quote:
Vreemd.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Excuses voor de discussie.
/"'//)((((((()))))))))//////quote:
Kijk eigenlijk nooit in de pohi van anderen. Is het een aanrader?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, maar gezien haar pohi zwaar deluded
Valt tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, maar gezien haar pohi zwaar deluded
Ik bij alle vrouwen of ze ook in KPD zitten.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk nooit in de pohi van anderen. Is het een aanrader?
Heb je nog goeie tips?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik bij alle vrouwen of ze ook in KPD zitten.![]()
![]()
als je echt doeltreffend wil stalken, zekerquote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk nooit in de pohi van anderen. Is het een aanrader?
Aziaten zijn de grootste racisten.quote:
'Racisme' is om te lachen.quote:
Nee anders hoefde ik niet in KPD te komen.quote:
Maar oefenen hou je wel van?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@zoks: Nee
@ nootmans: ik ben goed met spirograph
Ben geen naruto fan.quote:
Ja jonge van leuke exemplaren die in KPD posten natuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2017 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee anders hoefde ik niet in KPD te komen.
Nee, dat is stom.quote:
Oh als ik dat zeg dan ben ik in overtreding. Mijn dickpics staan er wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jonge van leuke exemplaren die in KPD posten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |