickpics staan er wel.
Waarom?quote:
Die krijgt zijn kans ook nog wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar niet zo eerlijk naar azpi toe
Prachtigquote:Op maandag 1 mei 2017 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
en deze¿
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡| ̲▫̲͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__
Ga gelijk de pohi doorbladeren. Heb nog tot 17:00 uurquote:Op maandag 1 mei 2017 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je echt doeltreffend wil stalken, zeker
wat extra febrezequote:
ik hoop oprecht dat je de informatie kan vinden waar je naar zoektquote:Op maandag 1 mei 2017 14:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ga gelijk de pohi doorbladeren. Heb nog tot 17:00 uur
Mijn oprechte excuses.quote:
en jij nietquote:Op maandag 1 mei 2017 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeer, frass en vooral remqo zit haast tussen jouw benen
quote:
t een hoeft t ander niet uit te sluitenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, het is onderhand tijd voor kort pittig hoor.
Geen probleem.quote:
Krijg ik wel de mogelijkheid om nog te FOK!ken?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
Vaak is het ook omdat je dan vastgeketend zit in de kelder,
Zou drie maanden niet inloggenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
het is verdomme mei en het is om te janken buiten
als ik ergens niet tegen kan, dan is dit het
Dat is wel handigquote:Op maandag 1 mei 2017 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik bij alle vrouwen of ze ook in KPD zitten.![]()
![]()
Maar je bent toch single? dus of ze zijn allemaal doodgegaan of je bent nog maagd?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Eenmaal Azpi gehad dan wil je toch nooit meer terug.
Vrouwen kunnen mannen niet verkrachten dusquote:Op maandag 1 mei 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je bent toch single? dus of ze zijn allemaal doodgegaan of je bent nog maagd?
Zij willen nooit wat anders meer na mij. Dat betekent niet dat ik ook nooit meer wat anders wilquote:Op maandag 1 mei 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je bent toch single? dus of ze zijn allemaal doodgegaan of je bent nog maagd?
oh ja meid, zo herkenbaar en naarquote:Op maandag 1 mei 2017 14:33 schreef Chai het volgende:
Kan echt slecht tegen weinig slaap in periodes dat ik verder lekker slaap. Dan voel ik een iets korter nachtje gelijk veel meer.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | . (' '| |' [::] [::] _......_ [::].-' _.-`. [:.' .-. '-._.-`. [/ /\ | \ `-.. / / | `-.' .-. `-. / `-' ( `. `. | /\ `-._/ \ ' .'\ / `. _.-'| / / / \_.-' _.':;:/ .' \_/ _.-':;_.-' / .-. _.-' \;.-' / ( \ _..-' | \ `._/ _..-' .--. | `-.....-'/ _ _ .' '.| | |_|_| | | \ (o) (o) | |_|_| | | | (\'/) (\'/)/ ''''' | o| \;:; :; | | | |/) LGB ;: `-.._ /__..--'\.' ;: :; `--' :; :; |
ah ja die randjes. altijd kut, maar o zo belangrijkquote:Op maandag 1 mei 2017 14:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
voor t grote deel wel. Alleen nog stukjes aan de randen nu nog
Sow toe maar, hij ruilt ze zo even in hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 14:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zij willen nooit wat anders meer na mij. Dat betekent niet dat ik ook nooit meer wat anders wil
Snap dat eigenlijk nooit. Als je niet opgewonden bent als man of geen seks wil krijg je toch ook niet zomaar een stijve die je ook vast kan houden na zo'n traumatische ervaring?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen mannen niet verkrachten dus
Huis van 4ebe?quote:
ლ(ಠ益ಠლ)quote:Op maandag 1 mei 2017 14:33 schreef Chai het volgende:
Kan echt slecht tegen weinig slaap in periodes dat ik verder lekker slaap. Dan voel ik een iets korter nachtje gelijk veel meer.
Zit je nou de draak te steken met madeliefff? is niet zo lief natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja die randjes. altijd kut, maar o zo belangrijk
wel haar formaat jaquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:36 schreef wise het volgende:
[..]
wel haar formaat ja
♪┏(°.°)┛┗(°.°)┓┗(°.°)┛┏(°.°)┓ ♪
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt tegen.Hallo, jullie mam.. die valt tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje mijn kunstwerk beledigenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Geen bezwaarquote:
pardon!? wacht maar ik kom wel aanrijden en gooi een bosche bol in je gezicht.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo, jullie mam.. die valt tegen![]()
Beetje mijn kunstwerk beledigen
quote:
Haha.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh ja meid, zo herkenbaar en naar
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pardon!? wacht maar ik kom wel aanrijden en gooi een bosche bol in je gezicht.
Wise plsquote:Op maandag 1 mei 2017 14:36 schreef wise het volgende:
[..]
wel haar formaat ja
♪┏(°.°)┛┗(°.°)┓┗(°.°)┛┏(°.°)┓ ♪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
zegt dat eens 5x achter elkaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡
Ja een hele slechte pogingquote:Op maandag 1 mei 2017 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]is dit een poging tot brabantiaans?
klein beetje wel, toegegevenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je nou de draak te steken met madeliefff? is niet zo lief natuurlijk.
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:43 schreef wise het volgende:
[..]
zegt dat eens 5x achter elkaarNEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet je burritoBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik heb gelachen, toegegeven.quote:
[ afbeelding ]
dubieuze titelO geneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik had hem meteen doorquote:
de jouwe jaquote:
Oke hoor Braoierdquote:
alleen die blondequote:
Zeg je dat ook tegen je tante ?quote:
Die kikker ook nog welquote:
er zijn mensen die dan volgens het plaatje gaan doenquote:
die is overleden, dus neequote:Op maandag 1 mei 2017 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je tante ?
:/
Broer, je zou mijn Tinder lijst moeten zien. Zit vol met dorstige chicksquote:Op maandag 1 mei 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sow toe maar, hij ruilt ze zo even in hoor
[..]
Snap dat eigenlijk nooit. Als je niet opgewonden bent als man of geen seks wil krijg je toch ook niet zomaar een stijve die je ook vast kan houden na zo'n traumatische ervaring?
dont know if wantquote:
[ afbeelding ]
dubieuze titelZou kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Ik probeer Brabantse woorden te verzinnen, maar ik kom niet verder dan: houdoe momenteelquote:
Is goed, laat maar zienquote:Op maandag 1 mei 2017 14:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Broer, je zou mijn Tinder lijst moeten zien. Zit vol met dorstige chicks
Hier valt oppassen op kinderen niet onderquote:
JEetje en dat voor een import braboquote:Op maandag 1 mei 2017 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer Brabantse woorden te verzinnen, maar ik kom niet verder dan: houdoe momenteel
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier valt oppassen op kinderen niet onder
Nee ik heb het alleen maar over oefenen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier valt oppassen op kinderen niet onder
hey dimensquote:Op maandag 1 mei 2017 14:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Broer, je zou mijn Tinder lijst moeten zien. Zit vol met dorstige chicks
Ik kan niet garanderen dat die kinderen dan krasvrij weer terug komenquote:
zou begrijpen ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat die kinderen dan krasvrij weer terug komen
Zou je dat sws niet doen als je die hadquote:Op maandag 1 mei 2017 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou hele dagen aan mn tieten zitten
Die zijn wel van formaat ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de prullenbak ermeequote:Op maandag 1 mei 2017 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
zou begrijpen ja.
Sommige van die poepfabrieken
zo groot waren die van haar niet hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gatverquote:
Die van jou wel?quote:
indd, kleine mensenquote:
Anders ik wel. Als ik een vrouw zou zijn dan zou ik niks anders doen dan mezelf betastenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Succes met je natte voeten.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Anders ik wel. Als ik een vrouw zou zijn dan zou ik niks anders doen dan mezelf betasten. En ook nog proberen staand te plassen. Gewoon om mee te maken
quote:
Hallo.quote:
:/quote:
wtfquote:
Oh, ik dacht alquote:Op maandag 1 mei 2017 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja niet manboobs maar gewoon wel tepels enzo toch.
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hallo.sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat scheelt eraan meid?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Zo dokter maar eens bellen. Pfff ik hoop echt dat ik niet voor een 4de keer bloed moet laten prikken.
Jeetje wat is er toch allemaal mis je meot zo vaak naar de dokter?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Zo dokter maar eens bellen. Pfff ik hoop echt dat ik niet voor een 4de keer bloed moet laten prikken.
? wat is daar raar aanquote:
Echt ranzigquote:
Wat is er mis met bloed prikken?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk altijd hoe die naald erin gaat.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kut. Ik hou niet van naalden enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |