quote:
Vreemd.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Excuses voor de discussie.
/"'//)((((((()))))))))//////quote:
Kijk eigenlijk nooit in de pohi van anderen. Is het een aanrader?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, maar gezien haar pohi zwaar deluded
Valt tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, maar gezien haar pohi zwaar deluded
Ik bij alle vrouwen of ze ook in KPD zitten.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk nooit in de pohi van anderen. Is het een aanrader?
Heb je nog goeie tips?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik bij alle vrouwen of ze ook in KPD zitten.![]()
![]()
als je echt doeltreffend wil stalken, zekerquote:Op maandag 1 mei 2017 14:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk nooit in de pohi van anderen. Is het een aanrader?
Aziaten zijn de grootste racisten.quote:
'Racisme' is om te lachen.quote:
Nee anders hoefde ik niet in KPD te komen.quote:
Maar oefenen hou je wel van?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@zoks: Nee
@ nootmans: ik ben goed met spirograph
Ben geen naruto fan.quote:
Ja jonge van leuke exemplaren die in KPD posten natuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2017 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee anders hoefde ik niet in KPD te komen.
Nee, dat is stom.quote:
Oh als ik dat zeg dan ben ik in overtreding. Mijn dickpics staan er wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jonge van leuke exemplaren die in KPD posten natuurlijk
Lekker toch?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeer, frass en vooral remqo zit haast tussen jouw benen
Verworpen.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt tegen.en deze¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡| ̲▫̲͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Valt ook onder 'tips'quote:Op maandag 1 mei 2017 14:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh als ik dat zeg dan ben ik in overtreding. Mijn dickpics staan er wel.
Waarom?quote:
Die krijgt zijn kans ook nog wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar niet zo eerlijk naar azpi toe
Prachtigquote:Op maandag 1 mei 2017 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
en deze¿
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡| ̲▫̲͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__
Ga gelijk de pohi doorbladeren. Heb nog tot 17:00 uurquote:Op maandag 1 mei 2017 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je echt doeltreffend wil stalken, zeker
wat extra febrezequote:
ik hoop oprecht dat je de informatie kan vinden waar je naar zoektquote:Op maandag 1 mei 2017 14:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ga gelijk de pohi doorbladeren. Heb nog tot 17:00 uur
Mijn oprechte excuses.quote:
en jij nietquote:Op maandag 1 mei 2017 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeer, frass en vooral remqo zit haast tussen jouw benen
quote:
t een hoeft t ander niet uit te sluitenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, het is onderhand tijd voor kort pittig hoor.
Geen probleem.quote:
Krijg ik wel de mogelijkheid om nog te FOK!ken?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
Vaak is het ook omdat je dan vastgeketend zit in de kelder,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |