En Bulla dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broer, ik kijk dragon ball, maar daar zijn de aziėrs ook gewoon zwart haar tenzij ze super saiyan worden. behalve trunks, maar dit speelt met de tijdslijn snap je
Er is meer dan dragonball Z maar je geeft zelf al antwoord. Supersayan is toch ook geel? dus jaquote:Op maandag 1 mei 2017 14:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broer, ik kijk dragon ball, maar daar zijn de aziėrs ook gewoon zwart haar tenzij ze super saiyan worden. behalve trunks, maar dit speelt met de tijdslijn snap je
Dat zijn aliens.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is meer dan dragonball Z maar je geeft zelf al antwoord. Supersayan is toch ook geel? dus ja
hehe![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is meer dan dragonball Z maar je geeft zelf al antwoord. Supersayan is toch ook geel? dus ja
hehe![]()
Akkoord.quote:
Het is Dragon Ball Super.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hehe![]()
Nee.quote:
Nope.quote:
Is goed.quote:
Die nee kwam juist een beetje over zo van ja eigenlijk wel maar wil dat liever niet toegeven.quote:
Geen blauw haar hebbenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broer, ik kijk dragon ball, maar daar zijn de aziėrs ook gewoon zwart haar tenzij ze super saiyan worden. behalve trunks, maar die speelt met de tijdslijn snap je
Geniet er nog maar van, het is onderhand tijd voor kort pittig hoor.quote:
Goed de toon van een geschreven woord geļnterpreteerd.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die nee kwam juist een beetje over zo van ja eigenlijk wel maar wil dat liever niet toegeven.
agreedquote:Op maandag 1 mei 2017 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn echt maar barweinig lekkere gingers maar moet wel zeggen dat als ze lekker zijn ze ook overdreven lekker zijn vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |