Zou drie maanden niet inloggenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
het is verdomme mei en het is om te janken buiten
als ik ergens niet tegen kan, dan is dit het
Dat is wel handigquote:Op maandag 1 mei 2017 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik bij alle vrouwen of ze ook in KPD zitten.![]()
![]()
Maar je bent toch single? dus of ze zijn allemaal doodgegaan of je bent nog maagd?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Eenmaal Azpi gehad dan wil je toch nooit meer terug.
Vrouwen kunnen mannen niet verkrachten dusquote:Op maandag 1 mei 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je bent toch single? dus of ze zijn allemaal doodgegaan of je bent nog maagd?
Zij willen nooit wat anders meer na mij. Dat betekent niet dat ik ook nooit meer wat anders wilquote:Op maandag 1 mei 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je bent toch single? dus of ze zijn allemaal doodgegaan of je bent nog maagd?
oh ja meid, zo herkenbaar en naarquote:Op maandag 1 mei 2017 14:33 schreef Chai het volgende:
Kan echt slecht tegen weinig slaap in periodes dat ik verder lekker slaap. Dan voel ik een iets korter nachtje gelijk veel meer.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | . (' '| |' [::] [::] _......_ [::].-' _.-`. [:.' .-. '-._.-`. [/ /\ | \ `-.. / / | `-.' .-. `-. / `-' ( `. `. | /\ `-._/ \ ' .'\ / `. _.-'| / / / \_.-' _.':;:/ .' \_/ _.-':;_.-' / .-. _.-' \;.-' / ( \ _..-' | \ `._/ _..-' .--. | `-.....-'/ _ _ .' '.| | |_|_| | | \ (o) (o) | |_|_| | | | (\'/) (\'/)/ ''''' | o| \;:; :; | | | |/) LGB ;: `-.._ /__..--'\.' ;: :; `--' :; :; |
ah ja die randjes. altijd kut, maar o zo belangrijkquote:Op maandag 1 mei 2017 14:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
voor t grote deel wel. Alleen nog stukjes aan de randen nu nog
Sow toe maar, hij ruilt ze zo even in hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 14:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zij willen nooit wat anders meer na mij. Dat betekent niet dat ik ook nooit meer wat anders wil
Snap dat eigenlijk nooit. Als je niet opgewonden bent als man of geen seks wil krijg je toch ook niet zomaar een stijve die je ook vast kan houden na zo'n traumatische ervaring?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen mannen niet verkrachten dus
Huis van 4ebe?quote:
ლ(ಠ益ಠლ)quote:Op maandag 1 mei 2017 14:33 schreef Chai het volgende:
Kan echt slecht tegen weinig slaap in periodes dat ik verder lekker slaap. Dan voel ik een iets korter nachtje gelijk veel meer.
Zit je nou de draak te steken met madeliefff? is niet zo lief natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja die randjes. altijd kut, maar o zo belangrijk
wel haar formaat jaquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:36 schreef wise het volgende:
[..]
wel haar formaat ja
♪┏(°.°)┛┗(°.°)┓┗(°.°)┛┏(°.°)┓ ♪
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt tegen.Hallo, jullie mam.. die valt tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje mijn kunstwerk beledigenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Geen bezwaarquote:
pardon!? wacht maar ik kom wel aanrijden en gooi een bosche bol in je gezicht.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo, jullie mam.. die valt tegen![]()
Beetje mijn kunstwerk beledigen
quote:
Haha.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh ja meid, zo herkenbaar en naar
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pardon!? wacht maar ik kom wel aanrijden en gooi een bosche bol in je gezicht.
Wise plsquote:Op maandag 1 mei 2017 14:36 schreef wise het volgende:
[..]
wel haar formaat ja
♪┏(°.°)┛┗(°.°)┓┗(°.°)┛┏(°.°)┓ ♪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
zegt dat eens 5x achter elkaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ja een hele slechte pogingquote:Op maandag 1 mei 2017 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]is dit een poging tot brabantiaans?
klein beetje wel, toegegevenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je nou de draak te steken met madeliefff? is niet zo lief natuurlijk.
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:43 schreef wise het volgende:
[..]
zegt dat eens 5x achter elkaarNEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet je burritoBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik heb gelachen, toegegeven.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:43 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
dubieuze titelO geneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik had hem meteen doorquote:
de jouwe jaquote:
Oke hoor Braoierdquote:
alleen die blondequote:
Zeg je dat ook tegen je tante ?quote:
Die kikker ook nog welquote:
er zijn mensen die dan volgens het plaatje gaan doenquote:
die is overleden, dus neequote:Op maandag 1 mei 2017 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je tante ?
:/
Broer, je zou mijn Tinder lijst moeten zien. Zit vol met dorstige chicksquote:Op maandag 1 mei 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sow toe maar, hij ruilt ze zo even in hoor
[..]
Snap dat eigenlijk nooit. Als je niet opgewonden bent als man of geen seks wil krijg je toch ook niet zomaar een stijve die je ook vast kan houden na zo'n traumatische ervaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |